17 cdti konstrukcji isuzu

Piotr Mokwiński

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Na liście znajdziecie popularne i sprawdzone samochody, które cieszą się uznaniem na rynku wtórnym. Jednak dzisiaj nie będziemy niczego polecać. Wręcz przeciwnie. Wybraliśmy wyjątkowo nieudane wersje, których powinniśmy się wystrzegać.

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Zarówno jako nowe, jak i używane, są bestsellerami w swoich segmentach. Niestety, po latach okazuje się, że w niektórych wersjach potrafią mocno napsuć krwi. Podpowiadamy, których samochodów warto się wystrzegać, by uniknąć kosztownych problemów w czasie normalnej eksploatacji.

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Na liście znajdziecie popularne i sprawdzone samochody, które cieszą się uznaniem na rynku wtórnym. Jednak dzisiaj nie będziemy niczego polecać. Wręcz przeciwnie. Wybraliśmy wyjątkowo nieudane wersje, których powinniśmy się wystrzegać.

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3-litrowym dieslem zapożyczonym z magazynów Isuzu. 3.0 CDTI ma 177 KM i 350 Nm. Po liftingu parametry wzrosły odpowiednio do 184 koni mechanicznych i 400 Nm. Ów motor trafiał do najbogatszych odmian wyposażeniowych, co może

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Simonie, nie o ten silnik chodzi!

Pytającemu chodzi o stary silnik 1,7 DTI, z isuzu. On miał rzeczywiście 75 KM i pompę wtryskową. Ty piszesz o nowym silniku 1,7 CDTI, konstrukcja GM, z Common Railem. Dla wyjaśnienia: ten pierwszy nie stanowił podstawy konstrukcyjnej dla drugiego. Pozdrawiam v-6

Simonie, nie o ten silnik chodzi!

Pytającemu chodzi o stary silnik 1,7 DTI, z isuzu. On miał rzeczywiście 75 KM i pompę wtryskową. Ty piszesz o nowym silniku 1,7 CDTI, konstrukcja GM, z Common Railem. Dla wyjaśnienia: ten pierwszy nie stanowił podstawy konstrukcyjnej dla drugiego. Pozdrawiam v-6

Re: silnikii diesla isuzu w oplach

(tylko 1994 i 1995 rok) oraz B (do zdaje się 1999 roku). W Astrach G jest już tylko i wyłącznie Isuzu (choć produkowane przez Opla, ale konstrukcja jest Isuzu - chodzi o silniki 1.7 DTI i od 2003 1.7 CDTI). Najlepszą opinię mają stare turbodiesle Isuzu montowane w Astrach F oraz Vectrach A... ale

Re: Mam nowiutką toyotę. Wciąż mi się psuje

Oznaczenie CDTI (Common Rail Turbo Injection) nie znaczy, że silnik jest Fiata. Np. w Oplu Corsa z Fiatem wspólne jest 1,3 z Bielska-Białej. Natomiast 1,7 jest GM (Isuzu -też z Polski) i jest używany też np. w hondach. Podobna sytuacja jest np. z Fordem, który oznacza swoje disle TDCi (Turbo

Co wybrać Focus II czy Astra III czy coś innego...

wielowachaczowe zawieszenie, na nasze drogi. Astra to 1.7cdti 100km, proste zawieszenie. Podobno udany silnik od Isuzu, mniej problemowy niż 1,9. Co byście polecili, każda uwaga cenna . Jak się sprawuje to wielowachaczowe zawieszenie na naszych drogach?

Re: Astra 1,7DTI 100KM

przejechać około min. 5 km żeby wskazówka drgnęła a 7-8 aby było przynajmniej 80 stopni. 1,7 z 04r. to CDTI będzie konstrukcja oplowaska CR , jest cichsza, spalanie na podobnym poziomie i prostsza w obsłudze i serwisowaniu. astra II jest dośc sztywna i twarda , proste zawieszenie ale dośc odporne na

Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?

zachodnią myśl techniczną trochę przewyższającą wówczas południową. Bo jak wspomniałem, samochody są coraz lepsze. A co do wyżyłowania silników, to miałem Astrę G z silnikiem ISUZU 1.7 CDTI 80 KM, teraz mam Astrę J z identycznym silnikiem ISUZU 1.7 CDTI, tylko o mocy 130 KM podkręconą do 164 KM, a mimo to