2 2 diesel psa 2007

Piotr Mokwiński

15 tys. zł to niezły budżet nie tylko na rodzinne auto. Nasze propozycje mogą Cię zaskoczyć

15 tys. zł to niezły budżet nie tylko na rodzinne auto. Nasze propozycje mogą Cię zaskoczyć

Z każdym rokiem cena transakcyjna na rynku wtórnym rośnie. W 2023 zbliżyła się na grubość włosa do 30 tysięcy zł, ale nie możemy zapominać o tańszych samochodach, dokładnie o połowę. Takich jest wciąż sporo, ale nie każdy model zasługuje na uwagę. Niektóre mogą się okazać skarbonkami bez dna. Warto więc uważać, by nie nadziać się na minę.

Szukamy dobrego samochodu za około 10 tysięcy zł. Czy to wciąż możliwe? Inflacja...

Takich zestawień przygotowaliśmy już kilka, ale wiele miesięcy temu. W tym czasie doszło do wielu przetasowań na rynku wtórnym. Sporo samochodów za około 10-15 tysięcy złotych wyjechało za wschodnią granicę. Zauważalna ich część po latach po prostu dokonała żywota, a swoje trzy grosze dołożyła też inflacja. Zdrożały nie tylko nowe auta, ale spore zmiany odnotowujemy pośród używanych. Jak zatem obecnie przedstawia się sytuacja?

Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł

Niemieckie auta należą do naszych ulubionych. Mimo, że pośród nowych to Toyota święci aktualnie triumfy, to w kategorii tych z drugiej ręki, marki zza zachodniej granicy mają się najlepiej. Sprowadzamy dziesiątki tysięcy używanych Volkswagenów, Audi, BMW i Opli. W Niemczech swe biura projektowe ma również Ford. Wobec tego, postanowiliśmy wziąć pod lupę niezwykle popularny segment.

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Volkswagena 2.0 TDI z pompowtryskiwaczami i wszystkimi błędami konstrukcyjnymi. Znacznie lepszym wyborem jest pochodzący z koncernu PSA diesel 2.2 DI-D o mocy 156 KM. Audi Q7 I Za 30 tysięcy złotych bez większego problemu kupimy także pierwszą generację Audi Q7. Pokaźnych gabarytów niemiecki SUV produkowany

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

sztuki) i problem w postaci gromadzącego się nagaru w gniazdach zaworowych. Jeśli zatem mamy ochotę na Alfę z tamtych lat, lepiej postawić na diesla. PSA – 1.6 THP Teraz czas na Luwr i Sekwanę. Stamtąd wywodzi się koncern PSA, którego limuzynami jeżdżą kolejni prezydenci Francji. Mimo klasy i

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

nieznacznie przekracza 1000 zł. Kolejne jednostki 1.6, 2.0 i 2.2 TDCI to konstrukcje pochodzące z koncernu PSA (HDI) i uchodzące za jedne z najlepszych w klasie. Dysponują mocą odpowiednio 115, 140-163 oraz 175-200 KM. Jak przystało na nowoczesne diesle, układ wtryskowy oparto na bezpośrednim wtrysku common

Tania benzyna E10 już wkrótce na stacjach. Jakie samochody można nią zatankować? [LISTA]

Tania benzyna E10 już wkrótce na stacjach. Jakie samochody można nią zatankować? [LISTA]

"E5", a na oleju napędowym "B7". To oznacza, że benzyna bezołowiowa zawiera maksymalnie 5 proc. biokomponentów, a diesel maksymalnie 7 proc. biokomponentów. Jak łatwo się domyślić, oznaczenie "E10" informuje o 10 proc. zawartości biokomponentów w benzynie. Etanol nazywany w

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

tapicerkę. Rzadkością jest otwierane okno dachowe. Mechanicy zgodnie polecają opracowane przez koncern PSA czterocylindrowe silniki diesla 1.6 i 2.0 TDCI (HDI) słynące z niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i niskiej awaryjności - generują odpowiednio 90-109, 136 KM. Większość z nich ma mokry filtr DPF

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

silnikiem w Mondeo jest 2-litrowy diesel zaprojektowany we współpracy z Francuzami z PSA (fordowski 2.0 TDCi różni się jednak od 2.0 HDI). Przed liftingiem jednostka oferowana była w wersjach 115, 130 i 140 KM, a po modernizacji – 140 i 163 KM. Wszystkie (nawet najsłabszy) zbierają pochwały za dobrą

Renault Clio IV vs Mazda 2 II. Świetna cena, ale czy warto kupić? Awarie i najlepsze wersje

Renault Clio IV vs Mazda 2 II. Świetna cena, ale czy warto kupić? Awarie i najlepsze wersje

dziurawych, polskich drogach i daje wiele radości z jazdy. Ewentualny zakup części karoseryjnych nie stanowi żadnego problemu. Ogromna popularność modelu gwarantuje wzorowy dostęp do elementów nowych, używanych i przyzwoitych zamienników. Mazda 2 II - opinie Od 2007 do 2014 produkowana była druga generacja

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

wspierającymi kierowcę w czasie terenowych przepraw. Discovery III naszpikowany jest elektroniką, co po latach istotnie wymaga znajomości doświadczonego fachowca. Do napędu przewidziano diesla 2.7 V6 o mocy 190 KM autorstwa PSA, benzynowe 4.0 V8 od Forda o mocy 285 KM i późniejsze 4.4 V8 od Jaguara generujące

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

klimatyzację, rozbudowane nagłośnienie Sony, czy skórzaną tapicerkę. Rzadkością jest otwierane okno dachowe. Mechanicy zgodnie polecają opracowane przez koncern PSA czterocylindrowe silniki diesla 1.6 i 2.0 TDCI (HDI) słynące z niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i niskiej awaryjności - generują odpowiednio

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

dekady przeniósł na drogi publiczne. Jednym z takich owoców jest Fiat Grande Punto. O ile zwykłe warianty uchodzą za trwałe, tanie w eksploatacji pojazdy i pozbawione emocji, o tyle specyfikacja Abarth potrafi podnieść ciśnienie. Sportowa wersja ze skorpionem na masce dostępna była od 2007 do 2018

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

kondycji mechanicznej nie pomaga długi interwał wymian oleju zalecany przez producenta (32 tysiące km lub 2 lata). Spore koszty serwisowe generują też wrażliwe, piezoelektryczne wtryski. Peugeot 308 II 1.6 THP - opinie Kompaktowe Peugeoty przez lata kojarzyły się z komfortem i przeciętną precyzją

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana

prywatnego importu, choć zdarzają się równiej krajowe rodzynki. W tej klasie dominują diesle i dobrze, bo 2-litrowe propozycje francuskiego autorstwa współgrają z dynamicznym charakterem S-Maxa. Za średniej klasy minivana z początku produkcji trzeba zapłacić 17-18 tysięcy złotych. Wersja po liftingu to

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

w układzie 2+3+2, z czego dwa ostatnie siedziska możemy traktować jako awaryjne. W trzecim rzędzie jest po prostu ciasno. Najbardziej poszukiwany jest szczególnie model z legendarnym dieslem 1.9 TDI o mocy 105 KM. Stosowany pod koniec produkcji 2.0 TDI jest awaryjny i kosztowny w bieżących naprawach

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

ogromnych, powtarzających się wydatków. Przeczytaj także: "Pomarańczowa, to mogę jechać dalej". Błąd! Tej kontrolki nie można nigdy lekceważyć Przeciwwaga dla 2.0 TDCi - HDi Zgoła odmienne opinie wśród użytkowników i mechaników ma pochodzący z koncernu PSA diesel 2.0 TDCI (HDI) debiutujący pod

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

wtrysku paliwa. Mocny motor ma koło dwumasowe i cechuje się znacznie wyższym stopniem zaawansowania, co przekłada się na koszty serwisowe. Ford S-Max I - silniki Diesla, opinie. Trwałe, francuskie diesle Wśród silników diesla, uwagę przykuwają opracowane przez PSA jednostki 2.0 i 2.2 TDCI o mocy 140-163 i

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

. Bogactwo rynku wtórnego sprawia, że niełatwo będzie znaleźć wymarzony pojazd. Znaczna część pochodzi z importu. W ogłoszeniach dominują 2-litrowe diesle. Wśród samochodów sprzed 7-8 lat, czołowe miejsce w rankingu SUV-ów o bezproblemowej eksploatacji zajmuje Audi Q5, ale po piętach depcze mu Honda CR-V

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

znajdziemy także korodujący wydech, szwankujący potencjometr gazu w wersjach V6, czujniki ABS, przepalające się żarówki, awarie w dieslach... Trzeba uważać. Fot. Alfa Romeo | Alfa Romeo 156 Wpadki nie ustrzegł się także producent klasy premium z Niemiec. Na rynku wtórnym lepiej uważajcie na BMW 320d

Ford Transit | To już 50 lat

Ford Transit | To już 50 lat

napiszemy jeszcze o silnikach. Pierwsze Transity ruszyły na podbój Europy z 1,7-litrowym benzyniakiem o mocy 74 KM, do którego bardzo szybko dołączyła większa, bo dwulitrowa jednostka (86 KM). Pierwszy Transitowy diesel to dużo słabszy silnik Perkinsa 4/99 o mocy 44 KM. Tu ciekawostka, wersję z motorem

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: 2002- 2007. Modele w których montowany był silnik 4.5 V8: Porsche Cayenne S fot. EurotaxGlass   ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L 0 opinii Podstawowe informacje o ELF MOTO 2 DX RATIO 30 1 L Producent Elf Sprawdź cenę tego

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

(2006 - 2013 ) - opinie Moto.pl Diesel 1.4 DDIS to konstrukcja PSA, ale wyposażona w osprzęt i jednostkę sterującą opracowane przez Suzuki. Ten silnik zapewni niskie spalanie w każdych warunkach, ale ma wąski przedział użytecznych obrotów (2000-3000 obr./min.). Rozrząd

Co oferuje rynek w segmencie A?

), M5 [Abarth 500] R4 1.4 T (160 KM), M5 [Abarth 595, Abarth Turismo] Silniki wysokoprężne: 1.3 JTD (95 KM), M5 Wersje wyposażenia: Pop Lounge Sport Cult Euro NCAP: 2007: 5 gw., 3 gw., 2 gw. Ceny: 45 600 zł - 69 600 zł (w promocji od 37 900 zł) 70 500 zł - 87 000 zł [Abarth 500, 595

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

pracy wycieraczek na pierwszym biegu. Pod maskę trafiła rodzina wolnossących benzyniaków japońskiej konstrukcji (choć spotykanych również w Focusie), 1,6-litrowy turbodiesel zapożyczony z koncernu PSA i Mazdowski turbodiesel o pojemności 2 litrów. Dla amatorów mocniejszych

Re: Mondeo Diesel czy benzyna?

Z tych dwóch opcji to zdecydowanie 2.0 benzyna - silnik sprawdzony, praktycznie bezawaryjny, bezobsługowy (łańcuch). A jeśli juz koniecznie diesel to lepiej dołożyć do 2.0 - to nowy silnik konstrukcji PSA i nie ma nic wspólnego z bardzo awaryjnymi 2.0 tdci montowanymi do 2007 roku.

Jaguar-Samochodem Roku z silnikiem Diesla

wynoszący około 2,5 miliona egzemplarzy układów rocznie. Produkowany w zakładach Delphi system common- rail Multec jest montowany w samochodach grup Renault/Nissan, PSA Peugeot Citroën, Hyundai/Kia, SsangYong i Ford Premier Auto. Pzdr. -- -------------------------------------------- Życie

My się naśmiewamy, a tymczasem ...

pozycję wiodącego światowego dostawcy układów common-rail do silników wysokoprężnych ? jednego z najszybciej rozwijających się segmentów europejskiego przemysłu motoryzacyjnego. W 2007 r. Delphi osiągnie poziom produkcji wynoszący około 2,5 miliona egzemplarzy układów rocznie. Produkowany w zakładach

Re: W kanadzie psy doopami szeczekaja.

_czosnek_ napisała: - 30 stopni i zaprzegi psow turbo diesel. Oprocz tego nikt nie narzeka bo tam nikt nie mieszka. buahaha ============================================================ W 2006 roku odnotowano 233 zgony, rok później - 224. W 2007 roku mniej, bo 131, a w 2008 - 115. W tym

Ale numer, Jaguar Dyzlem Roku, Repowozem Roku!

segmentów europejskiego przemysłu motoryzacyjnego. W 2007 r. Delphi osiągnie poziom produkcji wynoszący około 2,5 miliona egzemplarzy układów rocznie. Produkowany w zakładach Delphi system common-rail Multec jest montowany w samochodach grup Renault/Nissan, PSA Peugeot Citroën, Hyundai/Kia, Ssang

Re: Fiat Freemont zamiast Journeya

Witam, tak tylko napomkne: 1. popijajac_piwo - dodge to nie GM 2. pawel182 - zgadzam sie ale pamietaj jeszcze o "prawie skali" 3. autko udane, niestety bez wiekszych szans na spory sukces, ale i tak lepsze niz owoce ostatnich 2 dekad w mariazu PSA w postaci ulysse 4. przynajmniej diesle beda

Re: Bezawaryjne

chyba 2007 diesle nie korzystaly z technologi common rail nowoczesnej,tylko vw trzymal sie swoich pompowtryskow glosnych ale dosc bezawaryjnych.sam nie jestem milosnikiem vw z racji tego ze sa to tak popularne auta ze nie mozna juz patrzec te golfy i passaty,ale trzeba przyznac ze TDI sa dobre, (bez 2

Re: Wróciłam samochodem z Bułgarii (OBZOR), służę

odnalazłem ten wątek i jestem w szoku, że od 2007 roku istnieje;) z tego co wiem to paliwo, jadąc z RP przez UA najtańsze jest w tej chwili na Ukrainie, około 3,2 pln za benzynę i diesla wybieramy się do Burgas na początku września - dwoje ludzi i pies... czy wiecie coś na temat

Re: Mondeo vs C5 - proszę o rade drodzy mężczyźni

kW) and 251 ft·lbf (340 N·m) * 2007–present Volvo V70 2.0 D, 136 PS (134 hp/100 kW) and 251 ft·lbf (340 N·m) Ja mam pytanie - czy to jest prawda co pisze wiki? Bo mondeo samo w sobie złym autem nie jest - tylko że diesle miało koszmarne (przed liftem na 100%), nie

Re: Do Greenblacka: uscislijmy pewne fakty

greenblack napisał: > 01boryna napisał: > > > Pojedynek na slowa. 1.6 i 2.0 TDCi(tak sie nazywaja te motory) w C-Max sa > > zaprojektowane w KOOPERACJI z PSA. > > A ja ci mówię, że przynajmniej blok pochodzi od 2.0 HDI, montowanego obecnie w > np. C5

Re: Nabyłbym rav-a :)

To jest po prostu trudny wybór, bo siły bardzo wyrównane. BMW wygrałoby bez trudu lepszym silnikiem czy automatem, ale tu stają w szranki 2 diesle o tej samej mocy, obydwa z 6-biegowymi manualami (nic nie piszesz o automacie). Nawet jeśli silnik i skrzynia bmw są lepsze, to nie jest to różnica

Definicja desygnatu Lamesza

! usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.sci.filozofia&tid=1150248&pid=1150290&MID=%3Cj1dqvf%24f2f%241%40news.onet.pl%3E Lamesz <lamesz@onet.eu> napisał(a): Chłopie, daj już sobie spokój. Po co to ciągniesz? Nie masz po prostu racji i żeby się o tym przekonać, nie trzeba sięgać do żadnego uczonego źródła, wystarczy mieć pod ręką słownik języka polskiego. To nie jest fizyka kwantowa. Np. USJP