2 d 177 bmw opinie

Piotr Mokwiński

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Polacy chętnie wybierają kilkunastoletnie egzemplarze marek premium. Musimy jednak pamiętać, że zaawansowanie techniczne przekłada się na spore wydatki serwisowe, a przebieg przekraczający nierzadko 300 tysięcy kilometrów tylko przybliża do kosztownej wizyty u mechanika. Czy wobec tego warto zdecydować się na Mercedesa E W211 lub BMW serii 5 E60?

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

oraz zaprzyjaźnionego Nissana. Przed zakupem do zaufanego mechanika warto zabrać auta z 1.5 dCi (2001-) oraz 1.9 dCi (1999-2008). Renault 1.5 dCi Inne jednostki podwyższonego ryzyka to przykładowo: 0.6 / 0.7 Turbo Smarta, 1.6 HTP wykorzystywane przez PSA oraz BMW, 2.0 d BMW, 2.0 D Subaru czy

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

powinno uśpić czujności kupującego, bo wśród wielu ogłoszeń są też topowe specyfikacje z najmocniejszym w gamie dieslem o pojemności 2.2 litra. 2.2 D-4D występował w dwóch wersjach mocy: 150 i 177 koni mechanicznych. Problemy zaczynają się po 150 tysiącach kilometrów. Zazwyczaj pierwsze osiadają tuleje

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ fot. Peugeot   Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Rodzaj: Półsyntetyczny Lepkość: 10W60 Pojemność: 5 L 2 opinie Parametry techniczne

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

zdarzają się uszkodzenia pompy cieczy chłodzącej i nieliczne przypadki wytarcia szklanek popychaczy. Ryzykowną decyzją okazuje się natomiast zakup najmocniejszej wersji wysokoprężnej. W gamie Toyoty znajdziemy 1.4, 2.0 i 2.2 D-4D o mocy 90, 126 i 177 KM. Kosztowna jest regeneracja wtryskiwaczy - około 900

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

KM quattro - 147 300 zł 2. BMW 3 Trójka wciąż pozostaje nie tylko najlepiej prowadzącym się samochodem w swojej klasie, ale również jednym z najlepiej prowadzących się samochodów na świecie. Niestety radość jazdy polskim drogami