2.0 cdti ecotec pasek

Piotr Mokwiński

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

To od lat ścisła czołówka pośród aut sprowadzanych z Zachodniej Europy. Polubiliśmy Astrę między innymi za to, że przez wiele lat była produkowana w Gliwicach. Czwarta i piąta generacja to jeszcze autorskie dzieło Niemców. Najnowsze, szóste wcielenie bazuje już na technologii francuskiej koncernu Stellantis.

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Według danych AAA Auto, średnia cena transakcyjna na rynku wtórnym w 2023 wyniosła 31 tysięcy złotych. To sprawia, że każdego roku wydajemy na używane auta coraz więcej. Co ciekawe, na nowe pojazdy pojazdy przeznaczamy około 180 tysięcy zł (Samar). Wobec tego, postanowiliśmy przejrzeć rynek.

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

Auta drożeją, nasze preferencje się zmieniają, ale na rynku wtórnym nierzadko decyduje przypadek. Coś wpadnie nam w oko i jedziemy na oględziny. To wcale nie musi być samochód, na który pierwotnie stawialiśmy. Do tego dochodzi mnogość rozmaitych propozycji. Mając w kieszeni 70 tysięcy złotych, wybór jest ogromny.

Używane. 45 tysięcy zł wystarczy na ciekawe auto. Jakie? Oto nasze propozycje

Używane. 45 tysięcy zł wystarczy na ciekawe auto. Jakie? Oto nasze propozycje

paskiem. Wprowadzony po liftingu silnik 1.6 SID o mocy 170-200 KM korzysta już z bezpośredniego wtrysku paliwa i zapewnia wyższe koszty eksploatacyjne. Lwią część stanowią jednak egzemplarze wyposażone w silniki wysokoprężne. Do wyboru mamy jednostki 1.6 CDTI i 2.0 CDTI (konstrukcja Fiata) o mocy 120-136

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM, a także z dieslami. W pozostałych przypadkach napęd trafia na przednią oś. Rozsądną opcją pozostaje bazowy motor benzynowy 1.8 TSI 120-177 KM – dość popularny na rynku wtórnym. Mierzy się również ze znacznym

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

, 1.4 TSI 140-180 KM oraz 1.8 TSI 192 i 2.0 TSI 220 KM. Najgorszy w tym zestawieniu jest 1.4 i nie warto zaprzątać sobie nim głowy. Jeśli postawimy na TSI po 2012 z usprawnionym rozrządem opartym na pasku, będziemy spać względnie spokojnie. Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

najbezpieczniejszą inwestycją okazują się proste silniki benzynowe z rodziny EcoTec, które doskonale współpracują z instalacją LPG. Do wyboru mamy 1.2 65-75 KM, 1.4 90 KM, 1.6 75-105 KM, 1.8 116-125 KM i 2.0 136-160 KM. Topowy wariant 2.0 Turbo rozwija 170-200 KM i niezwykle rzadko występuje w przyrodzie. Ze względu

Niby drożyzna, a wciąż da się znaleźć niezłe auto za 5 tysięcy zł. Sprawdzamy rynek

Niby drożyzna, a wciąż da się znaleźć niezłe auto za 5 tysięcy zł. Sprawdzamy rynek

do granic możliwości diesle po dekadach eksploatacji nie rokują najlepiej. Specjaliści sugerują, by ich unikać ze względu na poziom potrzebnych inwestycji. Jeśli już, warto postawić na nowsze DTI lub CDTI. Ich pojemność wynosi 1.7, 2.0 i 2.2 litra. VW Golf IV W czasach swojej świetności o każdego

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

benzynowych składa się z czterocylindrowych, wolnossących jednostek wyposażonych w wielopunktowy wtrysk paliwa i pasek rozrządu. Łańcuch występuje w najmniejszym motorze. Do wyboru mamy 1.2, 1.4, 1.6 i 2.0 o mocy odpowiednio 54-70, 75-100, 105, 115 KM. Na szczycie gamy plasuje się doładowany 1.8 Turbo 150-180

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

przestrzeni wygospodarowano w odmianie hybrydowej. W czwartej generacji ponownie największym uznaniem cieszy się wolnossące, benzynowe 2.0 o mocy 152 KM. Nie grzeszy oszczędnym charakterem, ale w zamian nie stwarza żadnych problemów. Występuje w połączeniu z manualną lub automatyczną, bezstopniową skrzynią

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

. Dynamikę dającą więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo i topowy 2.0 Turbo o mocy 180 i 280 KM. Dla zwolenników silników Diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

niezwykle rzadko występuje w przyrodzie. Zużyte do granic możliwości diesle po dekadach eksploatacji nie rokują najlepiej. Specjaliści sugerują, by ich unikać ze względu na poziom potrzebnych inwestycji. Jeśli już, warto postawić na nowsze DTI lub CDTI. Ich pojemność wynosi 1.7, 2.0 i 2.2 litra. Nie grzeszą

Opel Zafira III vs. Citroen C4 Grand Picasso II. Nowoczesne propozycje dla dużej rodzin

Opel Zafira III vs. Citroen C4 Grand Picasso II. Nowoczesne propozycje dla dużej rodzin

stanowią jednak egzemplarze wyposażone w silniki wysokoprężne. Do wyboru mamy jednostki 1.6 CDTI i 2.0 CDTI (konstrukcja Fiata) o mocy 120-136 KM i 110, 130, 165 KM. Niewielką popularnością cieszył się wariant o mocy 195 KM, wyposażony w podwójne doładowanie. Diesle korzystają z bezpośredniego wtrysku typu

Lista cen Opla Insigni

,6 l i 115 KM? Jednak powyżej już tak za półdarmo wcale nie jest. Weźmy 2,0 turbo ECOTEC (220 KM) z 4x4: 34 935 €, tymczasem Audi A4 2,0 TFSI Attraction quattro (211 KM) kosztuje 35 850 €. Pewnie w Oplu seryjnie będzie parę bajerów więcej, ale jakiegoś rozpieszczania klienta bym się nie

Re: Lista cen Opla Insigni

: 2,0 CDTI (160 KM) Czyli kluczowy model, w obrębie którego rozegra się większość meczu. > - od 29 755 €, tymczasem A4 2,0 TDI Attraction (170 KM) - 32 200€, > czyli tu Opel ma pewną przewagę. Ale znów za Paska z 2,0 TDI 170 > KM Trendline chcą 28 825 €, czyli