2.0 dci spadek mocy

FT

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

W świecie motoryzacji wciąż wielką rolę odgrywają stereotypy. To za ich sprawą udane konstrukcje wyceniane są wyraźnie mniej, niż analogiczne auta "renomowanych" producentów. Dzięki żywym wśród kierowców mitom, auta francuskie i włoskie zawsze kupimy znacznie taniej niż konkurencyjne auta chociażby z Niemiec czy Japonii. Czy warto zaryzykować? W przypadku konkretnych modeli i wersji zdecydowanie tak. Zaoszczędzimy sporo pieniędzy

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

z dotykowym ekranem, kamerą cofania i nawigacją. Niestety, obok korozji największą wadą Passata B6 jest jego najpopularniejszy diesel – 2.0 TDI o mocy 140-170 KM. Czterocylindrowy diesel przekonuje elastycznością i niskim zużyciem paliwa. Dopóki jest dość świeży i podzespoły funkcjonują

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

2.1 CDI? Kierowcy narzekają m.in. na problemy z odpaleniem auta rano i spadki mocy. Z innych usterek trzeba uważać na: wtryskiwacze, termostat, usterki pompy czy zaworu wysokiego ciśnienia Samochody: Alfa Romeo 155, Alfa Romeo 164, Chrysler Voyager, Range Rover, Rover 800, Jeep Cherokee, Jeep Grand

Samochód dymi na czarno, niebiesko albo biało - co to oznacza?

Samochód dymi na czarno, niebiesko albo biało - co to oznacza?

najczęściej zwiastuje uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub samej głowicy. Jasne kłęby wydobywające się z rury wydechowej wynikają z faktu, że przez nieszczelną głowicę do cylindrów dostaje się płyn chłodniczy. Towarzyszy temu spadek mocy silnika i dymienie wprost proporcjonalne do wzrostu obciążenia motoru

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

zużytymi wężami przy chłodnicy turbosprężarki. Jej awaria wiąże się również z wyraźnym spadkiem mocy i głośniejszą pracą jednostki napędowej. Wyeliminowanie tej usterki jest znacznie tańsze niż naprawa układu wtryskowego. W zależności od modelu i popularności danego silnika, cena wyeksploatowanych

Co oznaczają różne kolory spalin?

Co oznaczają różne kolory spalin?

komponentów wycenianych na kilka tysięcy złotych – na szczęście za komplet. Czarny dym może też oznaczać problemy z zużytymi wężami przy chłodnicy turbosprężarki. Awaria intercoolera wiąże się również z wyraźnym spadkiem mocy i głośniejszą pracą jednostki napędowej. Wyeliminowanie tej usterki jest

Renault Scenic I (1996-2003) - opinie Moto.pl

1.8 16V (116 KM). Wyższa moc silnika 2.0 16V (139 KM) 2002 - silniki 1.9 dTi (wtrysk bezpośredni, 80 KM) i 1.9 dCi (Common Rail, 102 KM). Wyższa moc silnika 1.4 16 V (98 KM) 2003 - zakończenie produkcji Scenica I

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

10 tys.), szczególnie francuscy. Citroen Grand C4 Picasso 1.6/120 KM kosztuje od 75 400 zł. Porównywalną odmianę do testowanej Zafiry, czyli wersję Esclusive z silnikiem 2.0 HDi o mocy 150 KM, wyceniono na 118 tys. zł. Jeszcze tańszy jest Renault Grand Scenie (Bose 1.6 dCi

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

na pokład od 750 do 1000 kg i pomieści 3,4-4,2 metra sześciennego bagażu. Zastanawiacie się, ile to jest? Dwie europalety, w tym jedna ustawiona w poprzek. Pod maską dostawczego Fiata może pracować benzynowy silnik 1.4 o mocy 95 koni lub jeden z trzech diesli: 1.3 (90 KM), 1.6 (105 KM) i 2.0 (130 KM

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

ewentualna naprawa może pochłonąć kilkaset złotych. Zdaniem mechaników najlepiej sprawdzają się silniki 2.0 Turbo o mocy 170 KM lub diesel 2.0 dCi generujący 130-170 KM. W jego przypadku musimy zmagać się jedynie z typowymi bolączkami nowoczesnych ropniaków. Dodge Journey Założony budżet pozwoli również na

20% spadku mocy!?

lucy_fair napisał: > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w Voyagerze bierze około 9 KM. Znając "wydajność" klimatyzacji w

Re: 20% spadku mocy!?

greenblack napisał: > lucy_fair napisał: > > > Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu > > > powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. > > 20% ze 120 KM = 24 KM. Nawet potrójna klimatyzacja w

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

Laguna Mk II nie grzeszyła niezawodnością, szczególnie wersja z silnikiem 2.2 DCi. Szkoda tylko, że nikt nie zauważył, że niemieckie Ople też pomykały z tym silnikiem. Jak były niezawodne, można się przekonać wpisując w googlach "opel, 2.2 spadek mocy".

Re: A tak z innej beczki trochę...

Trafione w mój problem. Jeżdżę od niedawna Megane 1.9 dci i już na wejściu powiedziano mi, że klima powoduje spadek mocy o jakieś 20proc. Kiedy chce ostro zapinać w trasie, wyłączam klimę, a używam jej tylko w miastach i w korkach. Mam pytanie - czy u Was po kilku dniach nieużywania klimy

Re: naprawa turbiny

Gość portalu: Doki napisał(a): > No dobra, przeczuwam najgorsze. Widze, ze coraz > czesciej musze dolewac oleju do silnika (ostatnio 1 l > na 17000 km- niby niewiele, ale wiecej niz np w > analogicznym okresie roku ubieglego), w garazu pod > silnikiem sucho, spadku mocy nie

Re: Volvo traci twarz

zasada dynamiki Newtona kazda akcja powoduje reakcje ;PPP ), moje doswidczenia czerpie z 4 TDI o roznych mocach i jednego dci (Espace 2.2 - gdzie prawde mowiac kultura pracy silnika i rownomiernosc oddawanej mocy sa znacznie wyzsze niz w TDI). Najgorzej wypadlo w TDI 90KM chipowane do 115KM i w 110KM

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

) potrafia zupelnie odmienic wrazenia z jazdy, 0-100 km/h: 1.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. RX4 - 14,8 s. 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. RX4 - 11,9 s. 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. Jak widac z porownania, ktos kto ma Scenika 1.6 16V moglby

Re: Klima w Megane II

.9 dCi. W starym modelu montowano tylko 1.9 dTi. Ale ten spadek o 20% to jest > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > standardowo w megankach z klimą - to co, wysłać go chyba trzeba na > dokształcenie? Nie sprawdzałem tego empirycznie, jeżdżę

Re: Klima w Megane II

po face > liftingu, ale wtedy nie rozumiem skąd się wziął silnik 1.9 dCi. W starym modelu > > montowano tylko 1.9 dTi. > > > Ale ten spadek o 20% to jest > > informacja od kolesia z Renault w Gdańsku - twierdził, że tak się dzieje > > standardowo w

Re: Diesel raz jeszcze: czy ma przyszlosc?

.9 dCi 105KM - "zwykly" - 12.8 s. > RX4 - 14,8 s. WOW! wg moich odczuc 100 osiagalem szybciej! > 2.0 16V 140KM - "zwykly" - 10,2 s. > RX4 - 11,9 s. > 1.6 16V 110KM - "zwykly" - 11,2 s. > > Jak widac z porownania, ktos kto ma