2.0 fsi awarie

Filip Trusz

Te Toyoty, VW, Fiaty, Skody i Ople nie lubią się z benzyną E10. Od stycznia to problem

Te Toyoty, VW, Fiaty, Skody i Ople nie lubią się z benzyną E10. Od stycznia to problem

Sprawdziliśmy, które samochody popularnych marek mogą mieć problem z benzyną E10. I nie była to trudna robota, ponieważ lista nie jest długa. Większość właścicieli samochodów nie musi się przejmować styczniową zmianą.

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Niedawno przedstawiliśmy sześć najpopularniejszych modeli z prywatnego importu. Teraz bierzemy pod lupę kolejne samochody. Łącznie, import w 2023 zamknął się liczbą nieznacznie przekraczającą 805 tysięcy sztuk. Najwięcej wozów przyjechało z Niemiec (około 50 procent), z Francji, Belgii i Stanów Zjednoczonych.

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Według danych AAA Auto, średnia cena transakcyjna na rynku wtórnym w 2023 wyniosła 31 tysięcy złotych. To sprawia, że każdego roku wydajemy na używane auta coraz więcej. Co ciekawe, na nowe pojazdy pojazdy przeznaczamy około 180 tysięcy zł (Samar). Wobec tego, postanowiliśmy przejrzeć rynek.

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

charakteryzują się już nowocześniejszym, bezpośrednim wtryskiem, ale 90-konny 1.4 FSI również jest bardzo ospały. Więcej animuszu mają jego pobratymcy: 115-konny 1.6 FSI i 150-konny 2.0 FSI. Oferta silników wysokoprężnych obejmowała na starcie 105-konnego 1.9 TDI i 140-konnego 2.0 TDI, które dziś cieszą się

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

własny w wysokości 10 procent. Warunki są przejrzyste, podobnie jak nasze zestawienie. Postanowiliśmy przejrzeć rynek w poszukiwaniu odpowiednich aut dla 4-osobowej rodziny i dużego bagażu. Dacia Lodgy - opinie, silniki, awarie, najlepszy silnik Rozwiązaniem dla mniej wymagających rodzin jest niezwykle

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Z powodzeniem współpracują z LPG. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji gazowej nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

bardzo obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

-Tronic), a nawet ośmiu przełożeniach, doskonale dbającą o płynność jazdy. Tutaj obowiązkowa jest okresowa wymiana oleju. Ewentualny remont przekładni to koszt przekraczający 6 tysięcy złotych. Pierwsze objawy awarii DSG zdradza po 150-200 tysiącach kilometrów. Jego żywot przedłuży regularny serwis

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

jest wręcz nieunikniona. Co gorsza, naprawa skrzyni wiąże się z poważnymi kosztami. Audi A4 B7 2.0 TDI - awarie. Uważaj! Wersja PD może cię narazić na koszty Olbrzymim problemem jest także okryty złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

czterocylindrowy 2.0 TFSI o mocy 170 KM oprócz benzyny lubił wypić olej, a zastosowanie bezpośredniego wtrysku powodowało gromadzenie się nagaru. Nowa generacja silnika wprowadzona w 2007 roku okazała się... gorsza. Wadliwa konstrukcja pierścieni olejowych skutkowała ogromnymi ubytkami oleju i rodziła ryzyko

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

użytkownicy Audi A4 z Multitronikiem twierdzą nawet, że jej awaria jest wręcz nieunikniona. Co gorsza, naprawa skrzyni wiąże się z poważnymi kosztami. Audi A4 B7 2.0 TDI - awarie. Uważaj! Wersja PD może cię narazić na koszty Olbrzymim problemem jest także okryty złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

może klimatyzację, prosty tempomat, skórzaną tapicerkę, komputer pokładowy i nawigację. Wśród silników benzynowych, bezproblemowe okazują się tylko bazowe, wolnossące jednostki 1.4 i 1.6 MPI o mocy 75-80, 105 KM - idealnie współpracują z instalacjami gazowymi. Pozostałe agregaty to 1.6 FSI 115 KM, 2.0

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

jednostek wolnossących, ale charakteryzujących się już bezpośrednim wtryskiem paliwa były: 115-konny 1.6 FSI oraz oferowany od 2010 r. 150-konny 2.0 FSI, które od właścicieli wymagały okresowego czyszczenia nagaru gromadzącego się w układzie dolotowym i na zaworach oraz tankowania benzyny 98-oktanowej

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

uważać na silniki 2.0 TDI PD o kodzie BMP. Samochody z tą jednostką nawet po niespełna dwóch latach zaliczały poważne awarie m.in. jak pękanie głowicy cylindrów, zatarte silniki, czy problemy z turbosprężarką. Ten konkretny motor był oferowany tylko dwa lata, dlatego najlepiej go omijać, ponieważ naprawy

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

TSI 125, 1.8 TSI 160 KM i 2.0 TSI 200 KM wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu. Dodatkowo borykają się z pokaźnym zużyciem oleju. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii jest mniejsze. Diesle to polecane bazowe 1.9 TDI i 1.6 TDI o mocy 105 KM. Warunkowo możemy interesować

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

„szóstka" 3.2 FSI z systemem zmiennych faz rozrządu Audi valvelift, której doskwierały jednak awarie układu zapłonowego spowodowane felernymi cewkami. Prawdziwym rarytasem, w dodatku chwalonym za bezawaryjność, jest natomiast 450-konna V-ósemka 4.2 FSI stosowana wyłącznie w sportowej wersji

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

– oba dysponują wielopunktowym wtryskiem paliwa i trwałym paskiem rozrządu. Wolnossące silniki 1.6 FSI i 2.0 FSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa są awaryjne i paliwożerne (generują odpowiednio 115 i 150 KM). Dobrą i doskonałą dynamikę przy rozsądnym spalaniu oferują doładowane agregaty z rodziny

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

-2012. Spokojnie mogą natomiast spać właściciele diesli - 1.6 i 2.0 TDI. Najmniej awarii spotkamy w najmocniejszym TDI o mocy 177 KM. BMW serii 5 E60 Jak przystało na niemiecką propozycję klasy wyższej, BMW serii 5 E60/61 wyposażone jest w silnik zainstalowany wzdłużnie, a także standardowy napęd na

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazety.pl . VW Passat B6 2.0 TDI Od 2005 do 2010 Volkswagen oferował kolejne, szóste wcielenie Passata pozycjonowanego w klasie średniej. Nowoczesna sylwetka wciąż może się podobać. Do wyboru mamy eleganckiego

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

; mogą pociągnąć za sobą niemałe koszty. On również był stosowany w wersji Greenline, której niskie zużycie paliwa osiągnięto, wyposażając ją w fabrycznie w system Start/Stop. 140-konny 2.0 TDI ma dwa oblicza. Starsza wersja (EA188) z pompowtryskiwaczami narażona jest na m.in. pęknięcie głowicy, awarie

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

VW Passat B7 - opinie Passata nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest niekwestionowanym bestsellerem od dekad. W wersji B7 nie miał łatwego początku (2010-2014), bowiem musiał zetrzeć plamę na honorze powstałą przez niechlubne B6, w którym awarie piętrzyły się lawinowo. Do tego dochodziły wyraźne

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

drugiej strony, jako jedyne nadają się do montażu instalacji gazowej i nie borykają się z wadami technicznymi. Tutaj wystarczą tylko regularne wymiany części eksploatacyjnych. Pozostałe jednostki to wybór podwyższonego ryzyka. Do wyboru mamy wolnossące 1.6 FSI 115 KM i 2.0 FSI 150 KM. Tutaj bezpośredni

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

-konny wariant silnika 2.0 TFSI. Polecanym motorem jest wolnossący 2.8 V6 FSI (204 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który dysponuje dużą mocą i charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, a jednocześnie jego budowa nie jest przesadnie skomplikowana, co minimalizuje ewentualne koszty napraw. Podobnie jak

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

VW Passat B6 2.0 TDI Od 2005 do 2010 Volkswagen oferował kolejne, szóste wcielenie Passata pozycjonowanego w klasie średniej. Nowoczesna sylwetka wciąż może się podobać. Do wyboru mamy eleganckiego sedana i funkcjonalne kombi. Bez względu na rok produkcji i wersję silnikową, musimy być przygotowani

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek. VW Passat B6 2.0 TDI Od 2005 do 2010 Volkswagen oferował kolejne, szóste wcielenie Passata pozycjonowanego w klasie średniej. Nowoczesna sylwetka wciąż może się podobać. Do wyboru mamy eleganckiego sedana i funkcjonalne kombi. Bez względu na rok produkcji i wersję

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

paliwa. W ich przypadku nie przynosi on większych korzyści. Wręcz przeciwnie, motory zużywają więcej paliwa, zaś ich obsługa serwisowa jest wyraźnie droższa. Tutaj możemy trafić na 1.8 Turbo 163-190 KM i 2.0 FSI 150 KM. Standardowo dostajemy do dyspozycji piecio lub sześciostopniowe skrzynie manualne. Za

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4 2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

wyższymi kosztami. Historia modelu 2003 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.4 FSI (90 KM), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

- premiera modelu, nadwozie minivan 5d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (136 KM). 2004 - turbodiesle 1.9 TDI (90 KM) i 2.0 TDI (140 KM). 2006 - silnik benzynowy 1.4

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180 KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140

Re: FSI - wielki kit

Moim zdaniem to technologia nie do konca dopracowana. Przekonali sie o tym inni ktorzy juz oferowali takie silniki i jakos ich nie rozwijaja: mitshubisi GDI: wprowadzil ma kilka ale jakos ich specjanie nie promuje renault 2.0 IDE byl w megane I coupe i jakos nie widac tego silnika citroen 2.0

Re: Subaru Legacy 2.0 czy Toyota Avensis 1.8 benz

Specjalista od desek klozetowych i sedesów się odezwał, he he. Może na kiblach to on się zna, ale widzę, że na silnikach to on się nie zna. Tu ludzie dyskutują o prawdziwych silnikach, a nie jednorazówkach typu TSI czy FSI. Prawdziwy silnik to taki, który bez trudu wytrzyma przebieg 200 tys

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

oczywiście ewidentne przypadki ale to cena postępu bo zastanów się nad przykładową sytuacją - awaria kart "hands free" w Lagunach i Meganach - powiedzmy 30 % aut miało z tego powodu problemy a dlaczego nie miała ich Toyota? BO ICH NIE STOSOWAŁA a teraz kiedy technologia zostanie dopracowana to zastosuje

Re: Pytanie : Czy nowy GS 300 jeździ na 95 czy 98

2.0 FSI tez nie potrzebuje. Tylko ze przy Pb98 producent GWARANTUJE dane z katalogu dotyczace mocy i momentu. Jezeli nie przeszkadza Ci ze masz o 3-4 km i pare Nm mniej to mozesz spokojnie jezdzic na Pb95 i na pewno nie spowoduje to awarii czy jakiegos szybszego zuzycia silnia !

Re: Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

Ja miałem już kilka niemieckich aut i muszę potwierdzić że są bardzo solidne i porządne. Nie jest tak że się wcale nie psują ale to sporadyczne awarie wynikające bardziej z eksploatacji czy zaniedbań właściciela niż wad konstrukcji. np. ostatnio Passatem B6 2,0 FSI przejechałem 150 tys km w 2

awara wycieraczki tylnej w octavi II

Mam Octawie II FSI od ok. 12 miesięcy. Wczoraj nagle wysiadła wycieraczka tylna - nigdy nie miałem takich awarii, nawet w francuzach. Serwis mówi, że to spalony silnik wycieraczki, ale jakoś bez przekonania. Kazali czekać 2 tygodnie aż sprowadzą silniczek z Czech. Czy ktoś miał takie

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

realnie konkurujący z 2.0 TDI TSI to silnik tylko z małą turbosprężarką, bez żadnej zmiennej geometrii łopatek (element turbiny każdego nowoczesnego diesla - miejsce podatne na zapiekanie/zapychanie sadzą i awarie), nie ma dodatkowego kompresora i skomplikowanego obiegu powietrza ładującego z

Zakładający Turbo do Nubiry to egoistyczni debile.

bawiłoby się w konstruowanie nowego silnika 2.0 FSI, by zwiększyć moc o 20 KM? Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają fabrycznych norm. Zmniejsza się żywotność układu wtryskowego, turbiny, korbowodów. Zakłądający TURBO mają na tyle tupetu, że w przypadku awarii

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Zawsze nowy samochod daje bezpieczenstwo jesli chodzi o awarie bo ma gwarancje. Ponadto w nowym szanse na usterke nie sa tak duze. Owszem na 1000 sprzedanych aut danej marki zepsuje sie np. 1 toyota, 2 hondy, 8 citroenow czy 12 VW. Mimo ze toyota psuje sie rzadziej to uwazam ze kupujac auto

Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst

nowego silnika 2.0 FSI, > by > zwiększyć moc o 20 KM? Słabe. 2.0 FSI zastępuje 2.0 130 KM, a jeszcze wcześniej 2.0 115 i 1.8 125 KM. 1.8T zastąpi 2.0 FTI 200 KM. > Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają > fabrycznych > norm. Tego nie wiem

Re: Diesel czy Benzyna ?? - policzmy

Takie liczenie kosztów bywa pułapką. Świece to koszt około 40 PLN-100 PLN co na 60 tys. przebiegu nie jest majątkiem. Diesel ma turbinę element podatny na awarie. Są też mało trwałe przepływomierze Bosha których wymiana kosztuje co około 20 tys km ok 1000 PLN, są też fatalnej jakości paliwa

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

samochód (po tygodniu stał w dziale - używane/gwarantowane ;-D) Jeszcze zapomniałem, ze gdzieś po drodze poszło dwumasowe koło zamachowe (gwarancja) Więc proszę nie opowiadajcie, że Ford się poprawił od czasów Sierry. Teraz od 3 lat mam prostego benzynowego (2,0 FSI 150 koni) Passata B6 i akurat to

Re: Diesel czy Benzyna ?? - policzmy

trwałe przepływomierze Bosha których wymiana kosztuje co około > 20 tys km ok 1000 PLN są też fatalnej jakości paliwa które potrafią uszkodzić > wtryskiwacze a silnik benzynowy o ile to nie jest FSI GDI IDE itp jest odporny > na to wszystko. Co będzie za 5 lat? kto to wie a za diesla

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

> Stad prosze o wyliczenia. Typowy przypadek. Samochód typu kompakt, który w trasie pali ok. 7 litrów benzyny, co przekłada się na 9.5 litra LPG. Czas użytkowania - trzy lata, przebieg po 20 tysięcy. Koszt benzyny 4.5 * 7 * 600 = 18900. Koszt LPG 2.1 * 9.5 * 600 = 11970. Koszt instalacji (na

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z