2.0 hdi v8 turbo

Piotr Mokwiński

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Mimo, że rok do roku import używanych samochodów spadł o 6,3 procenta (dane Samar), w pierwszym półroczu 2023 do Polski wjechało ponad 460 tysięcy pojazdów. Wśród nich sporą część stanowią takie, których wartość to około 30 tysięcy złotych. Dla wielu Polaków to kwota na pierwszy samochód w rodzinie. Dla innych suma na weekendową zabawkę. Na jakie modele warto postawić w tej cenie?

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Mimo rosnącej popularności SUV-ów i corssoverów, rzesza kierowców wciąż docenia funkcjonalność klasycznych aut z nadwoziem kombi. Budżet w wysokości 50 tysięcy złotych daje nam szerokie pole wyboru - także wśród modeli klasy premium. Przy odrobinie szczęścia znajdziemy egzemplarze z polskiej sieci sprzedaży, co pozwala ograniczyć ryzyko trafienia na auto z kręconym licznikiem i powypadkową, nieznaną przeszłością

Zapomniane, a wciąż ciekawe. Tymi sedanami warto się zainteresować. 40-50 tys. zł

Lata lecą, a trendy dość szybko się zmieniają. O ile jeszcze 15-20 lat temu sedany pełniły ważną rolę w katalogach większości producentów, o tyle dziś są sukcesywnie wycofywane z oferty. Szkoda, bo to nierzadko ciekawe, funkcjonale i dobrze jeżdżące konstrukcje. Warto o nich pamiętać przymierzając się do zmiany wozu. Dysponując budżetem rzędu 40-50 tysięcy zł, mamy w czym wybierać. Wertujemy rynek wtórny w poszukiwaniu interesujących ofert

Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?

Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?

1.6 (109 KM) lub 2.0 HDI – 136, 140 lub 163 KM. Większe diesle mogą okazać się skarbonkami po kilkunastu latach eksploatacji. Volvo V70 II Wielokrotnie się u nas pojawiał i pewnie nie raz jeszcze zagości. Jest modelem wiekowym, lecz nadal godnym polecenia. To druga generacja Volvo V70. Szwedzka

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

rynku wtórnym jest pochodzący z Volvo pięciocylindrowy 2.5 Turbo o mocy 225 KM - zaopatrzony jest w pasek rozrządu i wielopunktowy wtrysk paliwa (wzorowo współpracuje z instalacjami LPG). Przy okazji modernizacji (2010) wprowadzono nowoczesne jednostki doładowane z rodziny EcoBoost – 1.6 i 2.0

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

to jednak na ropniaki warto postawić. Już bazowy 1.6 o mocy 120 KM jest wystarczający. Do tego zużywa w trasie niewiele ponad 5 litrów. W alternatywie pozostaje 2.0 HDI 150 lub 180 KM. W wersji z automatem będzie przyjemnym towarzyszem codziennej eksploatacji. Za 80 tysięcy kupimy wóz z pierwszych

Osiem limuzyn za 30 tys. zł. Styl, komfort i bogate wyposażenie. Na liście Audi, BMW i Honda

Osiem limuzyn za 30 tys. zł. Styl, komfort i bogate wyposażenie. Na liście Audi, BMW i Honda

jednostki benzynowe 2.0 Turbo 203 KM, 2.5 Turbo 210-231 KM, 2.9 R6 285-304 KM i flagowy 4.4 V8 315 KM. Honda Legend II Znikomą popularnością na europejskim rynku w czasach swojej świetności cieszyła się druga generacja Hondy Legend. Japoński konkurent Mercedesa klasy E dostępny był od 2004 do 2012 roku

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

polecane diesle 3.0 d będące udanym połączeniem osiągów i akceptowalnego spalania. Na drugim końcu skali jest topowy wariant benzynowy 4.4 V8 Turbo generujący imponujące 407 KM i 600 Nm. Poza oczywistym wysokim spalaniem, jednostka boryka się z problemem odprowadzania ciepła. Turbosprężarki zainstalowano

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

. Mechanicy zdecydowanie polecają warianty wysokoprężne napędzane jednostką 2.0 HDi o mocy 163 KM. To trwały, oszczędny i dynamiczny silnik. Problemy z osprzętem zaczynają się od 200-250 tysięcy kilometrów przebiegu. Honda S2000 Przy odrobinie szczęścia, w założonym budżecie znajdziemy także Hondę S2000

Osiem niedocenionych aut używanych za 20-30 tysięcy złotych

Osiem niedocenionych aut używanych za 20-30 tysięcy złotych

także prosty system 4x4. Do napędu producent zastosował diesla 2.0 TiD 160-190 KM, a także cztery i sześciocylindrowe jednostki benzynowe: 1.6 Turbo, 2.0 Turbo, 2.8 V6 Turbo o mocy odpowiednio 180, 220, 300 KM. Prawdziwą perełką na europejskich drogach od lat pozostaje nietuzinkowa Lancia Thesis

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

. Do napędu oddelegowano diesla 2.4 D o mocy 163-185 KM i benzynowe 3.3 238 KM, 4.4 V8 315 KM (konstrukcja Yamahy), 2.5 Turbo 210 KM oraz 2.9 Biturbo 272 KM. Egzemplarze z europejskiego rynku zawsze dysponują napędem na cztery koła i automatycznymi przekładniami. W USA często spotykane były wersje z

Kupujemy używane: kabriolet za 15 tys. zł. Dobry pomysł na rozpoczęcie wiosennego sezonu

Kupujemy używane: kabriolet za 15 tys. zł. Dobry pomysł na rozpoczęcie wiosennego sezonu

silnikowej fachowcy polecają szczególnie wolnossący motor benzynowy 2.0 o mocy 140 KM lub dopracowanego diesla 2.0 HDI o mocy 136-140 KM. Wysokoprężny wariant okazuje się trwały i niedrogi tytułem kosztów bieżącej eksploatacji. Bezpośrednim rynkowym rywalem Peugeota 307 CC była i jest trzecia generacja

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

(HDI) o mocy 109, 136 KM lub konstrukcję Volvo 2.4 o mocy 180 KM. Do wyboru mamy także jednostki benzynowe przejęte z Forda: 1.6, 1.8 i 2.0 generujące 100-145 KM, a także pięciocylindrowy motor szwedzkich inżynierów 2.5 Turbo 230 KM. Co ciekawe, za 30 tysięcy złotych możemy stać się właścicielami

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

wymienić możemy 2.0 Turbo 170-204 KM i 3.5 V6 240 KM. Opcjonalnie oferowany był system czterech kół skrętnych. Po latach, najbezpieczniejszym wyborem okazuje się dwulitrowy diesel i agregaty zasilane benzyną. Bezkompromisową propozycją dla prawdziwych miłośników motoryzacji jest Nissan 350Z. Dwudrzwiowe

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

litrów na 100 KM. Benzynowe silniki są równie trwałe. Wybór mamy pomiędzy wolnossącymi 3.2 R6 i 4.4 V8 o mocy 238 i 315 KM, lub doładowanymi 2.5 Turbo i 2.9 Twinturbo o mocy 210 i 272 KM. W ich przypadku, zużycie paliwa z łatwością dochodzi do 20 litrów na setkę. Niestety, w przypadku flagowego Volvo

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

przez niemieckie marki. I pewnie tylko dzięki temu, można znaleźć na rynku używane egzemplarze w bardzo atrakcyjnych cenach. Audi V8 Produkowany od października 1988 do listopada 1993 roku topowy model producenta z Ingolstadt był też

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

będą to co prawda legendarne modele z lat 70., a zamiast blachy w konstrukcji ich nadwozia króluje tworzywo sztuczne, ale bulgoczące V8 i amerykański klimat dostaniecie w cenie. Nietrudno o modele z 5,7-litrowym silnikiem LT1 z Corvette i 6-biegową ręczną skrzynią, skórzaną tapicerką oraz dachem typu

Coupe za 20 tysięcy złotych

Coupe za 20 tysięcy złotych

rodzeństwa F-Body - Camaro lub Firebirda. Nie będą to co prawda legendarne modele z lat 70., a zamiast blachy w konstrukcji ich nadwozia króluje tworzywo sztuczne, ale bulgoczące V8 i amerykański klimat dostaniecie w cenie. Nietrudno o modele z 5,7-litrowym silnikiem LT1 z Corvette i 6-biegową ręczną

Re: Peugeot 508 2.0 HDI | Za kierownicą

Oczywiście krytykują go ci, którzy go tylko oglądali. Najlepiej znają go właściciele. Sam mam 1,6 THP 156, dynamika - accord 2.0 bez szans, mazda, toyota z wolnossącymi też. Jest szybszy niż Insignia 1.6 Turbo 180 PS, której zresztą już tyle na drogach, że bez sensu kupować 'nówkę'! W trasie pali 5

Re: Chip Tuning. Opinie

Jesli masz turbo diesla to smialo mozna robic. ja polecam www.superchip.pl/ Zrobilem w Peugeocie 307 z 2.0 HDI 8v 107ps chipa na 128ps, moment obrotowy z 260Nm na 310Nm - różnica w osiągach znaczna!!!, spalanie praktycznie

Re: Jaguar 2,7 HDi

Elastizität verschafft. Ganz nach Wunsch kann der Diesel-Kunde zwischen Automatik oder Schaltgetriebe mit jeweils sechs Gängen wählen. In beiden Versionen ermöglicht das Triebwerk adäquate Fahrleistungen: Den Sprint von 0 auf 100 km/h erledigt der handgeschaltete Jaguar S-TYPE 2.7 V6 Twin Turbo

Re: Peugeot 407 - 1.8 benzyna czy 1.6 HDI ??

mniejszy silnik turbo niz wieksza benzynka, ktora trzeba krecic. Np 1.6 HDI powinien moim zdaniem miec ok 250NM moment obrotowy, minimum! Benzynka 1.8 gora 170 NM i to przy duzych obrotach.Musialbys kupic 2.0 benzynke aby porownac sie do 1.6 HDI. Moc silnika to nie wszystko, liczy sie przede

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Pod maską? No fakt. 2,0 16v 180 KM (wcześniej 2,0 136KM), albo 2,0 HDi 16v > 138 KM. Przestarzały badziew. > > No ale fakt, że najmocniejszy silnik benzynowy w w tej klasie, tj. w Golfie > ma > aż... 115 KM (jaki cudowny

Re: Kompressor (Mercedes) a turbina - jaka różnic

takie "pól-turbo" czy co? Wiem, że moim 2.0 TCT mogę swobodnie wyprzedzić prawie wszystko na trasie na piątce, ale wiem też że np. z 2.0 TDI czy 2.0 HDI mimo mocy większej o kilka koni, ścigać się spod światel nie mogę. No i luz... Powiecie mnie cuś?

Re: C2 1.6 hdi VTS by Orciari - już w domu :)

Bez turbo do 145? Jak? Z 1400 ccm? Toz to by musialo sie kręcić do 7-8 tys. -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: Diesle atakują

"slabym" turbo i benzynowca ze slabym turbo" przyklady: vw 1,9 tdi 90km / psa 2,0 hdi 90km itp oraz vw 1,8 turbo 150km / renault 2,0 turbo 165km itp. tu rowniez benzynowe wygraja pod kazdym wzgledem, poza spalaniem. 3. porownajmy klase najbardziej wysilona - max turbo, intercoolery itp - dalej w

Re: C2 1.6 hdi VTS by Orciari - już w domu :)

trypel napisał: > Bez turbo do 145? > Jak? > Z 1400 ccm? > Toz to by musialo sie kręcić do 7-8 tys. Dokładnie tak. Wałek, stożek w dolocie i program pozwalający temu się kręcić do trochę ponad 7. Czyli właściwie zrobienie z "Niemca" "Japończyka". -- ***** ***

A dlaczego...

greenblack napisał: > Lagunę 2.0T należy > porównywać co najmniej z Laguną 2.2 dCi albo C5 2.2 HDI. A dlaczego nie z 3,0 D-4D, albo 3,0 CDTi?!?!?! Przecież zawsze wysuwacie postulat, aby porównywać jak najbardziej porównywalne, więc masz i turbo i taką samą pojemność. Łoł

Re: Silniki HDi z PSA

salio napisał: > mam w aucie 2,8 HDi przejechane 350000 km i oprócz regeneracji turbiny i napraw > y osprzętu ( rozrusznik , alternator )absolutnie nic. Pękam ze śmiechu czytając takie laurki dla własnego auta...350 000 km ? To dowód że Diesle są zajeżdżone...ja bym nie kupił

Re: Nowy 2.2HDi Biturbo 170KM od PSA

Zasada dzialania biturbo w silnikach diesla jest odmienna od tej w silnikach wolnossacych.W dieslach wystapuje zamienne-dwustopniowe sprezanie przy udziale mniejszej i wiekszej turbosprezarki.BMW nazwal to Variable Twin Turbo.I niekoniecznie musi to sluzyc zwiekszeniu mocy (choc w wiekszosci

C2 1.6 hdi VTS by Orciari - już w domu :)

Udało się. Nikt mnie nie ubiegł i nie przebił i auto stoi na podwórku. I przy okazji zrobione 150 km, z tego ok 50 S8. Do roboty będzie sporo: turbo do wymiany (gwiżdże za bardzo), uszczelki pod wtryskami, tylne amorki, rozrząd, reflektory do polerki. Rozumiem niechęć klemensa to wielosezonowek

Diesel kontra benzyna wreszcie prawdziwe wyniki

nawet o 4 litry Citroen Xsara 2.0 HDi 110 KM 2,0 benzyna 138 KM 7,0 13,6 miasto 4,2 6,8 trasa 5,2 9,3 srednie szok benzyna spala nawet 6 litrow wiecej teraz porownajmy silniki o tej samej mocy a nie

Re: Diesle atakują

-120). jedyna roznica na niekorzysc to mniejsze > spalanie diesla. > > 2. porownajmy diesla 1,8 - 2,0 ze "slabym" turbo i benzynowca ze slabym turbo" > przyklady: vw 1,9 tdi 90km / psa 2,0 hdi 90km itp oraz vw 1,8 turbo 150km / > renault 2,0 turbo 165km itp. tu rowniez benzynowe wygraja

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

@turbo - tak to jest ten argument. Koreański i niekoniecznie koreański ładny kompakt z benzynką 1.6 to dzisiaj mamy 120-140KM i spalanie w mieście ok. 8,5 litra. A więc 2 litry więcej na 100 km więc 10 PLN. Z tym że różnica w cenie około 15-20 tysięcy PLN. Więc za tą różnicę kupimy przynajmniej

Re: tak dla porownania Impreza 80-120 na III - 3,

mówicie - "informacjami z folderów reklamowych"), a Lagunę zarzucił przyjaciel Niknejm. > Lagunę 2.0T należy porównywać co najmniej z Laguną 2.2 dCi albo C5 2.2 HDI. Nie jeździłem tymi modelami (może oprócz jazd przedpremierowych), więc nie mam zamiaru - przy braku wyrobionej na ich temat

Re: zakup samochodu

samspade napisał: > Co do zazdrsci juz napisalem. Ze nie zrozumiales, twoj problem. > Co do twoich argumentow. Skad wytrzasnales cene za kolo dwumasowe do 2.0hdi? A > argument z czasem rozgrzewania sie silnika, jest tak malo istotny ze pomijalny. 1. Nigdzie nie napisałem że 2

Re: czym się różni Fiat Ducato od Boxera lub Ju

najlepszy wybór to silnik 2.8 turbo (zwany JTD, idTD, HDI) - trwały i mocny. Zdecydowanie nie polecam 1.9D i TD - są za słabe i niezbyt nadają się do dostawczaka. Godny polecenia jest też fiatowski 2.5TDI (115KM). Jeśli nie potrzebujesz samochodu szczególnie mocnego weź też pod uwagę 2.5D i 2.8

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

własnie wszystko pięknie tylko jak by porównać z koreańcami to 20 tysięcy drożej za taki sam samochód, a za to można jeździć i jeździć, a o ile poprzednie mi nie lezały to nowe są nie gorsze od c4. Nadmieniam tak jak poprzednicy, że spalanie 8 do 8,5 litra to na zwykłej benzynie 1.6 można dziś mieć na

Re: biodiesel

Ja tylko mieszalem z ropa tak dla draki. Pug 307 2.0 HDI szedl normalnie, stara bardacha escort 1.8 diesel tez. Lalem do 50% latem. Odpalal bez roznicy. Ogolnie mowi sie, ze najlepsza dla silnika jest instalacja dwuzbiornikowa z podgrzewaczem (jak chcesz jezdzic na czystym OR)... itd. Turbo

Sprinter/Daily/Jumper/Boxer.....

312,Jumperem/Boxerem/Ducato 2.8JTD(HDI). Ewentualnie w gre wchodzilyby LT 35 2.8 i Transit 2.5TD,ale slyszalem wiele sprzecznych opinii nt. tych samochodow. Samochod bede uzytkowal na dalekich trasach,wiec komfort tez gra role. Co Wy wybralibyscie na moim miejscu? Ktory jest najlepszy

Re: zakup samochodu

mały silnik, gdyż nie posiadam jeszcze zbyt wielu zniżek, a nie c > hciałabym płacić ubezpieczenia krocie. Jaki to jest silnik 2.0 hdi i jakie są j > ego zalety, że tak go polecasz? > bunkum nawet nie skomentuje. Dołóż do tych 8 tysięcy 3 tysiące i Kup Polo IV albo Golfa IV z

Re: Do durnia co sie pode mnie podszywa

mnie Defender. > juz byly tutaj glosy wlascicieli fordow mondeo tdci "lykajacych wszystko po > drodze " do 3.0 v6 wlacznie, wlsciciela focusa 1.8 tdci ktoremu zadna 2 > litrowa benzyna nie da rady Sam wiem, że turboZS jest niebezpieczną pokusą, więc przy 21 pkt. karnych

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

430) Ford Mondeo Tddi 115 HP. (02)............................19.45 431) Nissan Primera 2.0 SRI 125 HP.............................19.47 432) Volvo 850 TDI 140 HP.........................................19.52 433) BMW 525 tds 143 HP. (92)................19.54 434) Opel Corsa 1.8 16v. GSI

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

).............................17.64 336) Peugeot 307 CC 2.0 180 HP..................17.65 337) Citröen XM Turbo CT 145 HP. (93)............17.66 338) Volvo S80 2.4 170 HP.........................................17.68 339) Opel Astra 2.2 16v. 147 HP.................................17.69 340) Opel Vectra (B) 2.2 147 HP (01

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

@dżon - sorki ale nie obrażając mając przebiegi 15k km rocznie to jest 2 lata jezdzenia za darmo. Bo przeliczyłeś róznicę na kilometry. Licząc w latach to ta róznica w cenie zwróci siepo ok 7-8 latach. Druga sprawa to fakt, że diesel koreański pali tyle samo, a też 15k tańszy, a nie widze w czym

Re: Peugeot 508 - pełny cennik

@ RMN, Uprzedziłeś mnie, też to właśnie chciałem napisać. Do tego auta są tylko malutkie wysilone sypiące się szlifierki, pewnie o to chodzi, aby się sypały i koncern mógł zarabiać na serwisie. Brakuje jakiegoś porządnego,niewysilonego i bez turbo silnika 1.8 tak ze 140 koni i silnika 2

Re: C5

jerry.s napisał: pamiętaj że też cena w porównaniu do 1.8 była zajebiście wysoka na nowym aucie> ... gdyby nie to że kupiłem półroczne, skończyłbym z silnikiem 1.6 HDI ... wtedy nie byłoby tak słodko z wyprzedzaniem, choć spalanie byłoby pewnie niższe o 0,5 - 1,0 l

Re: szukam 10 letniego miejskiego auta w cenie 8-

przez 8 lat miałem dwie nad programowe wizyty u mechanika. Xsara picasso 2.0HDI z 2002 roku która ma prawie 200 tys. przebiegu i jeździ bez zarzutu, po za wymiana tego co w każdym aucie u mechanika z nadprogramowymi wizytami była z 3 razy. Megane sedan z 2005 które ciągle stoi u mechanika bo było

Pozory mylą stwierdzili Anglicy

------------------------------- ------------------------------- ---------------- -- 15th Dec 2004, 21:28 I have a 2.0 16v 140bhp Scenic and it's faster than the Saxo vts. And to the other comment, boy racers trying to show off to their mates shouldn't think of MPV's as easy targets. Request deletion of this comment

Jeszcze raz

turbo 2,0 HDi 8V 110 KM 250 Nm. Benzyniak jest przecież do > > setki szybszy o jakieś dwie sekundy, więc przyspiesza LEPIEJ!!! Jeszcze raz. Skoro moment decyduje o przyspieszeniu to dlaczego ten benzyniak przyspiesza LEPIEJ niż diesel z wyższym momentem??? Pozdr PS. Porównanie tyczyło

Jestem jak James Bond

tam film jak sobie jadę: www.youtube.com/watch?v=LMaXcqD7CU0 -- Liberté Égalité Fraternité

Re: Porażka diesli V8!

silnik Mitsubishi 2.0T (benzynowiec z turbo) ma 383Nm max momentu obrotowego, w dodatku moment bliski maksymalnemu występuje w bardzo szerokim zakresie obrotów (2000-6500obr/min). Efektem ubocznym szerokiego zakresu obrotów, przy których moment obrotowy jest bliski maksymalnemu, jest możliwość

Re: zakup samochodu

> Jaki to jest silnik 2.0 hdi i jakie są jego zalety, że tak go polecasz? 2.0HDi to silnik diesla z wtryskiem common rail koncernu PSA (Peugeot, Citroen). Oczywiście mówimy tu o pierwszej generacji tych silników, bo tylko takie samochody łapią się na podane przez ciebie kryterium cenowe. Ta

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

)............26.21 782) MB ML 270 Cdi Aut. 163 HP................26.24 783) Nissan X-Trail 2.0 140 HP.................26.28 784) Renault Laguna 1.6 16v. 110 HP. (99)..................26.29 785) Wv Touareg R5 TDI 174 HP................26.35 786) Wv New Beetle Cabrio 2.0 115 HP............26.40 787) Skoda

Re: Wiekopomne zdanie!

niknejm napisał: > O przyspieszaniu decyduje nie moc, a moment. Oj!!! Weźmy przykład z PSA - słabego wolnossącego 2,0i 16V 136 KM 175 Nm i ponoć mocnego turbo 2,0 HDi 8V 110 KM 250 Nm. Benzyniak jest przecież do setki szybszy o jakieś dwie sekundy, więc przyspiesza LEPIEJ!!! Tylko

Re: oops! korekta

. Zależy. Laguna 2.0T czy VW 1.8T egzotykami nie są. Nawiasem mówiąc, robiłem kiedyś porównanie Laguny z TD i TB. Oczywiście TB miała lepszą dynamikę... > Juz lepiej > porownywac wolnossace benzynowce z turbodieslami. W ten sposób zafałszowujesz wyniki. Dołożenie turbo do auta z silnikiem np

Lexus IS220d traktor vs 10x cichsza konkurencja

detonacje. Czytaj terkot traktorowy klekota. Po drugie, mała demonstracja: Audi A6 2.0 TDI z zewnątrz i z wewnątrz podczas jazdy i przyspieszania: www.youtube.com/watch?v=YMBkiwvQ7v8&fmt=18 Lexus IS220d start

A ja na to sram:-D

. Mamo, jak to mozliwe? Zajechac mozna wszystko. Dziadek jezdzi corsa 1.5 diesel made by isuzu. Ja mialem (i mam w sumie) escorta 1.8 diesel, teraz mam tez 1.8 turbo diesel i juz jezdzi bardzo fajnie. Ojciec jezdzi 307 hdi, 90 koni i auto radzi sobie. Matka mondeo 2.0 tdci 130 koni i tez nie ma sie

Najwyzej oceniane samochody w Norwegii

SAMOCHODY RODZINNE Najlepsze:Fiat Stilo 1.9 JTD 115 Multiwagon - 63 punkty Audi A3 2.0 FSI - 61 punkty Testowano: Audi A3 2.0 FSI,Fiat Stilo 1.2 16V ,Fiat Stilo 1.9 JTD 115 Multiwagon, Hyundai Accent 1,3,Nissan Almera 1.5 dCi,Nissan Almera 1.8,Opel Astra 1.6 Twinport,Renault Mégane 1.4 16V

Jestem, jestem :-)

wspaniały dźwięk VTECa przy obrotach 8000... Co do postu Kosiarza - silnik 2.0 turbo benzyna Saaba, to nie jest jakaś supersportowa jednostka wysilona, tylko normalny (w miarę) silnik (o dobrej trwałości), tak jak Hondowski 1.8 VTi (170KM z 1.8 pojemności, bez turbo, ale przy 7600 obr/min). Fakt

Re: "Szpekulacji" ciąg dalszy

zakresie nawet nie mówię) był zbliżony do momentu Vipera. No, ile taki kosztuje? Pewnie też niemało... > Wracamy do kwestii ceny - czy jest to dostępne za cenę np. C5 2,2 HDi, Mondeo > 2,0 TDCi, czy A6 2,5 TDi? A czy 2.0 TDCi czy nawet A6 2.5TDI ma 1000Nm na silniku? Pozostawiam bez

Odpowiadam zbiorczo :-)

Gość portalu: Jarek napisał(a): > niknejm napisał: > > > O przyspieszaniu decyduje nie moc, a moment. > > Oj!!! Weźmy przykład z PSA - słabego wolnossącego 2,0i 16V 136 KM 175 Nm i > ponoć mocnego turbo 2,0 HDi 8V 110 KM 250 Nm. Benzyniak jest przecież do >

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

, to odchyłki pewnie będą te same, więc dane kwalifikujące się do porównania. Auto - Passat CC (dla zwykłego nie było kompletnych danych) z ręczną skrzynią , czas przyspieszania na 6 biegu 80-120 km/h : 1.8 TSI 160 KM: 12,5 sek 2.0 TDI 170 KM: 11 sek 2.0 TFSI 200 KM: 10 sek Czyli można

Re: Sprinter/Daily/Jumper/Boxer.....

zł możesz zapomnieć o HDI lub JTD z w miare normalnym przebiegiem lub bez "pokrzywionej" przeszłości. 2.8 idTD jak dla mnie to prawdziwa rakieta (122 KM oraz 300 Nm przy 1800 obr/min).Spalanie przy spokojnej miejskiej jeździe zaczyna się od około 7,5 l na 100 km (na trasie mniejsze) Przy

Re: 3 cm?

mmsadlo napisał: > Diesle koncernu PSA mają filtry FAP a nie DPF i wymiana kosztuje ok 2.5 tys. a > nie 5 czy 6 tys. > Poza tym jak przejadę w cztery lata 100 tys. km. 2.0 HDI to przy dzisiejszych > cenach ON 5.79 za litr i spalaniu średnim 6 litrów na setkę wychodzi 6

Re: tak dla porownania Impreza 80-120 na III - 3,

dwóch TIRów (trzy też się zdarzały), co w moim przypadku powożenia benzyną nigdy mi się nie udało (mówię tu Nik o Twojej ulubionej marce z 3,5 V6 w automacie). Ale, OK... * Laguna Privilege Grandtour 2,0T, 165 KM, 270 Nm - 0-100 km/h 8,7 s. od 98 tys. PLN contra * C5 Break 2,0 HDi, 110 KM

Re: Kolejny mutant Renault

.6 HDI, ale który diesel > ma taką moc z litra? Dynamika będzie na poziomie 740d;) > > > Pozdrawiam Nie będzie równa nawet 2.5 Tdi.Z resztą sprzedarz niesportowych aut z benzynowym turbo to margines.Przełomu tu nie będzie.Prędzej diesle wejdą do aut sportowych ;-)

Diesel śmierdzi i klekocze jak bocian KLE KLE

jeepwdyzlu napisał: > diesle HDI - a w fordzie TDCI - są dość stare i dlatego dobrze dopracowane... > Moim zdaniem najlepszy jest 2 litrowy diesel - pali niewiele więcej niż 1,6, a > daje znacznie większą frajdę z jazdy. Miałem go w volvo v50 - absolutnie bezawa > ryjny i

Re: Nowe diesle

porównuj niewysilonego diesla 2.8 z wolnossącym silnikiem 1.8. Porównaj go z benzynowym 2.8, najlepiej turbo. W dieslach panuje mniejsza temperatura oraz prawie w każdym jest intercooler > (w benzynie chyba tylko w Imprezie i Lancerze EVO). W bardzo wielu turbobenzynowcach jest intercoolr

Re: Nowe diesle

zmianie z jedynki "zawory zagrają" sobie prawie > zawsze.O > > ruszaniu czy wyjeżdzaniu na drugim biegu nawet mowy nie ma. > > Nie porównuj niewysilonego diesla 2.8 z wolnossącym silnikiem 1.8. Porównaj go > z benzynowym 2.8, najlepiej turbo. +++++Ale ja bynajmniej nie

Prezent swiateczny - wersje nieznane F. Sbarro :-)

Rok 2004: Citroen C2 wersja V6 www.espera-sbarro.com.fr/modeles/2004/c2-v6/index_en.html Roadster SL

Re: 307 vs Octawia

/100km i > ma świetne osiągi i elastyczność.Miałem takie auto i było ok. > > Teraz tez mam Octavię, z tym że z silnikiem 1.8 TURBO 150 KM. Auto ma > wyposazenie Laurin&Klement, moim zdaniem luksusowy kompakt. Silnik pozwala na > przyspieszenie o-100 km/h w 8.5 s. niestety lubi

będzie kłopot - jak dla kogo...

uzytkowanym przeze mnie 2,0 HDi po zainstalowaniu tuning box'a ChipTronic'a spalanie wzroslo o 0,5 l/100 km (slyszalem, ze wzrasta o okolo 1 l). A mysle, ze odczuwalny wzrosl elastycznosci (nie mocy) jest tego wart. Mysle, ze w takich przypadkach wskazana jest lektura pozwalajaca na poszerzenie

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sherlock Holmes napisał ) Gość portalu: Sławek napisał(a): ) ) ) ) ) Nie wiem jak jest w TDI 150 KM ale co do diesli to chyba coś ci się pomyli ) ło. ) ) Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 ) obr/min ) ) dawno jest juz "po zawodach

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

(bo tak jest łatwiej - gdy hamujemy ciało nasze pchane jest do przodu, więc klikajac dzwignią do tyłu tzreba przeciwdziałać tej sile, taka jest też nasza intuicja)w Tiptronicach jest dokładnie na odwrót. I powiem szczerze nie mam pojęcia dlaczego. Kolejne auto to Saab 9-3 2.0 Turbo Tiptronic

Re: Nowe diesle

diesli to chyba coś ci się pomyliło. Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 obr/min dawno jest juz "po zawodach".Największego spida ten silnik ma od około 1500 do 1800 obr/min więc zupełnie nie wiem o co chodzi ci z tym "zanim diesel wkręci się na obroty".Od 100 lat

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sławek napisał(a): > > Nie wiem jak jest w TDI 150 KM ale co do diesli to chyba coś ci się pomyliło. > Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 obr/min > dawno jest juz "po zawodach".Największego spida ten silnik ma od około 1500

Re: Nik... pytanko ;-)))

(np. o II biegi w dół), wtedy przewaga benzyniaka była bardzo wyraźna. A pamiętajmy, że u mnie jest tylko silnik 1.8, bez turbo. Benzyniak z silnikiem 1.9 lub 2.0 turbo miałby wyraźnie lepsze osiągi (taki np. Focus RS). > > Ale na trasie, gdy trzeba bardzo gwałtownie przyspieszyć (czas

Re: ropniak czy benzyna

... to po przejechniu sie 1.8T - to samo wyposarzenie, ta sama cena, zapomnialem o jakims tam tdi, hdi, hpi, td nie mowiac o zwyklych d, ale do rzeczy... ekonomia ekonomia ale jak sie jezdzi po 60-80-120 tys km to moze ropniak. Ten 110 km (a teraz te nowe 130 km to juz tupety sciaga z glowy) ale

Brak kasy na stypendia jest dla nowego Rektora Pcz

Jednostka napędowa: 2179 CC DIESEL TURBO HDI - 136 KM Ilość miejsc: 5 Wyposażenie samochodu: immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne pasażera i kierowcy, boczne poduszki powietrzne typu kurtyna, wzmocnienia boczne oraz elementy

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sławek napisał(a): > ) ) Nie wiem jak jest w TDI 150 KM ale co do diesli to chyba coś ci się pomyli > ) ło. > ) ) Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 > ) obr/min > ) ) dawno jest juz "po zawodach".Największego spida ten

Re: Brak kasy na stypendia jest dla nowego Rektor

href="mailto:d_oa@pcz.czest.pl"target="_blank")d_oa@pcz.czest.pl(/a) ) ) II. Przedmiot zamówienia: Samochód osobowy ) Jednostka napędowa: 2179 CC DIESEL TURBO HDI - 136 KM ) Ilość miejsc: 5 ) ) Wyposażenie samochodu: immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka ) powietrzna pasażera