2.0 jtdm opinie

Piotr Mokwiński

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

W takich zestawieniach zwykle straszymy, ale tym razem chcemy pokazać wam pięć pewniaków, które nie powinny przysporzyć wam kłopotów. Potem przejdziemy do ryzykownych silników Diesla. Staraliśmy się wybrać jednostki z popularnych i przystępnie wycenionych modeli.

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia 2.0 280 KM AT8 Q4. Wciąż ją kocham bezgranicznie

Nie wiem jak Alfa Romeo Giulia mnie, ale ja ją uwielbiam. Skradła moje serce już kilka lat temu. Teraz spotkaliśmy się z okazji liftingu. 280-konna Giulia wciąż jest wspaniała.

To nie lista strachu. Używane diesle-pewniaki w dobrej cenie. Francja, Niemcy i Korea

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Wybraliśmy kilka diesli, które powinny nie przysparzać większych problemów.

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo 159 2.4 JTD. Jak się sprawuje z przebiegiem ponad 200 tys. km?

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo 159 2.4 JTD. Jak się sprawuje z przebiegiem ponad 200 tys. km?

jego przypadku największym problemem jest zużycie paliwa z łatwością przekraczające 20 litrów na setkę. Paleta wysokoprężna składa się z dopracowanych konstrukcji. Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.9 JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy

Sześć najlepszych diesli 2.0. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Zaczynamy od silnika Fiata - 2.0 JTD Polecanym przez mechaników silnikiem diesla jest opracowany przez inżynierów Fiata 2.0 JTDm. Jednostka ta w prostej linii wywodzi się z równie dopracowanej konstrukcji 1.9 JTD obecnej praktycznie we wszystkich modelach koncernu Fiat. Modyfikacje w stosunku do

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Najlepsze dwulitrowe diesle. Zaczynamy od koncernu PSA -2.0 HDI Wbrew powszechnym opiniom o awaryjności francuskich rozwiązań technicznych, to właśnie konstrukcja inżynierów koncernu PSA uchodzi za jeden z najlepszych na rynku silników diesla w swojej klasie pojemności, bijąc na głowę niemiecką czy

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze dwulitrowe diesle. Zaczynamy od koncernu PSA -2.0 HDI Wbrew powszechnym opiniom o awaryjności francuskich rozwiązań technicznych, to właśnie konstrukcja inżynierów koncernu PSA uchodzi za jeden z najlepszych na rynku silników diesla w swojej klasie pojemności, bijąc na głowę niemiecką czy

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

wysokoprężna składa się z dopracowanych konstrukcji. Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.9 JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM AT Q4. Ale... dlaczego?

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM AT Q4. Ale... dlaczego?

konkurentów, choć ma wszystkie najpotrzebniejsze systemy na pokładzie. Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM AT Q4 - opinie. Podsumowanie Trudno w tej klasie znaleźć SUV-a tak nastawionego na kierowcę i z takim charakterem. W niemieckiej konkurencji tyle temperamentu i emocji mają dopiero te stricte sportowe

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem najsłabszego silnika 1.9 JTDM) i dwumasowe koło zamachowe. Regeneracja turbosprężarki to

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo vs. Volvo XC60 B5. SUV-y premium w dwóch smakach

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo vs. Volvo XC60 B5. SUV-y premium w dwóch smakach

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo - opinie, wymiary 110 lat pięknej historii włoskiego koncernu obfitowało w wiele emocjonujących modeli. Ostatnia dekada nieco przygasiła dawny blask. Paleta modelowa ograniczyła się do Mito, Giulii i Giulietty. Brakowało SUV-a, zatem Stelvio musiało powstać. Jego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

silnikiem diesla jest opracowany przez inżynierów Fiata 2.0 JTDm. Jednostka ta w prostej linii wywodzi się z równie dopracowanej konstrukcji 1.9 JTD obecnej praktycznie we wszystkich modelach koncernu Fiat. Modyfikacje w stosunku do 1.9 JTD ograniczyły się do nieznacznego powiększenia pojemności skokowej i

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

modelach koncernu. Czterocylindrowy 2.0 JTDm 170 KM i pięciocylindrowy 2.4 JTDm o mocy 200 KM. Obydwie jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (regeneracja to koszt 1800 złotych) i filtr cząstek stałych - jego serwisowe czyszczenie pochłonie 500

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia i Stelvio po liftingu. Parę dobrych zmian i kilka braków

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia i Stelvio po liftingu. Parę dobrych zmian i kilka braków

zawsze mają napęd na cztery koła. Wyeliminowano konfigurację z 200-konnym silnikiem benzynowym. Brak też napędu na tylną oś. Ofertę otwiera jednostka 2.0 Turbo o mocy 280 KM i 400 Nm, która jest łączona z napędem Q4 i 8-biegową automatyczną skrzynią biegów ZF. Taka sama sytuacja dotyczy silnika

qtronic - prosze o opinie

Szczegolnie w polaczeniu z 2.4jtdm jesli sa tacy uzytkownicy. Ale przyjme kazde inne :)

Re: Serwisowanie silnika JTDm - kogo polecacie

pompowtryskiwaczami-np. 2.0TDI.Swoją drogą silniki Ferrari to zapewne technologia zasięgnięta z garbusa... ."

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

skórze o niezawodności czy opierasz swoją wypowiedź na tekstach z forów czy grup dyskusyjnych i obiegowych opiniach ? 4. Mam 156 SW z 2.4JTD 140KM, 110 tysięcy przebiegu i 0 problemów (z czymkolwiek - wymieniam tylko normalne eksploatacyjne podzespoły). Jeździłeś kiedyś 156 lub 159 z takim

Re: Piękna i bestia - Alfa 159 1,9 JTDm vs. BMW 3

130tys. za Alfe? Sorry, ale to jakaś straszna pomyłka dawać 130pln za tak awaryjną markę? Sam znam "fana" alfy, który w ciągu 2 lat zmianił 3 modele (2x156 i 147) bo w każdym coś nawalało (auta nowe). Od innych słyszę tylko podobne opinie. korby

Re: Piękna i bestia - Alfa 159 1,9 JTDm vs. BMW 3

do tego choć bmw ma opinię techniczą rewelacyjną to o posiadaczach nie mówi się zbyt dobrze (dodam w tym miejscu, że ja nie przychylam się do negatywnych opini). Reasumując wolę aby ktoś negatywnie wypowiadał się o samochodzie niż o posiadaczu. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Alf i BMW i życzę