2.0 t fsi historia silnika

Piotr Mokwiński

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

{01.03. 2014 r.] Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

wyższymi kosztami. Historia modelu 2003 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.4 FSI (90 KM), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

wielkich nakładów. Historia modelu 1979 - premiera pierwszej generacji (Jetta) 1984 - premiera drugiej generacji (Jetta) 1991 - premiera trzeciej generacji (Vento), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (75 KM), 1.8 (75 KM), 1.8 (90 KM), 2.0 (115 KM

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

grupy VAG. Po czterech latach przeprowadzono lifting, a po pięciu wprowadzono do gamy najmocniejsze odmiany - ponad 300-konne SQ5 z benzynowym lub wysokoprężnym silnikiem o pojemności trzech litrów. Takich wersji na rynku wtórnym jest zaledwie kilka. Dominują mniejsze i słabsze diesle. 2.0 TDI

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień

Škoda Octavia 2004

32 litry niż w poprzedniczce). To prawdopodobnie najbardziej imponujący kufer w tej klasie. Pod maską Octavii II może pracować jeden z czterech silników benzynowych: 1.4 MPI (75 KM), 1.6 MPI (102 KM) oraz 1.6 FSI (116 KM) i 2.0 FSI (150 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa