2.0 tdci focus ma dpf

Piotr Mokwiński

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Szukając auta kompaktowego stajemy przez nie lada dylematem. Na rynku znajdziemy ogromny wybór europejskich, japońskich czy koreańskich propozycji, które w roli wszechstronnego urządzenia do przemieszczania sprawdzą się doskonale. Niemniej, oczekując lepszej trakcji możemy skłonić się ku I, II lub III generacji Forda Focusa. Bez względu na generację, zaprojektowane w Niemczech auto pozytywnie zaskakuje właściwościami jezdnymi i precyzją prowadzenia.

Używane: Mazda 3 II vs. Ford Focus III. Kompakty uniwersalne, ale czy warte zakupu?

Mimo rosnących w siłę z każdym rokiem alternatywnych segmentów, klasa kompaktowa wciąż trzyma się doskonale - również wśród używanych. Wielu kierowców ceni uniwersalny charakter przedstawicieli klasy C, wykorzystując je do codziennych dojazdów do pracy czy wakacyjnych eskapad. Pośród wielu propozycji, ciekawą propozycją jest ulubieniec flot - Ford Focus III i stojąca zdecydowanie na marginesie sprzedaży Mazda 3 drugiej generacji, wyróżniająca się dobrymi właściwościami jezdnymi. Iść zatem z głównym nurtem, czy postawić na japońską oryginalność?

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Silniki wysokoprężne mają ostatnio złą prasę, ale to wciąż najlepsze rozwiązanie dla każdego kierowcy, który często pokonuje spore dystanse. Wtedy niskie spalanie jest zaletą nie do przecenienia. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym.

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

klimatyzację, rozbudowane nagłośnienie Sony, czy skórzaną tapicerkę. Rzadkością jest otwierane okno dachowe. Mechanicy zgodnie polecają opracowane przez koncern PSA czterocylindrowe silniki diesla 1.6 i 2.0 TDCI (HDI) słynące z niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i niskiej awaryjności - generują odpowiednio

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

tylne, modyfikacje wnętrza), zmiana nazwy z Focus C-Max na C-Max 2008 - silnik 2.0 LPG (145 KM, benzynyna i LPG), turbodiesel 2.0 TDCi (110 KM) 2009 - premiera modelu C-Max drugiej generacji 2010 - zakończenie produkcji C-Maxa pierwszej generacji Awaryjność

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

sięgnąć po dwulitrówkę z łańcuchem rozrządu. W gamie turbodiesli dobrze prezentuje się oszczędny, wystarczająco mocny i spokojnie pracujący 1.6 TDCi. Turbodiesel 2.0 TDCi ma równie dobrą kulturę pracy i jeszcze lepszą dynamikę, ale spala sporo więcej. Obie konstrukcje powstały przy współpracy z francuskim

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

W Focusach 1.6 TDCI od chyba 2 lat, Mondeo 2.0 TDCI nowy model- ten już chyba obowiązkowo ma w dieslu DPF, nawet nie było wyboru przy kupnie. W Focusach mimo DPF i tak się zdarza że przydymią na chwilę np. po zimnym starcie. W trasie po depnięciu nie wiem, bo sam za soba nie jeżdżę

Re: Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

Kup w tej cenie ciut starsze Volvo V50 2.0 diesel. Bydlę jest mocne, mało awaryjne i często nie ma DPF. Przewaga wewnętrz jest jeszcze większa - w Fordzie oparcie tylnej kanapy kończy się 20 cm poniżej karku dorosłego mężczyzny, a w Volvo masz idealnie dopasowaną kanapę. Przednie fotele to już

Ford Mondeo, S-Max -2.0TDCI- wyroby samochodopodne

moja opinia o użytkowaniu wynalazkow Forda: W styczniu kupione w firmie auta SMax 2.0 TDCI i MOndeo z tym samym silnikiem auta w najwyższych opcjach Titanium ceny każdego powyżej 100tys zł na dzisiaj przebieg Mondeo prawie 30tys km, SMax 15tys km w MOndeo juz 3 razy system bezkluczykowy

Zapewne już było - Ford Focus lim. vs Hyundai i30

Kredyt się zaciąga, pozostała kwestia ostatecznego wyboru, w związku z czym potrzebuję pomocy - co wg. was lepsze: Ford Focus 2,0TDCi 103kW DPF Trend, 103 kW (140 PS) czy też Hyundai i30 1.6 CRDi 94kW Trend blue, 94 kW (128 PS)? Moje uwagi - Hyundai minimalnie mniej pali i ma lepsze

Re: pytanie o silnik forda 1,8 tdci

czy silnik 1,8 tdci oferowany w mondeo (pewnie też w focusie) jest z rodziny silników 1,6 i 2.0 TDCI ? To nowoczesny silnik zrobiony z francuzami czy stara konstrukcja forda tylko z dołożonym common railem? Pozdr al Wg mojej wiedzy jest to stary silnik, pamiętający jeszcze czasy

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

jazdy nie odróżnisz czy jedziesz benzyną czy dieslem. Auto nie ma DPF co powoduje że odchodzi jeden poważny wydatek. Opowieści i psujących się wtryskiwaczach delphi to mit przeszłości nic takiego się nie dzieje. Wtryskiwacze są po za tym o ponad połowe tańsze niż do 2.0 ponieważ tutaj jest sterowanie

Re: Ford Mondeo 2010

Nie wszystkie silniki 1,8 i 2,0 to to samo. W Focusach I silnik 1,8 jest z rodziny Zetec i faktycznie nie jeździ lepiej niż 1,6 a pali więcej. Natomiast w Mondeo Mk III silnik 1,8 o mocy 125 km pochodzi od Mazdy i ma łańcuch rozrządu i wcale nie spala za dużo, uchodząc ogólnie za motor udany

Kolejna prośba o poradę

Znowu się Was pytam, bo na pewno mi doradzicie. Aktualnie jeżdżę Focusem I 5d hatchback z silnikiem 1,6 benzyna, rok 2003, przejechane 122 000 km. Nic mu nie dolega jestem z niego super zadowolony, ale niespodziewanie pojawiła się możliwość zmiany na C-maxa 2004, 2,0 tdci na szczęście bez dpf

Re: Ford Fiesta ECOnetic: 3,3 l/100 km

dokladnie, dla mnie to jakas bzdura. aktualnei jezdze focusem 1.6 tdci (druga generacja z 2005 roku). srednio pol na pol miasto/autostrada pali miedzy 5,5 a 6 litrow ropy. zona ma nowa fieste - w tej budzie co na zdjeciu - 1.2 benzyna. 8 litrow na 100km. jakis kosmos. kiedys mialem

Old vs New - kolejna runda 1

niż kiedyś. Powód? Rywalizacja, komputery i CO2 Średnio ma 12 tys. części, litry szkodliwych płynów, kilka mikroładunków wybuchowych, parę komputerów i kable pod napięciem, a poruszają go eksplozje w cylindrach. Samochód to najdroższe i najbardziej złożone urządzenie powszechnego użytku. Czego po

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co