2.0 tdi common rail dpf

Arek Kwiecień

Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami

Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami

Bliskie pokrewieństwo z Volkswagenem Golfem (m.in. ta sama płyta podłogowa MQB), dopracowane przez inżynierów VAG-a silniki benzynowe TSI i wysokoprężne TDI, budzące podziw walory transportowe auta (zwłaszcza duże bagażniki) oraz dobry stosunek ceny do jakości pozwalający z powodzeniem konkurować na rynku z rywalami "znamienitszych" marek. Brzmi znajomo? Bez wątpienia - to sprawdzony przez Škodę już w przypadku poprzednich generacji Octavii przepis na bestsellerowy model auta kompaktowego. Sprawdziliśmy, jaka są opinie użytkowników na temat używanej Škody Octavii III.

1.6 i 2.2 i-DTEC oraz CTDI pod naszą lupą. Czy warto postawić na diesla Hondy?

Choć Honda słynie z silników benzynowych, to w swojej europejskiej ofercie miała kilka diesli. Kupowała je od innych producentów. Sytuacja zmieniła się w 2003, gdy do oferty trafił pierwszy autorski 2.2 CTDI, zaś później dołączył do niego mniejszy 1.6 i-DTEC. Czy można im zaufać?

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Stawiamy dolary przeciwko orzechom, że większość osób szukających używanego auta segmentu D klasy premium swoje peregrynacje ogłoszeniowe rozpocznie od powszechnie cenionego i popularnego Audi A4. Największą podaż w naszym kraju ma model czwartej generacji oznaczony symbolem B8, co nie powinno dziwić, gdyż jego produkcja trwała aż 8 lat. Dokonując wyboru, mamy szansę stać się właścicielami cieszącego się prestiżem, bardzo zaawansowanego pod względem wykorzystanej technologii, świetnie prowadzącego się i komfortowego sedana bądź kombi. Przed zakupem warto jednak gruntownie prześwietlić pojazd, bo ewentualne naprawy jego skomplikowanych systemów mogą okazać się kosztowniejsze niż cena nabycia auta.

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

. Koncern PSA – 2.0 HDI Jedną z pierwszych oferowanych na rynku jednostek wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem common rail był francuski diesel 2.0 HDI. Pojawił się na rynku w 1999 roku pod maską Peugeota 406 w wersjach o mocy 90 i 109 KM. To wystarczające wartości do sprawnego przemieszczania się

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

wyboru dopracowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem common-rail - 1.6, 1.9 i 2.0 MultiJet generujące 90-120, 120-150 i 165 KM. Każdy z nich zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Oczywiście, musimy być przygotowani na konieczność regeneracji turbosprężarki czy wtryskiwaczy przy 200-250 tysiącach

Miejskie hity za 10 tys. zł. Toyota Yaris II vs. Seat Ibiza III. Popularne i godne uwagi

Miejskie hity za 10 tys. zł. Toyota Yaris II vs. Seat Ibiza III. Popularne i godne uwagi

(regeneracja to koszt 1500 złotych) i bezpośredni wtrysk paliwa typu common-rail. Regeneracja wtryskiwaczy to wydatek rzędu 600 złotych za sztukę. Istotne, że producent nie zdecydował się na montaż dwumasowego koła zamachowego. Filtr DPF pojawił się dopiero w 2008. Lwią część oferty rynkowej stanowią jednak

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

czasie kosztowne awarie. Czterocylindrowy blok silnika 1.6 TDI przykryto głowicą o szesnastu zaworach. W przeciwieństwie do poprzednika, producent zastosował nowoczesny, bezpośredni wtrysk common-rail. Dzięki tej zmianie, ogromnej poprawie uległa kultura pracy jednostki w każdych warunkach &ndash

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Gama wysokoprężna składa się z polecanego przez specjalistów 1.6 TDI o mocy 105 KM i systematycznie poprawianego 2.0 TDI generującego 150-184 KM. Dwulitrowy diesel wyposażony w szynę wtryskową common-rail nie ma już chorób wieku dziecięcego i wad poprzednika

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

. Amatorzy silników diesla mają do wyboru dopracowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem common-rail - 1.6, 1.9 i 2.0 MultiJet generujące 90-120, 120-150 i 165 KM. Każdy z nich zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Oczywiście, musimy być przygotowani na konieczność regeneracji turbosprężarki czy

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

nareszcie układem common-rail. Silnik występuje w wariancie o mocy 110, 140, 150, 170, 180 i 190 koni mechanicznych. Seryjnie łączony jest z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi, opcjonalnie montowane były automaty DSG. 2.0 TDI spotkamy w większości modeli koncernu VAG ? począwszy od Volkswagenów

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla Skody

charakterystyczną jest układ zasilania z systemem common-rail (CR DPF). Będzie on łączony z ręczną i automatyczną przekładnią i będzie występował w wersjach przednionapędowych i 4x4. Skrzynia zautomatyzowana DSG trafi do oferty w późniejszym czasie. Skoda Yeti otrzyma

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

chcący odliczyć 22% VAT-u będą mogli kupić Octavię w sportowej odmianie RS. Kratka może być zamontowana w nadwoziu liftback lub kombi. Do wyboru są także obie dwulitrowe jednostki napędowe, 200-konny silnik benzynowy TFSI i 170-konny diesel TDI z systemem Common Rail, obie łączone z 6-biegową skrzynią

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

jego zakup jest na pewno uzasadniony ekonomicznie. Filtr DPF - kosztowna ekologia Używany Volkswagen Golf V (2003-2008) - solidny, ale uwaga na 2.0 TDI Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku. Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test

Re: ON Bipoaliwa i DPF

"czyszczenia wtryskiwaczy", np. STP. Widzę ten preparat grubo ponad 20 lat. Teraz policzmy, ile mają najstarsze silniki Common Rail (wejście do seryjnej produkcji systemu wtryskowego bardzo wysokiego ciśnienia: FIAT-LANCIA rok 1997). Wychodzi mi jak byk, że jeszcze te silniki nie istniały, a STP jak

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

www.centrumdiesla.com.pl/pokaz_kat.php?idkat=20 Rośnie również liczba ludzi, których nie stać na eksploatację ich auta, i którzy decydują się na ten ruch: www.a6klub.pl/a6-c6-20-tdi-14...dpf-vt15849.ht