2.0 tdi common rail dpf

Piotr Mokwiński

Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny

Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny

Wspinając się po kolejnych szczeblach finansowych, wybór auta stanowi coraz większy problem. Zwiększa się dostępność i przekrój rozmaitych konstrukcji. Z drugiej strony, łatwiej o świeży wóz ze stosunkowo małym przebiegiem. Do tego dochodzą liczne egzemplarze pochodzące z polskiej sieci sprzedaży i z udokumentowaną historią.

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

Ceny na rynku wtórnym przestały szaleć. Już nie dostrzegamy spektakularnych wzrostów wielu popularnych modeli, ale nie możemy też przyznać, że jest drogo. Weszliśmy z kwotami transakcyjnymi na dość wysoki pułap i jeszcze długo poczekamy na przeceny. Nie zmienia to faktu, że przyzwyczajenia pozostają, a znaczna część poszukujących pojazdu, ma w kieszeni 20-30 tysięcy zł. Naszą granicę ustalamy na niskim poziomie tych widełek i zagłębiamy się w odmęty setek tysięcy ogłoszeń.

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

toczenia oraz odpowiednio skonfigurowanej skrzyni biegów. Dwa lata po premierze Superba II silnik 1.9 TDI wycofano z oferty, a jego miejsce zastąpiły nowsze konstrukcje: 1.6 TDI oraz 2.0 TDI. Wyposażony w system Common Rail silnik 1.6 TDI dysponował tą samą mocą co jego poprzednik, ale charakteryzował się

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

jednostek 2.0, 2.5 i 3.0 D o mocy zależnie od wersji i roku produkcji - 163-177, 177, 197-286 KM. Wszystkie korzystają z bezpośredniego wtrysku typu common-rail oraz turbodoładowania ze zmienną geometrią łopat. Co ciekawe, diesle wcale nie są pancerne. W 2-litrowym motorze przedwcześnie poddaje się

Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników

wprowadzenia nowego 1.4 TSI – producent postanowił zupełnie wycofać ją z oferty. Używana Škoda Yeti - diesle godne zaufania Silniki wysokoprężne: 1.6 i 2.0 TDI, który trafiły do katalogu Yeti, cieszą się zdecydowanie lepszą opinią od benzyniaków. Są to nowoczesne konstrukcje wyposażone we wtrysk Common

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

), które skonstruowano według przepisu na „nowoczesnego diesla", co oznacza m.in.: wtrysk common rail, koło dwumasowe, turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopat czy filtr DPF. Są to silniki o ogromnym potencjale i dużej wytrzymałości, które od użytkowników wymagają zarazem dbałości (np

1.6 i 2.2 i-DTEC oraz CTDI pod naszą lupą. Czy warto postawić na diesla Hondy?

1.6 i 2.2 i-DTEC oraz CTDI pod naszą lupą. Czy warto postawić na diesla Hondy?

W 2003 w europejskim cenniku Hondy pojawił się długo wyczekiwany diesel, który swego czasu był wręcz wymagany przez klientów oczekujących dobrej dynamiki, niskiego spalania i elastyczności. Chodziło też o wzmocnienie konkurencyjności względem Golfów i Passatów napędzanych 2.0 TDI, a także aut

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

. Koncern PSA – 2.0 HDI Jedną z pierwszych oferowanych na rynku jednostek wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem common rail był francuski diesel 2.0 HDI. Pojawił się na rynku w 1999 roku pod maską Peugeota 406 w wersjach o mocy 90 i 109 KM. To wystarczające wartości do sprawnego przemieszczania się

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Audi RS4, który zadebiutował na rynku w połowie 2012 roku. Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - Nowa era Common Raila W czwartej generacji Audi A4 nastąpiła jakościowa zmiana w ofercie silników wysokoprężnych. Nowoczesne jednostki z wtryskiem typu common rail charakteryzujące się wyższą kulturą pracy i i

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

czasie kosztowne awarie. Czterocylindrowy blok silnika 1.6 TDI przykryto głowicą o szesnastu zaworach. W przeciwieństwie do poprzednika, producent zastosował nowoczesny, bezpośredni wtrysk common-rail. Dzięki tej zmianie, ogromnej poprawie uległa kultura pracy jednostki w każdych warunkach &ndash

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

wyboru dopracowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem common-rail - 1.6, 1.9 i 2.0 MultiJet generujące 90-120, 120-150 i 165 KM. Każdy z nich zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Oczywiście, musimy być przygotowani na konieczność regeneracji turbosprężarki czy wtryskiwaczy przy 200-250 tysiącach

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Gama wysokoprężna składa się z polecanego przez specjalistów 1.6 TDI o mocy 105 KM i systematycznie poprawianego 2.0 TDI generującego 150-184 KM. Dwulitrowy diesel wyposażony w szynę wtryskową common-rail nie ma już chorób wieku dziecięcego i wad poprzednika

Miejskie hity za 10 tys. zł. Toyota Yaris II vs. Seat Ibiza III. Popularne i godne uwagi

Miejskie hity za 10 tys. zł. Toyota Yaris II vs. Seat Ibiza III. Popularne i godne uwagi

(regeneracja to koszt 1500 złotych) i bezpośredni wtrysk paliwa typu common-rail. Regeneracja wtryskiwaczy to wydatek rzędu 600 złotych za sztukę. Istotne, że producent nie zdecydował się na montaż dwumasowego koła zamachowego. Filtr DPF pojawił się dopiero w 2008. Lwią część oferty rynkowej stanowią jednak

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

nareszcie układem common-rail. Silnik występuje w wariancie o mocy 110, 140, 150, 170, 180 i 190 koni mechanicznych. Seryjnie łączony jest z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi, opcjonalnie montowane były automaty DSG. 2.0 TDI spotkamy w większości modeli koncernu VAG ? począwszy od Volkswagenów

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla Skody

charakterystyczną jest układ zasilania z systemem common-rail (CR DPF). Będzie on łączony z ręczną i automatyczną przekładnią i będzie występował w wersjach przednionapędowych i 4x4. Skrzynia zautomatyzowana DSG trafi do oferty w późniejszym czasie. Skoda Yeti otrzyma

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

. Amatorzy silników diesla mają do wyboru dopracowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem common-rail - 1.6, 1.9 i 2.0 MultiJet generujące 90-120, 120-150 i 165 KM. Każdy z nich zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Oczywiście, musimy być przygotowani na konieczność regeneracji turbosprężarki czy

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

Skoda Octavia RS i Scout z kratką

chcący odliczyć 22% VAT-u będą mogli kupić Octavię w sportowej odmianie RS. Kratka może być zamontowana w nadwoziu liftback lub kombi. Do wyboru są także obie dwulitrowe jednostki napędowe, 200-konny silnik benzynowy TFSI i 170-konny diesel TDI z systemem Common Rail, obie łączone z 6-biegową skrzynią

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

jego zakup jest na pewno uzasadniony ekonomicznie. Filtr DPF - kosztowna ekologia Używany Volkswagen Golf V (2003-2008) - solidny, ale uwaga na 2.0 TDI Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Usportowiona Ibiza z nowym dieslem

Common Rail 143 KM jest już dostępny w hiszpańskich salonach, a do Polski trafi w czwartym kwartale 2010 roku. Szczepan Mroczek Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Seat Ibiza Sport 1.9 TDI - test

Re: ON Bipoaliwa i DPF

"czyszczenia wtryskiwaczy", np. STP. Widzę ten preparat grubo ponad 20 lat. Teraz policzmy, ile mają najstarsze silniki Common Rail (wejście do seryjnej produkcji systemu wtryskowego bardzo wysokiego ciśnienia: FIAT-LANCIA rok 1997). Wychodzi mi jak byk, że jeszcze te silniki nie istniały, a STP jak

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

napiszę tak, a porównuje : 1.9 TDI 180kM w leonie 1M1 (po tuningu 3-stage) z momentem 330Nm w zakresie 2000-3500 obr. z VW Tiguan ori 2.0 TSI 170kM i momentem 280 Nm w zakresie 1.750-4.300 obr. (czyli benzyna z turbo -co ważne- bez zmiennej geometrii łopatek /z wtryskiem bezpośrednim). Waga

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

) : ---------------------------------------- www.motor-talk.de/forum/quietschgeraeusche-beim-schalten-14-tsi-t1757647.html Opinie o dieslu 2.0 TDI są średnie, tzn. ani dobre ani bardzo złe, oczywiście poza samym spalaniem (zaleta). Podstawową wadą tych silników ( i nie tylko koncernu VW) jest zastosowanie filtrów cząstek stałych. Taki filtr "gromadzi " sadzę, po czym dla zadanych warunków (stała prędkość

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

www.centrumdiesla.com.pl/pokaz_kat.php?idkat=20 Rośnie również liczba ludzi, których nie stać na eksploatację ich auta, i którzy decydują się na ten ruch: www.a6klub.pl/a6-c6-20-tdi-14...dpf-vt15849.ht