2.0 tdi docieranie

Piotr Mokwiński

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Długi świąteczny weekend to zawsze dobra okazja do przeglądania ogłoszeń z samochodami. Dlatego przypominamy jeden z naszych najchętniej czytanych poradników o używanych. Samochód z dieslem to wciąż znakomity wybór, jeśli pokonujecie duże dystanse. Wśród używanych aut znajdziemy sporo ciekawych propozycji, ale producentom zdarzyło się kilka wpadek. Oto lista pięciu silników Diesla wysokiego ryzyka. Oczywiście na tym lista się nie zamyka, ale wybraliśmy te najpopularniejsze auta.

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

1. Zaczynamy od 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

, Renault Espace, Renault Vel Satis, Opel Vectra C, Opel Signum, Saab 9-5 2.0 TDI PD - awarie, koszty i modele Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

się naciąć na bardzo poważne koszty. 2.0 TDI (PD) Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia

Opinie Moto.pl: Audi Q5 Sportback - z modą nie wygrasz. Ale wcale nie musisz

Opinie Moto.pl: Audi Q5 Sportback - z modą nie wygrasz. Ale wcale nie musisz

świecenia. Szeroka gama silnikowa Audi Q5 jest dostępne z wieloma jednostkami napędowymi. Mamy i diesle, i benzynowe silniki doładowane, hybrydy typu plug-in a nawet sportową odmianę SQ5 o mocy 341 KM. Do testu przypadł mi wariant 45 TFSI czyli z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 265 KM. Co ciekawe, silniki z tym

SUV-y szyte na miarę - miejski, uniwersalny i elektryczny

SUV-y szyte na miarę - miejski, uniwersalny i elektryczny

koronie marki Audi. Silniki w Audi Q3 Sportback są mocne i doskonale współgrają ze sportowym charakterem modelu. Na początku w ofercie znajdziemy jeden silnik benzynowy i dwie jednostki wysokoprężne. Najmocniejszym z nich jest silnik 2.0 TFSI (230 KM) montowany w Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

B6 . Najpoważniejsze zarzuty można postawić najpopularniejszej wersji 2.0 TDI PD , w której po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju. Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Poprawki wadliwych elementów zostały wprowadzone dopiero w egzemplarzach

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

turbodiesle: 2.0 TDI, 190 KM i 3.0 TDI w dwóch wariantach mocy: 218 KM i 286 KM. Obecnie najmocniejszy silnik dostępny jest modelu S5. To 3.0 TFSI o mocy 354 KM, który pozwala osiągnąć pierwszą setkę w 4,7 s. Silniki parowane są z 6-biegowymi przekładniami manualnymi, 7-biegowymi typu S-Tronic i 8-biegowymi

Kamper legenda w wersji 6.1. Volkswagen California wciąż w znakomitej formie

Kamper legenda w wersji 6.1. Volkswagen California wciąż w znakomitej formie

jest także układ kierowniczy. Jest progresywny, więc jego siła wspomagania maleje wraz ze wzrostem prędkości. Pod maską Volkswagena może pracować jeden z trzech wariantów doładowanego 2.0 TDI. Wysokoprężny motor występuje w wersji o mocy 110, 150 i 199 KM. W najmocniejszym wydaniu w standardzie

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

najpopularniejszej wersji 2.0 TDI, w której po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Poprawki wadliwych elementów zostały wprowadzone dopiero w egzemplarzach z rocznika

Test Volvo V90 D5 R-Design AWD. Po co komu Niemcy?

Test Volvo V90 D5 R-Design AWD. Po co komu Niemcy?

) od 244 300 zł, 525d (2.0 231 KM) od 251 300 zł, 530d (3.0 265 KM) od 302 100 zł, a 530d xDrive od 313 400 zł - Audi A6 Avant - 3.0 TDI quattro 218 KM od 263 500 zł - Mercedes klasy E - 350 d (3.0 258 KM) od 283 900 zł, a 350 d 4Matic od 295 700 zł Test Volvo V90 D5 R-Design AWD - czy ma jakieś wady

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Yeti opróżni bak w tempie 8-8,5 l/100 km, tyle samo zużyje na autostradzie. Na trasie zadowoli się 5,5 l/100 km, chociaż surowa jazda 90/50 km/h zaowocuje nawet wynikiem poniżej 5 l/100 km. Ile to kosztuje? Tańsza odmiana 170-konnej Skody Yeti 2.0 TDI 4x4 - Ambition - to

Skoda Superb 1.6 TDI - test | Za kierownicą

Skoda Superb 1.6 TDI - test | Za kierownicą

2.0 TDI. Ma zasilanie common rail, niższy stopień sprężania (16,5:1), czterozaworową głowicę, rozrząd napędzany paskiem zębatym, piezoelektryczne wtryskiwacze, filtr cząstek stałych, no i niespodzianka - pozbawiony jest wałka wyrównoważającego. Na rynku występuje w trzech wersjach mocy: 75, 90 i 105

Audi A6 Avant

przygotowali wersję 2.0 TDI (140 KM), która - jak zapewnia producent - umożliwia pokonanie ponad 1100 km bez tankowania. Najsłabsze A6 Avant przekracza 200 km/h i rozpędza się do setki w 10,6 s. Dla bardziej wymagających przygotowano benzynową wersję V8 4.2 o mocy 335 KM. Jednak na mocniejsze wrażenia trzeba

TOPR postawił na Skodę. Sprawdzamy, czym jeżdżą polscy ratownicy

TOPR postawił na Skodę. Sprawdzamy, czym jeżdżą polscy ratownicy

każdej odmianie Octavii i z najmocniejszymi silnikami. Występuje w połączeniu z 2.0 TDI o mocy 150 i 184 koni mechanicznych. Specyfikacja Scout to propozycja dla bardziej wymagających klientów. Zwiększony prześwit i dodatkowe osłony podwozia i nadwozia pomogą odnaleźć się w trudniejszych warunkach off

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze urosła, co

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

konkurencja? Ceny Passata 2.0 TDI (170 KM) Highline startują od 120 990 zł, podobnego Superba Combi Platinum - od 130 770 zł, a 150-konnej Toyoty Avensis Prestige 2.2 D4D - od 132 490 zł. 129 200 zł kosztuje

2,0TDi VW :-)

Gdzieś juz o tym pisałem - chyba na Skodzie. Firmowy VW Golf V 2.0 TDI odbierany w lutym 2005. 140 KM z chipem 165 KM. Po odbiorze pierwsza wymiana oleju po ok 10 tys km - brak dolewek i śmiech serwisu, że tu 10000 tys i zmiana oleju. (Oni zalecają po 15 tys, ale ja mam to w d.. i zawsze

Re: Docierać, czy nie?

Hymm bardzo ciekawe co piszecie o tym żarciu oleju mam octavkę 1.9 TDI silnik 105 koni przebieg 230 tyś km robię zmianę oleju co 15 tyś w międzyczasie dolewam około dwóch setek oleju stosuje castrol syntetyk wersja do silników z PD więc 2.0 TDI żre olej a 1.9 TDI nie i jest po prostu silnikiem

Re: Docierać, czy nie?

problemy z 2.0 TDI ? Moje Polo 1,4 60 KM benzyna z 1999 r. po 140 tys.km przebiegu nie ma żadnych problemów z silnikiem ;-)

Re: Docierać, czy nie?

@ksks3 Masz łeb chłopie. Stare jare wolnossące 200D czy 300D Merca pewno jeszcze dodziś jeźdzą z milionem na budziku, wolnossące 2.0 115 KM Opla itp pewnie też a współczesne wydmuszki 1.4 TFSI np. czy 2.0 TDI rozpadają sie po 10 tysiącach. Znaczy się jakość i moc lepsza o 30-40% SUuuuuuper

Re: Docierać, czy nie?

TAAAK - niezłe farmazony w artykule kompletnie rozmijające się z (niemiecką!) rzeczywistością. Silniki 2.0 TDI, TSI wszystkie pojemności to graty do kwadratu: rozwalające sie i pękające głowice,kadłuby, korby, tłoki, zjechana do okragłosci po 10 tysiącach pompa oleju - oto VW który dzieki

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 | Za kierownicą

stosunku do nowego! Takie są fakty ! Nie dociera to do Twojej główki? Krew cie zalewa jak wspomnisz dzień w którym utopiłeś worek kasy w blache ? Używane zadbane Polo to nie żaden złom !!! Bo widzisz...RYCHU auto to nie kaszanka....nie musi być nowe i świeże prosto ze sklepu !!! i nie musi kosztować worka

Silnik | Czy docierać nowy silnik?

Ciekawe, że często na forach pasjonaci TDI zawsze wiedzą wszystko lepiej. Zwłaszcza o francuskich autach - którymi nie jeżdżą. Ktoś tam wcześniej pisze, że w TDI dolewa co ileś tam, a wymienia co 15 tys. I że tak jest super. A ja mam kolejne francuskie auto (trzecie z kolei), nowe, w ogóle tej

Re: Passat 1,9 TDI

A po co ta kurwa? szymizalogowany napisał: > > Czytać idioto nie umiesz??!!!W następnej wypowiedzi napisałe,że się > pomyliłem!! > > ! > > Będzie spalać 0.5l mniej!!Nie dociera to do ciebie zapizdziały knurze!!!! > A > > 1.9TDI to moim zdaniem

Re: Opel Insignia - czy kupować?

sobie stawial za punkt honoru jego obrone , ale trzymajac sie faktow, jego awaryjnosc dotyczylo starszych wersji z malo udanym silnikiem 2.0tdi PD.Jesli chodzi o te nowe w technologii CR to specjalnie nie slychac narzekan. -- some things are best left alone

Prosze administratora o usuniecie tego watku.

fabricio napisał: > Czytać idioto nie umiesz??!!!W następnej wypowiedzi napisałe,że się pomyliłem!! > ! > Będzie spalać 0.5l mniej!!Nie dociera to do ciebie zapizdziały knurze!!!!A > 1.9TDI to moim zdaniem najlepszy silnik diesla stworzony przez niemców

Re: Technika w nowym Audi A6 | Osobisty asystent

znów nie dociera. Od 2002 roku MErcedesy nie rdzewią chyba, że lauminium rdzewieje. @astec i ulf Rankingi nie zawodoności można wsadzic sobie głeboko meidzy bajki. BYł w ktoryms roku chyba 2009 lub 2010 zestawienie PAssata 2.0 TDI i w204 2.2 CDI. Passat mial jedna usterke a Mercedes 2. PAssatowi

Re: Filmy dla "niewiernego Tomasza" - Szymiego

samych budach. Wynik? Diesel gora. > Sprawdzone doswiadczalnie. ja tez..porownuje 1,9 tdi na 165 km, i v 40 o pojemnosci 1948 i mocy 165 km..oznaczenie 2.0 T LPT, > A domyslam sie ze zaraz wrzucisz mi film z 300-konnym Leonem :-)... > albo "Project 550"?, hehe... i bedziem mi

Re: VW Golf VII będzie "eko"

Ale to że Polo Bluemotion spala średnio 3,3 litra ropy na 100 km i emituje jedynie 86 g CO2 na 1 km i jest w tym nie do pobicia, albo że Golf 1,6 TDI Bluemotion spala średnio 4,4 litra na 100 km i jest najoszczędniejszym kompaktem na rynku to mam nadzieję że do Was krytycy dociera?

Re: Astra DTI- zużycie 1l oleju na 7500 km- norma

Taaa, widzę, że mamy specjalistę od silników opla! Ta seria 2,0 DTI miała spaprane perścienie tłokowe i stąd wynikało b.duże zużycie oleju. GM Poland uznało, że skoro silniki działają to nic nie trzeba robić a ludziom wmawiać, że tak ma być. Dziwne, żę TDI w Golfie IV mojego brata jakoś nie

Re: jazda dieslem 1,9 tdi

jesteś zawalidrogą :-) Oczywiście poruszaj się w ramach dozwolonych przepisami, jeżeli chodzi o prędkość. I dostosowuj się do panujących warunków. Na niemieckiej autostradzie, tam gdzie jest ograniczenie, staraj się jechać do około 20 km/h ponad dozwoloną normę. Nikt się o to nie czepia

Re: Czesc Sminka

Juz kiedys Cie prosilam, zebys mnie tak nie nazywał. Co ja niby jestem? Napis na dropsach, ze nie dociera? mario2 napisał: > dla mnie najbardziej dolujacy bedzie ten za 2 dni :) > -- "Szczęście to po prostu dobre zdrowie i zła pamięć."

Re: Paliwo w J-L.

robiącej małe przebiegi zdecydowanie lepszym wyborem niż TDI jest np. silnik 1.6 102 KM, 1.8 125 KM, 2.0 130KM - w Passacie po 2000 r. 1.8 T ze względu na turbinę bym odradzał. Niestety do ludzi, robiących małe przebiegi to najwyraźniej nie dociera, gdyż i tak większość używanych aut ma napis TDI itp. Na

Re: czy Octavia,19TDi moze pobierac olej po 3000k

silniki mają tendencję do brania oleju przez pierwsze 2-3 tys. km ( docieranie - nie to co kiedyś ale jednak nadal występuje). Potem własciwie nie biorą oleju ( od zmiany do zmiany wystarcza to co między kreskami) aż do przekroczenia 200 tys. przebiegu a potem powoli zaczynaja brać - naturalny proces

Re: Silnik 1,4 MPI 68KM oraz HTP 1,2 64 KM

decydowac na silnik 1.4, to wybralbym 16V 75KM albo 100KM, a jeszcze lepiej 1.4TDI. Auto mam nowe (dopiero 240km), a i tak z czasem po dotarciu osiagi sie poprawią. Maksymalnych osiagow jeszcze nie sprawdzilem podczas okresu docierania.. ale z czasem... :) PZDR arcu

Re: Porównanie pick-upów | Test wideo

W życiu nie kupiłbym nowości od VW. Wszystkie inne pickupy mają historię i lada doświadczeń w tym temacie. VW jak zrobi coś nowego to parę lat do dopracowuje - patrz sypiące się 2.0TDI czy 1.4 TSI z piskami, 1.8TSI z sypiącym się rozrządem i wiele innych wpadek. Jak można liczyć na to że Amarok nie

WAKACJE!!!!!!!!!! Zaczynam odliczac... Trzy...

Jeszcze marne 72 godziny, a obudze sie w zupelnie innym swiecie. Co ja mowie - swiecie! W zupelnie innym wymiarze zwanym wymiarem wakacyjnym :) Niby tak nic jeszcze do mnie nie dociera, ale przez skore, leciutko, juz zaczynam popadac w AMOK! W ten blogostan spowodowany slodkim nierobstwem lub

Re: Nowa Suberb II

autostrady. Co do turbodziury, o której ktoś wcześniej pisał – mam silnik 2.0TDI w Octavii ze skrzynią DSG (6 biegów) – turbodziura jest niewyczuwalna, pewnie dzięki odpowiedniemu zestopniowaniu i oprogramowaniu skrzyni biegów. Spalanie przy szybkiej jeździe – to już zależy od

Re: Filmy dla "niewiernego Tomasza" - Szymiego

> Z drugiej strony dlaczego o rownych mocach.moze o rownej pojemnosci.. hmm ok, > ta sama stajnia...1,8T ? Pozniej wrzuce filmiki z leona 1,8 t w zakresie 100- > 240 i z przyspieszania w/w okty 0-120... Widze, ze nie dociera do was polskie slowo pisane. Nie upieram sie ze

Re: Autokar - samolot

rodakami (30 godz. może zamienić się w gehennę) oraz poczucie, że trzymam własny los (i swojej rodziny) we własnych rękach. Ale ja mogę sobie na to pozwolić, gdyż posiadam solidne auto (kombi 2,5l TDI 140 KM), swoje już w życiu przejechałem i trasa przez pół Europy (nawet w bałkańskich warunkach

gdyby ta dyskusje przeczytał dietetyk...

jedzenie kosztuje, mało do kogo dociera. Lepiej się oburzyć i kupić kolejną bułkę). Chińczyk za 10 zeta - przepyszne jedzonko skąpane w wielokrotnie przetworzonym oleju. Główne składniki pysznego sosu: skrobia modyfikowana i CUKIER. Jeśli chińskie nie, to najlepiej domowe. Głowne składniki: bułka

Re: Mam jeszcze pytanie .

,cisnienie oleju za niskie ,co biorac pod uwage dłuzsza eksploataxcje doprowadzi do remontu jednostki ) ,w silniku vw 2.5 V6 tdi eksploatowany na lekkobieznym ,wałki rozrzadu padaja juz po 100 000 km(oczywiscie jest to wynik powaznej wady konstrukcyjnej ,ale faktem jest ze na 5w40 wałki wytrzymuja

Re: Hiszpania na własną rękę

.Omijamy autostradę i krajówką dojeżdżamy do Andory 24 07 ok.21:oo Tankowanie 0,81 euro za litr diesla zakupy alkoholi kolacja w knajpie(dotychczas własny prowiant spożywany na parkingach) i znowu w drogę.Kręte Pireneje koło północy meldujemy się w miasteczku Artosa.Przerwa na kawę w knajpce.Po wypiciu kawy

Re: Właśnie !! Przepisy trzeba tak konsturować,

jest otwarcie drzwi w czasie jazdy. Nie napisali, ze nadal mozna to zrobic recznie. Ale i to poprawia za ciezkie pieniadze, sklaniajace, w razie awarii, do przemyslenia dalszej eksploatacji auta. > Zwróć uwagę ile syfu to proste tdi wydmuchuje z rury. Nie ja wymyslilem, ze male diesle w

Re: Do Kuzyna

Ford). Klepiesz swoje. Napisałem Ci, kto wprowadził np. skomplikowane systemy sterowania rozrządem. I co? Nadal twierdzisz że auta japońskie "mają prosta konstrukcje". BZDURA ^2. Rzeczywistość do Ciebie chyba nie dociera ;-)) > ---- > > > Lubie testowac tez samochod na

Re: Przeczekać.

wieloletnie doświadczenie z MPK wskazuje na mocno popstępujacą tendencje z > "domyciem". A jeśli już to problem dotyczy facetów powyżej średniego wieku - 4 > 0+ :-))))) I babć śmierdzących moczem i naftaliną. > Tak czy tak wdychasz, ale Ty po prostu chcesz jeździć samochodem i właściwie

Artykuł - diesel kontra benzyna

: www.tdi.pl/html/feature.html#diesel%20conta%20benzyna Pozdr