2.0 tfsi awarie

Piotr Mokwiński

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Według danych AAA Auto, średnia cena transakcyjna na rynku wtórnym w 2023 wyniosła 31 tysięcy złotych. To sprawia, że każdego roku wydajemy na używane auta coraz więcej. Co ciekawe, na nowe pojazdy pojazdy przeznaczamy około 180 tysięcy zł (Samar). Wobec tego, postanowiliśmy przejrzeć rynek.

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

Auta drożeją, nasze preferencje się zmieniają, ale na rynku wtórnym nierzadko decyduje przypadek. Coś wpadnie nam w oko i jedziemy na oględziny. To wcale nie musi być samochód, na który pierwotnie stawialiśmy. Do tego dochodzi mnogość rozmaitych propozycji. Mając w kieszeni 70 tysięcy złotych, wybór jest ogromny.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

się okazać bardzo kosztowną pułapka, a zakup obarczony jest sporym ryzykiem. Dla dobra własnego portfela lepiej unikajcie tej wersji silnikowej. Audi A4 B7 2.0 TFSI Multitronic - najczęstsze problemy, awarie i usterki Uważać powinniśmy także na dwulitrowe, turbodoładowane 2.0 TFSI. Benzyniak może

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

pamiętajcie, 2.0 TDI w Audi A4 z roczników 2004-2008 może się okazać bardzo kosztowną pułapka, a zakup obarczony jest sporym ryzykiem. Dla dobra własnego portfela lepiej unikajcie tej wersji silnikowej. Audi A4 B7 2.0 TFSI Multitronic - najczęstsze problemy, awarie i usterki Uważać powinniśmy także na

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

bieżącej eksploatacji nie obciążą przesadnie domowego budżetu. Oto nasze propozycje. Audi A3 III 1.4 TFSI - opinie, awarie, cena Zdecydowanie jednym z najpopularniejszych kompaktów premium na rynku wtórnym pozostaje Audi A3. Trzecia generacja niemieckiego przeboju dostępna była od 2012 do 2020. Niemiecki

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z wysokim zużyciem oleju silnikowego, wynikającym z wadliwych pierścieni tłokowych. Amatorzy silników wysokoprężnych mają do wyboru czterocylindrową konstrukcję 2.0 TDI

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem popularnych SUV-ów. Wersje-pułapki używanych hitów

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem popularnych SUV-ów. Wersje-pułapki używanych hitów

, której trwałość określa się na 200-250 tysięcy km. Jej remont przekroczy 6 tysięcy zł. Audi Q5 I 2.0 TFSI - opinie Bardzo popularną propozycją dla klientów wymagających czegoś więcej jest Audi Q5 pierwszej generacji. Technologicznie spokrewniony z Porsche Macanem model produkowany był od 2008 do 2016

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?

problemami. Niektórzy użytkownicy Audi A4 z Multitronikiem twierdzą nawet, że jej awaria jest wręcz nieunikniona. Co gorsza, naprawa skrzyni wiąże się z poważnymi kosztami. Olbrzymim problemem jest także okryty złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

zapotrzebowaniem na olej, ale im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii mniejsze. Sytuacja się poprawiła w 2011 przy okazji modernizacji motorów z rodziny TFSI. Większość problemów zyskała marginalne znaczenie. Jeśli benzynowe A4 B8, to najlepiej po 2011. Tutaj próżno szukać wolnossących napędów. Czasy się zmieniły

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

generalnie motor uchodzi za udany i wytrzymały. Używane Audi A6 C7 - który 2.0 TFSI bierze olej? Jego benzynowy odpowiednik - silnik 2.0 TFSI o mocy 180 KM – w pierwszych latach produkcji był jeszcze jednostką starszego typu (seria EA888, 2. generacja), która borykała się z dużym apetytem na olej (z

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

, który zapewniał również dobrą opinię większemu 2.0 TFSI (o mocy 190 i 300 KM). 300-konny motor trafiał pod maskę Audi S3 (dostępnego we wszystkich wersach nadwoziowych), który „setkę" osiągał w ok. 5 sekund. Najmocniejszą opcję napędową stanowił 5-cylindrowy 2.5 TFSI o mocy 367 KM montowany

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

silników diesla to istotnie poprawione 2.0 i 2.2 D-4D o mocy 124 i 150 KM. Obydwa korzystają z turbosprężarki, filtra cząstek stałych i bezpośredniego wtrysku common-rail. Czasem zdarzają się awarie układu wtryskowego i filtra cząstek stałych. Przy okazji liftingu w 2015, w katalogu pojawił się ropniak

Używany SUV w jednej z tych wersji może być kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

Używany SUV w jednej z tych wersji może być kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

wad fabrycznych - pękające głowice, duże zużycie oleju silnikowego, wypalanie tłoków. Audi Q5 I 2.0 TFSI Bardzo popularną propozycją dla klientów wymagających czegoś więcej jest Audi Q5 pierwszej generacji. Technologicznie spokrewniony z Porsche Macanem model produkowany był od 2008 do 2016

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

niedopracowane. To trzy, cztero i sześciocylindrowce, zmagające się z wieloma wadami konstrukcyjnymi: 1.5 136 KM, 1.6 136-170 KM, 2.0 184-252 KM i 3,0 306-326 KM. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii maleje. Stosunkowo bezpieczne są odmiany sześciocylindrowe przy dobrym serwisie. Najmocniejsza odmiana &ndash

Audi TT II vs. Nissan 370Z. Efektowne i dające mnóstwo frajdy w dobrej cenie

Audi TT II vs. Nissan 370Z. Efektowne i dające mnóstwo frajdy w dobrej cenie

. Jednostki benzynowe reprezentuje rodzina doładowanych czterocylindrowców z rodziny TFSI. Gamę otwiera 1.8 TFSI o mocy 160 KM, zaś więcej wrażeń zapewnia 2.0 TFSI 200-272 KM (TTS). Każdy z nich korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i turbosprężarki ze zmienną geometrią łopat (koszt ewentualnej regeneracji

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Im młodszy egzemplarz, tym mniejsza szansa na awarię. Silniki 1.4 TSI EA211 otrzymały pasek rozrządu i uchodzą za najmniej awaryjne. Mają 125 lub 150. Po liftingu w 2016

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

143-218 KM. Korzysta z bezpośredniego wtrysku common-rail, doładowania i oczywiście filtra cząstek stałych. Jednostka otrzymała łańcuch rozrządu umieszczony w tylnej części. Taka konstrukcja wyraźnie podnosi koszty serwisowe. Co gorsza, motor nie grzeszy trwałością. Audi A6 C6 2.0 TFSI Ceny używanych

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. To wystarcza, by ponad 1.5-tonowe auto rozpędzić w 9,6 sekundy do pierwszej setki. Ofertę uzupełnia 2.0 TFSI – 190, 230 i 245 KM, a także dopracowane i dobrze znane 2.0 TDI o mocy 150 oraz 190 KM. Niewiele ponad 100 tysięcy wystarczy na przeciętnie wyposażone

Używane Audi A3 8Y (2020-) - dobrze rokuje

Używane Audi A3 8Y (2020-) - dobrze rokuje

, dodaje jednostce 50 Nm momentu obrotowego podczas ruszania i przyspieszania oraz umożliwia żeglowanie z wyłączonym silnikiem. Sportowe modele S3 Sportback i Limousine wyposażone zostały w 310-konnego 2.0 TFSI z zaawansowanym systemem zmiennych faz rozrządu (AVS). „Setkę" osiągają w 4,8 sek, w

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

rozrządu może oznaczać również rychły koniec zużytych napinaczy, które, jeśli nie zostaną na czas wymienione, spowodują jego przeskok na kołach zębatych i poważne uszkodzenie silnika. Duży apetyt na olej przejawia również większa jednostka benzynowa 2.0 TFSI, która zadebiutowała w 2008 roku w wersjach 180

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

zupełnie odmiennymi opiniami. Rok później pod maskę Golfa trafiły: wolnossący, 75-konny 2.0 SDI, słabsza, 90-konna wersja 1.9 TDI oraz mocarne 200-konne 2.0 TFSI dedykowane sportowej odmianie Golfa GTI. Na rynku pojawiły się również wersje: z napędem na cztery koła (4Motion) i z nadwoziem minivana (Golf

Używane SUV-y, które mogą doprowadzić do finansowej ruiny. Złe wersje pewniaków

wersjach, których eksploatacja wiąże się z pokaźnymi kosztami. Więcej zestawień samochodów używanych znajdziesz na stronie głównej gazety.pl . Audi Q5 I 2.0 TFSI - opinie Bardzo popularną propozycją dla klientów wymagających czegoś więcej jest Audi Q5 pierwszej generacji. Technologicznie spokrewniony z

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

TFSI – 1.4 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Ich problemy są jednakowe jak w Leonie II, a kupno takiego wariantu wiąże się pokaźnymi wydatkami. Na szczycie gamy pręży się pięciocylindrowy 2.5 TFSI o mocy 340 KM. Jest zarezerwowany dla topowego wariantu RS3. Diesle to znane z Leona II

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

bezpośredni wtrysk typu common-rail, turbosprężarkę i pasek rozrządu. Do wyboru mamy jednostki 1.6 MultiJet 105 i 120 KM oraz flagowy 2.0 MultiJet 140 i 175 KM. To porządne, trwałe i całkiem oszczędne konstrukcje. 35 tysięcy wystarczy na Alfy z lat 2012-2014. Lexus CT 200h - opinie, silniki, najlepsza wersja

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

brakuje również ofert przejęcia leasingu. Rynek wtórny jak w przypadku poprzedników jest wręcz zdominowany przez wersje Avant (kombi), które są skonfigurowane z silnikiem wysokoprężnym. Audi A4 B9 - który silnik wybrać? Jednostki benzynowe w Audi A4 B9 to już dobrze znane 1.4 i 2.0 TFSI, które na

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 70-80 tysięcy zł

dołączanym napędem wszystkich kół dostępny był z dieslem 2.0 TDI 150-184 KM lub benzynowym 1.8 TSI 180 KM. To proste i pancerne rozwiązanie. Nierzadko w Scoutach znajdziemy również dwusprzęgłowe DSG. Niestety, potrafi się poddać przy przebiegu rzędu 150-250 tysięcy kilometrów i wydrenować portfel kwotą 5-6

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

mowa o wersjach specjalnych, warto od razu zaanonsować Octavię RS ze sportowym, nieco obniżonym zawieszeniem, wizualnymi dodatkami (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz – np. spojler na klapie bagażnika), napędzanymi najmocniejszymi silnikami w ofercie: 200-konnym 2.0 TFSI lub 170-konnym 2.0 TDI

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

FSI 150 KM, 1.4 TSI 122-170 KM i 2.0 TFSI 200-230 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, nietrwałego łańcucha rozrządu i turbodoładowania (w przypadku TSI). Niestety, okazują się problematyczne i kosztowne w serwisowaniu. Jeśli jednak nastawimy się na taką wersję, szukajmy egzemplarza ze

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

bardzo obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk

Sześć popularnych SUV-ów. W wersjach, które doprowadzą do bankructwa

rozwiązuje problemu wadliwych rozwiązań technicznych. Niemniej, im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnej awarii maleje. Audi Q5 I 2.0 TFSI Bardzo popularną propozycją dla klientów wymagających czegoś więcej jest Audi Q5 pierwszej generacji. Technologicznie spokrewniony z Porsche Macanem model produkowany

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze

, niezłe nagłośnienie i kilka podstawowych systemów bezpieczeństwa. Volkswagen Golf GTI - silnik, awarie, opinie. TFSI lubi olej Źródłem siły napędowej Golfa VI GTI pozostaje dobrze znana z innych pojazdów koncernu VAG jednostka 2.0 TFSI. W tym przypadku generuje 210-235 KM i 280-300 Nm. Czterocylindrowa

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

czterocylindrowy 2.0 TFSI o mocy 170 KM oprócz benzyny lubił wypić olej, a zastosowanie bezpośredniego wtrysku powodowało gromadzenie się nagaru. Nowa generacja silnika wprowadzona w 2007 roku okazała się... gorsza. Wadliwa konstrukcja pierścieni olejowych skutkowała ogromnymi ubytkami oleju i rodziła ryzyko

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

średniej VW, Skody, Seata i Audi. 1.8 TSI/TFSI otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa przekładający się na bardziej efektywne wykorzystywanie mieszanki paliwowo-powietrznej, obligatoryjną turbosprężarkę oraz przynajmniej teoretycznie bezobsługowy łańcuch napędzający układ rozrządu. W zależności od wersji

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

, zużywa dużo oleju silnikowego, zaś kompresor wymagać może naprawy już po 50 tysiącach kilometrów. Sytuację pogarsza dodatkowo obecność opcjonalnej przekładni DSG, której trwałość określa się na 200-250 tysięcy km. Jej remont przekroczy 6 tysięcy zł. Audi Q5 I 2.0 TFSI Bardzo popularną propozycją dla

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

kanapie niskie osoby zmieszczą się z powodzeniem. Paleta silników benzynowych składa się wyłącznie z doładowanych jednostek TFSI. To 1.2 105 KM, 1.4 122-140 KM, 1.8 180 KM, 2.0 223-300 KM i 2.5 R5 367-400 KM. Względem poprzednika, mocno nad nimi popracowano, dzięki czemu ryzyko poważnej awarii jest

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

skomponowana całość już po kilkunastu tysiącach kilometrów daje się we znaki użytkownikowi licznymi awariami wynikającymi z niedopracowania i uchybień jakościowych. Dosyć często producent decydował się na gwarancyjną wymianę całej jednostki w przypadku wystąpienia poważniejszych trudności. W przypadku

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Top 10 najbardziej awaryjnych silników w USA. Audi A4 na pierwszym miejscu

szczycie listy aut z najbardziej awaryjnymi silnikami znalazło się Audi A4 (B8) z lat 2009-2010 z wyposażone w silnik o pojemności 2 l. Chodzi o jednostki napędowe 2.0 Turbo o oznaczeniu kodowym EA888, a konsumenckim 2.0 TFSI. Usterki zdarzały się przy przebiegu ok. 170-250 tys. km. W Europie te jednostki

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

bezpieczeństwa. >>> Zobacz. Kierowca zignorował czerwone światło. W jego samochód uderzyły dwa tramwaje: TFSI lubi olej Źródłem siły napędowej Golfa VI GTI pozostaje dobrze znana z innych pojazdów koncernu VAG jednostka 2.0 TFSI. W tym przypadku generuje 210-235 KM i 280-300 Nm. Czterocylindrowa

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

serii TFSI oraz TSI są wrażliwe na jakość paliwa, skomplikowane technologicznie (obsługa tylko w odpowiednio wyposażonych warsztatach) i drogie w serwisowaniu. Kosztowne w utrzymaniu są również mocne turbodiesle. Szczególnie złą sławą cieszy się silnik 2.0 TDI (140 KM) ze względu na poważne awarie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

2.0 TFSI o mocy 180, 211 i 245 KM. Cechuje się niezłą trwałością, choć potrafi zużywać nawet litr oleju silnikowego na 1000 kilometrów. W wielu przypadkach autoryzowane serwisy nie były w stanie usunąć usterki, co wymusza na użytkowniku regularną kontrolę i wożenie w bagażniku bańki ze środkiem

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180 KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

większe prawdopodobieństwo awarii, jednak to będzie można zweryfikować dopiero za kilka lat. Czy oszczędność paliwa wynosząca 0,3 l/100 km jest dla kogoś argumentem przy zakupie samochodu? Śmiem wątpić. Jednak z punktu widzenia producenta oszczędność nawet odrobiny paliwa, a co za tym idzie również emisji

Re: Trudna awaria w Passacie 2.0 TSI

Witam kolegów.Od tygodnia znowu jeżdzę sprawnym autkiem. wymieniony został sterownik pompy paliwa. Z ciężkimi dolegliwościami nowych jednostek typu tsi tfsi polecam warsztat na ul. Humanistów 7 w Warszawie.Pozdrawiam

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

mam Golfa V GTI 2007 r. 2,0 TFSI 200 KM przebieg 120 tys km, awarii nie było, tylko zmiana olejów, klocków, opon (dużo opon ;-)) itp. jestem zadowolony i za rok planuję go wymienić na Golfa R jeśli pojawią się jakieś wyprzedaże w dobrej cenie

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

!(trzydzieści tys. x 0,5L daje piętnaście litrów oleju od zmiany do zmiany!) 2.0tdi rzadko który silnik wytrzymuje bez naprawy pompy oleju/wałków,filtra DPF. Koszty naprawy każdej awarii z osobna: min.5 tys.zł

Leaf (nowy) w naprawie w ASO ponad 20 TYG.

Chciałbym przedstawić mój problem dotyczący zakupu nowego Nissana Leaf w marcu br. - z punktu widzenia kierowcy pechowego egzemplarza niepoważnej a może i bezwzględnej marki. Auto uległo awarii w dniu zakupu podczas podróży do domu. Od tego momentu mam bardzo poważne zastrzeżenia co do traktowania

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

koszt wyprodukowania zaawansowanej wiertarki hondy z > alumniowym blokiem , stałymi tulejami jest o wiele wyzszy od kosztu > produkcji 2.0 TFSI. Pozdrawiam Nie znam kosztów produkcji ani R&D tak Hondy jak i Vaga. Więc nie zabieram w tym względzie głosu. Ty także ich nie znasz ale

Re: Docierać, czy nie?

spasowane i złożone że wytrzymują bez awarii i po 300 tysięcy katowania... Róźnica jak między Syrenką a F16. Tak więc weź naiwny czytelniku, kup Passata 2.0TDI obojętnie jakąwersje i który rok i pojeździj ostro. A potem szykuj plik banknotów w kwocie 20 tysięcy na wymianę połowy flaków tego badziewia które

Re: Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silnik

> edzie z fabryki, ale gdy zastępuję tę samą pojemność - już nie. > > > Pytasz zbyt ogolnie... ale jesli to 2.0T ma dodatkowo wyszsza kompresje, > dodana > > sprezarke mechaniczna, zmneijszono mu wage i wymiary w sotsunku do wczesn > iejsz > > ego 2.0 a

Re: Motodziennik: Luksus od Renault

ostatnich targach we Frankfurcie, mialem okazje siedziec w wiekszosci SUVow oferowanych na rynku. Fakt nie widzialem Cadilaca w srodku, ale w taka 'egzotyczna' zabawke to raczej nikt o zdrowych zmyslach sie nie pakuje. Nie znam cen czesci i serwisu, ale podejrzewam ze nie jest rozowo. BTW. Mam Q5 2 TFSI i

Re: Wrócmy do historii

klasa samej ilosci obrotow.... > > > jedzilo bez awarii wiecej niz 5-7 lat I/lub 200-300 tys? > > Jakie są średnie roczne przebiegi samochodów w Polsce? 99% kupującech Ecoboosta > pewnie nie będzie robić więcej jak 15-20 tys km rocznie ponieważ tyle robi prz

Re: Honda traci charakter i klientów

OK, rozumiem że niektórzy sa wyznawcami teorii o "kosmicznym" rozwoju konkurencji. Bzdura kompletna. Kosmiczne gadżeciarstwo nie mające nic wspólnego z mechaniką i elektroniką oraz jakościa silników. Te akurat leżą. VW -nie przeczę kupisz multum odmian TDI, TFSI i kolorków wznętrza tylko że to

Wreszcie z sensem!

. Nikt przeciez nie przesiadze sie z 2.0 beznyny czy diesla o mocy +/- 150KM do pierdziwaki 1.2 czy 1.4 o mocy 50KM. Aby zatem w mniejszym silniku zapewnic i odpowiednia ilosc KM i Nm musimy mu troche pomoc. Najprosciej zrobic to przy pomocy i turbo i sprezarki mechanicznej (+ modyfikacji wtrysku

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z