2.0 tfsi awarie

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Sprawdzamy, co psuje się najczęściej w Audi A4 B7. Na którą wersję używanego hitu postawić?

Którą wersję Audi A4 wybrać? To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez Polaków, chcących kupić używane auto. A4 od dawna jest numerem 1 na rynku samochodów używanych. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, na które wersje A4 B7 trzeba szczególnie uważać. Bierzemy pod lupę używane Audi A4 - awarie, silniki, najlepsze wersje.

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

FSI 150 KM, 1.4 TSI 122-170 KM i 2.0 TFSI 200-230 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, nietrwałego łańcucha rozrządu i turbodoładowania (w przypadku TSI). Niestety, okazują się problematyczne i kosztowne w serwisowaniu. Jeśli jednak nastawimy się na taką wersję, szukajmy egzemplarza ze

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

wad fabrycznych - pękające głowice, duże zużycie oleju silnikowego, wypalanie tłoków. Audi Q5 I 2.0 TFSI Bardzo popularną propozycją dla klientów wymagających czegoś więcej jest Audi Q5 pierwszej generacji. Technologicznie spokrewniony z Porsche Macanem model produkowany był od 2008 do 2016

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

brakuje również ofert przejęcia leasingu. Rynek wtórny jak w przypadku poprzedników jest wręcz zdominowany przez wersje Avant (kombi), które są skonfigurowane z silnikiem wysokoprężnym. Audi A4 B9 - który silnik wybrać? Jednostki benzynowe w Audi A4 B9 to już dobrze znane 1.4 i 2.0 TFSI, które na

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze

, niezłe nagłośnienie i kilka podstawowych systemów bezpieczeństwa. Volkswagen Golf GTI - silnik, awarie, opinie. TFSI lubi olej Źródłem siły napędowej Golfa VI GTI pozostaje dobrze znana z innych pojazdów koncernu VAG jednostka 2.0 TFSI. W tym przypadku generuje 210-235 KM i 280-300 Nm. Czterocylindrowa

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

, zużywa dużo oleju silnikowego, zaś kompresor wymagać może naprawy już po 50 tysiącach kilometrów. Sytuację pogarsza dodatkowo obecność opcjonalnej przekładni DSG, której trwałość określa się na 200-250 tysięcy km. Jej remont przekroczy 6 tysięcy zł. Audi Q5 I 2.0 TFSI Bardzo popularną propozycją dla

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

kanapie niskie osoby zmieszczą się z powodzeniem. Paleta silników benzynowych składa się wyłącznie z doładowanych jednostek TFSI. To 1.2 105 KM, 1.4 122-140 KM, 1.8 180 KM, 2.0 223-300 KM i 2.5 R5 367-400 KM. Względem poprzednika, mocno nad nimi popracowano, dzięki czemu ryzyko poważnej awarii jest

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

143-218 KM. Korzysta z bezpośredniego wtrysku common-rail, doładowania i oczywiście filtra cząstek stałych. Jednostka otrzymała łańcuch rozrządu umieszczony w tylnej części. Taka konstrukcja wyraźnie podnosi koszty serwisowe. Co gorsza, motor nie grzeszy trwałością. Audi A6 C6 2.0 TFSI Ceny używanych

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Top 10 najbardziej awaryjnych silników w USA. Audi A4 na pierwszym miejscu

Top 10 najbardziej awaryjnych silników w USA. Audi A4 na pierwszym miejscu

szczycie listy aut z najbardziej awaryjnymi silnikami znalazło się Audi A4 (B8) z lat 2009-2010 z wyposażone w silnik o pojemności 2 l. Chodzi o jednostki napędowe 2.0 Turbo o oznaczeniu kodowym EA888, a konsumenckim 2.0 TFSI. Usterki zdarzały się przy przebiegu ok. 170-250 tys. km. W Europie te jednostki

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

bezpieczeństwa. >>> Zobacz. Kierowca zignorował czerwone światło. W jego samochód uderzyły dwa tramwaje: TFSI lubi olej Źródłem siły napędowej Golfa VI GTI pozostaje dobrze znana z innych pojazdów koncernu VAG jednostka 2.0 TFSI. W tym przypadku generuje 210-235 KM i 280-300 Nm. Czterocylindrowa

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

złą sławą silnik 2.0 TDI. Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający pompę). Naprawy tych niedomagań są niestety bardzo kosztowne

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

serii TFSI oraz TSI są wrażliwe na jakość paliwa, skomplikowane technologicznie (obsługa tylko w odpowiednio wyposażonych warsztatach) i drogie w serwisowaniu. Kosztowne w utrzymaniu są również mocne turbodiesle. Szczególnie złą sławą cieszy się silnik 2.0 TDI (140 KM) ze względu na poważne awarie

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

2.0 TFSI o mocy 180, 211 i 245 KM. Cechuje się niezłą trwałością, choć potrafi zużywać nawet litr oleju silnikowego na 1000 kilometrów. W wielu przypadkach autoryzowane serwisy nie były w stanie usunąć usterki, co wymusza na użytkowniku regularną kontrolę i wożenie w bagażniku bańki ze środkiem

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180 KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

większe prawdopodobieństwo awarii, jednak to będzie można zweryfikować dopiero za kilka lat. Czy oszczędność paliwa wynosząca 0,3 l/100 km jest dla kogoś argumentem przy zakupie samochodu? Śmiem wątpić. Jednak z punktu widzenia producenta oszczędność nawet odrobiny paliwa, a co za tym idzie również emisji

Re: Trudna awaria w Passacie 2.0 TSI

Witam kolegów.Od tygodnia znowu jeżdzę sprawnym autkiem. wymieniony został sterownik pompy paliwa. Z ciężkimi dolegliwościami nowych jednostek typu tsi tfsi polecam warsztat na ul. Humanistów 7 w Warszawie.Pozdrawiam

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

mam Golfa V GTI 2007 r. 2,0 TFSI 200 KM przebieg 120 tys km, awarii nie było, tylko zmiana olejów, klocków, opon (dużo opon ;-)) itp. jestem zadowolony i za rok planuję go wymienić na Golfa R jeśli pojawią się jakieś wyprzedaże w dobrej cenie

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

!(trzydzieści tys. x 0,5L daje piętnaście litrów oleju od zmiany do zmiany!) 2.0tdi rzadko który silnik wytrzymuje bez naprawy pompy oleju/wałków,filtra DPF. Koszty naprawy każdej awarii z osobna: min.5 tys.zł

Leaf (nowy) w naprawie w ASO ponad 20 TYG.

Chciałbym przedstawić mój problem dotyczący zakupu nowego Nissana Leaf w marcu br. - z punktu widzenia kierowcy pechowego egzemplarza niepoważnej a może i bezwzględnej marki. Auto uległo awarii w dniu zakupu podczas podróży do domu. Od tego momentu mam bardzo poważne zastrzeżenia co do traktowania

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

koszt wyprodukowania zaawansowanej wiertarki hondy z > alumniowym blokiem , stałymi tulejami jest o wiele wyzszy od kosztu > produkcji 2.0 TFSI. Pozdrawiam Nie znam kosztów produkcji ani R&D tak Hondy jak i Vaga. Więc nie zabieram w tym względzie głosu. Ty także ich nie znasz ale

Re: Docierać, czy nie?

spasowane i złożone że wytrzymują bez awarii i po 300 tysięcy katowania... Róźnica jak między Syrenką a F16. Tak więc weź naiwny czytelniku, kup Passata 2.0TDI obojętnie jakąwersje i który rok i pojeździj ostro. A potem szykuj plik banknotów w kwocie 20 tysięcy na wymianę połowy flaków tego badziewia które

Re: Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silnik

> edzie z fabryki, ale gdy zastępuję tę samą pojemność - już nie. > > > Pytasz zbyt ogolnie... ale jesli to 2.0T ma dodatkowo wyszsza kompresje, > dodana > > sprezarke mechaniczna, zmneijszono mu wage i wymiary w sotsunku do wczesn > iejsz > > ego 2.0 a

Re: Motodziennik: Luksus od Renault

ostatnich targach we Frankfurcie, mialem okazje siedziec w wiekszosci SUVow oferowanych na rynku. Fakt nie widzialem Cadilaca w srodku, ale w taka 'egzotyczna' zabawke to raczej nikt o zdrowych zmyslach sie nie pakuje. Nie znam cen czesci i serwisu, ale podejrzewam ze nie jest rozowo. BTW. Mam Q5 2 TFSI i

Re: Wrócmy do historii

klasa samej ilosci obrotow.... > > > jedzilo bez awarii wiecej niz 5-7 lat I/lub 200-300 tys? > > Jakie są średnie roczne przebiegi samochodów w Polsce? 99% kupującech Ecoboosta > pewnie nie będzie robić więcej jak 15-20 tys km rocznie ponieważ tyle robi prz

Re: Honda traci charakter i klientów

OK, rozumiem że niektórzy sa wyznawcami teorii o "kosmicznym" rozwoju konkurencji. Bzdura kompletna. Kosmiczne gadżeciarstwo nie mające nic wspólnego z mechaniką i elektroniką oraz jakościa silników. Te akurat leżą. VW -nie przeczę kupisz multum odmian TDI, TFSI i kolorków wznętrza tylko że to

Wreszcie z sensem!

. Nikt przeciez nie przesiadze sie z 2.0 beznyny czy diesla o mocy +/- 150KM do pierdziwaki 1.2 czy 1.4 o mocy 50KM. Aby zatem w mniejszym silniku zapewnic i odpowiednia ilosc KM i Nm musimy mu troche pomoc. Najprosciej zrobic to przy pomocy i turbo i sprezarki mechanicznej (+ modyfikacji wtrysku

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z