2.0 tfsi engine

Mototarget

 Audi 2.0 TFSI otrzymało International Engine of the Year Award 2008

Audi 2.0 TFSI otrzymało International Engine of the Year Award 2008

Po raz czwarty z kolei jury składające się z 65 znanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 32 krajów wybrało 2.0-litrowy silnik TFSI Engine of the Year w kategorii 1,8 - 2,0 litra.

Najlepsze silniki 2019 roku wybrane. Główna nagroda International Engine of the Year 2019 dla Ferrari

Nagroda International Engine of the Year 2019 przyznana. Za silnik roku dziennikarze z całego świata uznali 3,9-litrowe V8 z Ferrari. Które silniki okazały się najlepsze w pozostałych kategoriach?

Volvo V60 - ceny w Polsce. Znamy już pełny cennik

Na salonie w Genewie mogliśmy zobaczyć ten samochód po raz pierwszy z bliska, a w międzyczasie polski importer ogłosił pełną ofertę modelu V60. Różnica pomiędzy podstawową a najbogatszą wersją to ponad 100 tys. zł.

International Engine of the Year 2017 - oto najlepsze silniki ubiegłego roku

International Engine of the Year 2017 - oto najlepsze silniki ubiegłego roku

W tym roku jury podzieliło silniki na aż 12 kategorii, dodatkowo przyznając nagrodę główną, czyli tytuł International Engine of the Year. Które silniki okazały się najlepsze? Najlepszy nowy silnik 2017 Nagrodę za najlepszy nowy silnik zdobyła Honda za motor benzynowy 3.5 V6. Montowany jest on w

Silnik Roku znów dla Volkswagena

Silnik Roku znów dla Volkswagena

) - 185 pkt. - Audi 1.8 TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) - 133 pkt. O pojemności od 1,8 do 2 litrów (1.8-litre to 2-litre): - BMW 2.0 Twin Turbo Diesel (123d, X1

Audi RS4 Cabriolet

zawieszenia i aluminiowych elementów nadwozia sytuacja niewiele się poprawiła. Szukasz słońca? Kup sobie A4 2.0 TFSI kabrio. Wyczynowcom pozostaje RS4 sedan lub kombi. Dużo większa frajda za dużo mniejsze pieniądze.

International Engine of the Year 2016 | Wybrano najlepsze silniki 2016 roku

International Engine of the Year 2016 | Wybrano najlepsze silniki 2016 roku

, EcoSport (125 KM); Tourneo Connect/Courier (100 KM) Silnik: BMW 362-konny układ hybrydowy typu plug-in Modele, w których jest montowany: BMW i8 Silnik: Mercedes-AMG 2.0 turbo Modele, w których jest montowany: Mercedes A45 AMG, CLA45 AMG (360 KM), GLA45 AMG (381 KM

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

ceny Porównaj ceny Sprawdź ceny źródło: Okazje.info 1. miejsce - silnik Mercedes-AMG R4, benzynowy, turbo, 1991 cm 3 Samochody: Mercedes-Benz A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG (360 KM) fot. Michał Dek fot. Michał Dek 2. miejsce - silnik Audi 2.0 TFSI Samochody: Audi S1

International Engine of the Year 2013

Wyniki plebiscytu kategoria International Engine of the Year 1.Ford 1.0 Ecoboost - 479 pkt 2.1.4 TSI TwinCharger - 408 pkt 3. BMW 2.0 twin-turbo -247 New Engine 1.. Volkswagen 1.4-litre TSI ACT -234 2.Ferrari 6.3-litre V12- 220 pkt 3. Mazda 2.5-litre Skyactiv Green Engine 1.Fiat

BMW - najlepszy silnik na świecie.

W konkursie International Engine Of The Year 2007 wygrał silnik BMW 335i. Poza tym silniki BMW zwyciężyły w 7 na 12 kategorii. W kategorii silników o 1,8 do 2- litrów wygrał silnik, który pracuje w aucie użytkowanym przeze mnie - 2,0 TFSI.

Engine of the Year 2009 -1.4TSI

1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 2. BMW 3-litre DI Twin Turbo 3. Audi 2-litre TFSI 4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre 5. BMW 4-litre V8 (M3) 203 6. Mercedes-AMG 6.2-litre 7. BMW-PSA 1.6-litre Turbo 8. Toyota 1-litre

Re: Boshe....

black_code napisał: > uki145 napisał: > > no włsnie to mnie ciekawi ,jesli vag wypusci silnik > > nowy silnik 1.8 T to moja teoria legnie w gruzach . bo zmierzam do tego , > ze > > silniki 2.0 TFSI i 1.4 TFSI w róznych wersjach mocy zdominuja cała

Re: Engine of the Year 2009 -1.4TSI

soner3 napisał: > 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger > 2. BMW 3-litre DI Twin Turbo > 3. Audi 2-litre TFSI > 4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre > 5. BMW 4-litre V8 (M3) 203 > 6. Mercedes-AMG 6.2-litre Zapomnieli umieścić jeszcze wśród zwyciężców

Re: Z pamietnika notmyselfa

zgodzić się z resztą. Wykres fabryczny 3.0 TDI jest dostępny np tutaj: www.audiworld.com/news/04/b7a4/engine/30tdi.jpg Początek redline 2.0TFSI widać np. na obrotomierzu tej skody z Twojego przykładu

Re: Motodziennik: Insight walczy o klienta

silniki a mierzyć to można kalibrem usterek. 1.4 TFSI pęka tłok, nówka - pęka tłok, 2.5 TDi 180 KM wycieraja się wałki rozrządu, 2.0 TDI 170 pękają głowice. Pytanie jest czy VW pozycjonuje się wyżej niż Łada albo chiński Great Wall? Bo te porazki konstrukcyjne sa kompromitujące. Chieli dobrze i udaje im

Re: Docierać, czy nie?

TAAAK - niezłe farmazony w artykule kompletnie rozmijające się z (niemiecką!) rzeczywistością. Silniki 2.0 TDI, TSI wszystkie pojemności to graty do kwadratu: rozwalające sie i pękające głowice,kadłuby, korby, tłoki, zjechana do okragłosci po 10 tysiącach pompa oleju - oto VW który dzieki

Re: Pierwszy taki silnik roku

ma kompresor i turbine. Nie wiem ktore to jest TSI - na klapie mam naklejone TSI (w tym T srebrne a SI czerwone) Patrząc na poską stronę VW w konfiguratorze dla PaskaVarianta mogę wybrać spomiędzy 1,4, 1,8 i 2,0 TSI. (Inne modele aut mają szerszą gamę 1,4 np sirocco ma 122 lub 160km dla silnika 1