2.0 tfsi q5 rozrząd

LF

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

Na rynku wtórnym można znaleźć bardzo dobrze wycenione SUV-y. Wybraliśmy dzisiaj kilka chwalonych pewniaków w wersjach podwyższonego ryzyka.

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

SUV-y z każdym rokiem notują coraz wyższy udział w rynku. Nic dziwnego, bowiem wygodne wsiadanie, komfortowa pozycja za kierownicą i opcjonalny napęd na cztery koła są przekonującymi argumentami. Niestety, poszukując godnego uwagi egzemplarza wśród popularnych modeli, musimy pamiętać o kłopotliwych wersjach, których eksploatacja wiąże się z pokaźnymi kosztami.

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

Na rynku wtórnym wielkim zainteresowaniem cieszy się doceniane przez kierowców BMW X3 drugiej generacji i Audi Q5 w pierwszym wcieleniu. Każdy z nich oferuje wysoki komfort jazdy, świetne właściwości trakcyjne, bogate wyposażenie, odpowiednią porcję prestiżu oraz szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, skomplikowana konstrukcja przekłada się na znacząco wyższe koszty bieżącej eksploatacji jak i ewentualnych napraw. Na którą wersję warto się zdecydować?

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

borykające się z poważnymi awariami. Zdaniem mechaników, warunkowo możemy zainteresować się silnikiem 2.0 TFSI 170-211 KM lub dieslem 2.0 TDI 140 KM z common-railem. W obu przypadkach, należy sprawdzić historię napraw, i decydować się na egzemplarze z  rozsądnym przebiegiem. W przeciwnym razie, narazimy

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Re: Nowa Suberb II

zapomnieć o wymianach prawdopodobnie aż do zajeżdżenia silnika. -2.0 TDI, z tego co pamiętam, dalej ma rozrząd napędzany paskiem, więc w razie urwania... Lepiej nie myśleć. Jest sens tylko brać wersje na Common Railu (170 KM), to jest całkowicie przebudowany silnik. -Moim zdaniem optymalny jest 1

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: Motodziennik: Insight walczy o klienta

silniki a mierzyć to można kalibrem usterek. 1.4 TFSI pęka tłok, nówka - pęka tłok, 2.5 TDi 180 KM wycieraja się wałki rozrządu, 2.0 TDI 170 pękają głowice. Pytanie jest czy VW pozycjonuje się wyżej niż Łada albo chiński Great Wall? Bo te porazki konstrukcyjne sa kompromitujące. Chieli dobrze i udaje im

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

motoryzacji i wiedza że japońskie jest najlepsze. Nie ma i nigdy nie było schrotta made i na Japan któremu np.: 1) Wycierały się wałki rozrządu (2.5 TDi V6 180 KM) 2) Pękały głowice i bloki (2.0 TDI 170) 3) Padają wtryskii pompy oleju po symbolicznych przebiegach (2.0 TDI 140) 4) Pękają korby, tłoki i

Re: Zakup 8-cylindrówki

poprawia nierzadko (najlepszym dowodem na to pierwsze 2.0 TDI a potem FSI i TFSI od Volkswagena, czy 1.5 DCi od Renault - dobre silniki, które w pierwszych latach produkcji były fatalne wprost). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z