2.0 tsi manual czy dsg

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI z manualną skrzynią i DSG. Którą wersję wybrać?

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI z manualną skrzynią i DSG. Którą wersję wybrać?

Tylko w pierwszym półroczu 2023, do polskich klientów trafiło blisko 2900 Karoqów. Czeski, kompaktowy SUV zajął 18 miejsce w rankingu najpopularniejszych modeli i szóstą lokatę w swoim segmencie. Nieźle, choć koreański Sportage cieszy się ponad dwukrotnie lepszym zainteresowaniem. Nie zmienia to faktu, że Skoda kusi na wiele sposobów. My postanowiliśmy sprawdzić jedną wersję silnikową, ale z dwiema skrzyniami biegów. Która okaże się lepsza w codziennej eksploatacji?

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

"Ewolucja zamiast rewolucji" to częsty bon mot padający przy okazji premier kolejnych generacji Volkswagena Golfa. Trzeba przyznać, że trafiony, bo producent już do kilkudziesięciu lat pozostaje wierny kształtom swojego kompakta (znakiem szczególnym modelu jest charakterystyczny słupek C), a kolejne odsłony Golfa - w tym 7. generacja, która zadebiutowała w 2012 r. - czerpią zwykle to, co najlepsze i sprawdzone u jego poprzedników. Ponad 29 milionów sprzedanych egzemplarzy (mowa o okresie 1974-2012) dowodzą, że Volkswagen wie, co robi. Sprawdzamy, jakie opinie krążą o Golfie VII i które usterki w jego konstrukcji można uznać za typowe.

Nowa Skoda Superb wjeżdża na rynek z pakietem poprawek i pierwszą w historii marki hybrydą

Nowa Skoda Superb zadebiutowała 23 maja w Bratysławie. Nowy Superb doczekał się kilku ważnych nowości. Przede wszystkim wersji hybrydowej iV. O flagowym modelu z Czech wiemy już wszystko.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto

mocy 150 KM, manual lub DSG 2.0 TDI o mocy 190 KM DSG, 4x4 w opcji Silniki benzynowe: 1.5 TSI o mocy 150 KM, manual lub DSG 2.0 TSI o mocy 190 KM, DSG 2.0 TSI o mocy 272 KM, DSG 4x4 Z czasem do oferty dołączy hybryda ładowana z gniazdka. Na drogi powinna wyjechać na początku 2020 r. O jednostkach

VW Golf 1.5 TSI vs. Mercedes A220. Czołówka klasy kompaktowej. Benzynowe bestsellery

postawić na 1.5 eTSI 130 lub 150 albo na GTI 2.0 TSI 245 KM. Topową specyfikacją pozostaje R generujący 320 KM i przyspieszający do setki w 4,7 sekundy. Niemniej to 1.5 eTSI jest najchętniej wybieranym w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba przyznać, że robi to

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

? Volkswagen oferuje szeroką paletę jednostek napędowych. Podstawowy wariant rozwija 110 (1.0 eTSI), zaś najmocniejszy aż 320 KM (2.0 TSI R). Niemniej to 150-konne 1.5 TSI jest najchętniej wybieranym w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba przyznać, że robi to naprawdę

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny

się szafować ustawieniami graficznymi i wpisać w środek nawigację. Modny dodatek. Niepozorne źródło mocy Seat oferuje szeroką paletę jednostek napędowych, a jeśli wykluczyć Cuprę, 190-konne 2.0 TSI jest najmocniejsze w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

promocyjna: 61 814 zł Upust: 12 186 zł (16,5%) Volkswagen Golf 5-drzwiowy Wersja wyposażenia: Trendline Silnik: 1.6 TDI-CR DPF [85/115] 5 biegów Cena regularna: 95 390 zł Cena promocyjna: 79 390 zł Upust: 16 000 zł (16,8%) Volkswagen Passat Wersja wyposażenia: Trendline Silnik: 2.0 TDI [110/150] DSG

Skoda Octavia RS | Więcej mocy, ostrzejszy wygląd

Skoda Octavia RS | Więcej mocy, ostrzejszy wygląd

sprawą elektronicznego kagańca - zatrzyma się dopiero przy 250 km/h. Standardowa skrzynia to 6-biegowy manual, a za dodatkową dopłatą dostępny jest automat DSG o 6 przełożeniach. Silnik wysokoprężny to 2.0 TDI o mocy 184 KM i 380 Nm maksymalnego momentu. Dostępne są dwa warianty Octavii RS z dieslem - z

Skoda Octavia RS i Octavia Laurin&Klement | Ceny w Polsce | Topowe odmiany już w ofercie

Skoda Octavia RS i Octavia Laurin&Klement | Ceny w Polsce | Topowe odmiany już w ofercie

dopłatą dostępny jest automat DSG o 6 przełożeniach. W RS-ie dostępny jest też bardziej oszczędny wariant wysokoprężny. W 2.0 TDI o mocy 184 KM i 380 Nm 100 km/h na liczniku to kwestia 7,9 s. Skoda Octavia Laurin&Klement Skoda Octavia Laurin&Klement wyróżnia się m.in. stworzonymi specjalnie dla tej wersji

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

biegów. W drugim za dopłatą można zamówić 7-stopniową przekładnię DSG (standard w 1.8). Na ofertę Diesli składają się silniki: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM albo 190 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

z 6-biegową ręczną skrzynią, a w mocniejszym silniku za dopłatą można zamówić 7-stopniową przekładnię DSG. Dwa Diesle to 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową). W przyszłości w

Testujemy najnowszego VW Golfa R. To najlepszy hot-hatch na rynku?

Testujemy najnowszego VW Golfa R. To najlepszy hot-hatch na rynku?

 260 zł, natomiast Audi S3 (2.0, 310 KM, manual) uszczupli wasze konto o 171 700 zł. Summa Summarum Czy Golf R potrafi czymś zaskoczyć? W zasadzie nie. Jest szybki, praktyczny, można nim jeździć bez wyrzeczeń i dodatkowo potrafi wtopić się w tłum. Robi wszystko to, czego oczekuje się od

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

tle bezpośrednich konkurentów, wybór jednostek napędowych jest naprawdę szeroki. Podstawowy, 1.4 TSI dysponuje mocą 125 (93 790 zł) lub 150 KM (97 890 zł). Ma napęd na przednią oś, a w mocniejszej wersji może współpracować z 7-stopniowym DSG i 4Motion. 2.0 TSI (180 lub 220 KM) występuje tylko z

Re: automat czy manual ?

W zasadzie wśród znajomych kto przesiadł się na skrzynie DSG lub inną dwusprzęgłową, to już nie wyobraża sobie powrotu do manuala. Jest to po prostu bardzo wygodne. Na stronie producent VW podaje nawet oficjalne info, że DSG mniej pali np. 1.4 TSI manual w Golfie 5,2l, ten sam silnik DSG 5.0l. Z

Re: Który?- Kuga, Mitsu. ASX, Skoda Yeti czy Scou

bezzebnypirat napisał: > Ach, ja bralbym automat, ale jak robisz glownie trasy rownie dobrze moze byc > manual, to jasne. Ja też wziąłbym automat, ale tu jest trochę ograniczeń: scout chyba w ogóle nie jest oferowany z automatem, yeti można mieć z dsg do silnika 1,2 tsi, który moim

w polsce sie nie da kupic samochodu

'la avensis. nie bylem zdeterminowany na konkretny model, ale szczegolnie zainteresowaly mnie 1. golf gti dsg 2. scirocco 2.0 tsi dsg 3. laguna coupe no to szykuje gotowke i dzwonie do dealerow. i slysze cos takiego: - laguna? takiej do testow nie ma. do obejrzenia lub kupienia od razu tez nie

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co