2.0 tsi wyciek paliwa

Piotr Mokwiński

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

Za takimi samochodami jeszcze zatęsknimy. Przez dekady klasa średnia troszczyła się o komfort i bezpieczeństwo tysięcy rodzin na świecie. To również segment, o który zabiegali menadżerowie wielu korporacji. Teraz wybór pośród limuzyn i kombi jest coraz mniejszy, ale rynek wtórny nie pozwala zapomnieć o tych samochodach. Dziś na tapet bierzemy VW Passata generacji B8.

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Kompakty lubimy za uniwersalność, zwrotność, pewne prowadzenie i względnie przystępną cenę. Przez wiele dekad była to podstawa oferty u większości producentów. Teraz tracą na rzecz wyżej zawieszonych SUV-ów. Dość powiedzieć, że sprzedaż Golfa w Europie na przestrzeni ostatnich dwóch zmalała dwukrotnie. Niemniej, wybór wciąż jest ogromny, zwłaszcza na rynku wtórnym.

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Volkswagen Golf VI zadebiutował zaledwie kilka lat po Golfie V, którego wyniki sprzedaży podobno nie satysfakcjonowały szefów koncernu. Wprowadzone zmiany (bo "szóstka" w dużym stopniu bazuje na swym poprzedniku) niektórzy nazwaliby liftingiem, ale premiera "nowej generacji" miała większy potencjał marketingowy i budziła większe zainteresowanie klientów. Czy "szóstka" rzeczywiście okazała się lepsza? Sprawdzamy, co się psuje w Volkswagenie Golfie VI i jakie obecnie krążą o nim opinie.

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

. Jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Otrzymały też pasek w miejsce nietrwałego łańcucha rozrządu z poprzednich wcieleń motorów z tego klanu. Do wyboru mamy 1.0 TSI 115 KM (od 2015), 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 125 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-310 KM

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

. To jednostka korzystająca z bezpośredniego wtrysku paliwa i nietrwałego łańcucha rozrządu. Trudności użytkownikowi sprawia także doładowany, czterocylindrowy 2.0 o mocy 218 KM. Niestety obok napędu rozrządu, jego ogromną bolączką jest wysokie spalanie oleju silnikowego. W utrzymaniu przyzwoitej

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

obsługi TwinDoor czy możliwość sterowania ustawieniem przednich foteli przez pasażerów siedzących z tyłu. Używana Škoda Superb II (2008-2015) - problematyczne TSI Większość benzynowych silników Superba ma bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarkę. 125-konny 1.4 TSI dysponuje już wystarczającą mocą, by

Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników

(1390 ccm), także zaliczanym do serii EA111. To jednak nie wszystko – użytkownicy ostrzegają przez awariami wtrysków, pompy wody i zmiennych faz rozrządu, a nawet pękającymi tłokami i zdarzającymi się wyciekami z przegubów półosi. Problemy ustąpiły w 2015 r. z chwilą wprowadzenia na rynek 1.4 TSI

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

do 1510 litrów. Używany VW Tiguan - jaki silnik wybrać? Klęska urodzaju Paleta jednostek napędowych Tiguana jest bardzo szeroka. Problem jednak w tym, że każda z dostępnych propozycji boryka się z licznymi problemami technicznymi. Wśród benzynowych mamy do wyboru 1.4 TSI i 2.0 TSI o mocy 122, 150

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

jeszcze jedną bardzo poważną wadę, którą są koszmarne koszty serwisu. Inne problemy Discovery: - Wycieki paliwa w dieslu TDV6. - Pęknięcia w szyberdachu. - Szwankujące przekładnia kierownicza i drążki kierownicze. - Przeciekające skrzynie biegów. Kiedy decydujemy się na "trójkę"

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

serii TFSI oraz TSI są wrażliwe na jakość paliwa, skomplikowane technologicznie (obsługa tylko w odpowiednio wyposażonych warsztatach) i drogie w serwisowaniu. Kosztowne w utrzymaniu są również mocne turbodiesle. Szczególnie złą sławą cieszy się silnik 2.0 TDI (140 KM) ze względu na poważne awarie

Volkswageny do serwisów!

Volkswageny do serwisów!

Akcja serwisowa w Stanach Zjednoczonych dotyczy ryzyka wycieku paliwa, a w następstwie - pożaru samochodu. Usterkę wykryto w 267 tys. egzemplarzy Rabbita, Golfa i Jetty oraz w 110 tys. egzemplarzy New Beetla'a z roczników modelowych 2007-2009. Właściciele wspomnianych modeli

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

TSI (140 KM), silnik 2.0 EcoFuel (109 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM). 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni i tylny, zmieniona deska rozdzielcza i kierownica, bogatsze wyposażenie), silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), wersja Cross. 2008

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM) 2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM) 2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) Awaryjność

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

.4 TSI pojawiła się w sprzedaży wiosną 2006 r. Zastosowano w niej bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu, intercooler, turbinę oraz ? co ważne ? kompresor. Pomysł na tyle prosty, co genialny: dzięki mechanicznej sprężarce zjawisko turbodziury miało zostać wyeliminowane (wysokie ciśnienie doładowania

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych