2.0 valvematic opinie

Piotr Mokwiński

Dobre limuzyny z Japonii i Korei za 40 tys. zł. Na liście m.in. Lexus, Subaru, Kia i Toyota

Dobre limuzyny z Japonii i Korei za 40 tys. zł. Na liście m.in. Lexus, Subaru, Kia i Toyota

Sedany nie cieszą się szczególnymi względami klientów, ale trudno ich nie lubić. Wyglądają zazwyczaj reprezentacyjnie, mogą pochwalić się dobrymi własnościami jezdnymi, a z mocniejszym silnikiem potrafią przyspieszyć puls. Szkoda, że powoli odchodzą w niebyt. Niemniej, na rynku wtórnym wciąż znajdziemy sporo ciekawych propozycji.

Opinie Moto.pl: Toyota Avensis z 2016. Bazowa wersja z przebiegiem 124 tysięcy km ma sens?

Avensis nigdy nie był hitem sprzedaży nad Wisłą, ale uchodził za solidne i raczej bezproblemowe auto. Z uwagi na rozsądnie skalkulowaną cenę, zdecydowana większość egzemplarzy trafiła do flot. Nie miały łatwego życia, a średniej klasy Toyoty wciąż stanowią dość częsty widok na ulicach. Postanowiliśmy sprawdzić, jak jeździ podstawowa wersja wyprodukowana w 2016.

Nissan X-Trail | Ceny w Polsce | Nie tylko Diesel

Do tej pory X-Trail był dostępny jedynie z silnikiem wysokoprężnym. Teraz Nissan zaoferował tańszy, nowy silnik benzynowy 1.6 DIG-T

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

w tym roku obchodzi 20 lat obecności na rynku. W tym czasie auto znacznie urosło (wzdłuż ponad 40 cm) oferując bardzo obszerne wnętrze. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,57 x 1,85 x 1,66 m; 547/1746 l) Silniki benzynowe: 2.0 Valvematic (152 KM), M6, A6 (CVT) [4x4

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

Volkswagen Passat B6 okazał się na tyle udany, że... po faceliftingu dalej służy jako nowa generacja modelu. Poczciwy, 1,9-litrowy turbodiesel jest dynamiczny, oszczędny i bardziej wytrzymały niż modele 2.0 TDI. Dodajmy do tego przyzwoicie skrojony układ jezdny (choć nie najtańszy w serwisowaniu

Toyota Avensis - odrobione zadanie domowe

rozsądnym rozwiązaniem. W dotychczasowym modelu był to najczęściej wybierany przez klientów silnik (69 proc.). Wyjąwszy flagową, wszystkie jednostki poddano modyfikacjom. Udoskonalono np. technikę zmiennych faz rozrządu (stąd Valvematic zamiast VVT-i). Zmiany miały ograniczyć spalanie przy jednoczesnej

Re: Fenomen VW

crannmer napisał: > Nie mialem. Mam. W porownaniu z konkurencyjnym modelem Toyoty zuzywa w tych sam > ych warunkach i przy takiej samej ekspoloatacji 1..2 litra wiecej. Jedyny wyjat > ek: szybka (> 160) jazda po autostradzie). Rozumiem, że masz benzynowy silnik VTEC i