2.2 dci wada fabryczna

Piotr Mokwiński

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Samochody japońskie słyną z niezawodności i na łamach Moto.pl chwalimy je nie raz. Jednak i inżynierom z Japonii przydarzyło się kilka wpadek. I to w modelach, które poza tymi konkretnymi wersjami, zbierają pozytywne recenzje.

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Od kilkudziesięciu lat w rankingach bezawaryjności przodują auta japońskich producentów. Niemniej, także wśród tych samochodów znajdziemy szereg problematycznych wersji. Ich kupno wiąże się z widmem pokaźnych wydatków na usuwanie typowych bolączek.

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Jak pokazuje praktyka, nie wszystkie wersje popularnych modeli są warte zakupu. Te z fabrycznym defektem mogą przyprawić kosztami napraw o palpitację serca. Wybraliśmy 6 modeli, które mogą mocno nadszarpnąć domowy budżet.

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

silnikowych pojawiał się także prosty napęd na cztery koła - z dołączaną tylną osią. Zdaniem mechaników, najlepszym źródłem siły napędowej są silniki dwulitrowe. Zarówno benzynowy 2.0 o mocy 140 KM jak i diesel 2.0 dCi 150 KM okazują się zarówno trwałe jak i dynamiczne. Nieco w cieniu wspomnianego Nissana

Japońskie SUV-y za 50 tysięcy zł. Sprawdzamy najlepsze propozycje

Japońskie SUV-y za 50 tysięcy zł. Sprawdzamy najlepsze propozycje

, wolnossące silniki 2.0 155 KM i 2.4 185 KM. Amatorzy diesla mają do wyboru 2.2 I-DTEC 150 KM lub nowsze 1.6 120 KM albo 160 KM z podwójnym doładowaniem. Jednostki otrzymały bezpośredni wtrysk paliwa typu common-rail, dwumasowe koło zamachowe i filtr cząstek stałych. Toyota RAV4 III Założony budżet wystarczy

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

gwarancja zachęcają do zakupu. Nie każdemu jednak przypadnie do gustu niebieskofioletowe podświetlenie wskaźników oraz nowoczesny design deski rozdzielczej. Polecamy: Dla oszczędnych proponujemy podstawowy silnik 1.4 MPI z fabryczną instalacją LPG. Kosztuje ona 4 600 zł ekstra. W poszukiwaniu lepszych

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

150 koni i pojemności 2.0 lub 2.2 oraz 2-litrowa turbobenzyna o mocy 163 koni. Najmocniejsze jednostki to 3-litrowy diesel dCi (177 KM) i 3,5-litrowa V-szóstka od Nissana, rozwijająca moc 241 koni. Vel Satis z tym silnikiem przyspieszał do "setki" w 8,3 s i rozpędzał się do 235 km/h. W 2005

Problemy z regulatorem gazów za intelkulerem/ za t

Mam ponownu problem z regulatorem (przeszło rok temu wymieniony na nowy) przepustowości gazów (spalin) za intelkulerem za turbo.Moje auto to Renault Laguna II 2.2 dCI 2003 rok produkcji.Kto ma rozwiązanie na ten rodzaj problemów? Rozumiem raz się zepsuje -wada fabryczna ,ale zeby znowu

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

też renault scenic 1.9 DCi (120KM). Silnik ma fabryczną wadę powodującą okręcenie się panewek na korbowodzie - silnik po takiej akcji jest do wyrzucenia. Mnie trafiło to przy przebiegu 160 000km. Różnica jest taka, że problem jest znany - a renault akcji serwisowej na w/w wadę jednak nie ogłosiło

Re: Renault Laguna 1,9DCi

fabrycznej". Ale przy takim wieku nie ma to znaczenia... PS2. Mam absolutnie szczerą nadzieję, że kupisz inne auto. Albo przynajmniej z innym silnikiem... -- ___________ pozdrawiam! Bartek

Dziwny recall Espace'a

Firma Renault Polska poinformowała Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) o tym, że w niektórych egzemplarzach Renault Espace IV mogą wystąpić wady fabryczne. Dotyczy to aut wyposażonych w silnik benzynowy, które zostały wyprodukowane w okresie od 5 listopada 2003 r. do 2 kwietnia 2004 r

Re: Passat 2.5 TDI 180 KM - warto kupić?

salonowka, pierwszy wlasciciel. Poczytalem troche i problemy z elektronika to norma. Jeszcze gorzej w Lagunie II, krolowej lawet. Szczytem wszystkiego jest Laguna II 2.2 dci;-) I nie, te o ktorych slyszalem nie byly walone, po powodzi itp. Inne auta tych wlascicieli jezdza jak trzeba;-) > Sęk

Re: fantastyczny 1.2 TSI

remontu na siebie - to nie ma się co dziwić. Przecież to naprawdę długo po gwarancji. Zostaje jeszcze kwestia tego ile auto miało lat. Przy takim przebiegu praktycznie żaden producent nie weźmie na siebie odpowiedzialności. Chyba, że udowodnisz im sądowo, że wiedzieli o wadzie fabrycznej. Ale to batalia

Re: Passat czy Laguna II ?

stało z przednią osią (hałasy), wymiana tarcz hamulcowych (po 25 tys. km.!!!!!!!!). Hamulce to w ogóle odzielny temat, na mokrej nawierzchni wyraźnie traciły na skuteczności (potem okazało się, że to wada fabryczna i VW wzywał do warsztatów) Teraz jeżdżę Laguną I dci (też 110 k.mech.) i NAPRAWDĘ

Pontiac TransAm jest mój.Zazdrościcie?:)

Pomyślałem sobie,cobyście mieli nie wiedzieć.Najwyżej ktoś mnie wyśmieje;) Do rzeczy.Tydzień temu przywieźliśmy do domu lawetą Pontiaca TransAm'a '84.Czyli młody buchaj:) Laweta była ciongniona przez Hyundaia ix35 2.0 CRDi-na ten dzień to był trwały i udany związek,więc jak ktoś przywozi