2.2 i ctdi wymiana oleju

Piotr Mokwiński

1.6 i 2.2 i-DTEC oraz CTDI pod naszą lupą. Czy warto postawić na diesla Hondy?

1.6 i 2.2 i-DTEC oraz CTDI pod naszą lupą. Czy warto postawić na diesla Hondy?

Choć Honda słynie z silników benzynowych, to w swojej europejskiej ofercie miała kilka diesli. Kupowała je od innych producentów. Sytuacja zmieniła się w 2003, gdy do oferty trafił pierwszy autorski 2.2 CTDI, zaś później dołączył do niego mniejszy 1.6 i-DTEC. Czy można im zaufać?

Kupujemy używane: 2.2 i-CTDi. Czy diesel Hondy to dobra inwestycja?

Honda od dziesięcioleci uchodzi za producenta wyspecjalizowanego w budowie i produkcji żywotnych oraz niezwykle dynamicznych silników benzynowych. Ciszą się one badzo pozytywną opinią wśród kierowców. Przed lata jakiekolwiek jednostki wysokoprężne oferowane w autach japońskiej marki pochodziły od innych producentów. Sytuacja zmieniła się w 2003 wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszego autorskiego diesla, tak długo wyczekiwanego zwłaszcza w Europie

Używana Honda Civic VIII (2005-2012) - ponadczasowe UFO. Opinie

Przyrównywana do latającego spodka Honda Civic VIII generacji (mowa o dedykowanym na rynek europejski 3- lub 5-drzwiowym hatchbacku) była odważnym tchnieniem futuryzmu, który początkowo przyjęty został z obawami, czy pojazd nie jest zanadto awangardowy, a użyta w nim technika zbyt innowacyjna (a w domyśle: zawodna). Z biegiem lat okazało się jednak, że w parze z fantazyjną nowatorskością idzie duża praktyczność i wysoka niezawodność kompaktu Hondy. Z jakimi kłopotami dziś należy się liczyć? Sprawdziliśmy opinie użytkowników Civica VIII generacji.

Honda Civic VIII i IX. Sprawdzamy ceny, co się psuje i które wersje są najlepsze

pochłania imponujące 455 litrów w hatchbacku i skromne 340 w wersji sedan. Miłośnicy silników diesla mają do wyboru tylko autorską jednostkę Japończyków. To 2.2 i-CTDi o mocy 140 KM i wyposażonej w bezpośredni wtrysk common-rail, dwumasowe koło zamachowe i turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat. Dynamiką

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

jazdy ten sportowy sznyt musi iść jednak w parze z odpowiednio mocnym silnikiem - benzynowym 1.8 lub turbodieslem 2.2 i-CTDi. Jednostka 1.4 montowana wystarcza co najwyżej do spokojnej, codziennej jazdy i nie bardzo pasuje do mocnego charakteru auta. W mocniejszej wersji (od 2008 r.) spisuje się nieco

Poradnik - 2.2 CTDi/i-DTEC - Czy warto postawić na mocnego diesla Hondy?

Poradnik - 2.2 CTDi/i-DTEC - Czy warto postawić na mocnego diesla Hondy?

Debiut w najważniejszych modelach Czterocylindrowy diesel w pierwszej kolejności trafił pod maskę Accorda, CR-V i Civica. W każdym z tych modeli zaskakiwał elastycznością, dynamiką i rozsądnym zapotrzebowaniem na olej napędowy. Pierwszy silnik o zapłonie samoczynnym Hondy opracował twórca zmiennych

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

wiekszosc tu piszacych nie jezdziło nigdy honda to widac,ja mam juz 7-mą .wypisujecie bzdury moja 5 letnia 2,2 iCTDi accord po wymianie oleju do nastepnej nigdy zadnej dolewki!po prostu zejdzie z max na min po 20 tys km./jezdze bardzo ostro/to moj pierwszy diesel i po prostu powala nie chce wiecej