2.2 tdci 155 km opinie

Darek Nowak

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Używany Ford Mondeo to ogromny hit. Którą wersję kupić? Sprawdzamy trzy generacje

Klasa średnia na rynku wtórnym w Polsce niezmiennie cieszy się wielkim zainteresowaniem kierowców ceniących przestronne wnętrza, przeważnie bogate wyposażenie i komfort podróżowania. Jednym z popularniejszych modeli od lat pozostaje Ford Mondeo. Sprawdzamy zatem, co jest w stanie zaoferować trzecia, czwarta i piąta generacja ulubieńca flot. Duży plus za korzystną relację ceny do jakości, choć nie w każdym przypadku.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

narzeka także na większą jednostkę 2.2 D-4D, którą trapią podobne problemy. Samochody: Toyota Corolla, Toyota Avensis, Toyota Auris, Toyota RAV4, Toyota Previa II, Lexus IS220d Subaru 2.0 D Jednostka 2.0 D to pierwszy silnik Diesla Subaru w układzie bokser. Początkowo motor zbierał pozytywne opinie. Jak

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

0.6 / 0.7 Turbo - Smart Podstawowym problemem tego silnika jest trwałość. Wynosi ona ok. 100 tys. km, co w dzisiejszych czasach jest zjawiskiem w samochodach osobowych niemal niespotykanym. Najwyraźniej nikt nie przewidział podczas projektowania, że auta będą osiągać znacznie większe przebiegi

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

tysiącach km przebiegu. Wadliwy silnik 2.5 TDI zniknął z oferty Volkswagena w okolicach 2004 roku. Obydwa silniki wysokoprężne Renault trapią bardzo podobne awarie - i 1.5 dCi, i 1.9 dCi to diesle podwyższonego ryzyka. Najpoważniejszym problemem jest możliwość obrócenia się panewek korbowodowych

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

skórzaną tapicerką, dwu lub trzystrefowa klimatyzacja i nawigacja z kolorowym ekranem to tylko niektóre z ciekawszych dodatków. Najmniej problematyczne okazują się diesle 2.0 i 2.2 TDCI - pochodzą wprost z koncernu PSA. Generują w zależności od wariantu 130-163 lub 175-200 KM. W segmencie vanów japońscy

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

przekonuje do siebie m.in. dużym bagażnikiem. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,57 x 1,82 x 1,69 m; 589/1669 l) Silniki benzynowe: 2.0 i-VTEC (155 KM), M6 2.0 i-VTEC (155 KM), M6, A5 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 i-DTEC (120 KM), M6 2.2 i-DTEC (150 KM), M6 2.2 i

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

- modernizacja: nowa stylizacja przedniego pasa i reflektorów, nowe lampy tylne i lusterka zewnętrzne, zmiany we wnętrzu; 2003, wrzesień - silnik 1.8 16V SCi (bezpośredni wtrysk benzyny, 130 KM); 2005 - silniki 3.0 V6 (204 KM) i 2.2 16V TDCi (turbodiesel

Nowe Mondeo TDCI 130/155Km a wtryskiwacze

Czy nadal są problemy w fabrycznie nowych silnikach tego rodzaju? Chodzi mi o 2.0-130KM i 2.2-155KM TDCI. Poprawili je?Są bezawaryjne?Jakie rokowania na zrobienie 150000km w spokoju? Dzięki za opinie,wiem że wcześniej te napędy miały koszmarne problemy prawie nowe i auta jezdzily na lawetach

Re: Nowe Mondeo TDCI 130/155Km a wtryskiwacze

bitri napisał: > Czy nadal są problemy w fabrycznie nowych silnikach tego rodzaju? > Chodzi mi o 2.0-130KM i 2.2-155KM TDCI. > Poprawili je?Są bezawaryjne?Jakie rokowania na zrobienie 150000km w spokoju? > Dzięki za opinie,wiem że wcześniej te napędy miały koszmarne problemy

Re: zbieram opinie -MONDEO nowy model

Mam mondeo ze stycznia (20 000 przebiegu) 2l tdci 130 KM Auto rakieta ! Polecam choć już jest w sprzedaży 2,2l 155 KM Jak będzies kupował to się handluj gdyż na każdym aucie mają ok 9 tyś zł .

Re: Opinie Fiat Marea Weekend JTD

wine za ten stan rzeczy ponosi słabe smarowanie. prawda jest taka,ze jesli skrócimy interwały wymiany oleju do 10-12 tys km/raz na rok ,to problem nie wystepuje. jedyna godna polecenia jednostka benzynowa jest 5 cylindrowy silnik 2.0 20v 155 KM(przejety z lancii kappy i z powodzeniem napedzajacy

Re: zalety diesla

, wystarczy kręcić do 4,5tys i dlatego właśnie w powszechnie obowiązującej opinii sa trwalsze. Niedawno miałem okazję przejechać się 155-konnym Mondeo TitaniumX Duratorq TDCI. Gdyby szukać dla niego alternatywy trzeba kupić droższe (!!!) 3,0 Dureatec ST. I co się okazuje - 3-litrowy benzynowy silnik