2.4 v6 budowa silnika audi

Piotr Mokwiński

Używane premium za 20 tys. zł. Pewniaki od Audi, BMW, Volvo i nie tylko. Jest haczyk

Używane premium za 20 tys. zł. Pewniaki od Audi, BMW, Volvo i nie tylko. Jest haczyk

I są nim oczywiście koszty bieżącego serwisu. Na rynku znajdziemy wiele ciekawych aut premium w dobrej cenie. Trzeba jednak pamiętać, że w użytkowaniu będą droższe od odpowiedników od marek popularnych.

Klasa średnia premium za 20 tysięcy zł. Prestiż, wygoda, ale i znaczne koszty

20 tysięcy złotych w zupełności wystarczy na kupno auta klasy średniej segmentu premium. Poza większym prestiżem, otrzymujemy znacznie lepsze właściwości jezdne, jakość wykonania i często bogate wyposażenie. Na rynku znajdziemy ogromny wybór używanych modeli, a każdy kierowca powinien trafić na konstrukcję spełniającą jego oczekiwania i możliwości finansowe. Trzeba jednak pamiętać, że koszty bieżącego serwisu będą zazwyczaj wyższe, niż ma to miejsce w przypadku odpowiedników spod znaku Opla, Volkswagena czy Peugeota.

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Wielu kierowców poszukuje sprawdzonych, bezproblemowych jednostek napędowych słynących z wysokiej niezawodności. Długoletnią i bezawaryjną eksploatację zapewniają wolnossące silniki benzynowe, których już praktycznie nie spotkamy w ofercie producentów na europejskim rynku. Warto zatem przyjrzeć się stosunkowo młodym autom z rynku wtórnego. Wybraliśmy dla Was 8 interesujących propozycji.

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

zamachowe (2000 zł), wrażliwe wtryskiwacze i turbosprężarkę. Kosztowne awarie rzadko występują w samochodach często eksploatowanych w trasie. Całkowicie bezawaryjne okazują się czterocylindrowe benzynowe silniki 2.0 150 KM i 2.4 183 KM. Nie są zbytnio oszczędne - zużywają średnio ponad 10 litrów na setkę

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

odbyła się światowa premiera kolejnego luksusowego SUV-a - Volkswagena Touarega. Pierwsza odsłona niemieckiej bulwarowej terenówki dostępna była w ofercie do 2010 roku. Do jej budowy wykorzystano płytę podłogową i szereg innych rozwiązań wspólnych z Audi Q7 i Porsche Cayenne I. Statecznie zaprojektowane

6 garowy grzechotnik

Subaru to fajne samochody z bardzo dobrym napedem na 4 kola, ale nie dla tych co patrza zuzycie paliwa. Silniki typu boxer oprocz fajnego brzmienia i kompatkowej plaskiej budowy dajacej niski punkt ciazaru nigdy nie byly ekonomiczne. Orginalne czesci do Subaru sa znacznie drosze (2-3 krotnie

Re: AUDI A4 co mi powiedzie na temat tego samocho

-70 tys km bedzie trzeba robic cos w przednim zawiasie). z silników to 100 % bezawaryjnej i taniej jazdy daje 1.6 8v(tani w wymianie naped rozrzadu ,prosta budowa ,brak jakichkolwiek wad fabrycznych) . silniki 1.8 sa juz bardziej kłopotliwe (łancuch,który tez trzeba wymieniac po pewnym przebiegu

Re: golf2, audi 80(B3), czy passat b3 z silnikami

Były 1,6D, TD i 1,9D. B3 ze wspomnianych aut to najlepszy wybór. Passat jest bardziej obszerny, ale rdzewieje, a środek potrafi trzeszczeć. Niebitego audika ruda się nie ima, kokpit jak skała. Golf to już inna klasa. Tak jak pisze black_code - jak nie masz ropy z budowy czy PKP lepiej bierz

Re: **Co sądzicie o Audi A3? Warto

wykazać. poza tym silnik 1.6 jest prosty jak budowa cepa co czyni go tanim i prostym w obsłudze. Jest też mało awaryjny czego nie można powiedzieć juz z takim przekonaniem o 1.8 POza tym nie każdy musi od razu zwijać asfalt... Dla A3 ten silnik w zupełności wystarczy a jeśli potrzeba trochę wiecej

Re: Ingolstadt strikes back - V12

odpadnie i wyląduje się w rowie ale za to w rowie z v12. He he. Jak do tej pory, w zasadzie wszystkie TDI vaga były mniej lub bardziej udane. Wliczając w to 3.3 V8 i 4.0V8, ktore powstały już kilka lat temu. Więc pomimo twoich szczerych nadziei, o awaryjność tego silnika był bym raczej spokojny :)

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

przesłanki. Tobie tego umiaru bardzo brakuje. Opinie wyrażasz gładko, a gdy przychodzi do uzasadnienia to jest lipa. > Ja swoja przedstawilem i bardzo solidnie ja udowodnilem: > 1. logicznym uzasadnieniem budowy auta > 2. opiniami z prasy > 3. danymi o rozkladzie mas Badź poważny

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

. Przedstaw swoja i uzasadnij. Ja swoja przedstawilem i bardzo solidnie ja udowodnilem: 1. logicznym uzasadnieniem budowy auta 2. opiniami z prasy 3. danymi o rozkladzie mas Czekam na twoje zdanie. Jakie ono jest na ten temat. Uzasadnij.

Volkswagen - polkowicki silnik

Volkswagen - polkowicki silnik 2005-10-12 14:10 Źródło: VW Motor Polska; mojeauto.pl W zakładzie Volkswagen Motor Polska produkuje się dziennie ponad 2200 silników. Firma od kilku lat należy do czołówki polskich eksporterów. Wartość ubiegłorocznego eksportu wyniosła blisko 4

Re: To samochody tej samej klasy

może silnik 2.4 w audi w zupełności wystarczy (tym bardziej że to V6 i inna kultura pracy). > Mozna byc fanem marki ale bez przesady gdzie Accordowi do A6 nie > rozsmieszajcie mnie.Accord to sie moze z passatem mierzyc to jego klasa a i > tam ma klopoty. Accord to

Re: BMW M3 /e30/ - wrażenia z jazdy

greenblack napisał: > Gość portalu: csi napisał(a): > > > > s4 i m3 to dwie znacznie różne filozofie budowy samochodów /zwłaszcza napę > d/, > > dla mnie m3 rulez :) > > To 190-konne M3 z początku lat '90 możesz porównywać z Audi S2 220 KM, stawiam

Re: VW Tiguan 2.0

www.audiworld.com/news/03/082703/dsg1-full.jpg (popatrz na rysunek ze zrozumieniem a wszystko bedzie jasne) en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox youtube.com/watch?v=Yfe56gqqIms

Bardzo dobre pytanie!

jeździ z 16-zaworowym 1,6 MPI, a golf z ośmio-. Pozdrawiam v-6

Re: nowy Lexus

. poczynajac od platform, poprzez silniki, konczac na fotelach (te SAME fotele wstawiane sa do fabi i A3!). Lexus nawet nie dzieli silnikow z masowka toyoty, ZAWSZE sa to auta z napedem na tyl - w odroznieniu do FWD 'premium' audi. Mozna w zasadzie przyjac, ze budowa audi jako marki premium

Re: Tanie kombi dla rodziny

nawet nie wiem jak dobra astra czy inny tego typu samochod nie dorowna przyjemnosci z jazdy i jakosci wykonczenia.Polecam silniki 2.0 115ps i tradycyjnie TDI moze malo kulturalny za to srednie spalanie ponizej 6litrow. -- Tyklo siac,siac i siac!

Re: pytanie, zadanie dla znających się lepiej ode

Witam! volvo to zupełnie inna klasa pojazdu. to auto bardziej prestizowe niz passat czy mondeo. v40/s40 jest mniejsze ,ale porównywac je nalezy raczej z Audi A4 niz passatem.s40/v40 oparte jest na płycie podłogowej blizniaczej do mitsubishi carismy:przód kolumna McPhersona ,z tyłu

Re: w polsce rynek suv to nieporozumienie

, że diesel i4 jest cichszy od benzyny v6. zar > az się dowiem, że mniej wibruje. :) Nie wiem jak Ty, ale ja jeżdżę w kabinie a nie w komorze silnika. Wibracje może są ale co mnie one obchodzą tak długo jeśli ich nie czuję? Dodatkowo dźwięk (niższy) imho jest dużo mniej uciążliwy

Re: Dlaczego niektorzy sadza, ze auto to inwestyc

. Dodam ze to bylo Audi wyzszej klasy z silnikiem 2.8 i napedem 4X4 o przebiegu prawie 300tys.Niemialem zadnych powaznych usterek praktycznie drobne bzdety ktore usuwalem sam . Nie doliczam juz kosztow utraty wartosci i ubezpieczenia. Jestem po czesci mechanikiem robilem w

Re: No i co, twardogłowi?

swego Forestera póki co nie narzekam. Będziemy więc jeździli podobnymi samochodami, mogąc podyskutować o wadach i zaletach Audi i Subaru. -- https://www.youtube.com/watch?v=AWrk80LRONE "I znowu sobie powtarzam pytanie: Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?"

Re: Salon Frankfurt 2011 | Nowy Lexus GS

, która nie spadła przy obrotach ponad 5000 obr/min 4. Tą marką jeżdżą głównie ludzie z elity: lekarze, adwokaci, businesmeni i raczej trudno znaleść za kierownicą tego auta buraczka harującego na budowie na zachodzie po szkole zawodowej 5. Lexus (poza RX) jest mało znany w Europie ze względu na wysoką

Re: nie tylko CO2

2015 roku. Już teraz seryjne mają ok 150 km a doświadczalne nawet 600 (dbm-energy.com/de/anwendungen/mobilespeicher.html , przerobione audi A2) 2. Generalnie budowa samochodów, ich układów

Re: Stary = skarbonka bez dna

I jeszcze końcówka artykułu: Dane i fakty Historia modelu 1983 listopad: prezentacja drugiej generacji modelu Golfa. Silniki: 1.3, 1.6, 1.8 oraz diesel 1.6. 1984 styczeń: wersja GTI (1.8) oraz turbodiesel o mocy 70 KM. 1986 luty: wersja Syncro - 4x4. 1987 lipiec: face lifting

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupiłem

potaniał ON kupiłem Mazdę Diesel, 2 litrowy silnik, z 2000 roku, 123 tys km przebiegu, 90KM, pali 5 l na trasie, 6,5 l w mieście, czasem mieści się w 6 l w mieście. Jak się policzy ON po 3,28 zł na Carrefourze w Hucie to LPG nie jest opłacalne. Jak ON był po 4,65 zł w czerwcu to naturalnie była

Re: miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupi

155 tys km, z tego 80 tys na gazie. Jak potaniał ON kupiłem Mazdę Diesel, 2 litrowy silnik, z 2000 roku, 123 tys km przebiegu, 90KM, pali 5 l na trasie, 6,5 l w mieście, czasem mieści się w 6 l w mieście. Jak się policzy ON po 3,28 zł na Carrefourze w Hucie to LPG nie jest opłacalne. Jak ON

Re: LICZY SIE TYLKO BMW

(przełom 60/70 mod. 2000ti/tilux i mod. 2500/2800 - tym autem jechałem i większość współczesnych sedanów nie pogada). M.in. dlatego od 40 lat BMW ma największy prestiż. 4. Bezkompromisowość. Np. wiadomo że silnik R6 jest idealny i dlatego BMW nie kombinuje. A MB przeszedł na V6 bo jest bardziej

Re: Czy mamy się bac chińskiej motoryzacji?

. > - no i naturalnie poprzednie Audi A4 B5 i B6 oraz Passaty B5 i B5.5 i jeszcze p > ewne generacje tych aut wstecz Nie jestem pewien, ale audi B6 ma wzdłużnie silnik w odróżnieniu od passata i są one na innych platformach. Raczej Passat vs Superb to bylby dobry przykład. W ogóle Skoda to

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

. W skrzyni bezstopniowej w ogóle nic nie czuć, jest tylko liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. 2. Jeśli chodzi o osiągi, auta z bezstopniowymi potrafią być szybsze niż odpowiedniki z ręcznymi, jak niektóre Nissany, Audi multitroniki. Są automaty nic nie tracące w kwestii osiągów w stosunku

Re: LICZY SIE TYLKO BMW

, ktory przetrwala tylko dzieki minisamochodzikowi Isetcie, produkowanie jednego coupe i jednej przestarzalej limuzyny nie dodawalo w tych latach zadnego prestizu marce (w przeciwienswie do MB, ktory podbijal wszystkie rynki). > 4. Bezkompromisowość. Np. wiadomo że silnik R6 jest idealny i

Re: U nas wiadomo o tym od dawna

droższe w naprawach), tapicerka, ilość poduszek powietrznych, normy spalania paliwa i produkcji CO2 - to wszystko są dodatkowe elementy (choćby durny kawałek krzemu jako koprocesor do głównego procesora) i dodatkowe koszta - tu się oszczędza. Dobrym przykładem jest firma Audi (nie, żebym polecał). Oni