2.5 dci ile litrów oleju
Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie
Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.
Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach
Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.
Niepopularne i niedoceniane SUV-y za 50-60 tys. zł. Teraz to znakomita okazja
Z VW Polo przesiedliśmy się do T-Roka, a z Fiesty do Pumy. Wolumenowe modele trwają od lat na posterunku, w górnej drabince rankingu sprzedaży. Nie możemy jednak zapominać, że mniej popularne auta, wcale nie muszą być gorsze. I właśnie dziś się na nich skupimy.
Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią
kombi o 10 litrów więcej. W benzynowej palecie jednostek napędowych, mechanicy zgodnie polecają konstrukcje wolnossące 2.5 204 KM, 3.0 231 KM, 3.5 272-306 KM i flagowy 6.2 V8 457 KM. Każdy z silników zapewnia dobre osiągi, odwdzięczając się bezproblemową eksploatacją przy regularnym serwisie olejowym
Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek
) ma kilka wad. Pierwsza to nadmierne zużycie oleju silnikowego. Zużycie oleju samo w sobie nie jeszcze powodem do niepokoju, ale jeśli przekracza pół litra na 100 km to już dobry powód by odwiedzić serwis. Druga przyczyna kłopotów to przepalanie się uszczelki pod głowicą. Powód to prawdopodobnie duże
Niedoceniane auta klasy średniej za 40-50 tysięcy. Zdecydowanie godne uwagi!
automatyczną przekładnią. To najbardziej zaawansowany model w naszym zestawieniu. Napęd stanowią benzynowe silniki 1.6 TCe 150-200 KM lub 1.8 TCe 225 KM. Póki co, zbierają niezłe opinie. Trzeba tylko pilnować wymian oleju i filtrów. Śmiało możemy również stawiać na oszczędne diesle. To 1.5 dCi 110 KM, 1.6 dCi
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
tysiącach km przebiegu. Wadliwy silnik 2.5 TDI zniknął z oferty Volkswagena w okolicach 2004 roku. Obydwa silniki wysokoprężne Renault trapią bardzo podobne awarie - i 1.5 dCi, i 1.9 dCi to diesle podwyższonego ryzyka. Najpoważniejszym problemem jest możliwość obrócenia się panewek korbowodowych
200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty
elektroniki, a benzynowe warianty okazują się długowieczne. Fakt, będą palić około 10-15 litrów na setkę, ale zaoszczędzimy na serwisie. Koszty pozwoli też obniżyć sekwencyjna instalacja LPG za 4-5 tysięcy zł. Oto nasza ósemka. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazety.pl VW Golf V
200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty
elektroniki, a benzynowe warianty okazują się długowieczne. Fakt, będą palić około 10-15 litrów na setkę, ale zaoszczędzimy na serwisie. Koszty pozwoli też obniżyć sekwencyjna instalacja LPG za 4-5 tysięcy zł. Oto nasza ósemka. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazety.pl VW Golf V GTI
Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!
nadwoziem, a bagażnik mieści zadowalające jak na segment C 400 litrów. Obłe nadwozie nie ma żadnych problemów z korozją i wyróżnia się atrakcyjnymi, obłymi kształtami, które wciąż uwodzą na ulicach europejskich miast. Fiat postawił na niewielkie jednostki napędowe. Po latach, zwłaszcza te z początkowego
Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?
natomiast bagażnik – od 485 do 1641 litrów. Polecany i tani w eksploatacji jest wolnossący benzynowy silnik 2.4 o mocy 140-170 KM. Nie rozpieszcza zużyciem paliwa, ale z powodzeniem zainstalujemy instalację LPG. W alternatywie pozostaje 2.0 T 163-180 KM oraz 2.5 T 210 KM. Pięciocylindrowy diesel 2.4 o
Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty
. Zwolennicy diesla mogą postawić na włoskie VM Motori występujące pod oznaczeniem 2.8 CRDI. Generuje 163 KM i zużywa około 10 litrów na setkę. Skoda Superb II Wciąż ciekawą propozycją na rynku używanych pozostaje druga generacja Skody Superb. Technologiczny klon Volkswagena Passata B6 produkowany był od 2008
Kupujemy używane. Auta terenowe za 50 tys. zł - propozycje godne rozważenia
pozwala na bardzo wiele w trudnym terenie. Przeszkodą nie są nawet relatywnie słabe, lecz pancerne silniki ówcześnie oferowane: benzynowe 2.0, 2.3, 2.8 (109, 102-125, 156 KM) i diesle 2.4 i 2.5 D 72 i 84 KM. Ceny klasy G po liftingu z 1990 roku znacząco przekraczają 50 tysięcy złotych, choć też zdarzają
Dwa używane SUV-y do 25 tys. zł. Mitsubishi Outlander II vs. Nissan X-Trail II
miejscach chowanych w podłodze bagażnika. Lista opcji zawiera automatyczną klimatyzację, archaiczne multimedia, szereg systemów wsparcia kierowcy i rozbudowane nagłośnienie. Dobre wrażenie robi bagażnik o pojemności 540 litrów. Po złożeniu drugiego rzędu, możliwości przewozowe rosną do 1700 l. Mitsubishi
Kupujemy używane. Chevrolet Captiva I vs. Renault Koleos I - niedoceniane i tanie SUV-y
automatyczną przekładnią. W ich przypadku w ruchu miejskim musimy liczyć się z zużyciem oscylującym wokół 9-10 litrów na setkę, zaś poza miastem komputer pokładowy wskaże około 7-8 jednostek. Żywotność turbosprężarki zależna jest od częstotliwości wymian oleju oraz stylu jazdy kierowcy. Jej regeneracja to
Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa
głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu czy koła dwumasowego. Złą sławą okryła się także 2.5-litrowa V-szóstka TDI . Montowany m.in. w Audi (A4, A6 i A8), Passacie i Superbie silnik zachwycał osiągami i niskim spalaniem, ale szybko okazało się, że generuje sporo kosztownych
Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel
naprawy. Flagowy model czeskiego producenta cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku wtórnym, ale należy wystrzegać się największego w gamie diesla o pojemności 2.5 litra. Do około 100-150 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności. Przekonuje dobrą dynamiką, rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo i
Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów
off-roadowych trasach. Niestety, zużycie oleju napędowego rzadko spada poniżej 15-18 litrów na setkę.
Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny
najczęściej nie są poważne, ale to duży problem tego modelu. Złą sławą okryta jest zwłaszcza elektryka małego francuza. Peugeot 206 na rynku wtórnym - sprawdź ogłoszenia Trzecia generacja Renault Clio (2005-2012) nie rozpieszcza zbyt dużym wyborem. Silnik wysokoprężny jest tylko jeden - 1.5 dCi. W Clio
Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]
. Pierwsza to nadmierne zużycie oleju silnikowego. Zużycie oleju samo w sobie nie jeszcze powodem do niepokoju, ale jeśli przekracza pół litra na 100 km to już dobry powód by odwiedzić serwis. Druga przyczyna kłopotów to przepalanie się uszczelki pod głowicą. Powód to prawdopodobnie duże obciążenia silnika
Co oferuje rynek w segmencie C?
): hatchback 5-drz. (4,39 x 1,77 x 1,52 m; 385/b.d. l) Silniki benzynowe: 1.2 DIG-T (115 KM), M6, CVT Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (110 KM), M6 Wersje wyposażenia: Visia Acenta Tekna Euro NCAP: 2014: 5 gwiazdek (88%, 83%, 69%, 79%) Ceny: 64 000 zł - 93 000 zł (w promocji od 57 000 zł
2.5 dci ile litrów oleju
Re: Podchwytliwe pytania nt Laguny II 1,9dCi...
O ile wiem to roznica pomiedzy common rail tdi (ja tlumacze to wspolna rampa wtryskowa) a dCi renault jest taka, ze renault zastosowalo cos w rodzaju kulowej (sferycznej) rampy wtryskowej. zaleta tego jest taka, ze to ustroistwo mozna przypasowac do roznych blokow, pojemnosci. stad kilka
Re: Gaz wciąż najtańszy? Sprawdziliśmy
Coś widzę koledzy same diesle trupy kupują. Mój obecny 2,0 TDI - ten rzekomo zły - w Seacie Leonie ma 146 tys km, 5 lat i ani razu nie miałem z nim kłopotu. Ani razu! Tylko przegląd, olej, co najwyżej klocki i filtry. Chodzi jak marzenie, pięknie przyjął nowy program na 188 KM. W trasie - 6,0 - 6,2
Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie
ani razu się nie zepsuł, nie stanął > nic nie stuka, nie ma cienie luzu w zawieszeniu ------------------------------ No to moja Renia'2000 miała na 100 tys podobnie:) ======================= > motor bierze trochę olej, ale bez dramatu - jakieś 1 do 2 litrów na 20 000 km
Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia
właśnie Mercedes klasy C i Alfa Romeo 156 były pierwszymi, w których zainstalowano CR wyprodukowany przez Boscha. W tyle nie pozostaje Renault, który pod symbolem 1.5 dCi planuje wprowadzić drugą generację CR mającą zastąpić zwykłe jednostki Diesla 1.9D. O ile silnik napędzający Smarta jest
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy