2.5 tdi multitronic

Rafał Mądry

Koniec A4-ki jaką znamy. Popularne i lubiane Audi przejdzie totalną rewolucję

Koniec A4-ki jaką znamy. Popularne i lubiane Audi przejdzie totalną rewolucję

Audi A4 skończyło 30 lat. Auto zadebiutowało w 1994 roku, zastępując Audi 80, pierwszy model, który osiągnął milion sprzedanych egzemplarzy. Samochód klasy średniej segmentu premium doczekał pięciu generacji oraz sportowych odmian S4 i RS4. Szósta generacja powstanie, ale będzie w pełni elektryczna i rozpocznie nowy rozdział w historii modelu A4.

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

znalezienia egzemplarza z niskim i udokumentowanym przebiegiem. Sytuacja się poprawiła w 2011 przy okazji modernizacji motorów z rodziny TFSI. Audi A5 8T -  silniki Diesla. Większość problemów zyskała marginalne znaczenie. Amatorzy silników diesla mają do wyboru czterocylindrowe 2.0 TDI 136, 143, 150

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

używanego samochodu Polaków, czyli Audi A4. Przestrzegamy głównie przed Audi A4 B7 2.0 TDI Multitronic. Ogólnie, Audi A4 B7 to bardzo dobry i chwalony przez kierowców samochód. Niektórzy twierdzą nawet, że w swojej kategorii wiekowej to "wzór niezawodności". Oprócz problemów z silnikiem 2.0 TDI

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

116 KM lub najmocniejszy silnik 3.0 V6 TDI 204-233 KM. W jego przypadku musimy pamiętać o kosztownej wymianie kompletnego łańcucha rozrządu. Pozostałe diesle – 2.0 TDI, 2.5 V6 TDI i 2.7 V6 TDI, borykają się z szeregiem wad technicznych. Wybierając egzemplarz z automatyczną skrzynią biegów

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

. Ogólnie, Audi A4 B7 to bardzo dobry i chwalony przez kierowców samochód. Niektórzy twierdzą nawet, że w swojej kategorii wiekowej to "wzór niezawodności ". Oprócz problemów z silnikiem 2.0 TDI i skrzynią Multitronic możemy jeszcze ponarzekać na: podatną na uszkodzenia przekładnię kierowniczą

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wyposażeniowych. Przy odrobinie szczęścia kupimy sztukę z klimatyzacją, tempomatem, skórzaną tapicerką, szyberdachem, rozbudowanym nagłośnieniem czy pancernym napędem quattro. Bagażnik mieści przyzwoite 445 l (sedan). Jest w czym wybierać Paleta silników diesla składa się z jednostek 1.9 TDI 101-130 KM i 2.5 V6

Zestawienie żarówek w Audi A4

Zestawienie żarówek w Audi A4

1.9 litra pojemności i generuje 75 koni mechanicznych. Znacznie częściej występuje na rynku wtórnym 1.9 TDI o mocy 90, 110 lub 115 KM. 6-cylindrowe 2.5 TDI rozwija 150 koni i 310 Nm. Wszystkie uchodzą za pancerne, ale trudno znaleźć egzemplarz godny zaufania. Większość przekroczyła 500-600 tysięcy

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

wadliwych pierścieni. Znane są przypadki, gdy konsumpcja środka smarnego dochodzi do litra na 1000 kilometrów. Miłośnicy silników diesla mają do wyboru nieudanego i zbyt słabego do A6 czterocylindrowego diesla 2.0 TDI o mocy 136-170 KM. Jednostka wyposażona w pompowtryskiwacze to najgorsza seria, pełna wad

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

; zwłaszcza jeśli poszukujemy bezproblemowej i trwałej konstrukcji. Mechanicy zgodnie polecają benzynowe, wolnossące silniki 1.6, 2.0 MPI o mocy 105 i 130 KM oraz diesla 1.9 TDI generującego 115 KM. Każda z wymienionych konstrukcji regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją. Pozostałe

AUDI A4 AVANT 2.5 TDI QUATTRO

AUDI A4 AVANT 2.5 TDI QUATTRO Rok po prezentacji nowego modelu A4 pojawiła się najbardziej oczekiwana przez klientów wersja Avant. Nieistotne, że wcześniejsze modele Audi 80 czy późniejsze A4 Avant nigdy nie były prawdziwymi

Audi A4

. Prócz nich są jeszcze 1.9 TDI (115 KM) i 2.5 TDI V6 (163 KM) oferowane w A4 przed modernizacją. Za przekazywanie mocy na koła odpowiadają ręczne skrzynie biegów o pięciu lub sześciu przełożeniach oraz sześciostopniowe automaty - tiptronic lub multitronic. Nową konstrukcją są

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Od kiedy CVT są bezawaryjne?? Multitronic przy Audi to właśnie CVT. W A6 2.5TDI wymagał remontu zwykle co 60 000km !!

Re: plaques de transit

Audi A4 avant 2.5 TDI V6 163cv Multitronic (6 vit) S-line + full wypas, 05/2003 41 000 km ;-))))))))))

Audi A4 2.0 multitronic. Pewny wybór

jaki sens ma drukowanie takich "testów" - "BMW jest sportowe, MB komfortowy, TDI klekoczą, Honda jest dynamiczna, Toyota bezawaryna" itp itd bzdety, które przepisywane są bez ładu i składu od Auto Świata po Motor i od Obrotów po AMS. Czy tak naprawdę ciężko jest przejechać się Audi i napisać

Audi A6 | Premiera na żywo już dziś w Moto.pl

@2.5 TDI bardzo dobry wpis. ja wprawdzie nie mialem takich problemow z silnikiem 2,5 ale za to multitronic zdenerwowal mnie z nawiazka. fajnie byloby jak ktos podobnie opisalby obecny 3,0 TDI. tez ma spadki mocy i chlepcze olej na potege. zwlaszcza przy szybkiej jezdzie.

Re: DSG versus Multitronic.

> swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=22421&Strona=2</a> Z tego co zrozumiałęm, samo DSG było OK. Natomiast fabrycznie wadliwy czujnik temperatury powodował 'wariowanie' wielu elementów auta - w tym skrzyni i tempomatu. Nawiasem mówiąc, bardziej przeraziła mnie informacja o silniku 2.0TDI - rysach/pęknięciach w głowicy, jak również przytaczane

Re: A może faktycznie są lepsze?

2.0 TDI + słynny psujący sie multitronic -- Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Każdy rozsądny wybierze Tourana 2.0 TDI z DSG. Najlepszy silnik i skrzynia biegów.

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

>Każdy rozsądny wybierze Tourana 2.0 TDI z DSG. >Najlepszy silnik i skrzynia biegów. i design a'la żelazko Brown gratis :)

Re: co sadzicie o sam. z autom. skrzynka biegów

Akurat z automatyką w Audi to bywa różnie. Do 2.5 TDI długo stawiali na Multitronic. Multitronic to bezstopniowa przekładnia i jeździ się tym zajebiście, po pewnym okresie przyzwyczajenia (na początku jest dziwne, jak obrotomierz od zera do 100 kmh stoi na 1.500 obrotach i ani drgnie. Tylko problem

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

Lepszy Touran 2.0tdi?Widac ze kompletnie nie masz pojecia o autach i o ich awaryjnosci zycze Ci abus kupil tego tourana i zeby ci sie pieprzyl jak innym wlascielom tych aut. Te diesle to kompletne dno a sypie sie naokrglo poczytaj sobie o pekajacych glowicahc itp zeczach,a potem sie wypowiadaj.

Audi A4 - ktos reflektuje?

Takie cos jest. Sa jacys chetni? Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

touran lepszy??? moj sasiad ma czteroletniego i rdza mu wychodzi. ja tourana nie znam ale znam silniki 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach ktore sie psuja okropnie. pompowtryskiwacze wysiadaja w kazdym, a jeden kosztuje w salonie powyzej 2,5 tys. ja tego nie mialem ale wiem ze jest tez problem z

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

nikt z was pewnie tym nie jeździł tylko dalej rozsławia plotki i głupoty.. 1.8 awaryjny ? mozliwe ale w twoim VW nie tutaj.... porównaj sobie jeszcze tego Tourana z wyposarzeniem takim jak ma ta toyota (czyli w VW bedziesz musial pewnie jeszcze z opcji wybierac) + skrzynie DSG i dosc stary motor 2

Re: BMW 320d vs Octavia 2.0 TDI

Co do robienia wody z mózgu przez pismaków to się zgadzam . W którymś tam numerze AMiS był test A4 2.0 z multitronikiem ,gdzie napisali ,że ten automat muli tą jednostkę napędową . Przy trybie sportowym czuć ,że skrzynia i silnik ostrzej ze sobą współpracują ,ale jest to jedynie odczucie ,bo

samochod do sprzedania

hej sprzedaje swoj samochod: Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan kolor: gris Dauphin, Xenon, Bose sound system, CD changer (6 CD), klimatyzacja automatyczna 2

Jednak jest przednionapędowe A8:(

diesla", bo chyba nie 2.5 V6. Swoją drogą można podziwiać postęp, jaki dokonał się w kategorii luksusowych limuzyn z dieslem. 6 lat temu A8 2.5 V6 TDI 150 KM było prawdziwą sensacją, a mocniejszy był tylko S300 TD. A dzisiaj? Pozdrawiam

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

@1234567890jankowal nie, nie sa godne polecenia. ich jakosc jest co raz gorsza. praktycznie z modelu na model sa bardziej awaryjne. przy czym audi zamiast przyznac sie do bledow to brnie dalej i wciska kit klientom. np. multitronic. ta firma istniej tylko i wylacznie autom sluzbowym i moze rynkowi

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

porażka 2.0 tdi żarł olej jak jeb...ęty... kupiłem verso z 1,8 ale maulaną skrzynie i wkońcu nie musze jeździć co chwile do serwisu. zresztą wystarczy zerknąc na raport TUV ADAC i wszysko jasne... pali 8,1 miasto głównie przebieg 55 tys km.

Re: Dlaczego diesel?

w ogóle nie wiem dlaczego Prywatna benzyna (2l, 136 KM) pali w miescie (Warszawa- korki) srednio 12l/100, poprzedni słuzbowy (TDI, 140 KM, multitronic) w tych samych warunkach spalał 7,5-8 różnica zadna :D max 4 l/100 Obecny diesel w miescie pali 13-14, jego odpowiednik benzynowy 18

Re: Spalanie na autostradzie

na tempomacie przy 150 wg gpsa - grand cherokee 3.0 crd 17 l/100 - a4 2.0 tdi multitronic 8 - zielona kura (superb) 2.0 tds dsg - 7,7 - bmw 320d manual 7,2 -- Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.

Re: Turbo dziura

Sie nie chwalilem, ino chyba Typsonowi jesienia. Zmienilem a4 na a6. Tak, 2.7 są, ale gra nie warta jest swieczki - oplaca sie modele pedzone na przod i z manualem ew. multitronic. 3.0 tdi jednak jest duzo nowszy, tiptronic i quattro itp - a cenowo nie ma wielkiej roznicy. Ponoc w Niemczech

epsy takimi biednymi wozkami jezdza?

a slyszalem ze takei superbryki a tu patrz pani... > Audi A4 Avant, 2.5 TDI V6 Multitronic S line (aut.), 163 ch, 05/2003, 50 000 > km, serwisowany w Audi (potwierdzenia), garazowany, dlugie trasy, idealny stan to tak jak z singlami po 30 stan nieby idealny a wciaz single

Re: POMOCY AUDI A6 !!!!!!!

kbw2 napisał: > czyli jeśli zastanawam się nad paskiem 1,9 tdi 130KM i audi A6 2,5 Tdi t > wchodzic w audi? Inna klasda, to samo spalanie a i koszty podejrzewam podobne > bo to jedna rodzina. Czy mam rację? Te dwa samochody laczy tylko kilka elementow przedniego

Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradzcie"

sedan 2.0 tdi quattro, pelne wyposazenie oprocz skory, skrzynia 6 biegow. Druga opcja - avant 2.0 tdi, nie quattro, ale za to skrzynia multitronic. muszę się nim przejechac, bo nie wiem jak to chodzi. Kolory - sedan ciemna zielen perla, kombi srebrny. Ktos ma doswiadczenia z tą skrzynką? myslę

Re: No to wyczerpałeś temat :)

trypel napisał: > J amoge tylko dodać że porównując DSG w nowym passacie (tegoroczny) z silnikiem > 2.0 TDI i A4 z multitronikiem z tym samym silnikiem to jednak wolę skrzynię > bezstopniową. Podpisuję się obiema rękami, a nawet powiem więcej: Multitronic czyni takie auto jak

Mam 65 tyś i NIE MOGĘ kupić samochodu.

2.5 tdi - odpada bo 90 % aut ma skrzynię MULTITRONIC, podobno niewypał, który się strasznie psuje, a koszty wymiany niebotyczne. 2. A4 - j.w. 3. BMW 320d, 520d - padają wtryski, bmw ZALECA wymianę co 80 tyś, koszt około 5 tyś zł. Nie za tanio. 4.VW Passat - kradną jak cholera

Re: jak ma się automatyczna skrzynia do ciągnięci

Automat w czym? Skuterze? Raczej nie uciagnie przyczepy. Nie mialem problemow z ciagnieciem malej lodzi oraz kampingu(oczywiscie za 1 razem). Multitronic a6 2,5tdi. Ciagniete na nieduze odleglosci(po 400-500 km). Na najwyzszym biegu jedzie sie dosc ciezko, dlatego zazwyczaj bierze sie

Re: Jazda turbodieslem na niskich obrotach

dobrze że silniki o tym nie wiedzą :) 2.0 TDI w A4 z automatyczną skrzynią (multitronic) utrzymuje w czasie spokojnej jazdy miejskiej obroty rządu 1200-1300 (do 70/godz), przy ruszaniu ze skrzyzowania bez bycia zawalidrogą (raczej w czołówce) wystarcza 1600-1700 obr. Do końca czyli przez 140 tys

Re: Po ilu tysiącach km zatkał się Wam FAP / DPF?

nigdy w zadnym ale zawsze tłumaczę to tym że dużo jezdzę w trasie i lubię widzieć wskazówkę obrotomierza na czerwonym polu co najmniej raz dziennie :) mi sie w ogóle jakoś nic nie psuje z tych rzeczy co sie wszystkim psują: ani filtry mi sie nie zapychają ani multitronic mi sie nie psuje 2

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

witaj waskes29, chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI - o mocy 163KM lub 180 KM, - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, - jak się uda to quattro Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to dobry wybór. Wszyscy dookoła własnie odradzaja

Re: Superb kombi jak Octavia?

najpopularniejsza będzie opcja 2.0TDI 140KM. Co do wersji 3.6FSI 260KM - szkoda, że niedostępne jest 2.0TFSI 211KM 4x4. Np. w Audi A5 3.2FSI 265KM z 6-biegowym Tiptronic robi 0-100km/h w 6,6sek. Wersja 2.0TFSI 211KM z 7-biegowym Multitronic - 6,5sek.

Re: Audi to...

+ quattro(Torsen w większości modeli) + wnętrza o bardzo wysokiej jakości + nieliczne na rynku w pełni aluminiowe samochody - A2 i A8 + FSI technika z przyszłością, ale nie tak świetlaną, jak zakładano + Tiptronic i przede wszystkim Multitronic - automaty szybsze niż ręczne + DSG - prawdziwa

Re: Dlaczego Honda nie oferuje szybkiego automatu

swojego 3 l diesla automatu ,a oni ,że nie mają skrzyni która zniosłaby tAAAAAKI moment hehehe . Tylko ciekawe ,że w Mercedesach , Audi , BMW jakoś mają takie skrzynie . Po co w 530d steptronic, 320 V6 CDi 7G-Tronic i 3.0 TDi Multitronic i na koniec po co w 2.0 TDi DSG ???

Re: VW to nie überwagen:-)

i almera a potem... elektronika w VW - szok. Mieliśmy ich sporo więc mieli jakiś tam pogląd. Nie pada nic poważnego tylko elektronika która jest upierdliwa. Zresztą co tu daleko szukać, ostatnio zadzwoniła klientka że rozpadło jej się A6 które od nas wynajeła - nówka sztuka. Zero mocy. 2.0 TDI

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

-Sport 106 HP.......................20.41 480) Mazda Mx-3 1.8 136 HP. (92)..............................20.41 481) Peugeot 406 coupé 2.2 HDI 136 HP...........20.42 482) Audi A6 2.5 TDI Multitronic 155 HP. (02).......20.42 483) Opel Corsa 1.6 Gsi 16v. 109 HP. (94)...................20.44 484

Re: Detronizator

jesli mialbym juz go brac to tylko z automatem, tiptronic albo multitronic na pewno lepiej dalby sobie rade z momentem i koniecznoscia wachlowania lewarkiem, chocby nie wiem jak dobry byl mechanizm zmiany biegow.. ale.. do tak duzego auta i ciezkiego 143 kucyki to smiech na sali, 2.7 TDI albo

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Re: Toni co Ty na to?

, potyn VW, potyn SKODA a nojlepszy je AUDI Ale tysz momy kupa problymow skisz reklamacje!! moga pora wciepnonc´: Pumpe Düse we TDI Turbolader we TDI Steuerkette (keta rozrzondu) w TSI Zündspule (cewka zapuonowo) w MPI i FSI Zylinderkopf we TDI Multitronic we A4, A6 zarosciaue zadnie klapy

Samochody na drogowych piratów

opcje "+" i "-". Plus to bieg wyżej, minus - redukcja! Nawet milicjant by zrozumiał nie mówiąc o obecnej policyjnej kadrze! Myślę, że 3,2 benzyna nie ma co porównywać z 1,9 TDI pod względem przyspieszenia i prędkości, co najwyżej ekonomiki, na którą Policja zwraca uwagę. Nie wspomnę o różnicy w

Re: Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradz

. Pozatym wbrew pozorom ułatwia jazdę w mieście. Włączysz się bezpiecznie tam gdzie fwd będzie mieliło kołami - szczególnie w deszczu śniegu itd. Co do osiągów to cudów się po 2.0 tdi nie spodziewaj (chyba że to 170km) ale będzie to sprawny samochód do poruszania się. zarówno q jaki i multitronic troche

Re: Żadnej nie polecamy.

jednostce 2.5 V6 TDI (popularna w A6 C5) dodatkowo zużycie wałków rozrządu i uszkodzenie pomp wtryskowych; motor 2.0 TDI z początkowego okresu produkcji (lata 2003-06) miał często problemy z pękającymi głowicami, uszkodzonymi kołami dwumasowymi, czasami też luzem na wale korbowym; Skoda Typowe usterki

Re: Tabela przyspieszeń 0-140km/h 945 modeli aut:

180 HP. (00)................16.30 273) Renault Megane Coupé 2.0 16 v. 150 HP.......16.37 274) Seat Ibiza TDI 130 HP.......................................16.40 275) Ford Escort RS2000 150 HP. (92)............16.44 276) Ford Cougar 2.5 V6 170 HP. (99)............16.45 277) Renault Laguna V6

Re: Pytania kompletnie niedoswiadczonej blondynki

przyjechać w każdej > chwili. Yaris jeździł tylko po mieście, może poza jednym wyjazdem w > ciągu tych 4 lat na trasę 300 km. Od nowości nie kasowany był > komputer spalania i pokazywał 8.5 l/100 km. Teraz żona jeździ > sportbackiem 2TDI S-tronic i po 3 tyś komputer wskazuje 7.4 (to

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

blazej71 napisał: > witaj waskes29, > chce kupić audi A6 z roku 2002 - 2003 z silnkiem 2,5 TDI > - o mocy 163KM lub 180 KM, > - skrzynia automatyczna tiptronic lub multitronic, > - jak się uda to quattro > Proszę powiedz szczerze, bo się na audi nie znam, czy to

Jak robimy test pod wynik :)

niepoznaki, chłopaki wzięli motor 1.8T. Mogli przecież testować 1.6 :) W A4 mamy do dyspozycji silniki 3.0 TDI oraz 3.2 FSI - oba V6. Skoda nie daje ich nawet do Superb. Zaś do Octavi Combi nie wchodzi nic ponad rzędową 4-kę. No, ale o tak drobnym szczególe autorzy najzwyczajniej zapomnieli :) Do

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic (beznadziejny

Re: "Czarny czwartek" jak słynna "Krwawa niedziel

: www.mercedes-benz....lasssaloon.html Można także wziąć pod uwagę Audi A4 jednakże weszła do salonów już nowa A4 i nie wiem czy stylizacja ci podejdzie do gustu. Nie mniej jednak jest wersja 1.8 TFSI (benzyna) o mocy 160 koni ze skrzynią manualną za 125 000 zł albo diesel 2.0 TDI o mocy 143 koni ze skrzynią Multitronic za 138 000zł

Re: Jak robimy test pod wynik :)

nowych roczników (powiedzmy >=02). Już na pierwszej stronie (przy sortowaniu cenowym) wyskakują auta z motorami np. 2,5TDI. A po takim silniku idzie np: "Multitronic-Getriebe, Klimaautomatik, Dachreling, elektrisches Schiebedach, elektronisches Stabilitätsprogramm, Antiblockiersystem

Re: ADAC Pannenstatistik

, bo Audi tysz kedyjs bouo zmuszone tonio kupowac teile a droso pszedowac auta ! Automatik - wiysz jake problymy mo multitronic - sam niy musza wiela uosprawiac Klima - dojs czynsto wysiado i smierdzi na schimmel Radio / Navi - elektryczne problymy Motor - TDI 6 Zylinder mo problymy z

Re: Bo przyśpieszenie 0-100 ma takie znaczenie

delikatnie operować prawym pedałem lub podróżuje ze stałą prędkością. Wówczas silnik zaczyna pracować na niskich obrotach. Przy 130 km/h obrotomierz Audi z bezstopniową skrzynią Multitronic wskazuje 2450 obr./min. Gdyby samochód posiadał manualną, 5-biegową przekładnię, silnik kręciłby się w tempie 3200 obr

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i