2.8 tdi isuzu zastosowanie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

mniejszości). Najtrudniej o benzynowe odmiany 2.4i oraz 3.2 V6 24V, a także o turbodiesla 2.8 TDi. Innych wersji nie brakuje. Ceny modelu sprawdzisz tutaj . Dariusz Dobosz

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

2,2 Isuzu były montowane w 9-3 I generacji. Co do 2.0 TDI to nie jest prawdą, że CR rozwiązał problem. W tych silnikach zastosowany zbyt porowaty stop do głowicy, w efekcie płyn chłodniczy przedostaje się do komory spalania i głowica pęka. Dla mnie to porażka jak zresztą większość turbodoładowanych