2004 renault modus 1.5 diesel

Piotr Mokwiński

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

tysiącach km przebiegu. Wadliwy silnik 2.5 TDI zniknął z oferty Volkswagena w okolicach 2004 roku. Obydwa silniki wysokoprężne Renault trapią bardzo podobne awarie - i 1.5 dCi, i 1.9 dCi to diesle podwyższonego ryzyka. Najpoważniejszym problemem jest możliwość obrócenia się panewek korbowodowych

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

: Rapid, Octavia, Yeti, Superb, VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan 1.5 dCi - grupa Renault Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych. Mały Diesel Renault pokazuje, że może być zupełnie inaczej. Zaprezentowany w 2001 roku 1.5 dCi (K9K) znalazł

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

naprawy mogą być wyższe od zakupu używanego silnika, choć jest to rozwiązanie dość ryzykowne. Oprócz tego mogą pojawić się awarie układu zasilania, czy doładowania. Okres występowania problemów: od 2001 roku. Modele w których montowany był/jest silnik 1.5 dCi: Renault: Twingo, Clio, Thalia, Modus

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

razem musimy Was ostrzec nie przed konkretnym modelem, ale silnikiem. To jednostka napędowa, która trafiała na pokład nie tylko Renault, ale także Opla i Saaba. Samochody : Renault Avantime, Renault Espace, Renault Vel Satis, Opel Vectra C, Opel Signum, Saab 9-5 Chodzi o trzylitrowego diesla V6

Numer 12/2004

- jedyne dwa minivany z układem foteli 3+3 Luksus za rozsądną cenę: Jaguar X-Type, Mercedes-Benz Klasa C oraz Subaru Legacy Megatest Renault Modus - miejski minivan o wielu możliwościach Test

Numer 1/2005

Renault Megane 1.5 dCi w starciu z Toyotą Corollą 1.4 D-4D - kompaktowe bestsellery z małymi silnikami diesla Fiat Doblo, Opel Combo Tour, Volkswagen Caddy - kombivany, czyli duża przestrzeń na małej powierzchni Raport specjalny

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

produktu ? dane dostarcza: Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych. Mały Diesel Renault pokazuje, że może być zupełnie inaczej. Zaprezentowany w 2001 roku 1.5 dCi (K9K) znalazł zastosowanie w większości niedużych modeli Renault, Dacii, ale też w kilku modelach Nissana

Maly dieselek

Szukam jakiegos "małego" dieselka, w miare mlodego max 2004 i z nie za duzym przebiegiem Znalazłem Citroen C3 1.4 HDI www.autotrader.pl/details,29287,104051919.asp Renault Modus DIESEL 1,5