2006 ford fiesta łańcuch rozrządu

Piotr Mokwiński

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Niedawno przedstawiliśmy sześć najpopularniejszych modeli z prywatnego importu. Teraz bierzemy pod lupę kolejne samochody. Łącznie, import w 2023 zamknął się liczbą nieznacznie przekraczającą 805 tysięcy sztuk. Najwięcej wozów przyjechało z Niemiec (około 50 procent), z Francji, Belgii i Stanów Zjednoczonych.

Małe hothatche z segmentu B za 20 tysięcy złotych. Wybór jest spory!

Na rynku wtórnym znajdziemy nie tylko użytkowe pojazdy służące nam do codziennych dojazdów do pracy czy szkoły. Z budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych z łatwością kupimy hotchatcha z segmentu B, który da nam mnóstwo radości. Dodatkowo, doskonale sprawdzi się w miejskich warunkach i będzie cieszyć oko zadziornym wyglądem. Musimy jednak pamiętać, że koszty eksploatacyjne będą wyższe względem popularnych, znacznie słabszych odmian.

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Jeśli oczekujemy sportowego charakteru połączonego z miejską wszechstronnością, to czeka na nas segment B. Topowe odmiany na pozór zwykłych mieszczuchów potrafią naprawdę wiele. Praktycznie każdy szanujący się w segmencie producent oferuje rasowego hot hatcha, który potrafi zawstydzić parametrami niejedno iście sportowe auto.

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej przekładni, zestopniowanej stosunkowo "ciasno". Pierwsza setka pojawia się po 7,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 215 km/h. 20 tysięcy złotych wystarczy również na Forda Fiestę ST piątej generacji dostępnej w latach 2004-2008. Typowa dla

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

. Wersja 1.6 dla niektórych kierowców może okazać się zbyt ospała, na dodatek ma w napędzie rozrządu bardziej kłopotliwy pasek rozrządu (w 1.8 i 2.0 łańcuch). Jeśli turbodiesel to raczej 1.6 TDCi. Jest wystarczająco dynamiczny a pracuje ciszej i mniej spala niż 2.0 TDCi. Te dwa silniki wysokoprężne

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

detalami. Silnik Tylko silnik 1.3 w obu wersjach mocy ma łańcuch w napędzie rozrządu. W pozostałych rozrząd napędzany jest paskiem zębatym, wymagającym regularnej wymiany. Jeśli przebieg paska nie jest udokumentowany, lepiej wymienić go zaraz po zakupie