2006 ford fiesta łańcuch rozrządu

Piotr Mokwiński

Małe hothatche z segmentu B za 20 tysięcy złotych. Wybór jest spory!

Małe hothatche z segmentu B za 20 tysięcy złotych. Wybór jest spory!

Na rynku wtórnym znajdziemy nie tylko użytkowe pojazdy służące nam do codziennych dojazdów do pracy czy szkoły. Z budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych z łatwością kupimy hotchatcha z segmentu B, który da nam mnóstwo radości. Dodatkowo, doskonale sprawdzi się w miejskich warunkach i będzie cieszyć oko zadziornym wyglądem. Musimy jednak pamiętać, że koszty eksploatacyjne będą wyższe względem popularnych, znacznie słabszych odmian.

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Jeśli oczekujemy sportowego charakteru połączonego z miejską wszechstronnością, to czeka na nas segment B. Topowe odmiany na pozór zwykłych mieszczuchów potrafią naprawdę wiele. Praktycznie każdy szanujący się w segmencie producent oferuje rasowego hot hatcha, który potrafi zawstydzić parametrami niejedno iście sportowe auto.

Poradnik | Mieszczuchy z namiastką sportu za 20 tysięcy złotych

Odrobina szaleństwa w miejskim wydaniu? Czemu nie. By to zrealizować, wystarczy około 20 tysięcy złotych. Taka wartość pozwoli na kupno europejskiego lub japońskiego samochodu dającego mnóstwo frajdy na co dzień. Ponadto, nieskomplikowana konstrukcja zagwarantuje wciąż stosunkowo niewielkie koszty eksploatacji. Poniżej, 8 wartych grzechu propozycji.

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

. Wersja 1.6 dla niektórych kierowców może okazać się zbyt ospała, na dodatek ma w napędzie rozrządu bardziej kłopotliwy pasek rozrządu (w 1.8 i 2.0 łańcuch). Jeśli turbodiesel to raczej 1.6 TDCi. Jest wystarczająco dynamiczny a pracuje ciszej i mniej spala niż 2.0 TDCi. Te dwa silniki wysokoprężne

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

detalami. Silnik Tylko silnik 1.3 w obu wersjach mocy ma łańcuch w napędzie rozrządu. W pozostałych rozrząd napędzany jest paskiem zębatym, wymagającym regularnej wymiany. Jeśli przebieg paska nie jest udokumentowany, lepiej wymienić go zaraz po zakupie