2012 golf 1.6 tdi opinie

Piotr Mokwiński

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Według danych AAA Auto, średnia cena transakcyjna na rynku wtórnym w 2023 wyniosła 31 tysięcy złotych. To sprawia, że każdego roku wydajemy na używane auta coraz więcej. Co ciekawe, na nowe pojazdy pojazdy przeznaczamy około 180 tysięcy zł (Samar). Wobec tego, postanowiliśmy przejrzeć rynek.

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

Za 20 tysięcy złotych bez większego trudu znajdziemy taką propozycję, która spełni oczekiwania użytkowe czteroosobowej rodziny. Wśród nich są zarówno kombi segmentu C i D, mieszczuchy oraz kompaktowe vany. Wszystkie napędzane ascetycznymi silnikami diesla będącymi równocześnie niezbyt kłopotliwymi w serwisie.

W sam raz do miasta. Proste, benzynowe i trwałe. Auta do kupienia za 20-25 tysięcy zł

Zaczyna się nowy rok szkolny, a wraz z nim nierzadko rośnie potrzeba zmiany środka transportu. Jeśli poszukujemy auta stworzonego do miasta o umiarkowanych kosztach eksploatacyjnych, odpowiednim wyborem stanie się benzynowa specyfikacja w rozmiarze kompaktowym lub z segmentu B.

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

. Całkiem dobrze utrzymane egzemplarze z lat 2012-2014. BMW X3 II - opinie, awarie, najlepsza wersja, cena Po rynkowym sukcesie pierwszej generacji X3, Bawarczycy postanowili kontynuować szczęśliwą passę uruchamiając produkcję kolejnego wcielenia także w północnoamerykańskiej fabryce. Model dostępny był od

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

stanowi 2.0 TDI z lat 2010-2012. Takie sztuki kupimy za 55-65 tysięcy zł. BMW X3 II 2.0 i 3.0d Po rynkowym sukcesie pierwszej generacji X3, Bawarczycy postanowili kontynuować szczęśliwą passę uruchamiając produkcję kolejnego wcielenia także w północnoamerykańskiej fabryce. Model dostępny był od 2010 do

Szukamy używanego auta za 500 zł/msc. Co można kupić w tej cenie? Od Forda po Hondę

Szukamy używanego auta za 500 zł/msc. Co można kupić w tej cenie? Od Forda po Hondę

, 2.0 145 KM oraz doładowane 2.5 generujące 220 KM. Gamę wysokoprężną otwiera 1.6 109 KM. Znacznie lepszy wybór do 2.0 136 KM. Oba to konstrukcje PSA. Szwedzi oferują swoje autorskie dzieło – 2.0 R5 150-177 KM oraz 2.4 R5 180 KM. Fiat Bravo II - opinie, silniki, awarie, najlepsza wersja Z całą

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

pilnować jego stanu i być przygotowanym na ewentualne dolewki. W alternatywie pozostaje pancerne 2.5 importowane ze Stanów. Ma 170 KM i świetnie współpracuje z LPG. Diesle to 1.6 i 2.0 TDI – 105, 110, 140 i 150 KM. Mają common-raila i potrafią bez większej awarii przejechać 300-400 tysięcy kilometrów

Szukamy używanego auta za 500 złotych miesięcznie. Co można kupić w tej cenie?

KM oraz doładowane 2.5 generujące 220 KM. Gamę wysokoprężną otwiera 1.6 109 KM. Znacznie lepszy wybór do 2.0 136 KM. Oba to konstrukcje PSA. Szwedzi oferują swoje autorskie dzieło – 2.0 R5 150-177 KM oraz 2.4 R5 180 KM. Fiat Bravo II - opinie, awarie, najlepsza wersja Z całą pewnością

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

stosunkowo niewielkim przebiegiem i pełną historią serwisową. Diesle to sprawdzone 1.9 TDI 90-105 KM i 1.6 TDI 105 KM. Okazują się oszczędne i trwałe. Mocniejszy, 2.0 TDI 140-170 KM, zmaga się z licznymi wadami fabrycznymi i uchodzi za specyfikację wysokiego ryzyka. Najtańsze Golfy piątej generacji kosztują

Prześwietlamy rynek używanych aut z budżetem 50 tys. zł. Można nieźle zaszaleć!

Prześwietlamy rynek używanych aut z budżetem 50 tys. zł. Można nieźle zaszaleć!

z początku produkcji. Nie trzeba bać się 1.6 TDI i 1.4 TSI. Wbrew pozorom, okażą się wystarczające w mieście i w niespiesznej trasie. Opel Mokka I Co ciekawe, Mokkę sprzedawano także w Europie – i nie tylko – jako Chevroleta Trax. Niemiecki wóz widniał w ofercie marki od 2012 do 2019, a

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

, Golfa V i Octavii, czterocylindrowe jednostki 1.9 TDI 105 KM i 1.6 TDI 90-105 KM. Żadna z nich nie zachwyca osiągami. W praktyce okazują się wystarczające i bezproblemowe pod warunkiem regularnego serwisowania. W przypadku 2.0 TDI 140-170 KM nawet regularny serwis nie na wiele się zda. Wadliwy łańcuch

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

spokojnej jeździe. Gama wysokoprężna składa się z polecanego przez specjalistów 1.6 TDI o mocy 105 i 110 KM i systematycznie poprawianego 2.0 TDI generującego 150-184 KM. Dwulitrowy diesel wyposażony w szynę wtryskową common-rail nie ma już chorób wieku dziecięcego i wad poprzednika z pompowtryskiwaczami

Do pracy, do szkoły i nie tylko po mieście. Podpowiadamy, co kupić za około 10 tys. zł

Do pracy, do szkoły i nie tylko po mieście. Podpowiadamy, co kupić za około 10 tys. zł

generujące 68, 90-109 KM. Nasz budżet wystarczy na auta z lat 2008-2010. Seat Altea - opinie, najlepsza wersja, cena Od 2004 do 2015 produkowany był jeden z ciekawiej narysowanych kompaktowych vanów ostatnich lat – Seat Altea. Technologiczny bliźniak Volkswagena Golfa piątej generacji dzieli z nim

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

używanych aut znajduje się Audi A3, a więc bardziej luksusowy krewniak Golfa. Używane Audi A3 III - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać? Zdecydowanie najpopularniejszym kompaktem premium na rynku wtórnym pozostaje Audi A3. Trzecia generacja niemieckiego przeboju dostępna jest od 2012 roku

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

propozycję. W zeszłym roku nad Wisłę ściągnęliśmy ponad 28 tysięcy używanych Audi A4. Drugi w zestawieniu był VW Golf (23,9 tys. szt.), a trzeci Opel Astra (23 107 szt). Bierzemy dzisiaj pod lupę A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Audi A4 B7 - opinie, awarie, usterki. Na które wersje trzeba uważać? Audi

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I - opinie, awarie, najlepsze wersje Rynkowa kariera pierwszej generacji trwała od 1996 aż do 2010. Model opracowano z wykorzystaniem gotowych rozwiązań znanych z Volkswagena Golfa IV. Dzięki temu, dostęp do wszelkich części mechanicznych nie stwarza żadnych trudności. Nadwozie

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione

to wydatek około 1800 złotych, a wtryskiwaczy 600-800 złotych za sztukę. Im młodszy egzemplarz, tym mniejsze ryzyko awarii. Amatorzy diesli mogą wybierać między oszczędnym i praktycznie bezproblemowym 1.6 TDI 105 KM lub zdecydowanie mocniejszym 2.0 TDI o mocy 140 KM. Każdy korzysta z bezpośredniego

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

wymiany to około 800 złotych, zaś reanimacja turbosprężarki pochłonie 2000 zł. Jak donoszą specjaliści, 1.4 T-Jet na tle konkurencji jest dopracowaną i bezproblemową konstrukcją. 1.4 MultiAir 150 lub 170 KM zbiera gorsze opinie. Warto też zainteresować się dieslami. Do wyboru mamy jednostki 1.6 MultiJet

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

propozycję. W zeszłym roku nad Wisłę ściągnęliśmy ponad 28 tysięcy używanych Audi A4. Drugi w zestawieniu był VW Golf (23,9 tys. szt.), a trzeci Opel Astra (23 107 szt). Bierzemy dzisiaj pod lupę A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Audi A4 B7 - opinie, awarie, usterki. Na które wersje trzeba uważać? Audi

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

zamachowego kosztuje 1000-1500 zł. Audi A3 III - opinie Zdecydowanie jednym z najpopularniejszych kompaktów premium na rynku wtórnym pozostaje Audi A3. Trzecia generacja niemieckiego przeboju dostępna jest od 2012. W przeciwieństwie do Alfy, niemiecki wóz występował jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

Używane Audi A3 (2012-2020) - w czym góruje nad Golfem?

skromniejszy, za to opinie na ich temat są zwykle pochlebne. Mniejszy z motorów – 1.6 TDI dysponował do liftingu mocą 105 i 110 KM, a po 2016 r. - 115 KM. Nowoczesna jednostka z common railem, filtrem cząstek stałych oraz zaworem EGR nie sprawia większych kłopotów poza niezbyt wytrzymałą pompą wody

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

pierścieniach. Jedyny wolny od wad diesel 1.6 TDI generuje 105 KM, zapewniając wystarczające osiągi do codziennej eksploatacji. Peugeot 3008 I Od 2009 do 2016 roku dostępna była w Europie pierwsza generacja Peugeota 3008. Kompaktowy, francuski SUV oferowany był z napędem na przednią oś z wyjątkiem niepopularnej

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

) oraz samego Volkswagena (Caddy, Passat, CC, Golf, Jetta, Sharan, Tiguan i Touran), a na drugim miejscu jednostka o pojemności 1.6 litra i mocy 105 KM, na którą zdecydowało się 4 811 klientów. W tej klasyfikacji zdecydowanie wyższe lokaty przypadają silnikom marki Ford, która

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

zawieszenie XDS (600 zł), ale nie oszukujmy się, Octavia TDI autem sportowym nigdy nie będzie. Standardowe zawieszenie jest odpowiednie do naszych warunków drogowych. Zdrowy rozsądek podpowiada, by szukając Octavii z silnikiem wysokoprężnym sięgnąć po wersję 1.6 TDI (105 KM

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

projektowana jako minivan, czyli auto praktyczne i rodzinne. Nie brakuje opinii, że jako takie, Multipla sprawowała się wyśmienicie. Do dzisiaj ma grono oddanych fanów. fot. Fiat | Fiat Multipla Teraz przejdziemy na zupełnie inną motoryzacyjną półkę. Japońskie sportowe auto Mitsuoka Orochi uważane jest

Interes z Amber Gold to jednak okazja | Galeria

Roczne Golfy 1.6 TDI Jeszcze trochę czasu minie, zanim szósta generacja Golfa stanie się najpopularniejszym samochodem na polskich drogach. Jednak wyprzedaż po Amber Goldzie to okazja, by stać się właścicielem rocznego Golfa TDI (1.6) 5d Comfortline, wycenionego w granicach 42 800 - 56 600 zł. Na rynku

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

benzyniak 1.6 MPI o mocy 75 KM, półkę wyżej znalazł się większy 1.8 20V o mocy 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przygotowano lubianego turbodiesla 1.9 TDI o mocy 90 KM. Z tym silnikiem Skoda Octavia spalała tylko 5,1 litra oleju napędowego na 100 km. Z biegiem lat gama silnikowa pierwszej

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

1.4 MultiAir wyposażony w elektryczno-hydrauliczne sterowanie zaworami. W stosunku do poprzednika, nie cieszy się już taką dobrą opinią pośród mechaników i trudniej go przystosować do LPG. Niemniej, 165 KM i 230 Nm gwarantuje dobre osiągi. Sprint do setki trwa 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

zawieszenia DCC z funkcją wyboru profilu jazdy. Używany Volkswagen Golf VII - opinie o silnikach Nowa generacja Golfa wyposażona została również w nowe silniki TSI i TDI, których konstrukcja była rozwijana i udoskonalana na przestrzeni lat. Jednostki, które w Golfach V i VI potrafiły jeszcze sprawiać kłopoty

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

opinie. Gamę benzyniaków otwierała prosta konstrukcyjnie, ale w powszechnej opinii zbyt słaba jak na tak duże auto wolnossąca jednostka z wtryskiem pośrednim 1.4 MPI o mocy 75 i 80 KM. Dużo większym od niej powodzeniem cieszył się 8-zaworowy motor 1.6 MPI o mocy 102 KM, także z pośrednim wtryskiem

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Jeśli szukasz samochodu używanego, to na stronie głównej gazety.pl znajdziesz więcej przydatnych porad i przeglądów rynku Skoda Octavia III - opinie Uwielbianym przez polskich kierowców modelem wciąż pozostaje Skoda Octavia. Jej trzecie wcielenie produkowane było od 2012 do 2020. W cenniku

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

silnikowego co 10-15 tysięcy i z niskim przebiegiem. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnych awarii maleje. W przypadku silników diesla jest znacznie lepiej. Najmniej problemów sprawia bazowy 1.6 TDI o mocy 90-105 KM. Zapewnia wystarczającą dynamikę przy nikłym zapotrzebowaniu na olej napędowy. Znacznie

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

- troje i pięcioro drzwi). Silniki 1.4 (75 KM), 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V Turbo (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4 2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS

Re: Spamerzy Toyota

netowe kiedyś się kończą. Akcje Volkswagena się nie kończą i nie chodzi tylko o dawanie aut do testowania /afera ADAC/, a co do silników TSI to chyba nie są tak do końca poprawione bo mój Golf 1.4 TSI 140 KM zakupiłem w samym końcu 2012 w Nadarzynie, a już po 47000 km wymagał wymiany silnika, chociaż