207 1.4 hdi jaka moc

Piotr Mokwiński

Używane auto do miasta za 10 tysięcy zł. Na co warto postawić? Osiem pewniaków

Używane auto do miasta za 10 tysięcy zł. Na co warto postawić? Osiem pewniaków

Kupno auta miejskiego z pewną historią nie stanowi większego problemu. Co więcej, ze względu na charakter użytkowania, ich przebiegi są faktycznie niewielkie. Budżet 10 tysięcy złotych daje spore pole do popisu, zwłaszcza w segmencie A i B. To samochody, które w określonych warunkach mogą też pełnić funkcje rodzinne. Musimy pamiętać, że każda nowa generacja pojazdu oznacza kilka centymetrów więcej. Na co zatem warto postawić, by cieszyć się niskimi kosztami eksploatacji i względnym komfortem?

Rodzinne używane auto. Niezawodne, z bagażnikiem i dla 7 osób. Szukamy do 30 tysięcy zł

Szukając siedmiomiejscowego samochodu, możemy sięgnąć zarówno po vany jak i uniwersalne SUV-y. Finalny wybór zależy od naszych wymagań i preferencji. Niezależnie od wyboru, to konstrukcje, których długość przekracza 470-480 centymetrów. Odwdzięczają się również potężnym bagażnikiem. Należy jednak pamiętać, że trzeci rząd siedzeń okaże się wygodny na krótkich, miejskich dystansach.

Dobre i niezawodne auta do miasta za 10 tys. zł. Wybraliśmy te z wolnossącymi silnikami

Budżet w wysokości 10 tysięcy złotych daje spore możliwości pod warunkiem, że szukamy auta typowo miejskiego, wyposażonego w prosty, wolnossący silnik benzynowy i często ubogie wyposażenie. Obok modeli segmentu A i B, doskonale w miejskich rewirach sprawdzają się kompakty, przekonujące do siebie także lepszą trakcją i funkcjonalnością. Niewyszukana mechanika jest gwarancją dość niskich kosztów serwisowych i długowieczności.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

między innymi do Audi A2, VW Polo, Lupo, czy Skody Fabii zapewniając im przyzwoite osiągi i niskie zużycie oleju napędowego. 1.4 TDI dysponował mocą 70-90 KM. Producent zastosował dwunastozaworową głowicę, pompowtryskiwacze oraz turbosprężarkę o stałej geometrii łopat. Co ważne, zrezygnowano z

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

hydropneumatyczne zawieszenie zapewnia niebywały komfort jazdy, a także pozwala na zmianę prześwitu. Do napędu mechanicy polecają benzynowe silniki 2.0 i 3.0 V6 o mocy 140 i 207 KM lub diesle 2.0 i 2.2 HDI 136 i 170 KM. Przeczytaj także: Używane kombi za 20 tys. zł. Pięć sprawdzonych propozycji - m.in. Skoda, Saab

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

hydropneumatyczne zawieszenie zapewnia niebywały komfort jazdy, a także pozwala na zmianę prześwitu. Do napędu mechanicy polecają benzynowe silniki 2.0 i 3.0 V6 o mocy 140 i 207 KM lub diesle 2.0 i 2.2 HDI 136 i 170 KM. Względem niemieckich i japońskich konkurentów, wyraźnie niższą popularnością cieszy się Peugeot

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

), turbodiesel 1.6 HDI (109 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.6 VTi (120 KM), 1.4 VTi (95 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90 KM), wersja 207 SW (kombi), sportowa wersja 207 RC z silnikiem 1.6 Turbo (175 KM), kabriolet 207 CC 2009 - silnik benzynowy 1.6 THP (150 KM), niewielka modernizacja (nowy zderzak przedni, reflektory

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

producent ograniczył gamę wersji nadwoziowych tylko do dwóch wariantów. Klienci mogli wybierać pomiędzy trzy i pięciodrzwiowym hatchbackiem. Podobnie jak w przypadku starszych konstrukcji, z dużą dbałością wykonano zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia. Bez względu na warunki eksploatacji, problem rdzy

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

czystszy i mocniejszy dźwięk. Podobnie jak Peugeocie, tak i tu znajdziemy panoramiczne okno dachowe, automatyczną klimatyzację regulowaną dwóch strefach, autonomiczne parkowanie i bezkluczykowy dostęp. Miejsca w dwóch rzędach jest równie dużo. Fotele są twardsze, mocniej wyprofilowane, ale pozbawione

Salon Genewa 2013 | Peugeot 2008

Salon Genewa 2013 | Peugeot 2008

Podstawowym silnikiem będzie trzycylindrowy 1.2 VTi występujący w trzech wariantach mocy: 82, 110 i 130 KM. Dostępny będzie też 1.6 VTi (120 KM) oraz dwa silniki wysokoprężne: 1.4 HDI (68 KM) i 1.6 HDI (92 lub 115 KM). Co ciekawe, mimo przedniego napędu Peugeot da kierowcy możliwość wyboru jednego z pięciu

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

. Jej następca, model 206 również cieszył się dużą popularnością. Machina potężnie zazgrzytała dopiero przy 207-ce. Peugeot bardzo liczy na to, że dzięki najnowszemu modelowi znów zacznie brylować wśród popularnych maluchów. Zadanie nie będzie już tak łatwe, jak w latach 80

Peugeot 308 - lepszy, ale nie najlepszy

. Jak zbudować auto równie zgrabne i funkcjonalne, a jednocześnie lepsze od poprzednika? Od początku pewne było, że następcą 307 będzie 308. Mimo to projekt ochrzczono najpierw symbolem T7. Czyżby dlatego, że w ostatecznej wersji najnowszy Peugeot bardziej przypomina mniejsze 207

Peugeot 207

Za twarde jak na polskie warunki zawieszenie, mało miejsca dla pasażerów, silnik 1.4 8V, ubogie wyposażenie standardowe [OCENA KOŃCOWA] Peugeot 207 ma charakter i długo będzie się wyróżniać urodą nadwozia. Mocny diesel i dobre zawieszenie

207 hdi 1,4-70km ma ktoś?

Witam. Za kilka dni mam coś takiego odebrać w salonie jak auto służbowe. Trochę mnie niepokoi ta mocarna moc - całe 70kM! Ma może ktoś jakieś doświadczenia z tym "bolidem"? Czy on nie ztanowi zawalidrogi na trasie?