207 hdi pojemność oleju

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Mimo, że rok do roku import używanych samochodów spadł o 6,3 procenta (dane Samar), w pierwszym półroczu 2023 do Polski wjechało ponad 460 tysięcy pojazdów. Wśród nich sporą część stanowią takie, których wartość to około 30 tysięcy złotych. Dla wielu Polaków to kwota na pierwszy samochód w rodzinie. Dla innych suma na weekendową zabawkę. Na jakie modele warto postawić w tej cenie?

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

Na rynku wtórnym wciąż ogromną siłę mają stereotypy. Kształtują one w duże mierze także ceny aut używanych. Cierpią na tym chociażby auta francuskie, uważane za bardzo awaryjne i trudne w użytkowaniu. W rzeczywistości, w wielu przypadkach nie znajduje to potwierdzenia. Budżet w wysokości 20 tysięcy złotych pozwoli nam na kupno prawdziwych okazji w kilku segmentach

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

wysokoprężny 2.7 V6 HDI. Jednostka dostępna również w Peugeocie 407, Citroenie C6, a nawet Jaguarach XF. Dzięki podwójnemu doładowaniu generuje 204 KM i 450 Nm, co jest wartością więcej niż wystarczającą. Niestety, interwał wymiany oleju zalecany przez producenta na 30 tysięcy kilometrów przyczynia się często

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

). Powszechną przypadłością 1.6 HDI jest zapychający się przewód olejowy, doprowadzający środek smarny do turbosprężarki - profilaktycznie powinniśmy go wymieniać co wymianę oleju, koszt około 150 złotych. Przez lata Honda słynęła wyłącznie z produkcji doskonałych silników benzynowych. Wolnossące

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Peugeot 208 – bestseller segmentu B Peugeot od kilkudziesięciu lat z powodzeniem zajmuje czołowe pozycje w rankingach sprzedaży w segmencie B. Po ogromnym sukcesie rynkowym modeli 205, 206 i 207, zadowalające wyniki sprzedaży notuje też 208 dostępny w salonach od 2012 roku. Tym razem

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

. Peugeot 206 ustępuje właśnie miejsca następcy, oznaczonemu symbolem 207. W przypadku obu modeli spore znaczenie miało zapewne to, że właśnie na ich bazie budowano wyczynowe auta, zdobywające najwyższe laury w rajdowych mistrzostwach świata. Tym, którzy sportowy wizerunek stawiają ponad wszystko, można

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

niskim spalaniem. Niestety, stosowanie długich interwałów wymiany oleju razem z nietrwałym łańcuchem rozrządu mogą generować pokaźne, dodatkowe koszty. Koszt rozrządu to około 6000 złotych. PSA – 2.7 V6 HDI Przez kilka lat flagowym silnikiem diesla w koncernie PSA był widlasty 2.7 V6 HDI. Silnik