207 hdi pojemność oleju

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Do pracy, do szkoły i nie tylko po mieście. Podpowiadamy, co kupić za około 10 tys. zł

Kupujemy coraz droższe auta z uwagi na większe wymagania względem komfortu i bezpieczeństwa. Niemniej, z rynku wtórnego błyskawicznie znikają samochody za około 10 tysięcy zł. Są stosunkowo proste i nie żal ich podczas codziennej eksploatacji po dziurawych drogach. W razie usterki, dość łatwo je naprawić stosunkowo niewielkim kosztem.

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

Na rynku wtórnym wciąż ogromną siłę mają stereotypy. Kształtują one w duże mierze także ceny aut używanych. Cierpią na tym chociażby auta francuskie, uważane za bardzo awaryjne i trudne w użytkowaniu. W rzeczywistości, w wielu przypadkach nie znajduje to potwierdzenia. Budżet w wysokości 20 tysięcy złotych pozwoli nam na kupno prawdziwych okazji w kilku segmentach

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

. Peugeot 508 I Zaczynamy od auta średniej klasy znad Sekwany. W katalogu Peugeota warto zainteresować się średniej klasy 508. Model był produkowany od 2010 do 2018 jako sedan i kombi (515-560 litrów pojemności bagażnika). Auto zastąpiło nie tylko model 407, ale również w pewnym stopniu limuzynę segmentu E

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

wysokoprężny 2.7 V6 HDI. Jednostka dostępna również w Peugeocie 407, Citroenie C6, a nawet Jaguarach XF. Dzięki podwójnemu doładowaniu generuje 204 KM i 450 Nm, co jest wartością więcej niż wystarczającą. Niestety, interwał wymiany oleju zalecany przez producenta na 30 tysięcy kilometrów przyczynia się często

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

olej i filtry, by długo służył. Na wybranych rynkach mogliśmy też znaleźć 2.5 V6 207 KM, 3.6 V6 250 KM, a także topowy wariant sygnowany literą F. Występuje jednak w coupe o nazwie RC. To technologiczny krewny IS-a, który w sportowej wersji ma 5.0 V8 o mocy 460 KM. Nasz budżet wystarczy na auta z lat

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

). Powszechną przypadłością 1.6 HDI jest zapychający się przewód olejowy, doprowadzający środek smarny do turbosprężarki - profilaktycznie powinniśmy go wymieniać co wymianę oleju, koszt około 150 złotych. Przez lata Honda słynęła wyłącznie z produkcji doskonałych silników benzynowych. Wolnossące

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Peugeot 208 – bestseller segmentu B Peugeot od kilkudziesięciu lat z powodzeniem zajmuje czołowe pozycje w rankingach sprzedaży w segmencie B. Po ogromnym sukcesie rynkowym modeli 205, 206 i 207, zadowalające wyniki sprzedaży notuje też 208 dostępny w salonach od 2012 roku. Tym razem

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

. Peugeot 206 ustępuje właśnie miejsca następcy, oznaczonemu symbolem 207. W przypadku obu modeli spore znaczenie miało zapewne to, że właśnie na ich bazie budowano wyczynowe auta, zdobywające najwyższe laury w rajdowych mistrzostwach świata. Tym, którzy sportowy wizerunek stawiają ponad wszystko, można

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

niskim spalaniem. Niestety, stosowanie długich interwałów wymiany oleju razem z nietrwałym łańcuchem rozrządu mogą generować pokaźne, dodatkowe koszty. Koszt rozrządu to około 6000 złotych. PSA – 2.7 V6 HDI Przez kilka lat flagowym silnikiem diesla w koncernie PSA był widlasty 2.7 V6 HDI. Silnik