3 cylindrowy silnik isuzu

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

Opel Corsa to jeden z najpopularniejszych na rynku wtórnym "maluch", którego przeznaczeniem są lokalne dojazdy do pracy, szkoły czy po sprawunki. Najliczniej reprezentowana w ogłoszeniach jest jego czwarta generacja, która - w zależności od wersji silnikowej (od 60 do 210 KM) - prezentuje różne oblicza, stanowiąc przede wszystkim dobrą i niedrogą propozycję auta do jazdy na co dzień. Jakie są opinie użytkowników i co się w nim psuje?

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

Opel Vectra C 3.0 CDTi Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3-litrowym dieslem zapożyczonym z magazynów Isuzu. 3.0 CDTI ma 177 KM i 350 Nm. Po

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Używany Citroen C5 jest warty rozważenia z uwagi na wysoki komfort jazdy (hydropneumatyczne zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

(hydropneumatyczne zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć sporych kosztów. Zdarzają się nieszczelności układu paliwowego i zatarte panewki. To wynika z

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć sporych kosztów. Zdarzają się nieszczelności układu paliwowego i zatarte panewki. To wynika z faktu, że

500 miejsc pracy w Tychach. Opel rusza z produkcją nowego silnika

500 miejsc pracy w Tychach. Opel rusza z produkcją nowego silnika

pozwoli obniżyć koszty operacyjne i wzmocnić krajową gospodarkę. Jak na razie nie mamy żadnych konkretów. Ogromny potencjał 1.2 PureTech Turbodoładowany, 3-cylindrowy silnik koncernu PSA trafia do większości modeli koncernu. Znajdziemy go między innymi w Peugeocie 208, 308, 3008 i 5008, a także w DS-ach

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

cylindrowe. Efekt podobny, jak w przypadku zużycia uszczelki po głowicą. W skrajnej sytuacji konieczny okaże się remont silnika - około 5-7 tysięcy złotych. Kolejną przypadłość stanowi erozja krawędzi cylindra prowadząca do zniszczenia uszczelki pod głowicą. W tej kwestii, producent w wielu samochodach

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

silnik-skarbonka to trzylitrowy diesla V6 produkcji Isuzu . Silniki te były wykorzystywane w Renault (3.0 dCi), Oplu (3.0 CDTI) i Saabie (3.0 TiD). Wadliwa jest wersja 177-konna oznaczona P9X701 w Renault, Y30DT w Oplu i D308L w Saabie. Diesla Isuzu chwalono za wysoką kulturę pracy i dobre osiągi, ale

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

informacje o Dodatek uszlachetniający STP Regenerator Silnika, 450 ml STP 30-008 Producent STP Sprawdź cenę tego produktu ? dane dostarcza: Isuzu to firma, która obecnie zajmuje się produkcją samochodów ciężarowych. Ale nawet jej zdarzyła się wpadka. Był nią silnik 3.0 DMAX

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

1.7 TD (konstrukcja japońskiej firmy Isuzu), zazwyczaj oznacza to duże zużycie tłoków i gładzi cylindrowych. To pierwszy sygnał do przeprowadzenia naprawy głównej Nadwozie Główny problem stanowi korozja. Najszybciej atakuje nadkola tylnych

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

około 3 tysięcy złotych. VAG – 3.0 V6 TDI Kolejną jednostką opracowaną przez inżynierów koncernu VAG jest doskonale wszystkim znany z szeregu modeli Volkswagena, Audi i Porsche diesel 3.0 V6 TDI. Wciąż oferowany, po licznych modernizacjach silnik, pojawił się w cenniku w 2004 pod maską Audi A8. Od

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

występował pod nazwą Maverick. Bliźniacze auta to Mazda Tribute i Mercury Mariner. Do napędu Escape służy 4-cylindrowy silnik 2.3 o mocy 156 koni lub 3-litrowy, 200-konny silnik V6. Mniejsza jednostka występuje również w połączeniu z małym silnikiem elektrycznym

Nowy Hummer H3 juz od 99 tys. zlotych?

...oczywiscie w przeliczeniu no i w Stanach :-) Osobiscie podoba mi sie z calej trojki najbardziej; rama i podwozie z Isuzu D- Max, wiec wlasnosci jezdne i szczegolnie terenowe sa jak najbardziej w porzadku. Niestety 4-stopniowy automat (5-biegowy manual w standardzie), no i silnik 5- cio

srytytyty, to powiedz dlaczego łańcuch rozrządu

nowa? Przez grzeczność nie wspomnę o nienaprawialnych silnikach 3.0 dyzel (od Isuzu), nad którymi lepiej spuścić zasłonę milczenia, co zresztą Saab już uczynił kilka lat temu. Saab to ma fajne audio, wygodne fotele i niskie spalanie silników 4 cylindrowych. Reszta to opowieści dla dentystów.

Opel SIgnum 3,0 CDTi Sport

Cytat: "Oferowane są także diesle: od 2-litrowego o mocy 101 KM po 3-litrowy osiągający 177 KM. Ten ostatni, skonstruowany i produkowany przez Isuzu, zrobił prawdziwą furorę w Europie - wykorzystywany jest także przez Renault i Saaba. Silnik ma nie tylko wysoki moment - 370 Nm przy

Re: A Pan z Almeco?

od Isuzu. Klepią jeden silnik R4 (teraz tylko w 9-5) i zmieniając czipy produkują różne wersje mocy. 9-3 to już całkowicie technika Opla, a 9-2 to Impreza z innym znaczkiem i dzięki temu nareszcie jest Saab z 4x4. Nawet schodzi z tej samej taśmy w Japonii. Pozdrawiam

Re: Wujas chce zmienić samochód - HELP!

sven_b napisał: > Przejrzyj fora, bo tam trzeba czujnie z dieslem 3.0. Była akcja serwisowa. Ano racja - to jednostka zaadaptowana z ISUZU. Całkiem udana konstrukcja, dożywająca dużych przebiegów w macierzystych autach. Ale żeby go w renufkach upchnąć (Vel Satis, Espace) musieli miskę

Emeryckość samochodów japońskich

pożyczonym od GS 300 wsadzić. Nieciekawa stylistyka to odrębny temat. Tak samo opieszałość w stosowaniu nowinek technicznych takich jak mocne CDI ( diesel 6cylindrowy w Camry - wolne żarty ). Isuzu robi takie ale dla Renault i Saaba. A później dziwą się, że sprzedaż spada i Nissana musi ratować

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

Lupo oraz Audi A2 z silnikami o pojemności 1 litra, które spalają na setkę 3 litry oleju napędowego. Auto, które zużywa jeszcze mniej, wspomniane 0,89 l, jest również konstrukcją Volkswagena. Nie napędza go jakaś eksperymentalna miniaturka, ale jednostka o małej wprawdzie, ale przyzwoitej