3.0 dci po przegrzaniu

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Samochody japońskie słyną z niezawodności i na łamach Moto.pl chwalimy je nie raz. Jednak i inżynierom z Japonii przydarzyło się kilka wpadek. I to w modelach, które poza tymi konkretnymi wersjami, zbierają pozytywne recenzje.

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Od kilkudziesięciu lat w rankingach bezawaryjności przodują auta japońskich producentów. Niemniej, także wśród tych samochodów znajdziemy szereg problematycznych wersji. Ich kupno wiąże się z widmem pokaźnych wydatków na usuwanie typowych bolączek.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

ręki do dużych Diesli. Po bardzo wrażliwym na przegrzanie silniku 2.8 TD (RD28), w którym mogło dojść do pęknięć głowicy, Nissan w 1999 r. przygotował jednostkę 3.0 DI (ZD30). Niestety miała ona wadę konstrukcyjną polegającą na niewłaściwym smarowaniu 3. i 4. cylindra, co może doprowadzić do ich

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel 3.0 TiD (D308L) - Saab 3.0 dCi (P9X701) - Renault Po przebiegu ok. 150-200 tys. km wskutek przegrzania opadają tuleje cylindrowe. Powoduje to przedmuchy do układu chłodzenia. Może to doprowadzić do

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

wymianie paska po odpowiednim przebiegu. Wentylatory w silnikach V6 nie zawsze się włączają, może dochodzić do przegrzania jednostki napędowej. Aby można było skontrolować układ chłodzenia, silnik musi popracować, by osiągnąć temperaturę roboczą. Renault Fluence 1.5 dCi | Za

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

, świadczących o wymianie paska po odpowiednim przebiegu. Wentylatory w silnikach V6 nie zawsze się włączają, może dochodzić do przegrzania jednostki napędowej. Aby można było skontrolować układ chłodzenia, silnik musi popracować, by osiągnąć temperaturę roboczą. Układ napędowy

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

że wszytko będzie dobrze. Ale jadąc autostradą coś pierdyknęło, silnik wszedł na 3tys. obrotów a jak zjechałem na pobocze to nie dał się wyłączyć a ze wszystkich stron owionął mnie dym... turbina puściła olej do silnika gdzie spalał sie stukowo (bo to diesel) aż się skończył... olej i silnik. Po