3.2 fsi audi wady

Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

Z budżetem 50 tysięcy złotych, możemy sięgnąć po nowy, pozbawiony wyposażenia samochód segmentu A lub B, sprawdzający się tylko w ruchu miejskim. Z drugiej strony, taka kwota wystarczy na praktyczne, rodzinne kombi z rynku wtórnego. Ze względu na niezaprzeczalne walory trakcyjne, warto zainteresować się modelami z napędem wszystkich kół. Jego obecność docenimy pierwszego dnia obfitych opadów śniegu.

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

). Widlasty diesel, niezależnie od kondycji, jest wyborem ryzykownym. Liczne wady konstrukcyjne skutecznie podnoszą koszty utrzymania mobilności auta. Większy wybór mamy pośród silników benzynowych. Szukając możliwie trwałej konstrukcji, możemy wybierać między motorami starszego typu, doskonale

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

na niekończący się problem z korozją nadwozia. Rdzewieją nawet bezwypadkowe egzemplarze. Co gorsza, cieszący się wielką popularnością diesel 2.0 TDI o mocy 140-170 KM pełen jest wad technicznych. Wymienić możemy wysokie zużycie oleju, pękające głowice, wypalające się tłoki i zrywające się rozrządy

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

paleta silnikowa. Każda z jednostek boryka się z wadami fabrycznymi. Wśród benzynowych mamy do dyspozycji doładowane 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 122, 160 i 200 KM (mają bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu). Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko problemów mniejsze. Ciekawostkę stanowi

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

jednostką 3.0 V6 TFSI o mocy 272-333 KM. W każdym przypadku musimy pogodzić się z zużyciem paliwa przekraczającym 15-20 litrów w ruchu miejskim i trasie. Niestety, rodzina silników FSI i TFSI nie jest pozbawiona wad. Ich cechą charakterystyczną jest wysokie zużycie oleju silnikowego. Koszt wymiany napędu

Kupujemy używane - Kompaktowe auta z napędem 4x4 za 30 tysięcy złotych

Kupujemy używane - Kompaktowe auta z napędem 4x4 za 30 tysięcy złotych

silnikami 2.0 FSI, 3.2 VR6, 1.9 TDI i 2.0 TDI. Zdaniem mechaników, najlepszym wyborem jest kultowy diesel o mocy 105 KM oraz flagowa odmiana benzynowa generująca 240 KM. Nowoczesny 2.0 TDI przez początkowe lata produkcji zmagał się z wieloma wadami konstrukcyjnymi. Szukając kompaktowego auta wyposażonego w

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

2.0 i 3.0 o mocy 184-245 i 306 KM. Zastosowanie bezpośredniego wtrysku paliwa utrudnia montaż instalacji gazowej. Z uwagi na częste usterki i wady, mechanicy odradzają zakup jednostki czterocylindrowej. Audi Q5 – rywal zza miedzy Najpoważniejszym rywalem BMW X3 II nie tylko pośród używanych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

300 KM. Największą wadą XC60 są awaryjne automatyczne skrzynie biegów. Alternatywą dla Volvo XC60 z segmentu premium jest Audi Q5 zaprezentowane w 2008 roku. Propozycja Niemców zbudowana została na tej samej płycie podłogowej co Porsche Macan. Nienachalna prezencja przyciąga każdego roku rzesze

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Audi (pięć zaworów na cylinder) oraz bardzo mocne diesle (130 i 150 KM) zapewniające niemal sportowe osiągi. Zmniejszono również awaryjność auta. Na polskich drogach wadę Golfa stanowi to, co na równych, niemieckich szosach stanowi zaletę - sztywne zestrojenie zawieszeń. Trzeba się również przyzwyczaić

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Audi (pięć zaworów na cylinder) oraz bardzo mocne diesle (130 i 150 KM) zapewniające niemal sportowe osiągi. Zmniejszono również awaryjność auta. Na polskich drogach wadę Golfa stanowi to, co na równych, niemieckich szosach stanowi zaletę - sztywne zestrojenie zawieszeń. Trzeba się również przyzwyczaić

Audi RS4

sama, ale nie ma turbosprężarek. Więc? Audi R8. Czterokrotny zwycięzca Le Mans. To na jego przykładzie przećwiczono mariaż FSI z V8. RS4 jest pierwszą seryjną ośmiocylindrówką, gdzie benzyna wtryskiwana jest bezpośrednio do komór spalania. Wysoki stopień sprężania (12,5:1) i - co podkreślał Bach

Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

Witam. Czy ktoś może podzielić się informacją na temat samochodu Audi 2.0T FSI 2006r automat tiptronic z USA -jakie są zalety i wady tego samochodu -czy jest problem z dostępem do części samochodów z USA

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

devote napisał: > > > nowy A3 jest na plycie Golfa 5 i z tylu nie ma belki > troche jestes opozniony z informacjami.silnik 1.8T juz nie jest dostepny.jest > 1.6 a potem juz 2.0FSI. > naprodukowales sie jak glupi i przy okazji sie osmieszyles Zdaje sie ze

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

informacjami.silnik 1.8T juz nie jest dostepny.jest 1.6 a potem juz 2.0FSI. naprodukowales sie jak glupi i przy okazji sie osmieszyles

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

kumpel kumpla wydymał nie raz była tam taka opowieść o BMW z USA od kolegi zacznij od CARFAX i myślę że na tym skończysz a jeśli chcesz to kupuj z pełną świadomością ze auto było poważnie robione tylko dowiedz sie co obiło mi sie kiedyś o uszy że 2,0T FSI miało jakąś wadę wałka nie pamiętam

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

ble ble ble kasa kasa kasa i tak temat się rozwinął dla tych którzy zrozumieli słowo "zalety i wady" chylę czoło i dziękuję za parę słów o samochodzie a dla "gimnazjalistów" polecam słownik synonimów samochód jest od znajomego i to dobrego znajomego stąd taka cena a pozarym wiadomo że

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

co wad i zalet to samochód bez wad :-) wersja usa taka sama jak europejska.. może nastawy amortyzatorów, światła (to wiadomo) kupuj i szerokiej drogi! jeep

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

Samochód ma lekko przetarte drzwi i błotnik dla amerykanów już to jest wielka tragedia (złom) a u nas to można wymienić na oryginał bez malowania i szpachlowania i wyszła taka półdarmowa cena jednak nie pytam o cenę tylko o zalety i wady samochód z USA a pozatym automat nie zamierzam

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

moto.allegro.pl/item923008679_audi_a4_2006_200km_okazja.html moto.allegro.pl/item938330843_audi_a4_2_0tfsi_200km_z_gazem_okazja.html

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

Lekko ciasne z tylu, to wada. Skrzynia automatyczna jest taka sobie porownujac z konkurencja (nawet wewnetrz firmy), ale do normalnej jazdy sie nadaje jak najbardziej. Silnik jest swietny, oprocz problemu spotykanego praktycznie we wszystkich silnikach z bezposrednim wtryskiem (benzynowych

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

piszemy po to żeby za miesiąc nie czytać jak to zwykle bywa że kolega mnie okradł co mam teraz zrobić to całe oszczędności itd skoro boi sie go sprawdzic to niech póżniej głowy nie zawraca ale ten tekst o kredytach w USA i wyprzedaży furek nawinął mu koleś na uszy malinowo

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

A ile ma to kosztowac? Za 70- 75tys kupisz nowego Seata Exeo 1.8T - wszystko to samo oprocz znaczkow - za to nowy i 5 lat gwarancji. -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

a czego się czepiają przy badaniach technicznych? światła się ustawia czy musiałbym całe reflektory wymieniać? i co jeszcze?

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

45.000zł z wszystkimi opłatami celnymi, importem i rejestracją w PL a w dodatku to jest quattro 4x4 ma 70.000km cena okazyjna, sprzedaje znajomy to chyba okazja ale.....

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

najlpesze jest jak tesuja benzynowe 3.2 V6 i pisza ze silnik cyt "zachowuje sie jak dzieciak, wprowadza cale nadwozie nieprzyjmne drgania" a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" roznica miedzy tymi silnikami

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

dark13 napisał: > porownujac silniki to tylko japoncy sie bawia w duze moce z malych > silnikow,reszta swiata jak chce mocny silnik to buduje go z pojemnosci ...co ma zasadnicze wady. Choćby zachowanie samochodu na zakrętach, wynikające z 'ciężkiego przodu'. > to jest

Re: Audi gra na nosie Mercedesowi | Wideo

Widzisz wypowiadasz sie o rzeczach o ktorych nie masz zielonego pojecia.Dlatego bardziej sugerowal bym sie takimi testami gdzie ktos ma jakis punkt odniesienia niz glupawymi wypocinami ptysia whata - ktory nawet nie ogarnia ze S8 posiada silnik V10 5.2FSI I to nie chodzi

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

dotknąć każdy model/markę. takie są realia - tylko nie każdy chce w to uwierzyć bo żyje jak wspomniałem legendą mercedesa sprzed 25 lat, którego nie ruszało nic... no np jakby 1.8 w VW była konstrukcją pozbawioną wad... nie wspominając o wynalazkach fsi i tsi... które nie są już tak dobre jak ciesząca