3.2 fsi czy 3.0 tfsi

Rafał Mądry

Koniec A4-ki jaką znamy. Popularne i lubiane Audi przejdzie totalną rewolucję

Koniec A4-ki jaką znamy. Popularne i lubiane Audi przejdzie totalną rewolucję

Audi A4 skończyło 30 lat. Auto zadebiutowało w 1994 roku, zastępując Audi 80, pierwszy model, który osiągnął milion sprzedanych egzemplarzy. Samochód klasy średniej segmentu premium doczekał pięciu generacji oraz sportowych odmian S4 i RS4. Szósta generacja powstanie, ale będzie w pełni elektryczna i rozpocznie nowy rozdział w historii modelu A4.

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

Rodzinne, duże kombi kojarzy się z 4-osobową rodziną, wózkiem spacerowym w bagażniku i wakacyjną wyprawą. Pod maską zazwyczaj 2-litrowy diesel o mocy około 150-180 koni mechanicznych i niespieszna, automatyczna skrzynia biegów. Tak zazwyczaj wygląda większość tego typu aut poruszających się po europejskich drogach. Rzeczywistość może być jednak inna. Z 50 tysiącami w kieszeni możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa.

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

tej kategorii mamy do dyspozycji 1.6 102 KM i zapewniający więcej niż potrzeba 3.2 V6 250 KM – oba dysponują wielopunktowym wtryskiem paliwa i trwałym paskiem rozrządu. Wolnossące silniki 1.6 FSI i 2.0 FSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa są awaryjne i paliwożerne (generują odpowiednio 115 i 150

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

Rodzinne kombi z 4x4 za 50 tysięcy zł. To dobra alternatywa dla SUV-a

niezmiennie największą popularnością cieszy się flagowy i trwały diesel 3.0 V6 TDI o mocy 225-240 KM. Musimy pamiętać o wysokich kosztach jego serwisowania. Alternatywą są benzyniaki – 2.8 V6 FSI 210 KM, 3.2 FSI 255 KM i 4.2 V8 335 KM. 50 tysięcy zł wystarczy na zadbany egzemplarz z końca produkcji.

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

wyprodukowanych po 2012 r., ponieważ przeprowadzono modernizacje mające na celu wyeliminować wcześniejsze usterki. Jeśli zależy nam na pewnym w miarę bezawaryjnym „benzyniaku" warto rozważyć większe V6-stki. Wspomniane wcześniej 3.2 FSI oraz zupełnie nowe 3.0 TFSI o mocy 272 KM. Co ciekawe, w

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

były to 210-konny 2.8 V6 FSI i 255-konny 3.2 V6 FSI. Po liftingu dołączyły do nich 190 i 220-konne odmiany 2.8 V6 FSI oraz wyposażony w kompresor 290-konny 3.0 V6 TFSI. Motory te z reguły nie zawodzą, choć trzeba się liczyć z koniecznością czyszczenia gromadzącego się na zaworach osadu, oferując za to

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

wyeliminować wcześniejsze usterki. Jeśli zależy nam na pewnym w miarę bezawaryjnym „benzyniaku” warto rozważyć większe V6-stki. Wspomniane wcześniej 3.2 FSI oraz zupełnie nowe 3.0 TFSI o mocy 272 KM. Co ciekawe, w przeciwieństwie do mniejszych jednostek, 6-cylidrowy motor jest doładowany za pomocą

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

olejowy i weryfikacja stanu sprzęgieł. Wszystkie benzynowe silniki otrzymały bezpośredni wtrysk paliwa. Najmniejsze trudności sprawia wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI oferowane do 2011 roku. Wszystkie motory benzynowe zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa, co uniemożliwia tani montaż instalacji gazowej. 1.8 i 2.0 TFSI z początku produkcji zmagają się ze znanym problem nadmiernego zużycia oleju

Zaczynamy sezon. Szukamy ciekawego kabrioletu za 50 tysięcy zł. Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Szukamy ciekawego kabrioletu za 50 tysięcy zł. Kilka pewniaków

. Większość odmian dysponuje przednim napędem, zaś opcjonalnie serwowano stały napęd na cztery koła quattro. Pod maskę trafiały benzynowe silniki 1.8 TFSI 160-170 KM, 2.0 TFSI 180-225 KM, 3.0 V6 TFSI 272-333 i 3.2 FSI 265 KM. W ofercie znajdziemy też diesle 2.0 TDI 136-190, 2.7 V6 TDI 190 KM i 3.0 V6 TDI 204

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Gazeta.pl O wiele lepszą opinią cieszą się silniki benzynowe Audi o konstrukcji widlastej, przyciągające uwagę wyższymi osiągami, których ceną jest jednak dużo większe zużycie paliwa. Już niedługo po debiucie auta w roku 2008 zaprezentowano jego usportowioną wersję S4 napędzany 333-konnym, 3.0 V6 TFSI

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł

Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł

zapewniający więcej niż potrzeba 3.2 V6 250 KM – oba dysponują wielopunktowym wtryskiem paliwa i trwałym paskiem rozrządu. Wolnossące silniki 1.6 FSI i 2.0 FSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa są awaryjne i paliwożerne (generują odpowiednio 115 i 150 KM). Dobrą i doskonałą dynamikę przy rozsądnym spalaniu

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

Zaczynamy sezon. Jaki kupić kabriolet do 30 tysięcy złotych? Kilka pewniaków

benzynowe silniki - 1.8 Turbo 163-190 KM, pancerne 2.0 131 KM, 2.4 V6 170 KM, a także 3.0 V6 220 KM. Jednostki z rodziny FSI i TFSI są pełne wpadek jakościowych, więc należy do nich podchodzić z rezerwą. Ciekawą alternatywą jest diesel 1.9 TDI 115-130 KM lub 3.0 V6 TDI o mocy 204 KM. Na liście opcji

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

jednostki obarczone są pewną dozą ryzyka. Silniki z rodziny FSI i TFSI wyposażone są w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany z pomocą nietrwałego łańcucha – ten problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu w cenie 1000-3000 złotych. Czy

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

jednostką 3.0 V6 TFSI o mocy 272-333 KM. W każdym przypadku musimy pogodzić się z zużyciem paliwa przekraczającym 15-20 litrów w ruchu miejskim i trasie. Niestety, rodzina silników FSI i TFSI nie jest pozbawiona wad. Ich cechą charakterystyczną jest wysokie zużycie oleju silnikowego. Koszt wymiany napędu

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z

Zestawienie żarówek w Audi A4

. Wśród benzynowych nie zabrakło bardzo mocnych propozycji. Ciekawie przedstawia się 2.0 TFSI o mocy 200 koni mechanicznych i 280 Nm. Kolejny na liście jest 3.2 FSI (256 KM i 330 Nm) nieźle współpracujący z zaawansowanymi instalacjami gazowymi. Na szczycie palety benzynowej zaszła zmiana. Do oferty

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

sterowane siedziska z pamięcią ustawień. W przypadku Q5, możemy cieszyć się stałym napędem na cztery koła (quattro) doskonale współgrającym z automatycznymi przekładniami i mocnymi silnikami. Wśród benzyniaków, najmniej problematyczny okazuje się wolnossący 3.2 FSI o mocy 270 KM, bądź topowy 3.0 TFSI 354

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

trwały i w ogłoszeniach stanowi margines oferty. Jeszcze rzadszy i bardziej awaryjny jest podwójnie doładowany 1.4 TSI (160 KM). Chcąc cieszyć się w miarę bezproblemową eksploatacją, warto postawić na wolnossące 2.0 FSI (150 KM) lub 2.0 TFSI (200 lub 210 KM). Doładowany motor zapewnia dobre osiągi (7,8

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

turbodoładowaniem. Silniki benzynowe to 1.8 TFSI o mocy 120 KM i 160 KM i rewelacyjna V6 3.2 FSI o mocy 265 KM. Ten ostatni przyspiesza A4 quattro z manualną przekładnią sześciobiegową w 6,2 sekundy do prędkości 100 km/h, prędkość maksymalna ograniczana elektronicznie wynosi 250 km/h. 3.2 FSI quattro z manualną

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

skuszą się na wysokoprężne 2.7 albo 3.0. Natomiast sprzedaż Audi A4 3.2 FSI Quattro będzie marginalna. Obym się mylił, bo właśnie takie auto zdecydowałem się testować. Jak na najmocniejszą wersję przystało, A4 ma biały lakier. Biel stała się modna i robi wrażenie. Zwłaszcza

Audi A4 Cabriolet

. A ten dźwięk silnika odbijający się głębokim echem wśród starych kamiennych murów! Radio z systemem BOSE milknie do końca podróży. Z każdym kilometrem uśmiech na twarzy robi się coraz szerszy. O to właśnie chodzi w mocnym kabrio! 3.2 FSI to wybór dobry

Re: Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Moment imponujący, szczególnie z 7-biegową skrzynią S-Tronic, czyli DSG dla silników montowanych wzdłużnie, osiągi i jazda będą zapewne rewelacyjne, tyle że w sumie cena tej wersji pewnie będzie dość zbliżona do 3,0 TDI czy 3,2 FSI...

Re: Turbina w benzynowym 2.0 FSI i jego moment .

> eee na pewno? 15o i 200 nm to ma atmosferyczny FSI, pozatym, 200nm z lekko > doladowanych 2 litrow to byloby marniutko. > Cos mi swita ze seryjny 2.0 fsi w wersji tjujbo to ma 200 koniuszy i moment > przynajmniej 250 niutkow. > P.S ciekawe czy jest elastyczny:>

Re: przesiadka z diesla na benzyne

) - jesli cena A6 3.2 FSI turbo bedzie podobna jak 3.0 TDI to juz nie bedzie klientow rozwazajacych TDI czy FSI w tej pojemnosci to samo bedzie z 530d i 530i jak wejdzie 396 KM 3.0 benyzna turbo ps. czy naprawde z reka na sercu napiszesz ze 3.0 TDI ma kulture pracy benzyny V6 i prawi ewogle go

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

/100 km (+11,5%) Audi A6 3.2 FSI: 7,8 sek. 0-96,6 km/h 12,8 l/100 km (+13,3%) Audi A6 3.0 TFSI 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km (+14%) Audi A6 4.2 FSI: 6,5 sek. 0-96,6 km/h 13.8 l/100 km (+22%) Hybrydowy czołg jest tu w zasadzie na doczepkę, tylko dlatego, że jako jedno z niewielu aut

Re: Audi A7 bez kamuflażu

Silniki można, jak mi się wydaje, dość łatwo odgadnąć: 3,0 TFSI, 4,2 FSI V8, który zostanie w bliskiej przyszłości zastąpiony przez 4,0 TFSI, 5,2 V10, na pewno doładowany w RS7, zastanawiałbym się, że będzie wolnossący, czy też w S7 znajdzie się coś innego, np. podkręcony 3,0 TFSI albo V8 ponad 400

Re: Golf 1.4 FSI .... 95 czy 98 oktanów ??

żeby było ciekawiej do 2.0 TFSI o mocy 200KM (np. w A4) trzeba lać 98 ale już do "zubożonej" wersji 170KM (w A6) można 95. trochę tu chyba przekombinowali.

Re: przesiadka z diesla na benzyne

Gość portalu: Szymi napisał(a): > nie ale VW ma juz gotowy 3.2 FSI turbo (> 400 KM) - jesli cena A6 3.2 FSI t > urbo > bedzie podobna jak 3.0 TDI to juz nie bedzie klientow rozwazajacych TDI czy FSI> w tej pojemnosci Jak TFSI ma kosztować "podobnie" do TDI, jak już teraz

Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

Podobno ma zadebiutować w A6 po liftingu, we wrześniu. Miałaby to być jednostka 3,0 V6 TFSI, o mocy 310 KM. Dość logiczne, szczególnie w obliczu mniejszych turbobenzynowców VW/Audi, poza tym pogłoski o takiej jednostce krążą od jakiegoś czasu, 3,2 FSI trochę ustępuje 3,5 V6 Mercedesa, a szczególnie

Re: Jak to jest z dieslami?

programistajava napisał: > Dlaczego diesle mniej pala i maja lepsze przyspieszenie? > Czy 1L ropy po spaleniu wydziela wiecej energii niz 1 litr PB98? od czego maja lepsze przyspieszenie? np. 2.0 tdi ma lepsze przyspieszenie niz 2.0 fsi czy 2.0 tfsi?

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: TSI na sterydach

Ale pytanie o sens ekonomiczny takiej modyfikacji? Czy nie lepiej poczekać na zapowiadanego następcę Golfa R32 czyli R20T ? Ma mieć 2,0 tFSI i moc ok. 270 KM ze skrzynią DSG 6 biegową. Prawdopodobnie cena będzie zbliżona a efekt znacznie lepszy

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

dotychczas przetestowanych). Ale nie o tym miałem. Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest następujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4Motion (150 KM) - 0,1 %, 2,0 TDI (140 KM

Re: Nowy Mondeo chyba jest naprawdę dobry.

całkowitą rację: 6 biegów + wyraźnie wyższy moment obrotowy w Passacie dają wyraźną mu wyraźną przewagę w elastyczności, a właśnie ta się liczy w normalnym, codziennym użytkowaniu. Jest tylko jedno ale ( nie wiem czy to ma dla Ciebie znaczenie ):wolnossący 2,0 FSI ( a także 1,6 FSI )będzie wkrótce

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

karakalla napisał: > Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest n > astępujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 > %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4M > otion (150 KM) - 0,1 %, 2,0

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

moto.allegro.pl/item923008679_audi_a4_2006_200km_okazja.html moto.allegro.pl/item938330843_audi_a4_2_0tfsi_200km_z_gazem_okazja.html

Nowe Audi A8

/A7. „Utylnione” quattro z regulacją przepływu mocy między kołami osi tylnej. Przekładnia 8-cylindrowa (czy rozwinięty S-tronic? nie wiadomo). Silniki: na początku 4,2 FSI 372 KM/445 Nm i 4,2 TDI, 340 KM/850 Nm. Od 2010 3,0 TFSI 290 KM/420 Nm i 3,0 TDI 250 KM/500 Nm. Od 2011: 4,0 TFSI 420

Re: BMW 5 na nowy sezon

trzeba porównywać do osiągów danego auta, a nie jego pojemności... 2.0 TFSI ma osiągi takie jak starsze 3.0 benzynowe, czy 3.0 turbodiesle i pali mniej niż benzynowa i niewiele więcej niż takie diesle... w A4 jest to 6,5sek do 100km/h! ten nowy silnik BMW w serii 3 będzie miał ok. 6,1 sek do 100km

Re: Bezpośredni wtrysk a instalacja gazowa.

> Chciałem sie zapytać czy mogę założyć do swojego Audi TT 2.0 TFSI instalację ga > zową ?? Czy wogóle do samochodów benzynowych z bezpośrednim wtryskiem można zak > ładać inst. gazowe?? Tak, ale są takie instalacje droższe. Tu przykładowe ceny

Re: Norma zużycia oleju - 2 TDI VW

> sam w swym zwatpieniu, popiera mnei rowniez fałwe na swym sajcie...sprint 0- 100 > > w pasku 2.0 tdi pochlania cale 9,8 sekundy, juz wolnossace 2.0 fsi jest lepsze, > > ze o tfsi przez litosc nei wspomne To tak dla Twojej wiadomosci Passat 2.0TDI 170PS ma 8.8 sec do 100

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

> Poradźcie co kupić nowego Passata 2.0 FSI, dwuletnie S60, czy może Accorda > 2.0? Najlepsze silniki mają volvo i passat, accord trochę odstaje. Boję tylko > kosztów - serwis i awaryjność w przypadku volvo i passata. co wybrać? Jeśli chodzi o silnik 2.0 FSI a 2.0 Accorda, to

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

karakalla napisał: > Podobno ma zadebiutować w A6 po liftingu, we wrześniu. Miałaby to być jednostka > 3,0 V6 TFSI, o mocy 310 KM. > Dość logiczne, szczególnie w obliczu mniejszych turbobenzynowców VW/Audi Otóż to. Dziś w zasadzie wolnossące silniki benzynowe to przeżytek

Niestety.... mylisz się :)

tego civica. I w efekcie dostaje on 1.5 sekundy od audi nie ze względu na charakterystykę 2.0tfsi tylko ze względu na błędy Hondy w projekcie. To bzdura jest :) > (dobry przykład :silnik 2.0 FSI 150 KM vw vs silnik 2.0 TDI 140 KM > vw:rewelacyjnie zestopniowana skrzynia 2.0 FSI powoduje

Re: Golf GTI, jakie paliwo 95 czy 98 ??

> witam, planuje zakup Golfa V GTI 2.0 TFSI i zastanawiam sie nad paliwem dla > tego samochodu... > W czytalem rozne wersje i opinie na ten temat i jedne byly zdania ze silnik > ten wymaga paliwa 98 oktan, a inne ze spokojnie moze chodzic na 95.... > > Wiec jakie

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

(jest w 2,0 FSI, nie ma w 2,0 TFSI, gdzie jest bardziej potrzebny, wyskakuje znów jak diabeł z pudełka w 3,2, podobnie z dieslami). Plus dodatni dla obecnego modelu - DSG. > Dobre dane. Twierdzę, że A5 3.0 TDI S-line czyni S5 niepotrzebnym. Tak bardziej > zaczyna gubić oddech poza zakresem

Re: Nowy Seat Leon FR

uki145 napisał: > szkoda tylko ,ze w ofercie nie ma czegos pomiedzy 8 zaworowym 1.6 (102 KM) a > 150 konnym 2.0 FSI. luka jest dosc spora,takze finansowo(54 tys vs 80 tys). > wydaje mi sie ,ze mocno oczekiwana jest jednostka benzynowa bedaca > odpowiednikiem wolno ssacego

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

rezultowac obnizeniem normowego zuzycia paliwa o ponad litr. W porównaniu do zwykłego 3.2 FSI. Ciekawe, czy faktycznie im się uda, zrobić silnik o 50 koni mocniejszy, który mniej spala. *** Tu inne przykłady kompresorów, przebieg krzywej momentu cienki w porównaniu do biturbo BMW

Bo to auto dla ludu.

teraz? "Jedzie na opinii" - biorąc pod uwagę niedawne wpadki z zespołami napędowymi (niesławne pierwsze serie 2,0 TDI czy pierwsze FSI i TFSI) - choć już dawno jest "średniakiem" w klasie, a samochody podobnie dopieszczone od dawna robią już Francuzi nawet (choć może za wyjątkiem Renault, któremu bardzo

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

- Audi A6 3.2 FSI quattro - 61 do 88 (przewaga od 1 do 4 cm) - 95 (przewaga 2 cm) - 93 do 116,5 (przewaga 0,5 cm) - 95 do 1030 (przewaga 3 cm) Czyli jest dokładnie tak, jak mówiłem. Różnica w przestrzeni wewnątrz na długość jest tożsama z różnicą w rozstawie osi, wynoszącą 3,5 cm. 3,5 cm więcej (4

Re: Gaz w dieslu? Czemu nie!

oznacza tylko jedno - producenci tych instalacji juz sie nie chwala gama silnikow, na ktore daja gwarancje rzedu 100 Kkm, bo wiedza ze to nieprawda. tak jest chociaz w silniku 3.2 FSI, ktorego do dzisiaj nie obsluguje ZADEN producent instalacji gazowych (PRINS pisze, ze jego instalacja "jest kompatybilna

Re: Bynajmniej :)

:) > (uwazam takze ,ze przykłąd silników 2.0 FSI vs 2.0 TDI jest bardzo > dobry :gdzie bardzo dobra elastycznosc benzynówki jest zasługa własnie > skrzyni a nie momentu obrotowego ) .moc vs masa pojazdu schodzi na drugi > plan .jeszcze inaczej,zeby mnie dobrze zrozumiec silnik fiata 1.3

Re: Zakup 8-cylindrówki

poprawia nierzadko (najlepszym dowodem na to pierwsze 2.0 TDI a potem FSI i TFSI od Volkswagena, czy 1.5 DCi od Renault - dobre silniki, które w pierwszych latach produkcji były fatalne wprost). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

swoją tezę, iż kompresory są gorsze. Z jakiegoś powodu w > końcu praktycznie cały świat od nich odszedł. Nie caly :-) Np. Mercedes nie odszedl. > W porównaniu do zwykłego 3.2 FSI. Ciekawe, czy faktycznie im się > uda, zrobić silnik o 50 koni mocniejszy, który mniej spala. Jesli