3.2 fsi rozrząd
Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek
Pośród nowych samochodów premium, wybieramy przede wszystkim SUV-y. Volvo XC60, Audi Q5 czy Mercedesa GLC. Inaczej ma się rzecz na rynku wtórnym. Każdego roku w nasze granice przenika od 800 tysięcy do miliona używek. Zazwyczaj mają 11-13 lat i logo Audi, Opla, Volkswagena lub BMW. Wobec tego, postanowiliśmy przyjrzeć się dwóm generacjom A4 sprzed 15 lat. To łakome kąski, choć nie w każdej odmianie.
Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł
Niemieckie auta należą do naszych ulubionych. Mimo, że pośród nowych to Toyota święci aktualnie triumfy, to w kategorii tych z drugiej ręki, marki zza zachodniej granicy mają się najlepiej. Sprowadzamy dziesiątki tysięcy używanych Volkswagenów, Audi, BMW i Opli. W Niemczech swe biura projektowe ma również Ford. Wobec tego, postanowiliśmy wziąć pod lupę niezwykle popularny segment.
Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników
Trzecia generacja Audi A6 (C6, Typ 4F) ma już co najmniej 11 lat, a najstarsze egzemplarze właśnie osiągają swoją pełnoletność. Upływający czas paradoksalnie jest jednak sojusznikiem prestiżowego modelu Audi, który z roku na rok kosztuje coraz mniej, zachowując jednocześnie wiele walorów nowoczesnego, komfortowego, znakomicie wyposażonego auta o charakterze limuzyny. Omijając kilka kłopotliwych silników czy bezstopniową skrzynię biegów, mamy szansę (choć nie gwarancję, bo ta uzależniona jest też od dbałości wcześniejszego właściciela) na znalezienie samochodu, który z powodzeniem może wciąż konkurować z nowymi autami, a przy tym być od nich o wiele tańszy. Przyjrzyjmy się, co - w opinii użytkowników - może zepsuć się w Audi A6 (C6).

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł
bardzo obszerna. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"
rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem opartym na stalowych i aluminiowych elementach. Gwarantuje niższy komfort, ale w znacznie mniejszym stopniu drenuje kieszeń. 1. Zaczynamy od

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł
olejowy i weryfikacja stanu sprzęgieł. Wszystkie benzynowe silniki otrzymały bezpośredni wtrysk paliwa. Najmniejsze trudności sprawia wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?
ponadto ryzyko uszkodzenia tłoków w wyniku ich przegrzania. O wiele bezpieczniejszą opcją jest odmiana 1.4 TSI Turbo (czyli bez kompresora) o mocy 122 KM, w której wystarczy pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, by cieszyć się bezawaryjną jazdą. Z kolei silniki FSI po dłuższym okresie używania mogą

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł
zużycie oleju silnikowego, wynikające z zastosowania zbyt małych pierścieni. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. W przypadku diesli jest tylko

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać
. Niestety, tylko niektóre z nich uchodzą za bezproblemowe. Do dyspozycji mamy 2.0 TFSI 170 KM, 2.4 V6 170 KM, 2.8 FSI 210-220 KM, 3.2 FSI 255 KM, 3.0 TFSI 290 KM i flagowy 4.2 V8 335 KM lub 4.2 V8 FSI 350 KM. Mechanicy polecają tylko jednostki starszej daty, wyposażone w pośredni wtrysk paliwa: 2.4 i 4.2

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki
. Wymienić możemy wysokie zużycie oleju, pękające głowice, wypalające się tłoki i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. Mercedes Klasy S W220 Od 1998
Używany Volkswagen Phaeton (2002-2016) - (nie)droga limuzyna? Opinie użytkowników
„Bazowym" silnikiem benzynowym w chwili debiutu auta był 241-konny 3.2 VR6, który zbiera dobre recenzje pomimo wysokiego spalania. Konstrukcja nie jest szczególnie awaryjna, a koszty jej użytkowania można ograniczyć, montując instalację LPG, z którą chętnie współpracuje. Gazu nie lubi

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie
– oba dysponują wielopunktowym wtryskiem paliwa i trwałym paskiem rozrządu. Wolnossące silniki 1.6 FSI i 2.0 FSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa są awaryjne i paliwożerne (generują odpowiednio 115 i 150 KM). Dobrą i doskonałą dynamikę przy rozsądnym spalaniu oferują doładowane agregaty z rodziny

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce
„szóstka" 3.2 FSI z systemem zmiennych faz rozrządu Audi valvelift, której doskwierały jednak awarie układu zapłonowego spowodowane felernymi cewkami. Prawdziwym rarytasem, w dodatku chwalonym za bezawaryjność, jest natomiast 450-konna V-ósemka 4.2 FSI stosowana wyłącznie w sportowej wersji

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie
wyciągnąć jednostkę, co już na starcie generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas kosztować wymiana rozrządu. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazety.pl Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem
na niekończący się problem z korozją nadwozia. Rdzewieją nawet bezwypadkowe egzemplarze. Co gorsza, cieszący się wielką popularnością diesel 2.0 TDI o mocy 140-170 KM pełen jest wad technicznych. Wymienić możemy wysokie zużycie oleju, pękające głowice, wypalające się tłoki i zrywające się rozrządy

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki
. Audi A4 B8 - który silnik wybrać? W czwartej generacji Audi A4 nastąpił zmierzch prostych silników jak 1.6 8V. Na próżno tutaj szukać jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI oferowane do 2011 roku. Wszystkie motory benzynowe zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach
i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów
wyciągnąć jednostkę, co już na starcie generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas kosztować wymiana rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9
A4 B8 stanowią przednionapędowe wersje Avant (kombi) z dieslem pod maską. Audi A4 B8 - silniki, awarie, usterki. Który silnik wybrać? W czwartej generacji Audi A4 nastąpił zmierzch prostych silników jak 1.6 8V. Na próżno tutaj szukać jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty
, dołączany napęd wszystkich kół i kosztowną w naprawach automatyczną przekładnię DSG. W przypadku Superba, wybór wersji silnikowej jest problematycznym zadaniem. Spośród silników benzynowych tylko flagowe 3.6 V6 FSI 260 KM nie sprawia większych problemów (jedyna wolnossąca w gamie jednostka). Pozostałe 1.4

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki
modernizacji, łańcuch rozrządu zastąpiono paskiem i dopracowano osprzęt. Potrafią zużywać olej, ale ich trwałość nie pozostawia wiele do życzenia w odmianie po liftingu. W 2010 ulepszono też wysokoprężne 2.0 TDI 110-177 KM. Wersje z wtryskiem typu common-rail, wolne są od wad fabrycznych. Toyota RAV4 III

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką
rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem opartym na stalowych i aluminiowych elementach. Gwarantuje niższy komfort, ale w znacznie mniejszym stopniu drenuje kieszeń. Szukasz używanego

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty
sześciocylindrowe – 2.0 150 KM, 2.2 170 KM, 2.5 170-192 KM, 2.8 193 KM, 3.0 231 KM i flagowy 3.2 z wersji M3 o mocy 343-260 KM. Odpowiednio serwisowane odwdzięczają się bezawaryjną pracą przez lata. Zastosowany napęd rozrządu z wykorzystaniem łańcucha jest trwałym, lecz niewiecznym rozwiązaniem. Ewentualna
Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo
wtryskiem paliwa: 2.0 TSI 170 KM, 2.8 FSI 190-220 KM, 3.0 TFSI 290 KM i 3.2 255 KM. Diesle to wadliwy 2.0 TDI 140-170 KM i bardziej dopracowane, lecz kosztowne w obsłudze 2.7 V6 i 3.0 V6 TDI o mocy 180-190 KM, 225-240 KM. VW Passat B7 Siódma generacja Volkswagena Passata produkowana była w latach 2010-2014
Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty
wtrysk paliwa common-rail, napęd rozrządu realizowany za pomocą paska i turbodoładowanie. Zależnie od wersji generuje 163, 185 lub 200 KM, gwarantując wystarczające osiągi ważącemu przeszło 2,3 tony XC90. W średnim rozrachunku zużywa około 10 litrów oleju napędowego na 100 km. Regeneracja wtryskiwaczy to
Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit
jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI oferowane do 2011 roku. Wszystkie motory benzynowe zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa, co uniemożliwia tani montaż instalacji gazowej. 1.8 i 2.0 TFSI z początku produkcji zmagają się ze znanym problem nadmiernego zużycia oleju
Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety
1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI
Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?
. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM
Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali
jednostki obarczone są pewną dozą ryzyka. Silniki z rodziny FSI i TFSI wyposażone są w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany z pomocą nietrwałego łańcucha – ten problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu w cenie 1000-3000 złotych. Czy
Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze
generuje koszty na poziomie 3-4 tysięcy zł. Przynajmniej drugie tyle będzie nas kosztować wymiana rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem opartym na stalowych i aluminiowych
Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?
generującego 115 KM. Każda z wymienionych konstrukcji regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją. Pozostałe jednostki obarczone są pewną dozą ryzyka. Silniki z rodziny FSI i TFSI wyposażone są w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany z pomocą nietrwałego łańcucha – ten
BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie
wolnossący 3.2 V6 FSI o mocy 270 KM. Tutaj użytkownik ogranicza się do okresowych wymian płynów, ale liczy się z zużyciem paliwa w mieście dochodzącym do 20 litrów. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z
Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych
kosztować wymiana rozrządu. Jeśli zatem klient ceni sobie luksus i SUV klasy premium spełnia jego oczekiwania, warto postawić na słabsze odmiany silnikowe z klasycznym zawieszeniem opartym na stalowych i aluminiowych elementach. Gwarantuje niższy komfort, ale w znacznie mniejszym stopniu drenuje kieszeń
Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych
sterowane siedziska z pamięcią ustawień. W przypadku Q5, możemy cieszyć się stałym napędem na cztery koła (quattro) doskonale współgrającym z automatycznymi przekładniami i mocnymi silnikami. Wśród benzyniaków, najmniej problematyczny okazuje się wolnossący 3.2 FSI o mocy 270 KM, bądź topowy 3.0 TFSI 354
Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?
smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią
Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl
oszczędne. Nie tolerują jednak materiałów ekploatacyjnych kiepskiej jakości i zaniedbań serwisowych. Dotyczy to zwłaszcza benzynowców z bezpośrednim wtryskiem (FSI, TSI, TFSI), niezwykle wrażliwych na jakość paliwa, oraz turbodiesli TDI, wymagających drogiego oleju i stałego nadzoru nad paskiem rozrządu
Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl
). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień
Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl
). Wycofanie z oferty silnika 1.8 20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień
Audi RS4
sama, ale nie ma turbosprężarek. Więc? Audi R8. Czterokrotny zwycięzca Le Mans. To na jego przykładzie przećwiczono mariaż FSI z V8. RS4 jest pierwszą seryjną ośmiocylindrówką, gdzie benzyna wtryskiwana jest bezpośrednio do komór spalania. Wysoki stopień sprężania (12,5:1) i - co podkreślał Bach
3.2 fsi rozrząd
audi q7 3.6 fsi 2007r pasek rozrządu czy łańcuch?
witam może ktoś wie czy w audi q7 3.6 fsi 2007r jest pasek rozrządu czy łańcuch? pozdrawiam
Re: A może - zmienne fazy rozrządu?
VW przypina kwiatuszek do kożuszka i uparcie forsuje niesprawdzoną i mało skuteczna technologię silników FSI np.w nowym Golfie/1.6 i 2.0 FSI/ Większość firm wycofała się już z tego pomysłu bądż to czyni,a WV proszę bardzo w ofensywie"technologicznej".Czy oni są ślepi.Przecież silnik 1.6 FSI ma
Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI
240 koni w Civicu? Ło żesz ty... To będzie fruwał chyba. Honda turbo nie robi w benzyniakach, ale tłumaczą się, że wolą zmienne fazy rozrządu - gdzieś na forum było porównanie S2000 do BMW 3 na korzyść H. Zresztą SDOHC małpują teraz następni.
AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia
witam, zastanawiam się nad zakupem, czy ktoś może mi podpowiedzieć coś o tym modelu, auto swieżo sprowadzone, znam ludzi którzy je sprowadzili, kupowałem juz u nich 2 auta przez 4 lata, nigdy mnie nie wrobili w gniota, zawsze widzę auto na zdjęciach przed sprowadzeniem, wiem co było robione
AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?
witam, zastanawiam się nad zakupem, czy ktoś może mi podpowiedzieć coś o tym modelu, auto swieżo sprowadzone, znam ludzi którzy je sprowadzili, kupowałem juz u nich 2 auta przez 4 lata, nigdy mnie nie wrobili w gniota, zawsze widzę auto na zdjęciach przed sprowadzeniem, wiem co było robione
Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI
kryterium? Sugerujesz, ze ten silnik to jakies wielkie > osiagniecie i ze np. konstruktorzy z BMW nie sa w stanie zbudowac takiego > silnika? SA W STANIE, tylko po co? Jasne. Umiem, ale mi się nie chce, jak w przedszkolu ;-) Ich szczytowym osiągnięciem wśród silników 2L jest jednostka o mocy
Re: W 4.2 V8 zmienne fazy są co najmniej od 7 lat
geometria dolotu i fazy rozrządu zaworów dolotowych. Plus (może) FSI. Pzdr Niknejm
Re: Pierwszy taki silnik roku
.8 TSI 16V 160 KM - turbo + intercooler powietrze-powietrze - 2.0 TSI - są dwie generacje, nowsza prawie identyczne z 1.8 TSI (łańcuch rozrządu), starsza z paskiem powinowata bardziej z 2.0 FSI Ciśnienia podałem jako absolutne. 1.2 TSI ma jeden wałek rozrządu i aluminiowy kadłub, reszta ma dwa wałki i
Re: Renault Scenic | wiosenna kolekcja
Do @3alfa.alfa W ciągu 18 lat miałem 14 aut różnych marek, tak więc jakieś doświadczenie z samochodami mam i powiem, że samochody na "F" wcale nie są złe i nie psują się bardziej od innych. Jak kolega "kaaarooll" dał dobry przykład z VW, tak ja dodam BMW z padającym rozrządem i systemem
Re: W 4.2 V8 zmienne fazy są co najmniej od 7 lat
nie widzisz różnicy między tymi technologiami :-) > > Niemniej dzięki za linki. Sporo wyjaśniły - zmienna geometria dolotu i fazy > rozrządu zaworów dolotowych. Plus (może) FSI. > > Pzdr > Niknejm Podalem wczesniej link dla audi 2.5 tdi a tu masz silnik vw
Re: GDI , VTEC, VVT-i
) teoretycznie nie wyklucza VVTi (zmienne fazy rozrządu). A poważniej... Jeśli chodzi o wtrysk bezpośredni benzyny (GDI, FSI itp.) to daje to tylko nieco niższe spalanie (w rzeczywistości różnica znikoma) i ew. troszkę czystsze spaliny. Ze znanych mi układów zmiennych faz rozrządu najnowocześniejszy jest i
Re: Zakup 8-cylindrówki
poprawia nierzadko (najlepszym dowodem na to pierwsze 2.0 TDI a potem FSI i TFSI od Volkswagena, czy 1.5 DCi od Renault - dobre silniki, które w pierwszych latach produkcji były fatalne wprost). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B
Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?
ok_vip napisał: > A taki 1.2 TSI z VW - potrafi dać już sporo frajdy z jazdy ;-) A użytkuję go w > aucie sporo większym i wyższym od golfa. daj spokój, Yeti to też kompakt, tylko trochę wyższy :D > Co do awaryjności - sam nie wiem. 1.2 TSI to jest stosunkowo prosty silnik
Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...
wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W
Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)
dodatku Honda ma zmienne fazy rozrządu, zmienny skok zaworów i zmienna geometrię układu dolotowego. Oznacza to, że raczej 150KM VW jest 'na papierze' :-)))) > Poza tym będzie doładowana, 200- > konna wersja 2.0 TSI, o R32 nie wspominając. No tak... By wcisnąć 100KM z litra, trzeba było
Re:
Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998
Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)
/100 km (+11,5%) Audi A6 3.2 FSI: 7,8 sek. 0-96,6 km/h 12,8 l/100 km (+13,3%) Audi A6 3.0 TFSI 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km (+14%) Audi A6 4.2 FSI: 6,5 sek. 0-96,6 km/h 13.8 l/100 km (+22%) Hybrydowy czołg jest tu w zasadzie na doczepkę, tylko dlatego, że jako jedno z niewielu aut
Re: Nowa Honda Accord.
www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?esearch=1&fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=95&power_e=110&exactmodel=FSI pl.wikipedia.org/wiki/Arbitraż_(psychologia)
Re: Fiat Punto (1999-2005)
tyle kosztują? Jadą na niezawodności starych golfów i pasiaków. Samochody były nie do zdarcia. Nowe FSI i TFSI to największe dziadostwo, psuje się co chwile i naprawy kosztowne. Tylko nikt tego tak nie komentuje bo przecież to VW, ale GDI zjeżdżali jak się dało. Włoskie samochody mają duszę i to jest
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy