3.2 jts wtrysk bezpośredni

Krzysztof Kruczkowski

Tania benzyna E10 już wkrótce na stacjach. Jakie samochody można nią zatankować? [LISTA]

Tania benzyna E10 już wkrótce na stacjach. Jakie samochody można nią zatankować? [LISTA]

Już od stycznia 2023 r. na polskich stacjach benzynowych pojawi się benzyna E10, która z czasem zastąpi E5. Paliwo zawiera większą ilość biokomponentów i jest alternatywą dla zwykłej benzyny. Przy okazji ma być tańsza, ale nie każdy samochód można zatankować takim paliwem.

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Benzyna E10 staje się coraz popularniejsza w Europie, a do listy krajów, gdzie się pojawiła właśnie dołączyła Wielka Brytania. Są na niej także inne państwa, po których często jeżdżą Polacy. E10 może się okazać bardzo groźna dla niektórych silników.

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Obok popularnych, funkcjonalnych modeli, nieco na uboczu o serca fanów motoryzacji walczą nietuzinkowe propozycje pokroju Alfy Romeo Brera i Volkswagena Scirocco. Pod chwytającą za serce prezencją kryją się rozwiązania techniczne znane z innych, znacznie popularniejszych modeli, co gwarantuje utrzymanie kosztów serwisowych na rozsądnym poziomie. Czy w powiewie szaleństwa warto zdecydować się na włoską finezję lub niemieckie coupe?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

zapewnią włoskie konstrukcje 1.9 i 2.2 JTS o mocy odpowiednio 160 i 185 KM. Niestety bezpośredni wtrysk paliwa przekreśla rentowność instalacji gazowej. Co gorsza, są to wymagające serwisowo silniki. Częste drobne usterki wprawny mechanik jest w stanie wyprzedzić, dokonując profilaktycznych wymian

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

zapewnią włoskie konstrukcje 1.9 i 2.2 JTS o mocy odpowiednio 160 i 185 KM. Niestety bezpośredni wtrysk paliwa przekreśla rentowność instalacji gazowej. Co gorsza, są to wymagające serwisowo silniki. Częste drobne usterki wprawny mechanik jest w stanie wyprzedzić, dokonując profilaktycznych wymian

Alfa Romeo 159 Sportwagon

pełno wokół. Ta Alfa nie jest może mistrzem ładowności, ale pokażcie mi kombi o bardziej dynamicznej sylwetce? Auto jest dostępne z trzema nowymi silnikami JTS z systemem wysokociśnieniowego bezpośredniego wtrysku benzyny oraz układem płynnej zmiany faz rozrządu (1.9/160 KM

Alfa Romeo Brera

najmocniejszą (na razie) wersją 3.2 V6 Q4. Silnik ów wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu po stronie dolotu i wydechu jest o 10 KM mocniejszy od dotychczasowego rekordzisty z Alfy 147 i 156 GTA, a dodatkowo swoją moc przekazuje na wszystkie koła za pośrednictwem bardzo skutecznego

Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4. Bella Alfa

. Brera będzie oferowana z jednym z dwóch silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa JTS 2.2 /185?KM i 3.2 V6/260?KM oraz pięciocylindrowym dieslem JTD 2.4/200 KM. Jednostki te współpracują z 6-stopniowymi ręcznymi lub automatycznymi skrzyniami biegów. W przyszłym roku ma pojawić się

Alfa Romeo Spider V6 Q4

bezpośrednim: JTS 2.2 (185 KM) i 3.2 V6 (260 KM). Dopiero w przyszłym roku ofertę uzupełni pięciocylindrowy diesel JTD 2.4 (200 KM). Wszystkie silniki współpracują z 6-stopniowymi ręcznymi lub automatycznymi skrzyniami biegów. Wersja 260-konna, podobnie jak w przypadku Brery, otrzymała napęd 4x4. Kabriolet

Re: Czy stosuje się jeszcze bezpośredni wtrysk be

Najlepiej sprzedawany silnik w Alfie Romeo to obecnie 2,0 JTS - Twin Spark z wtryskiem bezpośrednim

Test Alfy Romeo Brera 3.2 JTS

Może ktoś czytał we wczorajszym dodatku do Gazety Wyborczej test porównawczy, w któ-rym brała udział Alfa Brera. 3.2 JTS. Samochód podoba mi się, ale poraziła mnie jej masa w porównaniu z konkurentami 1770 kg oraz średnie zużycie paliwa na poziome 17 l/100 km. W porównaniu do konkurentów są

Silniki z zapłonem iskrowym - wtrysk bezpośredni

wzrost mocy np. w 2,0 z PSA z 136 KM do 140 KM (aż o 3% !!!), - zwrost ekologiczności. Padały hasła typu: HPi (PSA), JTS (Fiat/AR/Lancia), FSi (VW) itd. itp. Z perspektywy tych trzech lat proszę o ocenę tego rozwiązania oraz o info na jaką skalę stosowane są te rozwiązania i jak się sprawują

Re: JTS na gazie

Mam alfę 156 SW 2.0JTS, też o tym myślałem, ale doszedłem do wniosku, że nie. Dletego,że: - instalacja do tego auta jest bardzo droga - powyżej 8000 PLN - silniki JTS to najbardziej zaawansowane technologicznie benzyniaki i póki co jest bardzo małe doświadczenie gazowników z tymi silnikami

Re: Silniki z zapłonem iskrowym - wtrysk bezpośre

Wtrysk bezpośredni ma sens tylko przy doładowaniu. Przecież wolnossące 1.9 SDI ma moc mniejszą od 1.9 D z komora wirową. Chociaż 2.0 JTS Alfy ma bardzo dobre parametry: 206 Nm @ 3600 obr i 165 KM. Volkswagen sporo inwestuje w tę technologię. Poza tym Opel, Mercedes, Ford, BMW. W benzynowcach

Re: Accord czy Avensis

JTS 2.0 o mocy 165 KM ( Silnik > ten jest rewelacyjny !!!! Wiem bo moj ojciec ma 156 z takim wlasnie motorem) Ciesze się,ze jest pierwszy sensowny silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim gdyz wszystko co było do tej pory to kanał. pozdr

Re: 159 - garść spostrzeżeń :)

w takim razie 2.0 JTS to przekonstruowany 2.0 TS.(chociaz bezpośredni wtrysk wymaga powaznych przeróbek) . mozna sie wiec bedzie spodziewac podobnych usterek.ciekawe jak trwałe beda wtryskiwacze, z doswiadczen innych producentów wiadomo ,ze nieosłoniete kolektorem dolotowym, narazone sa na

Re: Alfa Romeo 156 SW Distinctive 2002 r. - warto

Witam Mam dokładnie taki wózek nad jakim się zastanawiasz, czyli AR 156 2,0 JTS SW od niecałego roku i oto moje wrażenia po przejechaniu 20 000km, przebieg przy zakupie to 25 000km: - potwierdzam opinię słabego zawieszenia, szczególnie na polskich drogach zawieszenie z alfy szybko się psuje

Re: Diesle mają się ...coraz lepiej!

niz diesel z turbo: np. Alfa 2.0 JTS 165 KM, CTR 200 KM itd, nowy BMW 2.0 180 KM) 2. Diesle sa znacznie glosniejsze, do tego dzwiek jaki wydaja jest jak ze starego zuka - poza tym wytwarzaja wibracje daltego do samochodow luksusowych wcisnieto je na sile - oczywiscie zaraz posypia sie glosy