3.6 fsi awarie

Piotr Mokwiński

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Na rynku wtórnym mamy niezwykle bogaty wybór rodzinnych samochodów. Dysponując budżetem w wysokości 40 tysięcy złotych, możemy przebierać między klasycznymi kombi klasy średniej, SUV-ami i bogactwem vanów. Finalna decyzja zależy tylko od naszych preferencji i potrzeb, a także zasobności portfela. Pamiętajmy także o kosztach późniejszej eksploatacji i obsługi serwisowej.

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Za niecałe 50 tysięcy złotych można już kupić świetnie wyposażonego luksusowego SUV-a z najwyższej półki. Tylko trzeba się liczyć, że prawie na pewno zapłacimy więcej na naprawy i za części. Zakup może się okazać okazją, tylko jeśli go przemyślimy.

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?

Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wolnossący 3.6 generujący 260 KM. Występuje w połączeniu z napędem na cztery koła. Amatorzy silników diesla mają do wyboru jednostki 1.6, 1.9 i 2.0 TDI o mocy 105, 105, 140-170 KM. Uważajmy na przekładnie DSG, które po osiągnięciu 200-250 tysięcy km, mogą domagać się remontu mechatroniki i wymiany sprzęgieł

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

bardzo poważne Historia modelu 2005 - premiera Passata B6, nadwozie sedan 4d i kombi 5d (Variant), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle

Volkswagen Touareg (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touareg (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

3.2 V6 (241 KM) i 6.0 W12 (450 KM), turbodiesel 3.0 V6 TDI (224 KM) 2005 - silnik benzynowy 3.6 V6 FSI (280 KM) 2006 - silnik benzynowy 4.2 V8 (350 KM) 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni), turbodiesel 3.0 V6 TDI (240 KM), wersja sportowa R50 z silnikiem 5.0 V10 TDI (350) 2009

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Fiata... twój samochodzik sie popsuł... pech... serwis nie umie naprawić... uważasz, że tylko serwis VW ? :))) Bez urazy, na podstawie awarii jednej sztuki samochodu oceniasz wszystkie, a to mąci obraz całości. A do do serwisu... ewidentnie dupy nie majstrzy.

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

Zawsze nowy samochod daje bezpieczenstwo jesli chodzi o awarie bo ma gwarancje. Ponadto w nowym szanse na usterke nie sa tak duze. Owszem na 1000 sprzedanych aut danej marki zepsuje sie np. 1 toyota, 2 hondy, 8 citroenow czy 12 VW. Mimo ze toyota psuje sie rzadziej to uwazam ze kupujac auto

Re: silnik 1.4 FSI volkswagena-wasze opinie

awarie jak 160 KM, ale wbrew temu co pisze się w należącej do Niemców prasie motoryzacyjnej wciąż nie wszystko w silnikach 1.4 poprawiono. W jednym tylko autoryzowanym serwisie pod Warszawą w maju trzeba było wymienić 6 silników 1.4 TSI.

Re: Pytanie : Czy nowy GS 300 jeździ na 95 czy 98

2.0 FSI tez nie potrzebuje. Tylko ze przy Pb98 producent GWARANTUJE dane z katalogu dotyczace mocy i momentu. Jezeli nie przeszkadza Ci ze masz o 3-4 km i pare Nm mniej to mozesz spokojnie jezdzic na Pb95 i na pewno nie spowoduje to awarii czy jakiegos szybszego zuzycia silnia !

Re: Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

Ja miałem już kilka niemieckich aut i muszę potwierdzić że są bardzo solidne i porządne. Nie jest tak że się wcale nie psują ale to sporadyczne awarie wynikające bardziej z eksploatacji czy zaniedbań właściciela niż wad konstrukcji. np. ostatnio Passatem B6 2,0 FSI przejechałem 150 tys km w 2

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę wtłumacz mi to

Re: Subaru Legacy 2.0 czy Toyota Avensis 1.8 benz

- 500 tys. km. Z jednorazówek zaś może co dziesiąty wytrzyma bez poważnej awarii 100 tys. km, a pali 3-4 l / 100 km więcej, niż ma w papierach. -- https://www.youtube.com/watch?v=AWrk80LRONE "I znowu sobie powtarzam pytanie: Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?"

Re: Fenomen diesla.

Wybawco, z całym szacunkiem, ale Ty bardzo kręcisz się w swoich opiniach wokół VW. Spójrz szerzej. Podam prosty przykład - jeżdżę autem z silnikiem benzynowym i mam 6 (słownie: sześć) biegów do przodu ! Takie skrzynie nie są przypisane do diesli. Tak samo piszesz o turbobenzynach i awariach turbin

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

, jakichkolwiek napraw, ryzyka utraty samochodu przed czasem (kradzież, wypadek, poważna awaria). To jest oczywiście instalacja do silników R3 i R4 - instalacja do szóstek czy ósemek będzie droższa. Do tego trzeba liczyć 150 tysięcy kilometrów jako wartość graniczną trwałości (pompy fazy ciekłej). > A moze

Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst

nowego silnika 2.0 FSI, > by > zwiększyć moc o 20 KM? Słabe. 2.0 FSI zastępuje 2.0 130 KM, a jeszcze wcześniej 2.0 115 i 1.8 125 KM. 1.8T zastąpi 2.0 FTI 200 KM. > Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają > fabrycznych > norm. Tego nie wiem

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

samochód (po tygodniu stał w dziale - używane/gwarantowane ;-D) Jeszcze zapomniałem, ze gdzieś po drodze poszło dwumasowe koło zamachowe (gwarancja) Więc proszę nie opowiadajcie, że Ford się poprawił od czasów Sierry. Teraz od 3 lat mam prostego benzynowego (2,0 FSI 150 koni) Passata B6 i akurat to

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

określiłeś z uwagi na awarię immobilisera w punto i tyle... i tak się składa, że ta sławna królowa lawet (Laguna II) którą ojciec jeździ o kilku lat nigdy go nie zawiodła, a fakt ceny? no to chyba pozostaje nam się cieszyć, bo możemy kupić roczne czy dwuletnie auto w cenie wysokokonkurencyjnej w stosunku do

Re: Fiat Punto (1999-2005)

tyle kosztują? Jadą na niezawodności starych golfów i pasiaków. Samochody były nie do zdarcia. Nowe FSI i TFSI to największe dziadostwo, psuje się co chwile i naprawy kosztowne. Tylko nikt tego tak nie komentuje bo przecież to VW, ale GDI zjeżdżali jak się dało. Włoskie samochody mają duszę i to jest