3.6 fsi rozrząd

Piotr Mokwiński

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Auta klasy średniej to jedna z przyjemniejszych rzeczy w motoryzacji, które spotkały nas w ostatnich dekadach. Mimo, że powoli znikają z katalogów, to na rynku wtórnym wciąż możemy swobodnie przebierać. Do dyspozycji mamy sedany, kombi, a także lekko uterenowione wersje. Do tego dość mocne silniki i sprawdzona latami doświadczeń mechanika. Niestety, nie w każdym przypadku. W niektórych możemy doświadczyć bolesnego zderzenia z fakturą u mechanika.

Używany Volkswagen Phaeton (2002-2016) - (nie)droga limuzyna? Opinie użytkowników

Czasem można odnieść wrażenie, że kupno używanego auta klasy wyższej przez niektórych bywa wykorzystywane do szybkiego "awansu społecznego". W przypadku Volkswagena Phaetona sam fakt nabycia auta, które dziś często jest już oferowane za kilkanaście tysięcy złotych, o niczym jednak nie świadczy. Dopiero utrzymanie go w stanie gotowości do jazdy z pełną funkcjonalnością wszystkich systemów pokładowych (a zwłaszcza pneumatycznego zawieszenia) może stać się prawdziwym wyznacznikiem majętności właściciela.

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

Szukasz auta dla 4-osobowej rodziny? Nie mogłeś trafić lepiej. Reprezentanci klasy średniej od kilku dekad przekonują komfortem, niezłymi właściwościami jezdnymi, ale też potrafią napsuć krwi nieudanymi wariantami. W gronie bestsellerowych modeli znajdziemy Passata. Na drugim biegunie, w czasach, gdy Kia walczyła o europejskiego klienta, w cenniku pozostawała Optima. Czy można na tych samochodach polegać?

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie

. Paleta jednostek napędowych Audi Q7 jest bardzo bogata. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

, dołączany napęd wszystkich kół i kosztowną w naprawach automatyczną przekładnię DSG. W przypadku Superba, wybór wersji silnikowej jest problematycznym zadaniem. Spośród silników benzynowych tylko flagowe 3.6 V6 FSI 260 KM nie sprawia większych problemów (jedyna wolnossąca w gamie jednostka). Pozostałe 1.4

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

. Rodzynkiem wśród benzyniaków jest mocarny, 260-konny 3.6 V6 FSI, którego największym minusem jest duże spalanie przy… dość małym, 60-litrowym baku paliwa, co oznacza, że jeżdżąc po mieście, trzeba co mniej więcej 400 km odwiedzać stację benzynową. W zamian silnik oferuje spore doznania, takie jak

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty

dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

tapicerkę, rozbudowane nagłośnienie i szyberdach. Po latach żadna wersja nie jest tania w bieżącym serwisie, ale odpowiednio traktowana, przejeździ nawet pół miliona kilometrów. Najbezpieczniej sięgnąć po popularnego diesla 3.0 V6 TDI o mocy 204-245 KM lub podstawowy silnik benzynowy 3.6 V6 FSI o mocy 280

Używane: Opel Insignia I i Skoda Superb II - porównanie. Mnóstwo miejsca i wysoki komfort

Używane: Opel Insignia I i Skoda Superb II - porównanie. Mnóstwo miejsca i wysoki komfort

pierścieni. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. W przypadku diesli jest tylko nieco lepiej. Jedynym godnym polecenia silnikiem jest bazowy 1.6 TDI

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują pneumatycznym zawieszeniem

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

paleta silnikowa. Każda z jednostek boryka się z wadami fabrycznymi. Wśród benzynowych mamy do dyspozycji doładowane 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 122, 160 i 200 KM (mają bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu). Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko problemów mniejsze. Ciekawostkę stanowi

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM

audi q7 3.6 fsi 2007r pasek rozrządu czy łańcuch?

witam może ktoś wie czy w audi q7 3.6 fsi 2007r jest pasek rozrządu czy łańcuch? pozdrawiam

Re: A może - zmienne fazy rozrządu?

VW przypina kwiatuszek do kożuszka i uparcie forsuje niesprawdzoną i mało skuteczna technologię silników FSI np.w nowym Golfie/1.6 i 2.0 FSI/ Większość firm wycofała się już z tego pomysłu bądż to czyni,a WV proszę bardzo w ofensywie"technologicznej".Czy oni są ślepi.Przecież silnik 1.6 FSI ma

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

240 koni w Civicu? Ło żesz ty... To będzie fruwał chyba. Honda turbo nie robi w benzyniakach, ale tłumaczą się, że wolą zmienne fazy rozrządu - gdzieś na forum było porównanie S2000 do BMW 3 na korzyść H. Zresztą SDOHC małpują teraz następni.

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to

Re: Pojemność jest taka sama

. > Z tego co mi wiadomo starsze silniki 1.6 FSI jeszcze z Golfa IV mialy pasek rozrzadu i byly konstrukcyjnie zblizone do silnikow 1.4 16V . Te najnowsze 1.6 115KM maja juz rozrzad lancuchowy i sa to calkem nowe konstrukcje choc byc moze cos tam dziedzicza

Re: Renault podało ceny modelu Fluence

@Macho- Belka skrętna to w segmencie C standard. Zawieszenie z Megane nowej ma bardzo dobre własności jezdne. Silniki 1.6 16v to DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu... w VW zdaje się FSI? Prehistoria nie powiedziałbym (szczególnie patrząc na Skode). Diesele: 1.5 105KM to bardzo nowoczesny silnik

Re: Renault Scenic | wiosenna kolekcja

Do @3alfa.alfa W ciągu 18 lat miałem 14 aut różnych marek, tak więc jakieś doświadczenie z samochodami mam i powiem, że samochody na "F" wcale nie są złe i nie psują się bardziej od innych. Jak kolega "kaaarooll" dał dobry przykład z VW, tak ja dodam BMW z padającym rozrządem i systemem

Re: GDI , VTEC, VVT-i

) teoretycznie nie wyklucza VVTi (zmienne fazy rozrządu). A poważniej... Jeśli chodzi o wtrysk bezpośredni benzyny (GDI, FSI itp.) to daje to tylko nieco niższe spalanie (w rzeczywistości różnica znikoma) i ew. troszkę czystsze spaliny. Ze znanych mi układów zmiennych faz rozrządu najnowocześniejszy jest i

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

tego porównania obecnie jeden z sensowniejszych wolnossących V6 w okolicy 3,5 litra, wyposażony w mieszany wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu na obydwu kolektorach silnik Toyoty. Niedawno Edmunds zestawił wyposażonego w ten silnik Lexusa z Hyundai'em Genesis, bardzo mocną propozycją Koreańczyków z

Re: Pierwszy taki silnik roku

.8 TSI 16V 160 KM - turbo + intercooler powietrze-powietrze - 2.0 TSI - są dwie generacje, nowsza prawie identyczne z 1.8 TSI (łańcuch rozrządu), starsza z paskiem powinowata bardziej z 2.0 FSI Ciśnienia podałem jako absolutne. 1.2 TSI ma jeden wałek rozrządu i aluminiowy kadłub, reszta ma dwa wałki i

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

manuału i 8,5 s z DSG. Zobacz na zróżnicowanie pojemności w motocyklach od 50 cm3 do 2400 cm3 Triumpf Rocket i od 1 cylindra do 6.Wszystko zależy od przeznaczenia i preferencji a 600-ka może być i często jest bardziej dynamiczna i poręczna od 1200. Ostatnio w D ze względu na korek i stratę ponad godziny

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wynalazkach typu 1.6 FSI: jeśli ktoś nie leje paliwa chrzczonego to nie dzieje się nic, jedyne co może niepokoić to turbina: jeśli się o nią nie dba nie wytrzyma więcej niż w nowych dieslach, cena używki to jakieś 1000 zł więc żadne czary dodatkowo silnik jest podatny na tuning: w Seacie wersję 105 można

Re: Fenomen diesla.

Wybawco, z całym szacunkiem, ale Ty bardzo kręcisz się w swoich opiniach wokół VW. Spójrz szerzej. Podam prosty przykład - jeżdżę autem z silnikiem benzynowym i mam 6 (słownie: sześć) biegów do przodu ! Takie skrzynie nie są przypisane do diesli. Tak samo piszesz o turbobenzynach i awariach turbin

Re:

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

Golfa V. > > Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Aha... 2.0 VW ma 150KM tak naprawdę, a 2.0 Hondy (z Accorda) ma 155KM na papierze... W

Re: Nowa Honda Accord.

marketing danego koncernu. Tu masz porównanie zużycia paliwa dwóch silników o bardzo zbliżonej mocy i charakterystyce, w bardzo zbliżonych autach, jeden ze zmiennymi fazami rozrządu, drugi bez, za to z bezpośrednim wtryskiem paliwa: Średnio 7,89 litra na setkę kontra 9,13 . Który silnik jest

Re: Fiat Punto (1999-2005)

tyle kosztują? Jadą na niezawodności starych golfów i pasiaków. Samochody były nie do zdarcia. Nowe FSI i TFSI to największe dziadostwo, psuje się co chwile i naprawy kosztowne. Tylko nikt tego tak nie komentuje bo przecież to VW, ale GDI zjeżdżali jak się dało. Włoskie samochody mają duszę i to jest