3.6 fsi rozrząd
Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł
Auta klasy średniej to jedna z przyjemniejszych rzeczy w motoryzacji, które spotkały nas w ostatnich dekadach. Mimo, że powoli znikają z katalogów, to na rynku wtórnym wciąż możemy swobodnie przebierać. Do dyspozycji mamy sedany, kombi, a także lekko uterenowione wersje. Do tego dość mocne silniki i sprawdzona latami doświadczeń mechanika. Niestety, nie w każdym przypadku. W niektórych możemy doświadczyć bolesnego zderzenia z fakturą u mechanika.
Używany Volkswagen Phaeton (2002-2016) - (nie)droga limuzyna? Opinie użytkowników
Czasem można odnieść wrażenie, że kupno używanego auta klasy wyższej przez niektórych bywa wykorzystywane do szybkiego "awansu społecznego". W przypadku Volkswagena Phaetona sam fakt nabycia auta, które dziś często jest już oferowane za kilkanaście tysięcy złotych, o niczym jednak nie świadczy. Dopiero utrzymanie go w stanie gotowości do jazdy z pełną funkcjonalnością wszystkich systemów pokładowych (a zwłaszcza pneumatycznego zawieszenia) może stać się prawdziwym wyznacznikiem majętności właściciela.
VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"
Szukasz auta dla 4-osobowej rodziny? Nie mogłeś trafić lepiej. Reprezentanci klasy średniej od kilku dekad przekonują komfortem, niezłymi właściwościami jezdnymi, ale też potrafią napsuć krwi nieudanymi wariantami. W gronie bestsellerowych modeli znajdziemy Passata. Na drugim biegunie, w czasach, gdy Kia walczyła o europejskiego klienta, w cenniku pozostawała Optima. Czy można na tych samochodach polegać?

Wielka okazja, ale i pułapka kosztów. Używane SUV-y premium w dobrej cenie
. Paleta jednostek napędowych Audi Q7 jest bardzo bogata. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo

Używane auto dla rodziny za 40 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty
, dołączany napęd wszystkich kół i kosztowną w naprawach automatyczną przekładnię DSG. W przypadku Superba, wybór wersji silnikowej jest problematycznym zadaniem. Spośród silników benzynowych tylko flagowe 3.6 V6 FSI 260 KM nie sprawia większych problemów (jedyna wolnossąca w gamie jednostka). Pozostałe 1.4

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników
. Rodzynkiem wśród benzyniaków jest mocarny, 260-konny 3.6 V6 FSI, którego największym minusem jest duże spalanie przy… dość małym, 60-litrowym baku paliwa, co oznacza, że jeżdżąc po mieście, trzeba co mniej więcej 400 km odwiedzać stację benzynową. W zamian silnik oferuje spore doznania, takie jak

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty
dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

200 benzynowych koni mechanicznych za 30 tysięcy zł. Wybór jest nieoczywisty
dwustrefowa klimatyzacja, szyberdach, dołączany napęd 4x4, automatyczna skrzynia, multimedia z nawigacją, skórzana tapicerka i prosty tempomat. Na szczycie gamy umieszczono wolnossącą jednostkę 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Zapewnia aksamitną kulturę pracy i niebywałe osiągi. Sprint do setki trwa 6,5 sekundy, a

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów
benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką
silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki
tapicerkę, rozbudowane nagłośnienie i szyberdach. Po latach żadna wersja nie jest tania w bieżącym serwisie, ale odpowiednio traktowana, przejeździ nawet pół miliona kilometrów. Najbezpieczniej sięgnąć po popularnego diesla 3.0 V6 TDI o mocy 204-245 KM lub podstawowy silnik benzynowy 3.6 V6 FSI o mocy 280

Używane: Opel Insignia I i Skoda Superb II - porównanie. Mnóstwo miejsca i wysoki komfort
pierścieni. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu. Ten zmodernizowany motor wprowadzono do oferty w 2012. W przypadku diesli jest tylko nieco lepiej. Jedynym godnym polecenia silnikiem jest bazowy 1.6 TDI

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"
gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują pneumatycznym zawieszeniem

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo
paleta silnikowa. Każda z jednostek boryka się z wadami fabrycznymi. Wśród benzynowych mamy do dyspozycji doładowane 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 122, 160 i 200 KM (mają bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu). Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko problemów mniejsze. Ciekawostkę stanowi

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze
koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych
. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?
. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM
3.6 fsi rozrząd
audi q7 3.6 fsi 2007r pasek rozrządu czy łańcuch?
witam może ktoś wie czy w audi q7 3.6 fsi 2007r jest pasek rozrządu czy łańcuch? pozdrawiam
Re: A może - zmienne fazy rozrządu?
VW przypina kwiatuszek do kożuszka i uparcie forsuje niesprawdzoną i mało skuteczna technologię silników FSI np.w nowym Golfie/1.6 i 2.0 FSI/ Większość firm wycofała się już z tego pomysłu bądż to czyni,a WV proszę bardzo w ofensywie"technologicznej".Czy oni są ślepi.Przecież silnik 1.6 FSI ma
Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI
240 koni w Civicu? Ło żesz ty... To będzie fruwał chyba. Honda turbo nie robi w benzyniakach, ale tłumaczą się, że wolą zmienne fazy rozrządu - gdzieś na forum było porównanie S2000 do BMW 3 na korzyść H. Zresztą SDOHC małpują teraz następni.
AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia
-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to
AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?
-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to
Re: Pojemność jest taka sama
. > Z tego co mi wiadomo starsze silniki 1.6 FSI jeszcze z Golfa IV mialy pasek rozrzadu i byly konstrukcyjnie zblizone do silnikow 1.4 16V . Te najnowsze 1.6 115KM maja juz rozrzad lancuchowy i sa to calkem nowe konstrukcje choc byc moze cos tam dziedzicza
Re: Renault podało ceny modelu Fluence
@Macho- Belka skrętna to w segmencie C standard. Zawieszenie z Megane nowej ma bardzo dobre własności jezdne. Silniki 1.6 16v to DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu... w VW zdaje się FSI? Prehistoria nie powiedziałbym (szczególnie patrząc na Skode). Diesele: 1.5 105KM to bardzo nowoczesny silnik
Re: Renault Scenic | wiosenna kolekcja
Do @3alfa.alfa W ciągu 18 lat miałem 14 aut różnych marek, tak więc jakieś doświadczenie z samochodami mam i powiem, że samochody na "F" wcale nie są złe i nie psują się bardziej od innych. Jak kolega "kaaarooll" dał dobry przykład z VW, tak ja dodam BMW z padającym rozrządem i systemem
Re: GDI , VTEC, VVT-i
) teoretycznie nie wyklucza VVTi (zmienne fazy rozrządu). A poważniej... Jeśli chodzi o wtrysk bezpośredni benzyny (GDI, FSI itp.) to daje to tylko nieco niższe spalanie (w rzeczywistości różnica znikoma) i ew. troszkę czystsze spaliny. Ze znanych mi układów zmiennych faz rozrządu najnowocześniejszy jest i
Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)
tego porównania obecnie jeden z sensowniejszych wolnossących V6 w okolicy 3,5 litra, wyposażony w mieszany wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu na obydwu kolektorach silnik Toyoty. Niedawno Edmunds zestawił wyposażonego w ten silnik Lexusa z Hyundai'em Genesis, bardzo mocną propozycją Koreańczyków z
Re: Pierwszy taki silnik roku
.8 TSI 16V 160 KM - turbo + intercooler powietrze-powietrze - 2.0 TSI - są dwie generacje, nowsza prawie identyczne z 1.8 TSI (łańcuch rozrządu), starsza z paskiem powinowata bardziej z 2.0 FSI Ciśnienia podałem jako absolutne. 1.2 TSI ma jeden wałek rozrządu i aluminiowy kadłub, reszta ma dwa wałki i
Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...
manuału i 8,5 s z DSG. Zobacz na zróżnicowanie pojemności w motocyklach od 50 cm3 do 2400 cm3 Triumpf Rocket i od 1 cylindra do 6.Wszystko zależy od przeznaczenia i preferencji a 600-ka może być i często jest bardziej dynamiczna i poręczna od 1200. Ostatnio w D ze względu na korek i stratę ponad godziny
Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?
wynalazkach typu 1.6 FSI: jeśli ktoś nie leje paliwa chrzczonego to nie dzieje się nic, jedyne co może niepokoić to turbina: jeśli się o nią nie dba nie wytrzyma więcej niż w nowych dieslach, cena używki to jakieś 1000 zł więc żadne czary dodatkowo silnik jest podatny na tuning: w Seacie wersję 105 można
Re: Fenomen diesla.
Wybawco, z całym szacunkiem, ale Ty bardzo kręcisz się w swoich opiniach wokół VW. Spójrz szerzej. Podam prosty przykład - jeżdżę autem z silnikiem benzynowym i mam 6 (słownie: sześć) biegów do przodu ! Takie skrzynie nie są przypisane do diesli. Tak samo piszesz o turbobenzynach i awariach turbin
Re:
Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998
Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)
Golfa V. > > Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Aha... 2.0 VW ma 150KM tak naprawdę, a 2.0 Hondy (z Accorda) ma 155KM na papierze... W
Re: Nowa Honda Accord.
marketing danego koncernu. Tu masz porównanie zużycia paliwa dwóch silników o bardzo zbliżonej mocy i charakterystyce, w bardzo zbliżonych autach, jeden ze zmiennymi fazami rozrządu, drugi bez, za to z bezpośrednim wtryskiem paliwa: Średnio 7,89 litra na setkę kontra 9,13 . Który silnik jest
Re: Fiat Punto (1999-2005)
tyle kosztują? Jadą na niezawodności starych golfów i pasiaków. Samochody były nie do zdarcia. Nowe FSI i TFSI to największe dziadostwo, psuje się co chwile i naprawy kosztowne. Tylko nikt tego tak nie komentuje bo przecież to VW, ale GDI zjeżdżali jak się dało. Włoskie samochody mają duszę i to jest
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy