3.6 fsi rozrząd

FT

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Za niecałe 50 tysięcy złotych można już kupić świetnie wyposażonego luksusowego SUV-a z najwyższej półki. Tylko trzeba się liczyć, że prawie na pewno zapłacimy więcej na naprawy i za części. Zakup może się okazać okazją, tylko jeśli go przemyślimy.

Używane: Opel Insignia I i Skoda Superb II - porównanie. Mnóstwo miejsca i wysoki komfort

Klasa średnia ma się dobrze. Te auta z powodzeniem pełnią zarówno reprezentacyjne funkcje, jak i rodzinne. Przekonują dużymi bagażnikami, dobrymi właściwościami jezdnymi i bogatym wyposażeniem. Na rynku wtórnym także cieszą się sporym wzięciem. Do najpopularniejszych propozycji należą Opel Insignia I generacji i Skoda Superb II. Każdy z nich potrafi przekonać do siebie wieloma zaletami. Niestety obie konstrukcje mają też szereg poważnych wad.

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują pneumatycznym zawieszeniem

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

paleta silnikowa. Każda z jednostek boryka się z wadami fabrycznymi. Wśród benzynowych mamy do dyspozycji doładowane 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 122, 160 i 200 KM (mają bezpośredni wtrysk paliwa i wadliwy łańcuch rozrządu). Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko problemów mniejsze. Ciekawostkę stanowi

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

. Szeroka paleta jednostek napędowych niestety nie oferuje zbyt wiele dopracowanych konstrukcji. Silniki z rodziny FSI i TFSI borykają się z szeregiem wad konstrukcyjnych - 1.4 TSI 122-160 KM, 2.0 FSI 150 KM, 2.0 TSI 200-210 KM. Mechanicy polecają jedynie topowe wolnossące motory 3.2 i 3.6 V6 250-260 KM

audi q7 3.6 fsi 2007r pasek rozrządu czy łańcuch?

witam może ktoś wie czy w audi q7 3.6 fsi 2007r jest pasek rozrządu czy łańcuch? pozdrawiam

Re: A może - zmienne fazy rozrządu?

VW przypina kwiatuszek do kożuszka i uparcie forsuje niesprawdzoną i mało skuteczna technologię silników FSI np.w nowym Golfie/1.6 i 2.0 FSI/ Większość firm wycofała się już z tego pomysłu bądż to czyni,a WV proszę bardzo w ofensywie"technologicznej".Czy oni są ślepi.Przecież silnik 1.6 FSI ma

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

240 koni w Civicu? Ło żesz ty... To będzie fruwał chyba. Honda turbo nie robi w benzyniakach, ale tłumaczą się, że wolą zmienne fazy rozrządu - gdzieś na forum było porównanie S2000 do BMW 3 na korzyść H. Zresztą SDOHC małpują teraz następni.

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

-10 tys rocznie, ostatnia wizyta w serwisie marzec 2012, wymieniane wszystko na bieżąco, rozrząd jak widzę jeszcze nie, cena 24 tys, środek zadbany (jest jeszcze przed czyszczeniem/praniem dywaników i bagażnika, skóra jasna szara i niewygnieciona, z tyłu prawie jak nowa) co do rzeczy technicznych to

Re: Pojemność jest taka sama

. > Z tego co mi wiadomo starsze silniki 1.6 FSI jeszcze z Golfa IV mialy pasek rozrzadu i byly konstrukcyjnie zblizone do silnikow 1.4 16V . Te najnowsze 1.6 115KM maja juz rozrzad lancuchowy i sa to calkem nowe konstrukcje choc byc moze cos tam dziedzicza

Re: Renault podało ceny modelu Fluence

@Macho- Belka skrętna to w segmencie C standard. Zawieszenie z Megane nowej ma bardzo dobre własności jezdne. Silniki 1.6 16v to DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu... w VW zdaje się FSI? Prehistoria nie powiedziałbym (szczególnie patrząc na Skode). Diesele: 1.5 105KM to bardzo nowoczesny silnik

Re: Renault Scenic | wiosenna kolekcja

Do @3alfa.alfa W ciągu 18 lat miałem 14 aut różnych marek, tak więc jakieś doświadczenie z samochodami mam i powiem, że samochody na "F" wcale nie są złe i nie psują się bardziej od innych. Jak kolega "kaaarooll" dał dobry przykład z VW, tak ja dodam BMW z padającym rozrządem i systemem

Re: GDI , VTEC, VVT-i

) teoretycznie nie wyklucza VVTi (zmienne fazy rozrządu). A poważniej... Jeśli chodzi o wtrysk bezpośredni benzyny (GDI, FSI itp.) to daje to tylko nieco niższe spalanie (w rzeczywistości różnica znikoma) i ew. troszkę czystsze spaliny. Ze znanych mi układów zmiennych faz rozrządu najnowocześniejszy jest i

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

tego porównania obecnie jeden z sensowniejszych wolnossących V6 w okolicy 3,5 litra, wyposażony w mieszany wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu na obydwu kolektorach silnik Toyoty. Niedawno Edmunds zestawił wyposażonego w ten silnik Lexusa z Hyundai'em Genesis, bardzo mocną propozycją Koreańczyków z

Re: Pierwszy taki silnik roku

.8 TSI 16V 160 KM - turbo + intercooler powietrze-powietrze - 2.0 TSI - są dwie generacje, nowsza prawie identyczne z 1.8 TSI (łańcuch rozrządu), starsza z paskiem powinowata bardziej z 2.0 FSI Ciśnienia podałem jako absolutne. 1.2 TSI ma jeden wałek rozrządu i aluminiowy kadłub, reszta ma dwa wałki i

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

manuału i 8,5 s z DSG. Zobacz na zróżnicowanie pojemności w motocyklach od 50 cm3 do 2400 cm3 Triumpf Rocket i od 1 cylindra do 6.Wszystko zależy od przeznaczenia i preferencji a 600-ka może być i często jest bardziej dynamiczna i poręczna od 1200. Ostatnio w D ze względu na korek i stratę ponad godziny

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wynalazkach typu 1.6 FSI: jeśli ktoś nie leje paliwa chrzczonego to nie dzieje się nic, jedyne co może niepokoić to turbina: jeśli się o nią nie dba nie wytrzyma więcej niż w nowych dieslach, cena używki to jakieś 1000 zł więc żadne czary dodatkowo silnik jest podatny na tuning: w Seacie wersję 105 można

Re: Fenomen diesla.

Wybawco, z całym szacunkiem, ale Ty bardzo kręcisz się w swoich opiniach wokół VW. Spójrz szerzej. Podam prosty przykład - jeżdżę autem z silnikiem benzynowym i mam 6 (słownie: sześć) biegów do przodu ! Takie skrzynie nie są przypisane do diesli. Tak samo piszesz o turbobenzynach i awariach turbin

Re:

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

Golfa V. > > Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Aha... 2.0 VW ma 150KM tak naprawdę, a 2.0 Hondy (z Accorda) ma 155KM na papierze... W

Re: Nowa Honda Accord.

marketing danego koncernu. Tu masz porównanie zużycia paliwa dwóch silników o bardzo zbliżonej mocy i charakterystyce, w bardzo zbliżonych autach, jeden ze zmiennymi fazami rozrządu, drugi bez, za to z bezpośrednim wtryskiem paliwa: Średnio 7,89 litra na setkę kontra 9,13 . Który silnik jest

Re: Fiat Punto (1999-2005)

tyle kosztują? Jadą na niezawodności starych golfów i pasiaków. Samochody były nie do zdarcia. Nowe FSI i TFSI to największe dziadostwo, psuje się co chwile i naprawy kosztowne. Tylko nikt tego tak nie komentuje bo przecież to VW, ale GDI zjeżdżali jak się dało. Włoskie samochody mają duszę i to jest