3.6 v6 280 km motor

Piotr Mokwiński

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

Przy dzisiejszych cenach aut nowych, 50 tysięcy złotych z trudem wystarczy nawet na kupno budżetowego, miejskiego modelu. Na wysokości zadania staje oczywiście rynek wtórny. Także wymagający kierowcy znajdą pojazd spełniający swoje potrzeby w postaci chociażby dopracowanego SUV-a z sześciocylindrowym silnikiem - gwarantującym odpowiednie osiągi. Musimy być jednak przygotowani na niemałe koszty serwisowania i spore zużycie paliwa. W kontrze dostajemy wytrzymały, długowieczny motor i dobre osiągi.

Luksusowe SUV-y do 50 tys. zł. Okazja? Zastanów się. Wpadasz w pułapkę kosztów

Za 50 tysięcy złotych można dzisiaj kupić prestiżowe SUV-y klasy premium, które w momencie premiery kosztowały po kilkaset tysięcy. Tylko czy nie pakujemy się pułapkę kosztów napraw i eksploatacji?

Używany luksusowy SUV, czyli okazja i pułapka w jednym. Pięć propozycji z gwiazdką

Za niecałe 50 tysięcy złotych można już kupić świetnie wyposażonego luksusowego SUV-a z najwyższej półki. Tylko trzeba się liczyć, że prawie na pewno zapłacimy więcej na naprawy i za części. Zakup może się okazać okazją, tylko jeśli go przemyślimy.

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

wystarczy na kupno egzemplarza z początkowego okresu produkcji (2005-2015) z podstawowymi silnikami 3.0 V6 TDI 240 KM i 3.6 V6 FSI 280 KM. Z uwagi na spore przebiegi wysokoprężnych wersji, bezpieczniejszym wyborem będzie motor zasilany benzynową z możliwości konwersji na LPG. Dodge Journey / Fiat Freemont

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

Pięć luksusowych SUV-ów do 50 tys. zł. M.in. Mercedes, Audi i BMW. "Wciąż nie dla każdego"

gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują pneumatycznym zawieszeniem

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

Luksusowe SUV-y za 50 tys. zł. Czy to w ogóle ma sens? Koszty mogą okazać się zabójcze

koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2 V8 TDI o mocy 240 i 340 KM. Bogato wyposażone egzemplarze dysponują

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

. Wszystkie benzynowe silniki dysponują wtryskiem bezpośrednim, co bardzo podnosi koszt montażu instalacji gazowej. Motory 3.6 V6 i 4.2 V8 FSI o mocy 280 i 350 KM sprawnie napędzają ciężkie Q7, zużywając przy tym ogromne ilości paliwa. Bardzo poszukiwanym kompromisem są silniki wysokoprężne 3.0 V6 TDI i 4.2

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

: Panamera - 3.6 V6 310 KM i 400 Nm Panamera Diesel - 3.0 V6 Turbodiesel 300 KM i 650 Nm Panamera 4 - 3.6 V6 310 KM i 400 Nm Panamera S - 3.0 V6 Biturbo 420 KM i 520 Nm Panamera S E-Hybrid - 3.0 V6 z kompresorem (333 KM) i elektryczny motor (95 KM) Łączna moc układu 416 KM i 590 Nm Panamera 4S

Najlepsze silniki 2011 roku

Najlepsze silniki 2011 roku

) Mini Cooper S 1.6 DOHC R4 (turbo, 184 KM przy 5500 obr./min i 240 Nm przy 1600-5000 obr./min) Dodge Avenger 3.6 Pentastar DOHC V6 (287 KM przy 6400 obr./min, 353 Nm przy 4800 obr./min

Wspaniałe auta z małżeństw mieszanych

Wspaniałe auta z małżeństw mieszanych

używano silnika 2.4 V6 o mocy wyjściowej 190 KM, ale wersje rajdowe osiągały nawet 280 KM. Lancia Stratos odniosła wiele sukcesów w rajdach w latach 70. i na początku 80., ale do dziś posiada opinię auta piekielnie trudnego w prowadzeniu. Odpowiada za to głównie bardzo krótki rozstaw osi.  

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

, to warto pomyśleć o topowym motorze 3.6 V6 FSI, który cechuje się bardziej aksamitną kulturą pracy i znacznie większym zapasem mocy - 260 KM - a także napędem 4x4. Dla oszczędnych przygotowano z kolei dwa turbodiesle 2.0 TDI o mocy 140 lub 170 KM. Skoro już jesteśmy przy zużyciu paliwa, to należy

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

i limuzyny. Zapraszamy do podawania w komentarzach innych modeli, które chcielibyście zobaczyć w polskich salonach. Acura TL TL to model większy od Accorda, konkurujący w segmencie premium z BMW 3 i Mercedesem klasy C. 280 koni generowane przez 3,5-litrowy silnik V6 trafia

Nowy Passat bedzie mial silnik V6 280KM

Do tego 6 stopniowa skrzynie automatyczna oraz "adaptive cruise control". Zapowiada sie ciekawie. Motor Trend testowal nowa Jette/Bore i pomimo 5 cylindrowego silnika przyspieszenie 0-60 mil/h tylko 9,1s. Ponadto stwierdzili, ze jest glosna w srodku.

Rasowanie ścigaczy to strata pieniędzy!

wydaje mi się żeby ktokolwiek z ich posiadaczy umiał wykorzystać w pełni ich osiągi w stanie seryjnym. Więc po co ładować forsę, zwiększać poziom wibracji, głośność i zużycie paliwa? Czy przyspieszy do 100km/h w 3,6 czy 3,3 sekundy nie robi na drodze różnicy, czy pójdzie 260 czy 280km/h pewnie

Re: Pościg gdzieś w Polsce

plawski napisał: > A swoją drogą jaką oni muszą miec furę > żeby w ten sposób gonić motor. > > Opel Vectra C - 2,8 V6 TURBO - 280KM. Vectra 3.2 211 KM materiał o tych policjantach, m.in z fragmentami w/w filmu

Re: Audi zrywa "Porozumienie 250 km/h"

mysle, ze to 280 rowniez jest sztucznie ograniczone. jakos latem w zeszlym roku motor trend testowal na torze kilka fajnych zabawek (murcielago, mosler photon, viper itp). wsrod nich byl tez mb cl 55 amg. fabryczne maja ogranicznik do 155mph (ca 250 km/h). pismaki poprosili jednak mb of

Re: co sadzicie o VR 6 ?

tyle kłopotów i wydatków ile to auto waży. VR6 to nie motor , to sposób bycia.....Zawsze można kupić 1.5 l. + 3xturbo super-hiper, z elektroakustycznym generatorem generującym ryk V8-ki. 280 Km 1500Nm . Ku uciesze chlopców " mechaników" z serwisu. Tylko kto dalej dojedzie ?... Jak dbasz, tak masz

Re: Zakup: Mercedes S-klasa (W126) '80-'93

samochód fajny ale silnik 2.8 to tylko początek produkcji.Później zamiast 280 pojawiły się 2.6 i 3.0 znane z balerona.Silnik 2.8 to kiepskie osiągi i duże spalanie.Jego przebieg do naprawy głównej to 300-350kkm.Godny polecenia jest raczej 500SEL i 560 SEL,ostatecznie 300SDL-6-cylindrowy

Re: Pościg gdzieś w Polsce

się w Twoje drzwi. Wtedy też stwierdzisz (chociaż pewnie nie będziesz już mógł), że nie trzeba ganiać za takimi? A swoją drogą jaką oni muszą miec furę żeby w ten sposób gonić motor. Opel Vectra C - 2,8 V6 TURBO - 280KM. --

Re: Zapowiedzi Lexusa

V6 3.0 245 KM i V8 4.3, 280-300 KM. Albo ta informacja Auto Week to bujda, albo Toyota wystraszyła się, że GS z zapowiedzianymi oficjalnie jednostkami będą najsłabszymi modelami w swoich klasach pojemnościowych, ustępując w wersji 300 A6 3.2, E350, 530i z 258 KM czy Infiniti z 3.5 a w 430

Re: PEUGEOT 306 - Wymiana rozrzadu

Rozrząd możesz wymienić wszędzie, tzn. każdy warsztat mechaniczny ci to zrobi. W zasadzie wymieniasz pasek i napinacz (koszt razem ok. 140 zł) plus robocizna ok. 100-130 zł. Razem = ok. 250-280 zł. (Chyba, że masz przejechane ponad 200 000 km, wtedy wymieniasz jeszcze kółka, czyli + 80 zł

Re: A miałem Cię za inteligentnego człowieka

> Na połowie lat '90, gdy Imprezę sprzedawano tylko z silnikami 1.6 i 1.8, a o > turbodoładowanych 300 konnych motorach nikomu się w tym modelu nie śniło, Noo..nie bałdzo :) Impreza z silnikiem EJ20T dostępna była od połowy 1993 roku, czyli praktycznie parę miesięcy po prezentacji

Re: W coś tam, czyli jak nazywa się Mercedes?

272KM, ten ma 320KM :)) I jeszcze jedna uwaga na koniec, zgodnie z najnowszą nomenklatura nazwa handlowa pozycjonuje moc pojazdu, a nie oznaczenie pojemności. dlatego tak wiele nazw handlowych np. do najpopularniejszego 3.0 V6 CDI: 280 CDI, 300 bluetec, 320 CDI, 350 CDI to ten sam motor, o róznych

Masz rację, zwracam honor

maserati sa juz zezlomowane - inie uswiadczycs ich na ulicy. 2 > litrowy motor mial cos kolo 180 koni i biturbo pochodzil z 81 roku o ile > dobrze pamietam. Potem juz byly 2,5 litra. Nie masz racji. Jeszcze w 1997 oferowano Quattroporte 2.0 V6 BT 280 KM. I wszystko się zgadza. Potem to już

Re: Statystyczna analiza polskich miast (cz. 2)

km2 3. Warszawa.....5 199 km2 | 6 104 km2 | 3. | + 905 km2 4. Wrocław......4 582 km2 | 6 717 km2 | 1. | + 2135 km2 5. Poznań.......3 719 km2 | 5 166 km2 | 6. | + 1447 km2 6. Gdańsk.......3 457 km2 | 4 699 km2 | 8. | + 1242 km2 7. BYDGOSZCZ....3 403 km2 | 2 904 km2 | 11. | - 499 km2

Re: Nowoczesne silniki wysokoprężne - nowy Opel Vectra

obrotowej silnika - jego maksymalna wartosc 280 Nm dostepna jest juz od 150 obr./min i utrzymuje sie do 2750 obr./min. To przeklada sie na osiagi: predkosc maksymalna 206 km/h i przyspieszenie do "setki" w 10,6 s. Jesli dolozyc do tego zuzycie paliwa na poziomie 6,5 l/100 km, to ta wersja wydaje sie

Re: laguna 2.2 dci

bez żadnych dopłat (2.0 T nie był jeszcze oferowany). Przyjmując, że 2.2 dCi spala średnio 7 l/100 km a 2.0 T 10 l/100 km oraz aktualna cenę ON i benzyny 95 odpowiednio: 2,80 zł i 3,40 zł - róznica 5.800 zł zwróci sie ZNACZNIE SZYBCIEJ niz po przejechaniu 60-70 kkm a dokładnie zaraz po

Re: Golf 1,2,3 benzyna

, Diesel, SD, Turbo-Diesel, schadstoffarm, 6 l/100 km, Radio, inkl. Dachträger und Dachbox, VB € 500,-. (Telefonnr. lesen) I, Bj. 83, 50 PS, 37 kW, ohne Kat, 117 Tkm, orig. Zustand, fahrtüchtig, leichte Lackschäden, 400,- €. (Telefonnr. lesen) II 1.6 , Bj. 3/91, 51 kW, 177 Tkm

Piekny superbike(motocykl) BMWK1200S

pelnym tankiem Pojemnosc tanku 19litorw. Zuzycie paliwa 4,7 litra/100kmprzy predkosci 90km/h. Osiagi 0-100km w 2.8sek,max predkosc wedlug BMW powyzej 200km/h w rzeczywistosci kolo 280km/h. Ekonomia ¤¤¤¤ Drozesze niz japonscy konkurenci-lecz löepsza wartosc jako uzywany. Przyemnosc jazdy

Wrażenia z jazdy.

jednostka o mocy 136 KM montowana w modelu E 200 jest oszczędna, ale nieco za słaba dla dużej limuzyny. Dużo lepszy okazuje się - również czterocylindrowy - silnik o pojemności 2,3 litra, zresztą dość często spotykany na rynku samochodów z drugiej ręki. Ten 150-konny motor łączy zadowalającą

Re: bandit czy gsxr ??

może nie po zabawie, ale trochę więcej ccm by się przydało.... ogólnie jestem zadowolony z mojego pojazdu. jest w miare duży, co ma dla mnie zasadnicze znaczenie przy moich 191 cm wzrostu moje podróże na motorze mało kiedy są krótsze niż 70 km, pozycja za kierownicą i ogólny komfort

Re: Westchnienia żaganiaka.

, choć nieco ulepszony. Jego dniepr 650 ma przód z kawasaki, elektroniczny zapłon, szersze opony, sportowy tłumik i duże sakwy, w których może się zmieścić nawet namiot i sprzęt turystyczny. – To niezawodny motocykl. Waży 280 kg i osiąga prędkość 125 km/h. To wystarczy, żeby pojeździć po

Re: Numer 10/2003

hamulcowe, pierwsze po 15tysiącach zaczęły bić, przetoczono je . Po 500 km. znowu . Wymiana na gwarancji ale na mój koszt. Ekspert stwierdził ,że nie były przegrzane. Nowe tarcze po przejechaniu 300 km zaczęły bić. Na gwarancji obiecano mi wymianę na brembo lub inne nie fabryczne ale jeszcze nikt