307 2.0 hdi common rail

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Używany Peugeot 307 (2001-2008) - nie tylko dla strażaków

Peugeot 307 zadebiutował z przytupem, zdobywając nawet tytuł European Car of the Year 2002, ale niedługo później jego reputacja stanęła dość dosłownie w ogniu z powodu powtarzających się, samoczynnie wybuchających pożarów. Po wyeliminowaniu ich przyczyn francuski kompakt aspirujący do klasy minivanów starał się (całkiem skutecznie) odzyskać dobre imię. Sprawdzamy, jakie obecnie krążą o nim o opinie i jakie są jego typowe usterki.

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

Wbrew powszechnie znanym stereotypom, w ofercie francuskich marek znajdziemy szereg dopracowanych silników benzynowych i wysokoprężnych. Wiele z nich z łatwością deklasuje niemieckich czy japońskich rywali pod względem trwałości i wytrzymałości. Sprawdźmy, które jednostki są szczególnie polecane w ofercie Peugeota, Citroena i Renault.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

doświadczeń zdobytych przy budowie sprawdzonego 1.9 JTD, postawiono na aluminiowy blok, ośmio lub szesnastozaworową głowicę z dwoma wałkami rozrządu i napęd rozrządu realizowany z pomocą łańcucha. Jednostka otrzymała bezpośredni wtrysk paliwa common-rail, w mocniejszych odmianach turbosprężarkę o zmiennej

Raport specjalny: Superdiesle

producent chce mieć w swojej ofercie małego turbodiesla, który może napędzać nie tylko auta miejskie, ale również spore kompakty. Obecnie liczą się tylko dwa rodzaje zasilania - common rail i pompowtryskiwacze stosowane przez koncern Volkswagena. Niestety, koszty produkcji tych

PEUGEOT 307 1.6 (2.0 XSi)

PEUGEOT 307 1.6 (2.0 XSi) Astro, Focusie i Golfie, strzeżcie się! Najpierw w najpopularniejszej na świecie klasie samochodów pojawił się bardzo udany Civic. Teraz kolejny groźny konkurent - Peugeot 307. Dlaczego groźny? Bo

Konfrontacje: Peugeot 206 SW 2.0 HDi SX/Škoda Fabia Combi 1.9 TDI Comfort

zaokrąglone z tyłu nadwozie kombi zachowuje dobre proporcje. Serce podpowiada mi wybór Peugeota. Wersja 206 SW nawet z najsłabszym silnikiem wygląda bowiem jak miniaturowe sportkombi. Na podobnym poziomie Peugeot 206 SW 2.0 HDi

Re: P307 2.0 HDI 110KM ???

jesli masz okaze to kupuj !! Nowe diesle (common rail) sa dynamiczne, cszoczedne, i daja wielka radoche z jazdy, do tego z peBnym wyposazeniem, jakbym mial kase to bym sie nie zastanawial, a peugeocik 307 swietna fura

Re: P307 2.0 HDI 110KM ???

Ja swojego dieselka (common rail jak w HDI) odpalalem juz przy -25C... ZERO problemow!!!!! Pali za pierwszym razem, jak benzyna. Musisz tylko pilnowac aby tankowac zimowy ON. Zawsze pytaj na stacji do jakiej temperatury maja ON. Na dobrych stacjach granica temperatury jest zawsze obnizona w

2,0 HDi koncernu PSA w Peugeot 307

maską Peugeota 307 (...) znajduje się dobrze znany motor HDi w mocniejszej 110-konnej wersji, wyposażony w turbosprężarkę, bezpośredni wtrysk common rail, a także w filtr, który dodatkowo oczyszcza spaliny z sadzy. Jeśli wierzyć danym fabrycznym, silnik Peugeota nie jest mistrzem sprintu. Jego

Nowoczesne silniki wysokoprężne - HDi koncernu PSA

., 205 Nm/1900 obr., turbodiesel, bezposredni wtrysk paliwa Common Rail Silnik 2,0 HDi (Peugeot 406, Citroen Xantia, Citroen C5) - 110 KM/4000 obr., 250 Nm/1750 obr., turbodiesel, bezposredni wtrysk paliwa Common Rail Silnik 2,2 HDi (Peugeot 607, Citroen C5) - 136 KM/4000 obr., 314 Nm/1750

Zapalniczka a common-rail

efekt piezoelektryczny zaprzegnieto do sterowania otwarciem dyszy w urzadzeniach wtryskowych common-rail. Pierwszym reprezentantem nowej technologii na rynku jest Peugeot 307 HDi z silnikiem o mocy 90 KM. piezoelektryczny element – sterujacy otwarciem dyszy – zostal tu wykonany z

Nowy 2,0 HDi (136 KM) koncernu PSA w Peugeot 307

Jest to najmocniejsza (100 kW/ok.136 KM) i najbardziej elastyczna jednostka napędowa w gamie silników Diesel HDi. Ma system wtrysku bezpośredniego wysokiego ciśnienia typu common rail, 16 zaworów i filtr cząsteczek FAP. Silniki te współpracują ze skrzynią biegów z sześcioma przełożeniami

HDi koncernu PSA w Peugeot'ie 307 SW

Co tam oni napisali: "Jednostki silnikowe Trzy silniki benzynowe i trzy silniki diesel, wyposażone w technologię HDi. Model 307 oferuje trzy silniki benzynowe (1,4 l, 1,6 l 16 zaworów i 2,0 l 16 zaworów) oraz trzy diesla HDi (1,4 l, 2,0 l 90 KM i 2,0 l 110 KM). Silniki te są wyposażone

Re: Peugeot 407 a tuning.

1) Nie slyszalem nigdy o takich usterkach w 407. Co do 307 po czesci sie zgadzam. 2) Nie , to nie ten sam typ silnika. To dwie różne jednostki. TDI - pompowtryskiwacze , HDI - Common Rail. 3) Tak , to prawda. 4) Reczywiscie podobno HDI są bardziej czule na tuning. Co do rozlatywania

Re: HDi koncernu PSA w Peugeot'ie 307 SW

Pewne nowości w 307-ce: "Do już sprzedawanych wersji nadwozia trafią nowości, a są to: turbodiesel HDi o mocy 110 KM (81 kW) z filtrem cząstek stałych, automatyczna 4-biegowa przekładnia i system stabilizacji toru jazdy ESP. Nowy motor bazuje na znanym z innych modeli Peugeota silniku HDi

Re: Peugeot 307 to najbardziej zajebista fura na świecie! kto zaprzecz

umywaja sie do pompowtryskiwaczy - 1600 bar (common-rail) contra 2000 bar (TDI PD). Jedyna wada TDI PD jest wyraznie glosniejsza praca (brak przedwtrysku). I ostatni argument - czy Francuzi robia diesle wieksze niz 2,2l.? Chyba nie! A Niemcy owszem i to najlepsze na swiecie. I przypomnial mi

Re: Peugeot 307 1,6HDI Bardzo proszę o opinie, uw

jest całkowicie aluminiowy , ma bardzo nowoczsny układ wtrysku common rail ,16 zaworowa głowice z 2 wałkami rozrzadu . naped rozrzadu przekazywany jest za pomoca krótkiegio i trwałego paska (wymiana nawet co 120 tys km ,w okreslonych warunkach) i teoretycznie niewymiennego łancucha rozrzadu

Nowe silniki HDi - koncernu PSA

der 2,0-Liter-HDi verfügen über ein FAP-System der zweiten Generation, das mit Hilfe des leistungsfähigeren Additivs Eolys II für ein Wartungsintervall von nur noch 120.000 Kilometern sorgt." Więcej

Jak dla mnie to jednak HDi

, ale ta cena... Produkt koncernu PSA dostepny jest w dwoch pojemnosciach 2,0 (90 KM lub 110 KM) oraz 2,2 (136 KM). Silniki 90 KM przewidziane sa do aut kompaktowych typu Peugeot 307, czy Citroen Xsara, chociaz chyba wystepuje takze w Peugeocie 206 (nie jestem pewien). Silnik 2,2 HDi

Re: zakup samochodu

> Jaki to jest silnik 2.0 hdi i jakie są jego zalety, że tak go polecasz? 2.0HDi to silnik diesla z wtryskiem common rail koncernu PSA (Peugeot, Citroen). Oczywiście mówimy tu o pierwszej generacji tych silników, bo tylko takie samochody łapią się na podane przez ciebie kryterium cenowe. Ta

Nie Do Jarka ! A raczej do Boo

kombi, - Citroen Xsara Break 2,0 HDi SX kombi - PLN 62 050,- 90 KM silniczek z common rail, turboladowany mmmmmhhhh!, - Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 110 SX kombi - PLN 69 000,- 105 KM silniczek z common rail, turboladowany mmmmmhhh, - Mercedes A-Klasse 160 CDI - PLN 63 400,- 60 KM niby male , ale

Re: Szanowny XXL...

> Gość portalu: XXL napisał(a): > > > NIe, wyraźnie zaznaczyłem pisząc "słabe sielniki", że nie chodzi mi bynajm > nie j > > o > > moc, chociaż uważam że jest ona zaledwie przeciętnaw peugotach > > P 307 2,0 HDi - 90 KM > Audi A3 1,9 TDI - 90 KM

Szanowny XXL...

Gość portalu: XXL napisał(a): > NIe, wyraźnie zaznaczyłem pisząc "słabe sielniki", że nie chodzi mi bynajmnie j > o > moc, chociaż uważam że jest ona zaledwie przeciętnaw peugotach P 307 2,0 HDi - 90 KM Audi A3 1,9 TDI - 90 KM Audi A4 1,9 TDI - 100 KM Ford Focus 1,8 TDi - 80