308 1.6 thp 156 opinie

Piotr Mokwiński

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Szukając auta na rynku wtórnym warto bardzo dokładnie wertować nie tylko ogólne opinie o danym modelu, ale również o konkretnej wersji. Pamiętajmy, że nawet w najbardziej dopracowanym technicznie aucie mogły wystąpić niezbyt udane odmiany silnikowe lub inne mechaniczne rozwiązania, które okazały się porażką. Kupno takiego samochodu to niemal gwarancja problemów, kosztownych napraw i trudności z odsprzedażą.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Model 207, zgrabne auto miejskie, to większy i wygodniejszy następca popularnej kiedyś "dwieścieszóstki"

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

zakresie. Okres występowania problemów: 2006 - 2011. Modele w których montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ Silnik wysokoprężny 1.9 dCi (F9Q) koncernu Renault nie ma dobrej sławy. W zasadzie trapią go te same problemy

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ fot. Peugeot   Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Rodzaj: Półsyntetyczny Lepkość: 10W60 Pojemność: 5 L 2 opinie Parametry techniczne