4.2 fsi lpg

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

SUV-y z pancernymi V6 za 50 tys. zł. Na tych modelach się nie zawiedziesz

Przy dzisiejszych cenach aut nowych, 50 tysięcy złotych z trudem wystarczy nawet na kupno budżetowego, miejskiego modelu. Na wysokości zadania staje oczywiście rynek wtórny. Także wymagający kierowcy znajdą pojazd spełniający swoje potrzeby w postaci chociażby dopracowanego SUV-a z sześciocylindrowym silnikiem - gwarantującym odpowiednie osiągi. Musimy być jednak przygotowani na niemałe koszty serwisowania i spore zużycie paliwa. W kontrze dostajemy wytrzymały, długowieczny motor i dobre osiągi.

Limuzyny segmentu F do 30 tys. zł. Zapewnią wysoki komfort lub utratę portfela w serwisie

Budżet 30 tysięcy otwiera nam na rynku wtórnym wiele ciekawych propozycji. Za tą kwotę możemy nabyć flagowe limuzyny marek premium z wczesnych lat dwutysięcznych, które w momencie swoich debiutów warte były kilkaset tysięcy złotych. Zapewnią one wysoki komfort, ale mogą nam również podnieść cieśnienie w serwisie ze względu na drogą eksploatację.

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

1.6 102 KM, 2.0 130 KM i 4.2 V8 344-420 KM. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Bezpośredni wtrysk nie boi się LPG

Bezpośredni wtrysk nie boi się LPG

długodystansowymi testami wykonanymi przez producenta. Sterownik STAG 400 DPI jest dedykowany najczęściej spotykanym silnikom z bezpośrednim wtryskiem na rynku. Mowa m.in. o: silnikach z grupy Volkswagena FSI 2.0, 3.2, 4.2 l oraz TSI 1.4, 1.8 i 2.0 l, silnikach Mazdy 2.0 DISI oraz 2.3 DISI Turbo, silnikach Toyoty

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

1.4 90 KM, po co, swe funkcje spełnia. Miłość do dużych i silnych motorów zdradza chłopięce zamiłowanie do pokazania się :))) A potem czas refleksji i LPG :)))) Oczywiście może pomyslisz o dieslu, choćby tym 105 KM. Jakkolwiek cena oleju jest mało zachęcająca...

Re: silnik 1.6 lub 1.6 FSI

Miałem w o2 1,6 mpi bardzo fajny cichy i w miarę ekonomiczny motorek powiem tak jak myślisz o LPG to bież MPI a jak dużo nie jeżdzisz i to FSI /115 km to zawsze wiecej niż 102km/

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

A jak 2.0 Tsi pali? - srednio... Da sie do tego LPG zalozyc czy to to samo co FSI - wtrysk bezyny bezposredni? -- Pozdrawiam, galtom "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary - that's what gets you." - Jeremy Clarkson

Warto o opcji LPG pamietac...

problemu chyba nie maja, bo większość producentow ma instalacje dla silnikow fsi/tfsi VW. Zatem majac np. Octavie (jest miejsce na dodatkowy zbiornik) kwestie ekonomicznej jazdy bylyby nie do pobicia. A przypuszczam, ze roczna czy 2 letnia Octavie da się znaleźć i z sensowym przebiegiem i gwarancja

Re: Alfa Romeo 159 dla policji

muszą tak samo policjanci kierujący nowymi Alfami 159, jak i Ci, którzy jeżdzą popularnymi od lat Vectrami 3.2 Turbo czy też Passatami 2.0 TSI. Bez żadnej różnicy. Jedynie nowe Superby 3.6 FSI 4x4 będą tutaj wyjątkiem, a wszystkie pozostałe auta są na turbinach.

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

galtomone napisał: > A jak 2.0 Tsi pali? - srednio... > Da sie do tego LPG zalozyc czy to to samo co FSI - wtrysk bezyny bezposredni? Nie wiem jak z LPG, bo za mało jeżdżę, żeby mnie to interesowało. Mnie 1.8 tsi pali niecałe 7.9 od początku posiadania (dane z dystrybutora). Gdy

Re: Dobrze zrozumialem???

> 20l lpg w miescie??? To dużo? A6 3.2 FSI zużywał ok. 14 litrów benzyny, 3.0 TDI, którym też sporo jeździłem - ok. 12 litrów ON. Gdyby teoretycznie 3.2 FSI dało się zagazować, też musiałbym liczyć 18-19 litrów gazu po mieście, a samochód jednak od frontu sporo mniejszy. > U mnie

Re: Co po RX300 z serii wątków hipotetycznych...

Tuareg mi sie nie specjalnie podoba... ale tez nie odrzuca. umowmy sie, ze obecny RX to tez ladne auto nie jest. Wazniejsza bedzie cena I stan egzemplarza. Tak czy siak akurat o VW zapomnialem... A jest tam (w gamie) jakis sensowny silnik pod LPG czy wszystko juz FSi? A jesli jest to moze Q5

Re: Ceny gazu i benzyny

Witam. > ostatnio widziałem gościa w Grajewie (tankował tam swego nowiutkiego VW > Toureg właśnie LPG zwrócę uwagę że to terenówka wysokiej klasy której koszt > to ponad 200 k ) i silniki też nie małe tam siedzą - tamten miał benzynówke > V8 FSI 350 KM.... i co szczena

Re: Nowy chip w passacie

Podaje przykład: Na zbiorniku robi się średnio 1000 - 1300 km. To daje ok 40 zł różnicy. Ja tankuję zbiornik co 3-4 dni. Miesięcznie daje to ok 300zł, rocznie średnio 3000zł. Rozumiem, że to kwota niewarta uwagi? Gdyby szanowny wątkodawca nie liczył się z kasą - to kupiłby 2.0 FSI lub jeszcze

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

... > Samochód typu kompakt, który w trasie pali ok. 7 litrów benzy > ny, co przekłada się na 9.5 litra LPG. Czas użytkowania - trzy lata, przebieg p > o 20 tysięcy. Koszt benzyny 4.5 * 7 * 600 = 18900. Koszt LPG 2.1 * 9.5 * 600 = > 11970. Ok... a jak pojedzisz 7 lat to ile bedziesz musial

Re: Dobrze zrozumialem???

liczbynieklamia napisał: > > 20l lpg w miescie??? > To dużo? A6 3.2 FSI zużywał ok. 14 litrów benzyny, 3.0 TDI, którym też sporo je > ździłem - ok. 12 litrów ON. Gdyby teoretycznie 3.2 FSI dało się zagazować, też > musiałbym liczyć 18-19 litrów gazu po mieście, a

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

> Stad prosze o wyliczenia. Typowy przypadek. Samochód typu kompakt, który w trasie pali ok. 7 litrów benzyny, co przekłada się na 9.5 litra LPG. Czas użytkowania - trzy lata, przebieg po 20 tysięcy. Koszt benzyny 4.5 * 7 * 600 = 18900. Koszt LPG 2.1 * 9.5 * 600 = 11970. Koszt instalacji (na

Re: Cena Mercedesa C 320 CDI w Estonii i Łotwie.

6 FSI DSG - wersja Highline - Polska 155 000 zł - Estonia 119 000 zł Tu już jest duża różnica . Skoda Octavia 1.4 MPI wersja Clasic : - Polska 58 000 zł - Estonia 48 000 zł Skoda Octavia RS 2.0T - Polska 108 000 zł - Estonia 81 000 zł Czyli im lepszy model tym taniej . Widać w

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

paliwa, Golf IV 1,6 MPI/FSI miał 102-105 KM zapewniał lesze osiągi i niższe zużycie paliwa, Golf VI/VII 1,2 TSI 105-110 KM lepsze osiągi i nizsze zużycie paliwa i obecny Golf VII FL 1,0 TSI 110 KM jeszcze lepsze osiągi niższe zużycie paliwa. Podobnie było z 2,0 112 KM zastąpił 1,8 120 KM a jego 1,4 125

Re: Ceny gazu i benzyny

instalacją zawsze się ciężej sprzedaje - samochody z instalacją napewno mają bardziej zużyty silnik - chodzi o paramtery pracy silnika na gazie - plusem jest jednak fakt że przy działajacym zasilaniu LPG benzyna zawsze ma sie 2 źródła zasilania auta i jak zabraknie jednego jedziemy na drugim... jak

Re: Gaz w dieslu? Czemu nie!

@noducks sorry stary, ale widze ze jak wiekszoc ludzi na tym forum, zakochanych w LPG. od kilku tygodni rozgryzam temat LPG, bo zastanawiam sie nad zakupem A4 z silnikiem 2.0 TFSI 211 KM i przez chwile myslalem, zeby gaz zalozyc.... jak przyszlo co do czego, to okazalo sie, ze w nowych

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

przepisow. > To musiałbyś mieć z 230 KM żeby jeździł tak samo - przy dużo wyższym spalaniu. Why??? Sadizlem ze to turbo robi roznice (faktycznie odczuwalna) a nie wtrysk... A bez FSi moglby za rozsadne pieniadze zalozyc LPG.... > Tak do wiadomości - DSG6 (czyli DQ250) jest trwalszą