4.2 tfsi vs 4.2 tdi

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Wielu producentów coraz chętniej wprowadza do swoich cenników nietuzinkowe modele korzystające z rozwiązań znanych ze znacznie popularniejszych konstrukcji. Wśród nich sporym zainteresowaniem w świecie używanych maszyn cieszy się pierwsza generacja Audi A5 i BMW serii 4. Każdy z tych samochodów oferuje ogromny wybór jednostek napędowych. Niestety, tylko garstka zasługuje na większą uwagę kupującego

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Audi A4 to od wielu lat bezsprzeczny król polskiego rynku wtórnego. Przyglądamy się bardzo popularnej w ogłoszeniach generacji B7. Sprawdzimy jednak nie tylko, na co zwrócić uwagę w A4. Mamy dla was także kontrpropozycję - Mercedesa Klasy C z tych samych lat.

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

stan. W razie potrzeby, uzupełnić niedobór. To zdecydowanie tańsze rozwiązanie. Dobre opinie wśród specjalistów zbiera za to topowa jednostka V8 4.2 o mocy 344 i 420 KM. Paletę wysokoprężną uzupełniają silniki 2.0 TDI, 2.7 V6 TDI i 3.0 V6 TDI generujące odpowiednio 140-170, 180, 204-233 KM. Wyposażone

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

rozrządu oscyluje wokół 3-6 tysięcy złotych. Dużo większą popularnością cieszą się silniki wysokoprężne. Topowy wariant 4.2 V8 TDI o mocy 326-340 KM i 760-800 Nm gwarantuje niedźwiedzią siłę w każdym zakresie prędkości obrotowej. Nie jest szczególnie oszczędny. Co więcej, jego codzienna eksploatacja wymaga

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Najpierw przejedź się autami z silnikami 1,8 TFSI, 2,0 TFSI, 2,0 TDI 170 KM, a potem się wypowiedz. Bo widzę, że nie jeździłeś. Osobiście wybrałbym 2,0 TFSI, ale ten 2,0 TDI 170 KM zapewnia zbliżoną dynamikę i ogólnie pojętą "przyjemność" z jazdy. 1,8 TFSI jest fajny,ale zauważalnie odstaje.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przykład .

200 KM/280 Nm 10.2 l/100 km 241 km/h max i teraz 80-120 km/h VI biegu 12.6 s 60-100 IV biegu 6.7 s Inne przykłady to 535d vs E350 , 335i vs 335d , 2.0 TDI vs 2.0 FSI , 2.0 TDI 170 KM vs 1.4 TFSI 170 KM , 320si vs 320d itd. To dotyczy nowych ,ale używanego diesla bym nie kupił . Ludzie z UE

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Fabia RS TDi. 60-100 km/h (s) 4.8 80-120 km/h (s) 6.2 Audi A3 2.0 FSI 60-100 km/h (s) 3.9 80-120 km/h (s) 5

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

kwantyfikowalne. 2.0 TFSI robi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dla 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dwa ostatnie należy ze sobą porównywać jako ekwiwalentne w kwestii osiagów. I jeśli rzucimy okiem na ceny, to mamy: 1,8TSI (160KM) M6

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

KM ma znacznie węższy zakres obrotów, ale ogólnie ( zwłaszcza z rolowanego ) zapewnia podobną dynamikę jazdy. Przejedź sę to zrozumiesz, bo widzę że nie jechałeś. I dla jasności: wolałbym 2,0 TFSI niż TDI.

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: > Od aspektów subiektywnych preferuję jednak wartości kwantyfikowalne. 2.0 TFSI r > obi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dl > a 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dw > a

Re: Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przyk

traktorzysta napisał: > Inne przykłady to 535d vs E350 , 335i vs 335d , 2.0 TDI vs 2.0 FSI , 2.0 TDI > 170 KM vs 1.4 TFSI 170 KM , 320si vs 320d itd. To dotyczy nowych ,ale > używanego diesla bym nie kupił . Ludzie z UE cieszą się z diesli i gazu, > bo muszą przecież płacą za

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

mobile5 napisał: > Fabia RS TDi. > 60-100 km/h (s) 4.8 > 80-120 km/h (s) 6.2 > Audi A3 2.0 FSI > 60-100 km/h (s) 3.9 > 80-120 km/h (s) 5 Na piątym piegu albo lepiej na szóstym Audi przegra.

Jakie porównania chcielibyście zobaczyc ?

Jak miałyby wyglądac ? Wg. mnie pomiary przyspieszeń do 200 km/h ,pomiary 80-120 na VI biegu plus II/III i IV,V biegu . Pomiary hałasu . Pomiary na torze w Poznaniu lub innym . Moje typy porównań : - Octavia RS vs Octavia 170 KM TDI - Golf V 2.0 tdi DSG vs Golf 2.0 TFsi DSG - BMW 335i vs BMW

Re: Toyota Ave 2.2 vs VW Passat 2.0

> w "zakupie kontrowanym" za te pieniadze znaleziono pewnemu Panu Audi A6 z 2.0 > silnikiem. Sprowadzili prosto od producenta, nie pamietam czy nowy calkowiecie > czy ze sladowym dosłownie przebiegiem A6 z silnikiem 2.0 TDI lub 2.0 TFSI kosztuje ponizej 140k. Nie w salonie, ale

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

nie zartuj z dynamika tego tdi bo to tylko budzi smiech porownywanie 200konnej doladowanej benzyny z 170konym dieslem to kiepski pomysl w dieslu dawno masz czerwone pole na obrotomierzu kiedy benzyna ma jeszcze ponad 2tys obrotow w zapasie poza tym tfsi ciagnie rowno od najniszych obrotow

Re: Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przyk

mobile5 napisał: > notmyself napisał: > spróbój zorganizować sobie jazdę próbną mocnym klekotem > > bądź zaturbioną benzyną. > Jeździłem A6 2,5 i sx 200 1,8. Wolałem SX. I gdybyś jeszcze zaszczycił nas informacją o tym, która to była wersja V6 TDI no to by było

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

jezdziłem 1,8 tfsi i 2 tdi 170 KM 200 konnej benzyny w vw w moim miescie nie mieli.. i wcale nie zauważyłęm takiej dużej różnicy (pomiedzy tymi dwoma autami o zblizonej mocy) 200 konna benzyna jest na pewno lepsza i diesel od niej odstaje.. tu się zgadzam :-)) pozdr al

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: czyli Golfie i Passacie (dla tego ostatniego spora część kalkula > cji będzie w zasadzie identyczna, a różnica w cenie nawet gorsza, bo wynosi z 16 tyś. PLN). Jakie 16 tys.zł ? Passat Comfortline 2,0 TFSI 200 KM kosztuje 107890 zł, a 2,0 TDI 170 KM, o bardzo

Re: TDI vs TSI

Mam doswiadczenie z 2.0tfsi 225KM i 2.0 tdi 177KM z adblue, wersje ktores z kolei. Oba silniki ok, roznica w spalaniu (l) i przyspieszeniu (s) rowna dwom jednostkom. Olej ubywa, ale starcza do wymiany, ok 15tys. -- . -Z TDCI NA ST, a teraz italia z bananami-

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

oba z automatami (to był mój warunek) dlatego odpadł allroad 2.0TDI - miescił sie w cenie ale nie miał automata. jest 2 dzieci (jedno duże) i zawsze na wczasy autem (lubię) - to argument za passatem. Teraz jezdzę dieslem (ponad 200 KM ale i ponad 2 t) wiec wiem że 170 KM mi starczy w zupełnosci

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

sniperslaststand napisał: Różnic > a prawie sekundy (według VW) do setki oznacza, że TFSI odstawi na tym krótkim d > ystansie diesla tak o cztery całe Passaty. Powodzenia w przekonywaniu właścicie > la 200-konnego turbo, że dynamika jest "podobna". Tu już będzie na podobnym

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

było auto prawie z początku produkcji, ten po liftingu (pardon, nowa generacja) pewnie bardziej dopracowany i choroby wieku dziecięcego ma za sobą, podobnie 2.0 TDI na common railu. Obydwa to Volkswageny, więc kwestii awaryjności nie bierzemy pod uwagę. Ja na Twoim miejscu porównałbym wyposażenie, a na

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

równe fragmenty, to przy odpowiadających sobie obrotach masz dostępne następujące moce: 2.0 TDI 170: 1. 1500 - 55 HP 2. 2125 - 105 HP 3. 2750 - 125 HP 4. 3375 - 147 HP 5. 4000 - 155 HP 2.0 TFSI: 1. 2000 - 80 HP 2. 3000 - 120 HP 3. 4000 - 155 HP 4. 5000 - 200 HP 5. 6000 - 200 HP

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: VW Tiguan czy Honda CR-V

> porownaj jakie silniki masz dostepne w VW a jakie w > Hondach i zastanow sie kto jest tu ignorantem hmm no tak porównałem i wychodzi mi, że są 2 silniki dostępne w tiguanie (1,4 TFSI, 2,0 TDI) vs 2,0 benzyna i 2,2 diesel w cr-v. -- Pozdrawiam, Frank

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

-200 1888 8% > 200 734 3,2% (nie sumuje się idealnie, ale nieważne) W porównaniu do danych prawdziwych: 1,9 TDI (105 KM) - 10,6 % 1,9 TDI BlueMotion - 8,4 % 19% za AB vs 25% za mobile.de -- 2,0 TDI (140 KM) - 53,1 % 53% za AB vs 51% za mobile.de -- 2,0 TDI (170 KM) - 16,2 % 16

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

nieodróżnialną - deformacji bocznej strefy zgniotu auta są nieodróżnialne Podsumowując w kolejności malejącej: - nowe A4 Avant quattro "z placu", optymalnie 1.8 TFSI (czystsze, najpewniej tańsze w utrzymaniu) - Passat TDI 170 DSG lub 1.8T Tiptronic - Legacy - reszta

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

napędowym. To 2.0 TFSI okazał się podawać na wał napędowy więcej niż 200 koni, skoro na kołach była moc fabryczna. > Teraz druga - do kwestii 4 cm przestrzeni na kolana z tyłu Nie 4, a od 1 do 4, więc średnio 2,5 cm . Weź linijkę i zobacz, ile to 2,5 cm. To ma być "przepaść"? Jeśli chcesz

Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ???

krotki sondaz. zauzmy ze kupujecie samochod Do kupienia nowe Audi A3 Sportback TB albo TD: 2.0 TFSI 200 KM - moment 280 Nm od 1800 do 5000 obr (wyprzedzanie jak w dieslu czyli np 80-120 na V szybsze niz w TDI) 0-100 km/h w 7 s max. 236 km/h spalanie fabrycznie 7.7 do 7.9 L benzyny na 100

Re: I do jest dobra rada...

>Wie > m ze Golfy są solidne i najprawdopodobniej nie będą się tak psuć bo nie mają ty > le elektroniki co francuskie auta 1. Skad wiesz ,ze golfy sa solidne? 2.Wszystkie czy tylko najnowsze zwlaszcza 2.0tdi i 1.4 tfsi? 3.Zechciej napisac ile jest elektroniki we francuskich autach

Re: Z pamietnika notmyselfa

vs nowoczesna benzyna, __dobrane tak aby oba w serii miały podobną moc__. Redline tego 2.0TFSI to 6500rpm a 3.0V6 TDI to 4600rpm. Moc 2.0TFSI to 200hp a TDI to 204hp (najsłabasz wersja) w więc 2% więcej. Maksymalny moment TFSI to 280nm. Maksymalny moment obrotowy TDI to 450nm. Po

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

niz doładowany ,z momentem wyzszym nawet o 100 NM(dobry przykład :silnik 2.0 FSI 150 KM vw vs silnik 2.0 TDI 140 KM vw:rewelacyjnie zestopniowana skrzynia 2.0 FSI powoduje ,ze maja praktycznie identyczna elastycznosc na 3 ostatnich biegach,a TDI ma ponad 100 NM wiecej).co z tego ,ze TFSI ma

Re: Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

> > > gó..e. To może uturbić? Tylko że tłoki są z aluminium.... > > > > W 2.0tfsi z czego są tłoki? > > "The pistons are made from a highly heat-resistant aluminium alloy > Więc nie są to takie zwykłe tłoczki oj nie :) Czyli tak jak w V12 TDI i większości nowoczesnych

Re: Nowe Audi S4 bez V8

Dane dotyczące V6 3.0 TFSI zostały przedrukowane albo z wcześniej piszącego o tym AMuS albo z materiałów prasowych Audi i dotyczyły A6, gdyż o tym aucie była mowa w artykule AMuS traktującym o nowym sześciocylindorywm silniku z kompresorem. AZ pisał o S4, jednocześnie myląco cytując dane

Re: No to może od innej strony Notmyselfie

obalaja Twoja argumentacje (podobnie było z 2.oFSIvs TDI i > podobnie było w przypadku corsa vs doblo).ta dyskusja nie ma sensu bo to > przepychanka.przykro mi ,bo myslałem ,ze sie chociaz ustosunkujesz do tego co > pisze.Pozdrawiam Nie ustosunkowuje się do TDI vs Cośtam ani do Corsa

Re: Z pamietnika notmyselfa

zwiększysz moc na kołach - popatrz na krzywą. 2) 3.0 V6 24v (benzyna) - do obliczeń wykożystany cały wykres który Ty dałeś jako przykład 3) 2.0 TFSI - redline przy 6500 moc maksymalna od ok 5100 do 6000. Do obliczeń poszło 6500. Po zmianie biegu przy 6500 i tak trafisz w moc maksymalną. 4) 3.0 V6 TDI

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

benzynowe po prostu pozwalają uciąć trochę spalanie niczego nie tracąc na mocy i elastyczności. Nowa 7 waży tyle samo co rywale z V8, a jest albo tak samo albo nieco szybsza i pali litr mniej. I tak jest już prawie na całej linii doładowany vs N/A. 1.2 TCe jest lepsze od 1.6, 1.4 TSI/T-Jet jest lepsze

Niestety.... mylisz się :)

tego civica. I w efekcie dostaje on 1.5 sekundy od audi nie ze względu na charakterystykę 2.0tfsi tylko ze względu na błędy Hondy w projekcie. To bzdura jest :) > (dobry przykład :silnik 2.0 FSI 150 KM vw vs silnik 2.0 TDI 140 KM > vw:rewelacyjnie zestopniowana skrzynia 2.0 FSI powoduje

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

.0 40% mniej silnika - te same osiągi. GS ze stałym napędem na cztery koła (30%/70%, trzy dyfry, środkowy z blokadą) jest gorszy o 0.1 sekundy). Uwzględnij spalanie (circa 11 l/100 dla AWD ), a okaże się, że zbędne są nie tylko 3.0TFSI, 4.2 V8 i 5.2 V10 ale również 3.0 TDI. A6 z tym silnikiem robi 9

Re: Bynajmniej :)

udowodnieniem zupełnie innej kwestii :tego ,ze osiagi pojazdu (przyspieszenia i elastycznosc ) nie wynikaja jedynie z parametrów silnika (uwazam takze ,ze przykłąd silników 2.0 FSI vs 2.0 TDI jest bardzo dobry :gdzie bardzo dobra elastycznosc benzynówki jest zasługa własnie skrzyni a nie momentu

Re: Bynajmniej :)

:) > (uwazam takze ,ze przykłąd silników 2.0 FSI vs 2.0 TDI jest bardzo > dobry :gdzie bardzo dobra elastycznosc benzynówki jest zasługa własnie > skrzyni a nie momentu obrotowego ) .moc vs masa pojazdu schodzi na drugi > plan .jeszcze inaczej,zeby mnie dobrze zrozumiec silnik fiata 1

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

bokach nie można tego, co w nowym TFSI ma być po boku, włożyć między cylindry? Nie wiem, na ile nowe rozwiązanie obniży koszty, ale wydaje się to być argument tytularny. > 2. umiejscowienie przepustnicy przed sprezarka znacznie polepszylo sprawnosc > przy malych otwarciach przepustnicy