4007 prześwit

Piotr Mokwiński

Dwa używane SUV-y do 25 tys. zł. Mitsubishi Outlander II vs. Nissan X-Trail II

Dwa używane SUV-y do 25 tys. zł. Mitsubishi Outlander II vs. Nissan X-Trail II

Funkcjonalne nadwozia, pojemne bagażniki, a przede wszystkim wysoka pozycja za kierownicą - to wszystko przyciąga rzesze chętnych zdecydowanie bardziej niż często spotykany napęd 4x4. Wśród używanych brylują japońskie propozycje, między innymi drugie generacje Nissana X-Traila i Mitsubishi Outlandera. Czy warto im zaufać?

Używane 7-osobowe SUV-y za 30 tys. zł. Nie tylko popularne, ale również premium

Dodatkowy rząd siedzeń przyda się zwłaszcza rodzinom w czasie wakacyjnych eskapad. To też przydatne rozwiązanie podczas krótkich przebieżek miejskich, podczas logistycznej operacji po spotkaniu w większym gronie. Po rozłożeniu dwóch dodatkowych siedzisk, musimy się jednak liczyć z utratą znacznej części bagażnika. Nie zmienia to faktu, że duże SUV-y odwdzięczają się komfortową pozycją za kierownicą i wysoką poziomem komfortu w trasie. Trzeba się natomiast liczyć z pokaźnymi kosztami serwisowymi i zużycia paliwa.

4007 dopiero w marcu 2008

W marcu przyszłego roku rozpocznie się na polskim rynku sprzedaż modelu Peugeot 4007, który jako pierwsze auto terenowe w historii francuskiej marki produkowany jest w japońskich zakładach Mitsubishi Motors.

Nowy Subaru Forester

Subaru postanowiło zmienić nieco koncepcję nowego Forestera. Do tej pory można go było określić jako crossover'a segmentu C, wraz z trzecią generacją stał się kompaktowym SUV-em. Jaka jest różnica? Crossover to samochód osobowy, który uterenowiono poprzez zwiększenie prześwitu

SUV obfitości

SUV obfitości

czym dorzucają napęd na cztery koła . Najczęściej jest on tylko dołączany, czyli auto ma de facto napęd na jedną oś, a napęd 4x4 aktywowany jest w przypadku poślizgu. Cóż, dorzucenie do zwykłego auta napędu na wszystkie koła i podwyższenie prześwitu nie przekłada się na wybitne zdolności terenowe

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

, zwiększony prześwit i mocno zadarty do góry tylny zderzak. Wbrew ogólnej tendencji nowy CR-V nie urósł. Jest krótszy (453 cm) i niższy (181 cm) od poprzednika. Za to z pewnością bardziej funkcjonalny. Spomiędzy przednich foteli zniknął składany stolik, teraz jest tam sporych