407 1.6 hdi wymiana oleju

Piotr Mokwiński

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Obecnie wystarczy kilka tysięcy złotych, by kupić komfortowe auto wpisujące się w potrzeby 4-osobowej rodziny. Świetnym wyborem może być Skoda Superb I albo Peugeot 407. Trzeba jednak pamiętać o kilku rzeczach przy wyborze, żeby nie narazić się na koszty i awarie.

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Szukając auta używanego, zawsze warto zasięgnąć opinii specjalistów. Dzięki temu unikniemy zakupu wadliwej, problematycznej wersji silnikowej. Także wśród samochodów autorstwa francuskich producentów musimy być przygotowani na kontakt z kłopotliwymi odmianami. Co więcej, w ich przypadku regularny serwis nie jest gwarancją bezawaryjnej eksploatacji.

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.• Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

zużycia oleju napędowego jest 1.6 HDI o mocy 109 KM. W jego przypadku otrzymujemy tylko akceptowalną dynamikę jazdy. Podobnie jak pozostałe silniki HDI, dysponuje wtryskiem bezpośrednim common-rail i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopat – koszt ewentualnej regeneracji oscyluje wokół 1500-1900

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

opracowanym wspólnie z BMW silnikiem 1.6 THP 156 KM, nie słynącym z trwałości. Zużywa sporo oleju i ma problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Spośród gamy wysokoprężnej, największą popularnością cieszy się diesel 2.0 HDI o mocy 140-180 KM. Bazowy 1.6 HDI 110 KM jest zbyt słaby do ciężkiego auta

Re: Peugeot 407 SW - warto??

Mam 407 2,0 HDi, w wersji sedan od 3,5 roku. Przejechane 100.000 km. Żadnych awarii nie było, ani elektroniki, ani mechaniki. Jeżdżę do ASO jedynie na planowe przeglądy i wymianę oleju. Średnie spalanie z całego przebiegu to 6.35 l/100 km. 80% miasto, 20% trasa. Jeśli masz jakieś konkretne

Motodziennik: MINI psychodela

407 1.6 HDI 110: wielokrotnie było problemy z filtrem cząstek stałych, w końcu wymiana koło 100k, wtedy też zepsuło się turbo. Poza tym silnik jak się okazało przez długi czas gubił nieco oleju, a ten wydzielając mało apetyczny zapach przypiekał się pod plastikową osłoną.

Peugeot 407

żadnym miejscu tandetne, nic nie skrzypi, nawet po kilkudziesięciu tysiacach kilometrów, a silniki-obojętnie czy to benzyna czy diesel są doskonale wyciszone. Wymiana oleju w obu wersjach jest co 30.000 km. Wydaje mi sie, że ten model Peugeota jest dopracowany (choc w przypadku mojego pierwszego 407

Re: Citroën Xantia (1992-2001)

! Pojawiło się dopiero w ostatnich modelach w 2001r w szczątkowej ilości i zaczęło się tak naprawdę od C5/307/407. Do 1.8 które mam też nie mam zastrzeżeń a przy przebiegu 150000 auto wciąż nie gubi oleju. Myślę że problemem francuzów jest to że faktycznie się zaczynają sypać ale jak już są całkowicie

Re: S40, Laguna, C5... co jeszcze?

znaczy). Silnik 2,0 HDi 138 KM daje spore możliwości szczególnie w trakcie manewru wyprzedzania. Przy czym nie wydaje się zbyt żarłoczny, np.: - 5,4 l / 100 km na trasie W-wa - Szczecin - W-wa przy średniej prędkości 93 km/h, - 6,3 l / 100 km na trasie W-wa - Darłówko - W-wa z wakacyjnym bagażem