407 2.0 hdi opinie

Piotr Mokwiński

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

Na rynku wtórnym wciąż ogromną siłę mają stereotypy. Kształtują one w duże mierze także ceny aut używanych. Cierpią na tym chociażby auta francuskie, uważane za bardzo awaryjne i trudne w użytkowaniu. W rzeczywistości, w wielu przypadkach nie znajduje to potwierdzenia. Budżet w wysokości 20 tysięcy złotych pozwoli nam na kupno prawdziwych okazji w kilku segmentach

Niepopularne, ale godne uwagi. Poszukujemy samochodu za 20-25 tysięcy zł

Lubimy sprawdzone rozwiązania. Kupujemy to, co znamy i na czym możemy polegać. Przynajmniej tak pokazują statystyki dotyczące chociażby rynku wtórnego. Pośród najchętniej sprowadzanych samochodów, znajdziemy licznych reprezentantów z gamy Opla, Volkswagena, BMW i Forda. Co w sytuacji, jeśli zapragniemy pójść pod prąd? Opcji jest wiele.

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Obecnie wystarczy kilka tysięcy złotych, by kupić komfortowe auto wpisujące się w potrzeby 4-osobowej rodziny. Świetnym wyborem może być Skoda Superb I albo Peugeot 407. Trzeba jednak pamiętać o kilku rzeczach przy wyborze, żeby nie narazić się na koszty i awarie.

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

wyposażeniem większości egzemplarzy, w których znajdziemy dwustrefową klimatyzację, szereg systemów bezpieczeństwa, nawigację, szyberdach, skórzaną tapicerkę i rozbudowane nagłośnienie. Najniższe spalanie zapewnią oczywiście diesle 1.6 i 2.0 HDI o mocy 109 i 136-163 KM spalające 4,5-6 litrów na setkę. Dobrze

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Peugeot 407 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać? Po rynkowym sukcesie modeli 405 i 406, w roku 2004 Peugeot rozpoczął produkcję następcy. 407 utrzymał się na rynku do 2011 i doczekał się kontynuacji już jako 508. Podobnie jak w przypadku 406, klienci mieli do wyboru

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

Jakie auto kupić za 30 tys. zł? Propozycje z różnych segmentów: m.in. Miata, E90 i RAV4

– 607. Miejsca w kabinie jest pod dostatkiem dla czwórki dorosłych. Przyzwoicie wypadają także materiały wykończeniowe. Pośród serca napędowego, mechanicy i użytkownicy kierują uwagę w stronę dopracowanych diesli z rodziny HDI. Do dyspozycji mamy 1.6, 2.0 i 2.2 HDI o mocy odpowiednio 112-115, 140

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

produkowany od 2010 do 2018 jako sedan i kombi (515-560 litrów pojemności bagażnika). Auto zastąpiło nie tylko model 407, ale również w pewnym stopniu limuzynę segmentu E – 607. Pośród serca napędowego, mechanicy i użytkownicy kierują się w stronę dopracowanych diesli z rodziny HDI. Do dyspozycji mamy

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

bagażnika). Auto zastąpiło nie tylko model 407, ale również w pewnym stopniu limuzynę segmentu E – 607. Pośród serca napędowego, mechanicy i użytkownicy kierują w stronę dopracowanych diesli z rodziny HDI. Do dyspozycji mamy 1.6, 2.0 i 2.2 HDI o mocy odpowiednio 112-115, 140-163 i 204 KM. Seryjnie

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

Używane auta sprzed 10-15 lat imponują niezawodnością. Nieoczywiste pancerniaki

(515-560 litrów pojemności bagażnika). Auto zastąpiło nie tylko model 407, ale również w pewnym stopniu limuzynę segmentu E – 607. Pośród serca napędowego, mechanicy i użytkownicy kierują się w stronę dopracowanych diesli z rodziny HDI. Do dyspozycji mamy 1.6, 2.0 i 2.2 HDI o mocy odpowiednio 112

Używany Peugeot 307 (2001-2008) - nie tylko dla strażaków

Używany Peugeot 307 (2001-2008) - nie tylko dla strażaków

, czyli 109 KM. On, podobnie, jak motor 2.0 16V występujący w wariantach 136, 140 i 177 KM cieszą się dobrymi opiniami i pozwalają na sprawną, szybką jazdę. Na rynku wtórnym również znajdziemy wiele używanych egzemplarzy aut wyposażonych w instalację LPG, które dawno już spłaciły zainwestowane w nie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

złotych. W przypadku najmniejszego diesla, mechanicy zwracają uwagę, by regularnie wymieniać przewód doprowadzający olej do turbosprężarki, gdyż zaskakująco szybko ulega zatkaniu, doprowadzając do zatarcia turbiny. Najlepsze oceny otrzymuje optymalny diesel 2.0 HDI 136, 140 lub 163 KM seryjnie łączony z

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

remont, niewiele zmieniają. Mechanicy sugerują montaż przekładni manualnej z innego auta koncernu. Citroen C5 II 2.7 V6 HDI Od 2008 do 2017 produkowana była druga, ostatnia jak dotąd generacja Citroena C5. W ofercie znalazł się sedan i funkcjonalne kombi. Ogromna popularność modelu i pochlebne opinie

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

nieznacznie przekracza 1000 zł. Kolejne jednostki 1.6, 2.0 i 2.2 TDCI to konstrukcje pochodzące z koncernu PSA (HDI) i uchodzące za jedne z najlepszych w klasie. Dysponują mocą odpowiednio 115, 140-163 oraz 175-200 KM. Jak przystało na nowoczesne diesle, układ wtryskowy oparto na bezpośrednim wtrysku common

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

rywali. Poza tym, części są stosunkowo tanie, a ich żywotność nie pozostawia wiele do życzenia. Używany Citroen C5 - najlepsze silniki, najgorsze silniki Paleta silników benzynowych odmiany po liftingu jest niemal identyczna jak w bratnim 407. Podstawowe 1.8 i 2.0 125 i 140 KM. Są zdecydowanie za słabe

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

(1.6 110 KM) i diesel 1.5 dCi lepiej odpuścić ze względu na niską moc. Wolnossący silnik 2.0 140 KM to wrażliwa na poziom oleju konstrukcja Nissana. Cechuje się za to wysoką trwałością i odpornym na duże przebiegi łańcuchem rozrządu. Dobre opinie i osiągi zapewnia za to francuska jednostka 2.0 Turbo

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

HDI, 2.0 HDI, 2.2 HDi, 2.7 V6 HDI oraz 3.0 V6 HDI. Musimy Was przestrzec przed większymi i mocniejszymi jednostkami V6, ponieważ wielu kierowców narzeka na bardzo kosztowne usterki. Dobrej opinii nie ma też 2,2-litrowy diesel HDI, którego eksploatacja również nie należy do tanich. Za to pochwały

Peugeot 407

3.0 V6 ze zmiennymi fazami rozrządu - 211 KM. Silniki benzynowe 2.0, 2.2 oraz 3.0 V6 mogą współpracować z automatyczną sześciobiegową skrzynią typu Porsche Tiptronic System. Mniejsza z jednostek wysokoprężnych 1.6 HDi osiąga moc 110 KM i ma 16-zaworową głowicę oraz sprężarkę o zmiennej geometrii

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

silnikowych. Na pokładzie można znaleźć klimatyzację regulowaną w dwóch strefach, wydajny system audio, a także kolorową, dość precyzyjną nawigację. Za 30 tysięcy złotych kupimy jedynie egzemplarze z początkowych lat produkcji wyposażonych w kłopotliwy silnik 1.8 TFSI 160 KM lub 2.0 TFSI generujące 200 KM

Peugeot 407 SW 1.6 HDi i 2.0 HDi automat

porównaniu z podobnie wyposażonym sedanem model 407 SW jest droższy o 6500 zł. Samochód trafi do polskich salonów w październiku. opinia auto+ Na tylnej kanapie Peugeota 407 SW mogą podróżować już nie tylko dzieci. To praktyczna alternatywa dla sedana

Używany Peugeot 508 I (2010-2018) - dwie twarze francuskiego średniaka. Opinie

Używany Peugeot 508 I (2010-2018) - dwie twarze francuskiego średniaka. Opinie

silniki, ale – uwaga! – tylko wysokoprężne, które zbierają jednoznacznie pozytywne oceny w odróżnieniu od krytykowanych jednostek benzynowych. Stąd też bierze się zdecydowana nadreprezentacja diesli na rynku wtórnym, wśród których prym wiedzie powszechnie wychwalany 2.0 HDI występujący pod

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

luzu zaworowego, a rutynowe ustawienie luzu to wydatek rzędu 1500-1800 złotych. PSA – 2.7 HDI Szukając mocnego diesla w gamie Citroena i Peugeota, wielu kierowców zastanawia się nad kupnem niegdyś flagowej konstrukcji 2.7 V6 HDI. Jednostka dostępna była w Citroenie C5 X7, C6, Peugeocie 407 i 607

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

), 2.0 HDI (90 KM), 2.0 HDI (107 KM), 2002 - wersje kombi i SW 2003 - silnik benzynowy 1.4 (88 KM), turbodiesel 2.0 HDI (136 KM), wersja CC (Coupe-Cabrio) 2005 - niewielka modernizacja (zmiana przedniego pasa, upodobnienie nadwozia do modelu 407), silnik benzynowy 2.0 (177 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90

Peugeot 407 2.0 HDi, 2.2, 3.0 V6

Jeżdżę takim z silnikiem benzynowym V6 od 2006 r. Samochód naprawdę wspaniały. Jest dynamiczny, pewny w prowadzeniu i wyjątkowo cichy we wnętrzu. Wbrew obiegowym opiniom o zawodności elektroniki pokładowej we francuskich samochodach w nim nic się nie popsuło, a elektronika jest wnim rozbudowana

Re: Silniki 2,0 HDI i 2,2 HDI Citroen opinie

Silnik 2,0 HDI to wspólna konstrukcja PSA i Forda. Montowany jest również w Mitsubishi. Jeden z lepszych silników diesla na rynku motoryzacyjnych. Technika common rail, filtr cząstek stałych i turbosprężarka. Moc 136KM moment to 320nm, możliwość podniesienia momentu tzw. overboost do 340nm

406 2,0 HDi - pisać opinie, bo jak nie to wywalę

komputer!! Muszę za chwilę kupić 407 lub Avensis też 2,0 D4D /oba ze sklepu/. Do końca nie jestem pewien co wybrać. POMOCY!!!!! Gdzie wśród Was życzliwcy????

Re: Peugeot 407 a nowy HDi

w 407 pytanie tylko kiedy. Ja jezdzilem 407 2.0 HDI 136 i wrazenia byly super. Szcegolnie zaaskoczylo mnie zawieszenie auto super trzyma sie drogi i jest komfortowe. Po Passacie to bylo mile zaskoczenie (no ale to zupelnie inna jakosc).

Re: 406 2,0 HDi - pisać opinie, bo jak nie to wyw

Gość portalu: lesio napisał(a): > komputer!! Muszę za chwilę kupić 407 lub Avensis też 2,0 D4D /oba ze > sklepu/. Do końca nie jestem pewien co wybrać. POMOCY!!!!! Gdzie wśród Was > życzliwcy???? Widzę, że jednak nadal chcesz kupić tę- 407-;) Jak weźmiesz Avensis Sol z

Re: 406 2,0 HDi - pisać opinie, bo jak nie to wyw

. Nie ma pośpiechu. Tak, Avensis już na wiosnę, 407 na jesieni. A nie myślałeś o Lagunie 1.9 dCi 120KM? Podejrzewam, że pod uwage bierzesz te modele: 406 2.0 HDI 110 STDT 82800PLN Avensis 2.0D-4D(sedan) Terra 71600PLN Z całym szacunkiem Lesiu, ale różnica ponad 11tyś PLN chyba wyjaśnia sprawę

Re: 406 2,0 HDi - pisać opinie, bo jak nie to wyw

407 to dowód, iż nerwy moje są na pograniczu. Nowe wersje: ave. za pół roku, peug. chyba za półtora. Czekać nie mogę, na sol nie stać /terra+ musi wystarczyć/.

Re: Peugeot 407 a nowy HDi

Dokladnie, zgadzam sie z Toba. A jaka wogole jest opinia o tym aucie ? Troche za wczesnie zeby mowic o awaryjnosci, ale rozwiazania techniczne, jakosc materialow, prowadzenie ? Czy silnik 3.0 V6 montowany w 407 jest zupelnie nowa konstrukcja czy ma cos wspolnego ze starymi V6 peugeota

Re: Peugeot 407SW 2.0 HDI - czy to jest dobry pom

308SW jakos mi wizualnie zupelnie nie lezy choc wiem ze bagaznik bylby wiekszy. Zona ktora jest glownym zapychaczem bagaznika ;-) ogladala ten w 407SW i zaakceptowala (pewnie pomoglo ze auto jej sie bardzo podoba) wiec drugi raz jej pytal nie bede :-) No i ten szklany dach tez ja zachwycil

Re: Peugeot 407SW 2.0 HDI - czy to jest dobry pom

dosc mocno interesowalem sie mazda, z tego co wiem to w 3 pracuje diesel 1,6 produkcji PSA. A z kolei 6 to maly wybor u nas i niezbyt dobre opinie o tym dieslu - a prawie wszystkie sa sprowadzone i w wiekszosci diesle, jak nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel obchodzil sie z tym silnikiem to

Peugeot 407

. Ekonomia jest dla mnie ważna, nie robi mi jednak wielkiej różnicy cena benzyny i ON:) Jeśli chodzi o ceny to zaglądałem na stronę peugeota i dla przykładu podam modele, które oglądałem: - benzyna - Peugeot 407 SV Executive 2,0 16V (138KM) - cena: 99,100 pln - diesel - peugeot 407 SV Executive 2,0

Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 HDi-miał ktoś przyjemność

Miał ktoś przyjemność jeździć tym autkiem? Jeżeli tak to proszę o wrażenia, opinie i wszelkie sugestie. Silnik diesla 2.7 V6 "na papierze" wygląda rewelacyjnie, jeszcze gdyby nie ta automatyczna skrzynia to w ogóle ideał :)) Ciekawi mnie jak to wygląda w praktyce, jak z awaryjnością, spalanie

Re: 407

Witam! Byłoby najlepiej, gdybyś zdobył Motor nr 49/2008. Jest tam test długodystansowy tego auta (50 tys. km, z silnikiem HDI) i w ogóle specjalny dodatek (16 stron!) poświęcony 407. Wniosek: wypadł bardzo dobrze, a co ważniejsze dla ciebie (chcesz kupić używany) porównano go do francuskiego wina

Peugeot 407 a tuning.

Pracowałem w serwisie Peugeota i kilka opinii mogę wygłosić: 1)407 to najbardziej awaryjny po 307 Pugeot- mieliście wezwania do serwisu na tzw. kampanie?np. brak mocy, uszkodzony zawór EGR? 2)Hdi to ten sam typ silnika co Tdi tylko nazwa Tdi jest zastrzeżona dla Grupy VW-Audi 3)najbezpieczniej

Re: francuskie auta

razem z silnikiem 2,0 HDi. I tym razem jest to dobry wybór. Samochód ma obecnie dwa lata, ponad 60.000 przejechanych kilometrów, 6,4 średniego spalania i "0" (słownie zero) jakichkolwiek awarii. Jestem wyjątkowo zadowolony z tych modeli. Zresztą nie chyba nie tylko ja - 407 jest w czołówce aut

Re: Renault megane 1,2 TCE opinia

te auta są zadowoleni. Za to wujek koleżanki kupił kiedyś nową 407 z silnikiem hdi i ciągle mu się to auto psuło trafił na taki egzemplarz. Dojeździł do końca gwarancji i jak najszybciej sprzedał. Ty za to generalizujesz, że każdy egzemplarz jest taki sam i każdy francuz psuje się.

Ktore auto wybrac ???

Witam. mam nie maly problem. Przymierzam sie do zakupu auta. Pieniazki jakie chcialbym przeznaczyc to ok 35 tyś. Narazie przegladalem oferty i spodobaly mi sie: RENAULT LAGUNA 1.9 TDI (2006r.) Peugeot 407 2.0 HDi (2004r.) Ford Focus TDCI (2005r.) ceny sa zblizone ok 35 tyś. Chodzi

Proszę o opinie bez robienia sobie jaj. Było BMW a

Jeżdziłem 7 lat BMW 740. Czas zmienić a nie stać mnie na nic w tym segmencie. Wstępny wybór padł (m.in. z uwagi na znaczną promocję) na Peugeot 407 coupe z silnikiem 2,7 HDI v6. Moc itp przezyje ... ale napiszcie czy przeżyję zawieszenie w stosunku do tego czym jeżdziłem , cz ymoja wątroba

Re: Peugeot 407 a tuning.

firmach, zapraszam do lektury mot. 2)jezeli sądzisz ze common rail (HDI) to to samo co pompowtryskiwacz (TDI) to strzezcie sie klienci serwisu Peugeot 3)po częsci zgadzam sie z tą opinią. 4)rozleci to się każde auto jak sie o nie nie będzie dbalo a te francuzkie pieski są bardzona to czułe, sam

Re: Toyota wyróżniona przez TUV

90tych, to było 406 2.0 tuż po FL(99 rok), też miałem obawy bo wtedy takich osobników jak JCV czy marrcel którzy twierdzą, że te auta rozlatują się zaraz po gwarancji(krótkiej w tym przypadku było wielu), mnie przekonało to, że w cenie Golfa IV z podobnym wyposażeniem mam znacznie wygodniejszą i moim

Re: co byscie kupili nowego za okolo 120 tys PLN

znajomych też nie, więc nie wiem skąd tyle negatywnych opinii na Forum. Z pewnością w konkurencji komfort żadne auto segmentu D nie dorówna Citroenowi C5, który jest do tego bardzo przestronny i ma w ofercie świetne silniki. Laguna 2,0T też ma świetny silnik, należy tylko nie brać opcji kontrola