407 3.0 v6 ile oleju

Piotr Mokwiński

Najlepsze diesle V6 i R6. Zapas mocy i resurs na poziomie 400-500 tysięcy km

Najlepsze diesle V6 i R6. Zapas mocy i resurs na poziomie 400-500 tysięcy km

Mimo trwającej od kilku lat złej passy wizerunkowej, diesle nadal cieszą się dużą popularnością, zwłaszcza w klasie premium. W SUV-ach czy autach terenowych, doskonale sprawdzają się sześciocylindrowe ropniaki. Dysponują wystarczającą mocą i elastycznością, spalając przy tym zdecydowanie mniejsze ilości paliwa niż benzynowe odpowiedniki o podobnej mocy. Przy odpowiednim serwisie, większość z nich imponuje także wytrzymałością na duże przebiegi.

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

Kierowcy mierzący się z zamiarem zakupu sześcio lub ośmiocylindrowego diesla, zdają sobie sprawę z istotnie wyższych kosztów bieżącej obsługi, wynikającej chociażby z relatywnie małej popularności, drogich części zamiennych i samej obsługi. Wśród ropniaków o dużej pojemności znajdziemy jednak szereg konstrukcji, które są istną finansową pułapką dla właściciela. Wysokie rachunki często wynikają jedynie z bieżących czynności serwisowych, a nie ponadprzeciętnej awaryjności.

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Obecnie wystarczy kilka tysięcy złotych, by kupić komfortowe auto wpisujące się w potrzeby 4-osobowej rodziny. Świetnym wyborem może być Skoda Superb I albo Peugeot 407. Trzeba jednak pamiętać o kilku rzeczach przy wyborze, żeby nie narazić się na koszty i awarie.

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

gaz LPG. PSA – 3.0 V6 Aksamitną kulturą pracy i liniowym rozwijaniem mocy przekonuje do siebie flagowy silnik benzynowy koncernu PSA – 3.0 V6. Powstał pod koniec lat 80. jako wspólne dzieło inżynierów PSA i Renault. Na przestrzeni lat trafił pod maski między innymi Peugeota 807, 406, 407

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

luzu zaworowego, a rutynowe ustawienie luzu to wydatek rzędu 1500-1800 złotych. PSA – 2.7 HDI Szukając mocnego diesla w gamie Citroena i Peugeota, wielu kierowców zastanawia się nad kupnem niegdyś flagowej konstrukcji 2.7 V6 HDI. Jednostka dostępna była w Citroenie C5 X7, C6, Peugeocie 407 i 607

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

latach zdarza im się zaskrzypieć. Przeładowana przyciskami konsola centralna wciąż może się podobać. Używany Peugeot 407 - najlepsze silniki, najgorsze silniki Bogata paleta jednostek napędowych zawiera tylko sprawdzone konstrukcje. Benzynowe, wolnossące silniki 1.8, 2.0, 2.2 i 3.0 V6 generują

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

Okazje z Francji za 20 tys. zł. Przy tych autach możesz zapomnieć o stereotypach

, skórzaną tapicerką i tempomatem. Do napędu oddelegowano benzynowy silnik 3.0 V6 o mocy 207 KM. Diesle są trzy. To 2.0 HDI 136 KM, 2.2 HDI 133-170 KM lub wymagający 2.7 V6 HDI 204 KM. Peugeot 407 Ogromną popularnością na rynku wtórnym cieszy się Peugeot 407 (2004-2011). Propozycja klasy średniej francuskiej

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

wysokoprężny 2.7 V6 HDI. Jednostka dostępna również w Peugeocie 407, Citroenie C6, a nawet Jaguarach XF. Dzięki podwójnemu doładowaniu generuje 204 KM i 450 Nm, co jest wartością więcej niż wystarczającą. Niestety, interwał wymiany oleju zalecany przez producenta na 30 tysięcy kilometrów przyczynia się często

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

. Zbliżone silniki benzynowe Paleta silników benzynowych odmiany po liftingu jest niemal identyczna jak w 407. Podstawowe 1.8 i 2.0 125 i 140 KM. Są zdecydowanie za słabe do średniej klasy auta, więc zdecydowanie lepiej skierować swą uwagę na 3.0 V6 o mocy 207 lub w limitowanej specyfikacji 235 KM. Słabszy

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

silnika 1.8 125 KM oraz niezłego 2.0 140 KM i mocnego 3.0 V6 211 KM. Każda z jednostek bez trudu współpracuje z instalacją gazową, nie sprawiając większych trudności. Jedynie flagowy silnik z oczywistych względów wymaga większych nakładów finansowych. Przy okazji liftingu, wolnossące motory zastąpiono

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

HDI, 2.0 HDI, 2.2 HDi, 2.7 V6 HDI oraz 3.0 V6 HDI. Musimy Was przestrzec przed większymi i mocniejszymi jednostkami V6, ponieważ wielu kierowców narzeka na bardzo kosztowne usterki. Dobrej opinii nie ma też 2,2-litrowy diesel HDI, którego eksploatacja również nie należy do tanich. Za to pochwały

Peugeot 407

mieście, a overboost sprawia, iż bez obawy wyprzedzam inne samochody, nawet pod górę. Jeśli Cie zainteresuje oferta P407 przekonasz sie, że jest to rozsądny kompromis pomiędzy cena, a wyposażeniem. O ile sie nie mylę, jest to najbardziej korzystna oferta z rozważanych. Wykończenie wnętrza nie jest w

Sery

175 g opakowania jogurtu, ale ma też tyle tłuszczu, ile śmietana kremowa. Porcja cheddara zawiera 6 razy więcej niezdrowych nasyconych kwasów tłuszczowych niż taka sama porcja wołowego steku. Wegetarianie, którzy nie jedzą mięsa, mogą dzięki serom uzupełniać białko, wapń i witaminy. Najzdrowsze są