407 sw opinie

Piotr Mokwiński

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Szukając auta używanego, zawsze warto zasięgnąć opinii specjalistów. Dzięki temu unikniemy zakupu wadliwej, problematycznej wersji silnikowej. Także wśród samochodów autorstwa francuskich producentów musimy być przygotowani na kontakt z kłopotliwymi odmianami. Co więcej, w ich przypadku regularny serwis nie jest gwarancją bezawaryjnej eksploatacji.

Peugeot 407 SW 1.6 HDi i 2.0 HDi automat

Model 407 SW jeździ równie dobrze jak sedan, ale oferuje więcej przestrzeni i komfortu, a ponadto szklany dach w standardzie.

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

Rodzinne auto wcale nie musi być nudne i drogie. Początek bieżącego stulecia obfitował w wiele gorących propozycji w segmencie familijnych kombi. Nie dość, że praktyczne, to po latach stosunkowo tanie i niezbyt skomplikowane w obsłudze. Wyłowiliśmy z rynku wtórnego osiem ciekawych propozycji dostępnych za około 20 tysięcy złotych.

Numer 8/2004

porównawczy BMW serii 1, Alfa Romeo 147 i Audi A3 - kompakty premium sport Megatest Suzuki Liana - korzystny stosunek ceny do wyposażenia seryjnego Peugeot 407 - pod wieloma względami bardziej

Numer 10/2004

Fiat Panda 4x4 - miejskie autko off-roaderem Peugeot 407 SW - alternatywa dla sedana Test porównawczy Renault Modusa porównujemy z miejskimi minivanami - Fiatem Ideą i Oplem Merivą Konfrontacja

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

), 2.0 HDI (90 KM), 2.0 HDI (107 KM), 2002 - wersje kombi i SW 2003 - silnik benzynowy 1.4 (88 KM), turbodiesel 2.0 HDI (136 KM), wersja CC (Coupe-Cabrio) 2005 - niewielka modernizacja (zmiana przedniego pasa, upodobnienie nadwozia do modelu 407), silnik benzynowy 2.0 (177 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90

peugeot 407

witam mam zamiar kupić peugeota 407sw diesel 2l proszę więc o opinie czy warto i jakie są zalety i wady pozdr

Re: Obiegowe opinie....

w swoim poprzednim poscie pomylilem nowe 407 z 307,407 SW Diesel to wg.mnie extra klasa.

Re: Kobiety- chce poznac wasze opinie - pomozcie!

> A generalnie jestem zachwycona nowym peugeotem 407 SW piekne sportowe kombi ze > szklanym dachem , wszystkie alfy romeo , volva , nowa laguna tez jest ok.

Re: Kobiety- chce poznac wasze opinie - pomozcie!

> A generalnie jestem zachwycona nowym peugeotem 407 SW piekne sportowe kombi ze > szklanym dachem , wszystkie alfy romeo , volva , nowa laguna tez jest ok. Nigdy wiecej Alfa romeo - w tym aucie jebie sie wszystko. Doslownie - jaka czesc bys nie pomyslala to sie ona spie.. %!@#%

Re: odpowiedź

Mega rotfl:) To dlatego w testach bezpieczeństwa P407 i C5II zostawiają inne w tyle? Honda to auto dla ludzi, którzy nigdy w życiu nie przejechali się ani 407 (doradzam SW) ani tym bardziej C5 (Break). Grunt to opowiadać bajki powtarzając opinie kolegów z pracy albo syna hehe.

Re: Peugeot 407SW 2.0 HDI - czy to jest dobry pom

308SW jakos mi wizualnie zupelnie nie lezy choc wiem ze bagaznik bylby wiekszy. Zona ktora jest glownym zapychaczem bagaznika ;-) ogladala ten w 407SW i zaakceptowala (pewnie pomoglo ze auto jej sie bardzo podoba) wiec drugi raz jej pytal nie bede :-) No i ten szklany dach tez ja zachwycil

Re: RWF do Peugeota 407 sw 2007r prośba o pomoc

"...a na liście peugeota 407 brak:(. Ale poszukam poleconego Besafe izi combi x3 aby przymierzyć do samochodu, a może zna Pan również i ma opinie o Graco Belogic? Montaż tyłem i na pasy ale brak w okolicy aby przymierzyć do dziecka i samochodu. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Re: Peugeot 407SW 2.0 HDI - czy to jest dobry pom

dosc mocno interesowalem sie mazda, z tego co wiem to w 3 pracuje diesel 1,6 produkcji PSA. A z kolei 6 to maly wybor u nas i niezbyt dobre opinie o tym dieslu - a prawie wszystkie sa sprowadzone i w wiekszosci diesle, jak nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel obchodzil sie z tym silnikiem to

Re: SUZUKI SX4 Proszę o opinię użytkowników

wykonczenie. Cos wiecej potrzeba? Pewnie nie, chociaz ja bym chyba jednak wysuplal jeszcze pare tysiakow i kupil peugeota 407 sw 1.8 - wielkie, megakomfortowe kombi ze szklanym dachem i swietnym wynikiem w testach zderzeniowych. Tout pour les enfants :)

Re: Kobiety- chce poznac wasze opinie - pomozcie!

nowym peugeotem 407 SW piekne sportowe kombi ze szklanym dachem , wszystkie alfy romeo , volva , nowa laguna tez jest ok.

Re: odpowiedź

> Honda to auto dla ludzi, którzy nigdy w życiu nie przejechali się ani 407 > (doradzam SW) ani tym bardziej C5 (Break). Grunt to opowiadać bajki >powtarzając opinie kolegów z pracy albo syna hehe. Miałem okazję jechać zarówno Peugeotem 407 jak i C5 przed wyborem auta. I

Punto 80000, Bravo 105000 i w każdym miałem napra-

, że miejsca na pewno więcej. Na widoku też mam renaulta megane 2010 1,5 dizel i peugeot 407 SW 2,0 dizel. Ale oczy i serce mówią mi, że mam kupić CROMĘ. Najbardziej mi się podoba. Wiem, że to kwestia gustu. Dzisiaj jadę ją obejrzeć i może ją dzisiaj kupię, mimo nieciekawej opinii o Fiacie

Re: Czy to prawda: niewiasta jest stworzona aby byc naduzywana

zweryfikowac te opinie cytuje ponizej kilka wypowiedzi teologow, Ojcow kosciola i wyjatkow z Biblii dot . roli kobiety chrzescijanki. -------------------------------------------------------------------- "Zony niech beda poddane swoim mezom, jak Panu ,bo maz jest glowa zony ,jak i Chrystus - Glowa