7 - stopniowa przekładnia dsg

Filip Weremij

Volkswagen T-Roc (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Volkswagen T-Roc (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Volkswagen T-Roc to mały, miejski crossover, który podbił serca Europejczyków, sprzedając się lepiej niż Golf czy Tiguan. Zapoznajcie się z jego cennikiem, danymi technicznymi oraz wyposażeniem.

Volkswagen Polo (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Pierwszy Volkswagen Polo został wyprodukowany w 1975 roku, a najnowsza, szósta generacja produkowana jest od pięciu lat. Zapoznajcie się z cennikiem najnowszego Polo, gamą silnikową oraz wyposażeniem.

Samochody kompaktowe - ranking 10 najlepszych aut "w sam raz"! Modele do wielkiego miasta i w długie trasy

Samochody kompaktowe mają za zadanie spełnić oczekiwanie szerokiego grona odbiorców o zróżnicowanych potrzebach. Które z nich robią to najlepiej? Oto nasz wybór.

Poradnik | Skrzynia DSG | Problemy zaczynają się od 150 tys. km

Poradnik | Skrzynia DSG | Problemy zaczynają się od 150 tys. km

także w wersji siedmiobiegowej. Koszt około 400 złotych. Tak samo jak ma to miejsce w przekładni manualnej, także w skrzyniach DSG z biegiem czasu zużyciu ulega komplet sprzęgieł. Niestety, okazują się niezbyt trwałe. W 7-biegowym automacie wytrzymują około 150-200 tysięcy kilometrów. W 6-stopniowej

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach

. Standardowo ta wersja będzie występowała z nową sześciobiegową skrzynią manualną, lecz w katalogu znajdziemy też 7-stopniową przekładnię DSG. Wizualnie wersja GTI otrzymała bardziej agresywnie stylizowane zderzaki, dwie końcówki układu wydechowego oraz LED-owe pasy umieszczone w osłonie chłodnicy. Na tylnej

Cupra Formentor miała być sportowym autem, a w gamie 1.5 TSI. Co poszło nie tak?

Cupra Formentor miała być sportowym autem, a w gamie 1.5 TSI. Co poszło nie tak?

Cupra Formentor, jak na sportowy samochód przystało, od początku była oferowana z silnikiem 2.0 TSI o mocy 310 KM. Dwusprzęgłowa 7-stopniowa przekładnia i napęd na cztery koła zdawały się przepisem na sportowy sukces. I tak rzeczywiście było, bo Formentor przy pierwszych jazdach spisał się

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

skutecznie. W tym przypadku mamy do dyspozycji 250 Nm i dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. Manual też jest dostępny, ale to właśnie DSG stanowi ciekawszy, a przede wszystkim bardziej komfortowy wariant. Skrzynia sprawnie żongluje przełożeniami, choć czasem potrafi wykazać się lekką zwłoką, co przekłada

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST 1.5 TSI vs. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech. Stylowe i rodzinne

kwestii zużycia paliwa, francuski kompakt wypada całkiem przyzwoicie. W mieście nietrudno o wyniki rzędu 6,5-7 litrów. W spokojnej trasie można zejść do niecałych 5. Przynajmniej o 0,5 litra mniej w stosunku do hiszpańskiego rywala. Nasz egzemplarz wyposażono w automatyczną, 8-stopniową przekładnię

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

udało się wygenerować sportowego ducha. Przedstawiciel segmentu B z 7-stopniowym automatem DSG potrzebuje zaledwie 7,3 na sprint do pierwszej setki i zapędza wskazówkę prędkościomierza do 224 km/h. Ten sam wariant TSI trafił do Ibizy Cupry i Polo GTI. Niestety, już po kilku miesiącach obecności na rynku

Opinie Moto.pl: Audi RS 3 to supersamochód w skórze hot hatcha

Opinie Moto.pl: Audi RS 3 to supersamochód w skórze hot hatcha

mnie małym przełącznikiem trybów pracy dwusprzęgłowej 7-stopniowej przekładni DSG. Jak się jeździ Audi RS 3 po mieście? Da się to robić spokojnie, ale nawet po ustawieniu najbardziej komfortowego trybu jazdy (jest aż siedem do wyboru), zawieszenie jest bardzo sztywne. W najbardziej sportowym trybie RS

Skoda Octavia Pro. W Chinach każdy chce mieć limuzynę

Skoda Octavia Pro. W Chinach każdy chce mieć limuzynę

generacji, która nawiasem mówiąc wciąż jest oferowana w Chinach. W nowym modelu Octavia Pro został połączony z 7-stopniową dwusprzęgłową zautomatyzowaną przekładnią DSG i przenosi moment obrotowy (o wartości 250 Nm) na przednie koła. Pobieżnie śledząc chińskie trendy rynkowe można uznać, że do odniesienia

Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4

Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4

wystarczające osiągi przy akceptowalnym spalaniu. Niestety, otrzymał nietrwały łańcuch rozrządu, zużywa dużo oleju silnikowego, zaś kompresor wymagać może naprawy już po 50 tysiącach kilometrów. Sytuację pogarsza dodatkowo obecność opcjonalnej przekładni DSG, której trwałość określa się na 200-250 tysięcy km

Dacia Duster II. Jak się spisuje najtańszy SUV po kilku latach eksploatacji?

Dacia Duster II. Jak się spisuje najtańszy SUV po kilku latach eksploatacji?

Duster II – opinia, silniki, usterki. Spora paleta jednostek napędowych Z uwagi na normy WLTP, paleta jednostek Dustera mocno ewoluowała. Obecnie, ofertę silnikową otwiera benzynowe, 90-konne 1.0 TCe sprzężone z manualną, 6-stopniową przekładnią. Bardziej wymagający kierowcy mogą postawić na 1.3

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

eksploatacji, całkiem ciekawym wyborem jest 2.0 TSI. Rozsądnie wyceniony, dynamiczny, ale dość paliwożerny. Zasilany bezołowiowym paliwem motor generuje 190 koni mechanicznych i 350 Nm dostępnych w przedziale 1500-4400 obr./min. Współpracuje tylko z 7-stopniowym DSG. Taki zestaw napędowy jest szybszy od

Czy naprawdę potrzebujesz SUV-a? W mieście wystarczy auto kompaktowe

Czy naprawdę potrzebujesz SUV-a? W mieście wystarczy auto kompaktowe

otwiera 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych łączony z manualną, 6-stopniową przekładnią. 1.5 TSI sprzężono z dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem DSG. W takiej konfiguracji SKODA oferuje 150 KM i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Auto jest dynamiczne - 8,2 sekundy do setki i 219 km/h

Skoda Scala to gorąca nowość klasy kompaktowej - ten model ma napędzać sprzedaż

Skoda Scala to gorąca nowość klasy kompaktowej - ten model ma napędzać sprzedaż

-stopniową przekładnią. Mocniejsze 1.5 TSI sprzężono z dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem DSG. W takiej konfiguracji Skoda oferuje 150 KM i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Auto jest dynamiczne - 8,2 sekundy do setki i 219 km/h prędkości maksymalnej. Miłośnicy diesla mogą postawić na

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq. Czeski hit po kuracji odmładzającej. Diesel wciąż dostępny

kolizyjnego i braku reakcji kierowcy, autonomiczne uruchomi hamulce. Znane jednostki napędowe Rewolucji nie spotkamy pod maską. W palecie silników znajdziemy propozycje o mocy od 110 do 190 koni mechanicznych. Zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne łączą się z manualnymi, 6-stopniowymi przekładniami lub 7

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

przedstawiają się obiecująco. Serce napędowe sprzężono z automatem, dwusprzęgłowym, 6-stopniowym DSG. Ten mechanizm działa lepiej względem oplowskiej konstrukcji, ale w trybie Eco i Comfort nie jest idealny. Potrafi się zamyślić. Dopiero po przełączeniu w moduł dynamiczny, wyostrza się jego reakcja na polecenia

Opinie Moto.pl: Skoda Superb Scout 2.0 TDI vs. Volvo V90 CC B4 . Dla rodzin żądnych przygód

Opinie Moto.pl: Skoda Superb Scout 2.0 TDI vs. Volvo V90 CC B4 . Dla rodzin żądnych przygód

natomiast lekkie szarpanie DSG przy niskich prędkościach. Po ustawieniu trybu Comfort, przekładnia potrafi też dłużej zastanowić się przy próbie wymuszenia zbicia kilku przełożeń. Sytuacja wygląda o niebo lepiej, gdy wybierzemy moduł Sport. Wyostrza się wówczas reakcja na operowanie pedałem akceleratora

Seat rozpoczął przedsprzedaż. Nowy, najmniejszy SUV sporo tańszy

Seat rozpoczął przedsprzedaż. Nowy, najmniejszy SUV sporo tańszy

z manualną, 5-stopniową skrzynią. 115-konny wariant łączy się z 6-biegową przekładnią lub 7-stopniowym, dwusprzęgłowym DSG. Na szczycie gamy stoi 1.5 TSI o mocy 150 KM. Gwarantuje przyspieszenie do setki w 8,2 sekundy. Możemy też liczyć na niezłe wyposażenie już podstawowej wersji Reference. Oto

Opinie Moto.pl: Suzuki Across vs. Seat Tarraco. Wielkie, wygodne, hybrydowe, ale czy oszczędne?

sekundy i prędkość maksymalną na poziomie 205 km/h. W kategorii masy, oba SUV-y grają w tej samej lidze. Na papierze, osiągi Seata przedstawiają się obiecująco. Serce napędowe sprzężono z automatem, dwusprzęgłowym, 6-stopniowym DSG. Ten mechanizm działa lepiej względem japońskiej konstrukcji, ale w trybie

Hyundai Tucson 1.6 T vs. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Opel Grandland 1.2 T. Wielkie starcie SUV-ów

Hyundai Tucson 1.6 T vs. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Opel Grandland 1.2 T. Wielkie starcie SUV-ów

swojej ofercie mocniejsze jednostki napędowe i benzynowe 2.0 TSI. Zasilany bezołowiowym paliwem motor generuje 190 koni mechanicznych i 350 Nm dostępnych w przedziale 1500-4400 obr./min. Współpracuje tylko z napędem na cztery koła i 7-stopniowym DSG. Taki zestaw napędowy jest najszybszy w zestawieniu

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N. Usportowione kompakty dla praktycznych

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N. Usportowione kompakty dla praktycznych

wrażenie robi też panel na drzwiach kierowcy z przełącznikami szyb. Skoda Octavia RS i Hyundai i30 N - ceny. Ile kosztuje dawka adrenaliny? Octavia RS z manualną przekładnią została wyceniona na 150 350 złotych. Dopłata do DSG wynosi 8000 zł i na pewno jest warta grzechu. Niemniej to dopiero początek

Seat Tarraco za 700 zł miesięcznie. Zobacz co oferuje 7-osobowy hiszpański SUV

jego maksymalna prędkość wynosi 201 km/h. Ofertę uzupełnia 2.0 TSI. 190 KM pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 8 sekund. Benzynowej jednostce wtóruje system 4Drive i automatyczna, 7-stopniowa skrzynia DSG.   Miłośnicy diesli mogą zdecydować się na 150- lub 190-konne 2.0 TDI. 4-cylindrowy silnik w

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

koni mechanicznych i 200 Nm. W standardzie występuje z manualną, 6-stopniową skrzynią, ale możemy dopłacić kilka tysięcy i cieszyć się z 7-biegowego DSG. Postawiliśmy na najmocniejszy wariant będący w teorii namiastką sportu w najmniejszych autach koncernu – Skodzie Kamiq, Seacie Arona i właśnie

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

-stopniowy Tiptronic. Szanse na bezawaryjne działanie automatu, w którym najszybciej zawieść może (choć nie musi) sprzęgło hydrokinetyczne, podnosi regularna wymiana oleju. O wiele gorzej sprawa ma się z dwoma pozostałymi skrzyniami: bezstopniową przekładnią Multitronic, która na swoją kiepską opinię

Opinie Moto.pl: Skoda Kodiaq 2.0 TDI vs. Renault Koleos 2.0 dCi. Diesel jeszcze nie umarł

wyposażenia. Stary, dobry znajomy Pod maską Skody pracuje znany od lat, 150-konny motor wysokoprężny o pojemności dwóch litrów. Napędza z powodzeniem większość modeli koncernu VAG i okazuje się stosunkowo oszczędny. A jak sprawdza się w Kodiaqu? 360 Nm za sprawą 7-stopniowej przekładni DSG trafia na cztery

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja

miękka hybryda pozwalająca na żeglowanie przy wyłączony silniku spalinowym, odzyskiwanie energii podczas hamowania, a także wspomaganie przyspieszania dzięki elektrycznemu zastrzykowi mocy. Oba dostępne są z manualnymi, 6-stopniowymi przekładniami ręcznymi lub 7-biegowymi DSG. Póki nie ma oficjalnych

T-Roc czy T-Cross? Którego crossovera Volkswagena wybrać?

250 Nm Najmocniejsza w gamie jednostka może współpracować z 7-stopniową, dwusprzęgłową przekładnią DSG, która moment obrotowy przekazuje na przednią oś. Taki zestaw napędowy gwarantuje świetne osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 7,8 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg

Skonfigurowaliśmy swoją Skodę Scala - kupujemy kompakta za 837 zł miesięcznie

manualną lub automatyczną przekładnią i zużywa w średnim rozrachunku zaledwie 4,9 litra na 100 kilometrów. Pośród benzynowych, najmocniejszą propozycję stanowi 1.5 TSI 150 KM. Łączy się z 7-stopniowym DSG i gwarantuje przyspieszenie do setki na poziomie 8,2 sekundy i prędkość maksymalną równą 220 km/h. My

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka

litery DSG oznaczają 7-stopniową automatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów - nowatorskie rozwiązanie VW w późniejszych latach kopiowane przez kolejne firmy. Wnętrze Volkswagena ma drobne mankamenty, ale żadnych poważnych wad Kabina pasażerska jest uporządkowana, ergonomiczna, wykończona materiałami

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

rzędzie. Ofertę silnikową Dacii otwiera benzynowe, 90-konne 1.0 TCe sprzężone z manualną, 6-stopniową przekładnią. Bardziej wymagający kierowcy mogą postawić na 1.3 TCe o mocy 130 lub 150 KM. Wysokoprężne 1.5 dCi rozwija 115 KM. Topowe wersje łączą się z napędem na obie osie, a benzynowa z dwusprzęgłową

Seat Tarraco - rodzinny wóz, czy pogromca offroadu? Jak w tych dwóch rolach sprawdza się największy hiszpański SUV?

-biegową skrzynią i napędem na przednią oś. Mimo stosunkowo niewielkiej pojemności, topowy SUV rozpędza się do setki w 9,7 sekundy i rozpędza do 201 km/h. Ofertę uzupełnia 2.0 TSI. 190 KM pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 8 sekund. Benzynowej jednostce wtóruje system 4Drive i automatyczna, 7-stopniowa

Lepiej je omijaj. Siedem wersji-pułapek popularnych aut, które oznaczają ogromne koszty

mechanicznych, 208 Nm i współpracuje z automatyczną, 6-stopniową przekładnią. Silnik japońskiej konsktrukcji występował w latach 2007-2010. Nie przekonywał ani dynamiką, ani zużyciem paliwa. W ciężkim vanie potrafi spalić nawet 15-17 litrów w mieście i 12 na autostradzie. To sporo, biorąc pod uwagę

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

bardzo dobrymi osiągami. Do setki przyspiesza w 8,4 sekundy i zatrzymuje wskazówkę prędkościomierza na 205 km/h. Można go sparować z 6-stopniowym manualem lub 7-biegową skrzynią DSG. Według producenta, w średnim rozrachunku zużywa zaledwie 5,3 litra. Diesel jest jeden i występuje tylko w połączeniu z

Opinie Moto.pl: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI vs. Volvo XC60 B4. Starcie bestsellerów

i dwusprzęgłowy, 7-stopniowy automat. W takiej konfiguracji VW staje się uniwersalnym pojazdem zdolnym do zabawy w lekkim terenie. Zbliżone do szwedzkiego diesla parametry gwarantują nieco lepsze osiągi. To zasługa żwawej przekładni i masy własnej niższej o około 140 kilogramów. Niemiecki SUV

SCALA czy FABIA - pojedynek miejskich hatchbacków

drzwiach. SCALA występuje z trzema jednostkami napędowymi. Podstawowa to 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych łączony z manualną, 6-stopniową przekładnią lub DSG. Wyżej w hierarchii znajduje się 1.5 TSI  generujący 150 KM i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Auto jest dynamiczne

Skoda Scala czy Rapid Spaceback? Wiemy, który model bardziej się opłaca

z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów. To wystarczy, by czeski kompakt rozpędził się do setki w 9,8 sekundy i osiągnął 201 km/h prędkości maksymalnej. Odpowiednim wyborem dla dynamicznie nastawionych kierowców będzie 1.5 TSI łączone tylko z dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem DSG. W takiej

Jak Skoda Scala wypada na tle Volkswagena Golfa? Porównujemy popularne kompakty

maksymalnej. 3-cylindrowy motor dobrze wyważono i nieźle wyciszono. Zadowalające jest też zużycie paliwa, które w spokojnej trasie nieznacznie przekracza 6 litrów. Odpowiednim wyborem dla dynamicznie nastawionych kierowców będzie 1.5 TSI łączone tylko z dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem DSG. W takiej

SKODA FABIA czy SCALA? Który miejski model wybrać na wyprzedaży?

internetem, zewnętrznymi nośnikami pamięci, kamerą cofania, nawigacją i wydajnym audio opartym na 9 głośnikach i subwooferze. SCALA występuje z trzema jednostkami napędowymi.Podstawowa to 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych łączona z manualną, 6-stopniową przekładnią lub DSG. Wyżej w hierarchii znajduje

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia jest zupełnie inna. Koniec ery kapelusznika i działkowca

osiąga moc 80 KM i jest połączony z manualną przekładnią o zaledwie pięciu przełożeniach. Drugim jest 1.0 TSI EVO o mocy 95 lub 110 KM. Gamę w tej chwili wieńczy model 1.5 TSI o mocy 150 KM. Dwie ostatnie wersje można zamówić z 7-stopniową automatyczną skrzynią DSG. Prawdę mówiąc, ostatnią nawet trzeba

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia 1.5 TSI vs. Hyundai Elantra 1.6. Odmienne definicje rodzinnej limuzyny

, zaś niedawno gamę zasiliła miękka hybryda i właśnie taką postanowiliśmy sprawdzić. To sprawdzona w większości modeli koncernu jednostka 1.5 TSI z dodatkową instalacją elektryczną. Tandem rozwija 150 koni mechanicznych i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Sprzęgnięto go z 7-stopniowym

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

wszystkie mariaże kończą się dobrze. Tak było w przypadku Forda i Mazdy. Między innymi do S-Maxa trafił wolnossący, benzynowy motor o pojemności 2.3 litra. Generuje 161 koni mechanicznych, 208 Nm i współpracuje z automatyczną, 6-stopniową przekładnią. Japońskiej konstrukcji silnik występował w latach 2007

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

biegów. W drugim za dopłatą można zamówić 7-stopniową przekładnię DSG (standard w 1.8). Na ofertę Diesli składają się silniki: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM albo 190 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową

SEAT Arona, czy Ateca? Popularne SUV-y przekonują wszechstronnością w rozmaitych warunkach

przekładnią lub 7-stopniowym, dwusprzęgłowym DSG. Na szczycie gamy stoi 1.5 TSI o mocy 150 KM. Gwarantuje przyspieszenie do setki w 8,2 sekundy. Wszystkie wersje przenoszą parametry na przednią oś. Niemniej, o kilka centymetrów wyższe zawieszenie umożliwia zjazd w lekki teren. Piaszczyste podłoże lub szutrowa

Volkswagen Arteon | Pierwsza jazda | Między Passatem a Phaetonem

. Po wciśnięciu ikonki z napisem Sport, wyraźnie zwiększa się precyzja prowadzenia. 7-stopniowe DSG szybciej redukuje biegi, a dynamiczna jazda w zakrętach staje się przyjemnością. Mimo tego, żywiołem VW pozostają długie trasy, w których przy spokojnym traktowaniu akceleratora, korzystnie wypada

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień

miejskich, jak i autostradowych podróży. Według producenta, w cyklu mieszanym zużywa 4,8 litra na 100 kilometrów. Na liście opcji znajdziemy dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię o 7 przełożeniach. Golf z adaptacyjnym tempomatem działającym do 210 km/h, sprężystym zawieszeniem i komfortowym wnętrzem

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

litra. Generuje 161 koni mechanicznych, 208 Nm i współpracuje z automatyczną, 6-stopniową przekładnią. Silnik japońskiej konsktrukcji występował w latach 2007-2010. Nie przekonywał ani dynamiką, ani zużyciem paliwa. W ciężkim vanie potrafi spalić nawet 15-17 litrów w mieście i 12 na autostradzie

Modny, wszechstronny i praktyczny crossover za 740 zł miesięcznie. Prześwietlamy Volkswagena T-Crossa

współpracować z 7-stopniową, dwusprzęgłową przekładnią DSG, która moment obrotowy przekazuje na przednią oś. Taki zestaw napędowy gwarantuje świetne osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 7,8 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 220 km/h. Jak przystało na modnego crossovera, T-Crossa

Skoda Kodiaq czy Karoq? Którego SUV-a wybrać?

najlepszych wyników w segmencie. W palecie silników znajdziemy propozycje o mocy od 115 do 190 koni mechanicznych. Zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne łączą się z manualnymi, 6-stopniowymi przekładniami lub 7-biegowymi, dwusprzęgłowymi automatami. W opcji występuje też napęd na cztery koła oraz

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

dwulitrowego diesla, który znacznie lepiej nadaje się do napędzania sporego auta. Ma 150 KM i w zestawieniu z automatyczną, 7-stopniową przekładnią DSG, pozwala na osiągnięcie 200 km/h i gwarantuje średnie zużycie na poziomie 5 litrów (dane producenta). Występuje z napędem na przednią lub obie osie. Bogato

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

z 6-biegową ręczną skrzynią, a w mocniejszym silniku za dopłatą można zamówić 7-stopniową przekładnię DSG. Dwa Diesle to 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Tutaj również podstawą jest manual, a jako opcję do większego silnika można wybrać skrzynię DSG (w Dieslu 6-stopniową). W przyszłości w

Wszechstronne SUV-y za około 150 tysięcy zł. Weryfikujemy rynkowe realia

sygnowanym przez firmę Canton. Podstawowe wersje Kodiaqa występują z napędem na przednią oś. Najmocniejsze łączą się z 4x4. Dynamiczne jednostki napędowe mogą współpracować z 6-stopniową skrzynią manualną albo dwusprzęgłowym automatem DSG. Bazowym motorem jest 1.5 TSI (150 KM). 190-konne 2.0 TSI to

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

. Tak było w przypadku Forda i Mazdy. Między innymi do S-Maxa trafił wolnossący, benzynowy motor o pojemności 2.3 litra. Generuje 161 koni mechanicznych, 208 Nm i współpracuje z automatyczną, 6-stopniową przekładnią. Japońskiej konstrukcji silnik występował w latach 2007-2010. Nie przekonywał ani

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł

pochwalić się równie szeroką paletą. Ponadto, są łączone z napędem na przednią lub obie osie. Klient może też zdecydować się na automatyczną, dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. 1.6 TDI o mocy 115 KM zużywa zaledwie 4,8 litra na 100 kilometrów. To nie koniec atrakcji. W ramach jesiennej akcji

Passat czy Arteon? Którego prestiżowego Volkswagena wybrać?

o mocy 150, 190 lub 240 KM. Najmocniejszy wariant generuje 500 Nm i został sprzężony z 7-stopniowym, dwusprzęgłowym automatem oraz napędem na cztery koła. Imponujące parametry przekładają się na świetne osiągi. Auto przyspiesza do setki w 6,1 sekundy i rozpędza się do 247 km/h. Zużycie paliwa to

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

jednostek napędowych, a jeśli wykluczyć Cuprę, 150-konne 1.5 TSI jest najmocniejsze w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba przyznać, że robi to naprawdę skutecznie. W tym przypadku mamy do dyspozycji 250 Nm i dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. Manual też jest

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI vs. Renault Captur 1.3 TCe. Walka o czołówkę segmentu B

jednostki napędowe. Katalog otwiera 1.0 TSI o mocy 95 KM i 175 Nm. Wyżej w hierarchii stoi 115-konna odmiana trzycylindrowego motoru. 1.5 TSI (150 KM i 250 Nm) to obecnie najmocniejsza propozycja łącząca się z 7-stopniowym DSG. Mimo sporego prześwitu, Skoda jest bardzo zwinna na drodze. Niestraszne jej

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny

przyznać, że robi to naprawdę skutecznie. W tym przypadku mamy do dyspozycji 320 Nm i dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. Manual dostępny jest tylko w słabszych wariantach. Ale nie ma tego złego, bo DSG szybko żongluje przełożeniami, mając jedynie problemy podczas ruszania. Potrafi czasem wykazać się

Opinie Moto.pl: Renault Koleos 2.0 dCi vs. Seat Tarraco 2.0 TDI. SUV-y na długie podróże

. Najmocniejszy diesel Seata ma 200 KM i współpracuje wyłącznie z automatyczną, dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnią. Mimo zaledwie 10 KM przewagi, hiszpański SUV jest wyraźnie szybszy. Do setki przyspiesza w 7,8 sekundy i rozpędza się do 210 km/h. Bardziej ochoczo współpracuje z prawą nogą kierowcy, a automat

Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Bratobójcze starcie

mechanicznych i 340 Nm dostępnych w zakresie 1750-3000 obr./min. Nic mocniejszego i droższego w palecie czeskiego SUV-a nie występuje. Karoq waży ponad 1,5 tony, ale osiągi ma bardzo przyzwoite. Sprint do setki trwa 9,3 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 195 km/h. 7-stopniowe DSG sprawnie

Opinie Moto.pl: Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP. W benzynie siła

Nm dostępnych w przedziale 1500-4400 obr./min. Współpracuje tylko z napędem na cztery koła i 7-stopniowym DSG. Taki zestaw napędowy jest trochę szybszy od tego w C5. Hiszpańskie auto potrzebuje 7,9 sekundy na sprint do setki. Prędkość maksymalna wynosi 212 km/h. Oprogramowanie skrzyni w TSI jest

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 5,4 do 6,2 litra. W opcji jest dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna. Wierzchołek oferty to 1.5 T-GDI generujące 160 KM i 253 Nm. Motor połączono z układem miękkiej hybrydy, dzięki czemu konsumpcja benzyny nie odbiega od mniejszego silnika. Poszukując

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?

dobrymi osiągami, a rozsądnym zużyciem paliwa. W tej pierwszej kategorii wypada bardzo dobrze. W wersji 150-konnej rozwija 250 Nm i może opcjonalnie współpracować z 7-stopniową skrzynią automatyczną. To dwusprzęgłowe DSG, które sprawnie żongluje przełożeniami, choć w trybie normalnym potrafi lekko zamulić

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

: liftback, 5d Moc: 245 KM przy 5000 obr./min Moment obr.: 370 Nm przy 1600-4300 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 7-stopniowa Napęd: na przednie koła Wymiary: 4689/1814/1448 mm Rozstaw osi: 2680 mm Poj. bagażnika: 590 / 1580 l 0-100 km/h: 6,6 s Śr. zużycie paliwa: 10,8 l/100 km (dane testowe) Prędkość

Seat Leon ST 2.0 TDI - Gdy rozsądek dominuje nad emocjami

koni mechanicznych i 340 Nm dostępnych w przedziale 1750-3000 obr./min. Sprzęgnięto go z automatyczną, 6-stopniową przekładnią DSG. Dwusprzęgłowy mechanizm ma tryb sekwencyjny i bardzo sprawnie radzi sobie z żonglerką poszczególnymi przełożeniami. Moment obrotowy trafia na przednie koła, ale w opcji

Volkswagen Passat | Galeria

Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscu Poza 1,6-litrowym "ropniakiem", wszystkie silniki można łączyć z 6- lub 7-stopniową skrzynią DSG. Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM

Opinie Moto.pl: VW Amarok 3.0 TDI vs. Mercedes X350d - porównanie. Pickupy z wyższej półki

dołożenie jednego litra. 6-cylindrowe 3.0 TDI generuje 258 koni mechanicznych i 580 Nm w zakresie 1400-3200 obr./min. Co ciekawe, podczas mocnego dociskania gazu pojawia się overboost. To dodatkowy zastrzyk 14 KM. Potężną moc przenosi na cztery koła 8-stopniowa przekładnia hydrokinetyczna. Tiptronic nie

VW Golf Variant 1.5 TSI vs. Opel Astra Tourer 1.4 Turbo - porównanie. Niemiecki pojedynek o tron

. W połączeniu z automatyczną, 7-stopniową skrzynią, benzynowy agregat zapewnia dobre osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,7 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 218 km/h. W praktyce, Golf okazuje się dynamicznym samochodem. Nie brakuje mu tchu w mieście oraz na drogach

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

tle bezpośrednich konkurentów, wybór jednostek napędowych jest naprawdę szeroki. Podstawowy, 1.4 TSI dysponuje mocą 125 (93 790 zł) lub 150 KM (97 890 zł). Ma napęd na przednią oś, a w mocniejszej wersji może współpracować z 7-stopniowym DSG i 4Motion. 2.0 TSI (180 lub 220 KM) występuje tylko z

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

. Podstawowym silnikiem w VW jest 125-konne 1.4 TSI sprzężone z manualną, 6-stopniową przekładnią – 93 790 zł. 150-konny diesel z ręczną skrzynią został wyceniony na 103 190 zł. Wersja z DSG i 4Motion kosztuje 132 690 zł w specyfikacji Comfortline. Dopłata do najbogatszej odmiany wynosi 13 tysięcy, a

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona

. Paletę benzynowych motorów uzupełnia 2.0 TSI - 190 lub 272 KM. Pośród diesli znajdziemy 2.0 TDI o mocy 150, 190 lub 240 koni. Najmocniejszy wariant generuje 500 Nm i został sprzężony z 7-stopniowym, dwusprzęgłowym automatem oraz napędem na cztery koła. Imponujące parametry przekładają się na świetne

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

wyważono. Pracuje kulturalnie i 200-250 Nm momentu obrotowego uzyskuje już przy 2000 obr./min. Współpracuje z 6-stopniową skrzynią manualną lub 7-biegowym DSG (dwusprzęgłowy automat). Zużycie paliwa znajduje się na rozsądnym poziomie i nie odbiega przesadnie od zbliżonych parametrami diesli. Jednostka

Poznań Motor Show 2014 | Volkswagen XL1

mocy 27 KM, 7-mio stopniowej przekładni DSG oraz litowo-jonowej baterii. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 160 km/h. Do 100 km/h samochód przyspiesza w 12,7 sekundy. Co, gdzie, kiedy? Tegoroczne targi Motor Show odbędą się w

Opinie Moto.pl: Renault Koleos 2.0 dCi vs. VW Tiguan 2.0 TDI - co przyciąga do średniej klasy SUV-ów?

koni mechanicznych. Najsłabszy wariant ma 320 Nm i można go sparować z napędem na obie osie i dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem. W takiej konfiguracji VW staje się uniwersalnym pojazdem zdolnym do zabawy w lekkim terenie. Zbliżone do francuskiego diesla parametry gwarantują wyraźnie lepsze osiągi

Poradnik | 1.6 TDI - Godny następca 1.9 TDI?

. Słabsze wersje współpracują z pięciostopniową skrzynią manualną, natomiast mocniejsze warianty otrzymały 6-stopniowy mechanizm. Opcjonalnie dostępny był dwusprzęgłowy automat DSG o siedmiu stopniach wytrzymujący bez ingerencji specjalisty około 200-250 tysięcy kilometrów. Po tym dystansie oznaki zużycia

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

łatwością podskoczy do 180 tysięcy. Megane jest natomiast jednym z najtańszych hot hatchy na rynku. Bazowa wersja RS z manualną, 6-stopniową przekładnią kosztuje 124 900 zł. Dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 7 tysięcy. Pakiet Cup to dodatkowe 6,5 tysiąca, a finalna cena mocno doposażonego egzemplarza

Nowy Volkswagen Golf - opinie Moto.pl. Ósma generacja protoplasty samochodów kompaktowych

) rzadziej zmusza do zmiany biegów 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię DSG. W obu przypadkach poziom wibracji jest niski, a dźwięki jednostek napędowych skutecznie odizolowane od kabiny. Oba silniki o mocy 150 KM są też bardzo oszczędne. Przy płynnym podróżowaniu da się uzyskać spalanie nieznacznie

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

. Bazowy 1.0 TSI występuje w wersji 115-konnej i z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów lub 7-biegowym DSG. Mocniejsze, 150-konne 1.5 TSI jest wyraźnie droższe i niekoniecznie warte dopłaty z uwagi na osiągi podstawowego motoru. Stosunkowo nowa w gamie jednostka pozwala, by czeski kompakt rozpędził się do

Volkswagen zaczyna wyprzedaż - znaleźliśmy modele tańsze o nawet 20 tys. zł

mechanicznych. Można go łączyć z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Dwie najmocniejsze wersje występują z wydajnym napędem na cztery koła. Pośród jednostek benzynowych znajdziemy 1.5 TSI EVO z funkcją odłączania dwóch cylindrów (150 KM) oraz 2.0 TSI 4Motion z DSG. Topowy motor rozwija 272 KM

Skoda Kodiaq 2.0 TDI vs. Kia Sorento 2.0 CRDi - SUV-y dla dużej rodziny

. Napędza z powodzeniem większość modeli koncernu VAG i okazuje się stosunkowo oszczędny. A jak sprawdza się w Kodiaqu? 400 Nm za sprawą 7-stopniowej przekładni DSG trafia na cztery koła. Napęd sterowany jest przez komputer, a użytkownik nie ma na ustawienia żadnego wpływu. Po wciśnięciu przycisku z ikonką

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie

i 370 Nm dostępnych w przedziale 2000-3500 obr./min. To obecnie najmocniejszy wariant wysokoprężny. W topowej odmianie współpracuje z automatyczną, 8-stopniową przekładnią. Motor pracuje bardzo kulturalnie. To zasługa nie tylko świetnego wyważenia jednostki, lecz również wyciszenia kabiny. Nie

Skoda Superb 2.0 TDI vs. Kia Optima 1.7 CRDi - opinie Moto.pl. Porównujemy dwa kombi klasy średniej

sekundy i rozpędza się do 200 km/h, jest autem dość żwawym. Spora w tym zasługa dwusprzęgłowej, 7-stopniowej skrzyni całkiem sprawnie żonglującej poszczególnymi przełożeniami. Nie robi tego z prędkością światła, do czego przyzwyczaiły nas niemieckie, konkurencyjne mechanizmy, ale wykazuje się dużą

VW Passat Alltrack | Pierwsza jazda | Na każdą drogę

przedstawia się paleta jednostek napędowych w Alltracku. Motor zasilany etyliną to 2.0 TSI sparowane z 7-stopniowym DSG. Generuje 220 KM i stanowić powinien niewielką część sprzedaży. Ofertę uzupełnia 2.0 TDI. W podstawowej odmianie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualna. Ma 150 koni mechanicznych i

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

Volkswagena pozycjonowana jest ponad Skodą. Oba samochody są wyposażone w benzynowe silniki 1.4 TSI o mocy 140 KM (w Golfie dostępny jest również słabszy, 122-konny wariant). To najpopularniejszy wybór wśród jednostek benzynowych. Skrzynia DSG, w tym przypadku 7-stopniowa, kosztuje

Poradnik | Najciekawsze używane vany

. Polecamy diesla z uwagi na oszczędne obchodzenie się z paliwem i w zupełności wystarczające 150 koni mechanicznych. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem DSG lub 6-stopniowej skrzyni manualnej. Nie to jednak stanowi o sile tego nietypowego Multivana. California  oferuje aż 4 wygodne miejsca

Ford Kuga 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Gruntowny lifting

lub dwusprzęgłowym automatem Powershift. Z uwagi na wyższy komfort codziennej eksploatacji, warto dopłacić 9 tysięcy do automatycznej przekładni. Biegi zmienia dość szybko, choć nie dorównuje pod tym względem DSG. Niemniej, wydajnie współdziała z prawą nogą kierowcy i bez większej zwłoki reaguje na

Poradnik | Van zamiast SUV-a? 6 nietypowych propozycji

. Polecamy diesla z uwagi na oszczędne obchodzenie się z paliwem i w zupełności wystarczające 150 koni mechanicznych. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem DSG lub 6-stopniowej skrzyni manualnej. Nie to jednak stanowi o sile tego nietypowego Multivana. California  oferuje aż 4 wygodne miejsca do

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

7-stopniową skrzynią DSG kosztuje 122,7 tys. zł. Jeszcze dłuższa od jego nazwy jest lista opcji, z asystentami pasa ruchu (1 860 zł), parkowania (1 820 zł) i oświetlenia na czele (540 zł). Podobny apetyt i odczuwalnie lepsze osiągi zapewnia wersja o mocy 210 koni, droższa o 5,8 tys. zł. Bardziej

Seat Ibiza Cupra i Ecomotive

wspomnianej mocy ma jeszcze jeden sportowy smaczek - 7-stopniową przekładnię DSG, którą można obsługiwać za pomocą łopatek przy kierownicy. Dzięki zastosowaniu takiej skrzyni przy tak małym (choć doładowanym) silniku, znacznie obniżono zużycie paliwa . Nie jest napisane do ilu, ale Golf

Skoda Octavia 1.4 TSI vs. Honda Civic 1.5 Turbo - czeska funkcjonalność kontra japońska egzotyka

w większości modeli koncernu jednostka 1.4 TSI. Rozwija 150 koni mechanicznych i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Sprzęgnięto ją z 7-stopniowym automatem dwusprzęgłowym. 1300-kilogramowe auto rozpędza się do setki w 8,2 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 219 km/h

"Bocanegra" znaczy "czarne usta"

koncernu. Na tej samej platformie ma być produkowane następne Polo. Bocanegra wyposażona jest w podwójnie doładowaną jednostkę 1,4 TSI, znaną już z Golfa. Również tak jak w Golfie, w Seacie zamontowano 7-stopniową przekładnię DSG, w której przełożenia można oczywiście zmieniać używając łopatek przy

VW Scirocco - przeciek oficjalnych zdjęć

TT. Warto też odnotować, że nowy model VW będzie mógł być wyposażony w 7-stopniową przekładnię DSG, dostępną dotychczas tylko w Golfie. Czekamy na więcej zdjęć i pierwsze wrażenia z jazdy - ciekawe czy Scirocco stanie się konkurentem Gofa GTI, bo szczerze mówiąc, nie potrafimy go

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

pokusić się o zakup Fabii z benzyniakiem TSI o pojemności 1,2 litra i mocy 105 koni. Nie grzeszy on kulturą pracy, ale ma mocny "dół" i niewielki apetyt, a do tego można go sparować ze sprawną przekładnią DSG o 7 przełożeniach (dopłata 5 tysięcy złotych). Do pełni szczęścia Fabii Style brakuje

Audi A4

. A4 może być wyposażone w 5- lub 6-stopniową skrzynię ręczną lub bezstopniową przekładnię Multitronic, która współpracuje tylko z napędem na przednie koła. Przy napędzie Quattro mamy do wyboru 6-stopniowe skrzynki, ręczną lub automatyczną (Tiptronic z możliwością zmiany sekwencyjnej i sportowym trybem

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

funboy napisał: > czy jakiś samochód ma lepsza skrzynię (tzn szybciej działającą) od DSG? Jeśli za jedyną cechę decydującą o wyższości jednej przekładni nad drugą uznamy czas zmiany biegów, to istnieją skrzynie lepsze od DSG. W przekładni dwusprzęgłowej czas rozpięcia silnika od reszty

Re: posalonowe impresje: posucha

KM i też jeszcze nie teraz, więc warunek emisji odpada. LOLOLOL. > VW Polo. Niby mógłby być, ale jak nie dopłacisz, to masz szyby na korbki z tyłu > , dostępny automat to 7-biegowy DSG, więc niby nie można narzekać. Ubogie wypos > ażenie w werji podstéwowej i drogie opcje

posalonowe impresje: posucha

automat to 7-biegowy DSG, więc niby nie można narzekać. Ubogie wyposażenie w werji podstéwowej i drogie opcje. Suzuki SX-4. Fajne auto, ale dostepny jest tylko 4-stopniowy, prehistoryczny automat oparty na przekładni planetarnej. W rezultacie katalogowo mamy 165 g/km dwutlenku wegla i odpowiednie do